Elektroninės parduotuvės SEO

Kas yra elektroninės prekybos SEO? Apibrėžimas

Elektroninės prekybos SEO – tai procesas, kurio metu jūsų internetinė parduotuvė tampa geriau matoma paieškos rezultatų puslapiuose (SERP). Kai žmonės ieško jūsų parduodamų produktų, norite užimti kuo aukštesnę vietą, kad sulauktumėte daugiau lankytojų srauto.

Galite gauti srautą iš mokamos paieškos, tačiau SEO kainuoja daug mažiau. Be to, reklamos blokatoriai ir reklamos aklumas gali sumažinti mokamos paieškos veiksmingumą, todėl, nepaisant to, norėsite optimizuoti paiešką.

Elektroninės prekybos SEO paprastai apima: antraštės, produktų aprašymų, meta duomenų, vidinių nuorodų struktūros ir navigacijos struktūros optimizavimą paieškos ir naudotojo patirties tikslais.

Kiekvienam jūsų parduodamam produktui turėtų būti skirtas specialus puslapis, skirtas pritraukti srautą iš paieškos sistemų.

Prekės optimizavimas

Prekės optimizavimas 2

Rezultatas

Elektroninėje prekyboje tai reiškia, kad reikia rašyti išsamius, ryškius produktų aprašymus, gražias, akį traukiančias nuotraukas ir daugybę atsiliepimų, kurie padės lankytojams priimti sprendimus dėl pirkimo.

Tai taip pat reiškia, kad lankytojams bus lengva pirkti, nes mygtukai bus pakankamai dideli, svetainė bus apsaugota nuo trikdžių ir bus rodomi geriausi jūsų produktai, patvirtinti socialiniuose tinkluose.

Geras pavyzdys https://odoscentras.lt/collections/all/products/vakuuminis-giluminis-veido-valymas

Atsiliepimai

Tačiau nenorite pamiršti ir statiškų, į produktus nesusijusių svetainės puslapių, pvz:

  • Pagrindinis puslapis
  • Apie mus
  • F.A.Q. puslapis
  • Tinklaraščio straipsniai
  • Pagalbos centro atsakymai
  • Kontaktinis puslapis

Sukurkite šių puslapių raktažodžių ir susijusių raktažodžių sąrašą.

Kodėl svarbu SEO elektroninei prekybai

Ką daro vartotojai, kai jiems reikia produkto ar paslaugos? Daugelis atlieka paiešką „Google“. Jie ieško galimybių, patarimų, palyginimų ir kitos informacijos, kad galėtų priimti pagrįstus sprendimus.

Jei jūsų svetainė nerodoma SERP, prarandate svarbią prieigą prie kvalifikuotų ir susidomėjusių elektroninės prekybos klientų. Jūsų produktams gali būti skirta vieta internete, bet ar juos galima rasti?

Štai kur e. parduotuvių SEO. Ji suteikia jums galimybę pasiekti tikslinę auditoriją nemokant už skelbimus. Kai žmonės pateks į jūsų svetainę, galėsite juos pradžiuginti aukštos kokybės produktais, intriguojančiu tekstu ir motyvuojančiais raginimais imtis veiksmų.

* Jei svetainę optimizuosite tik žmonėms, savo įmonei padarysite meškos paslaugą. Elektroninei prekybai skirtas SEO optimizavimas padeda įveikti pirmąją kliūtį, trukdančią įgyti naujų klientų: pritraukti žmones į svetainę.

Kaip sukurti elektroninės prekybos SEO strategiją – Nustatykite puslapių prioritetus:

Elektroninės prekybos SEO gali atrodyti kaip didžiulė užduotis, ypač jei jau turite svetainę su daugybe produktų. Taip, tai gali užtrukti, tačiau galite pagreitinti šį procesą naudodami patikimą strategiją.

Nustatykite puslapių prioritetus: Kurie jūsų svetainės puslapiai sulaukia didžiausio lankytojų srauto? Pradėkite nuo jų. Be to, jei norite, kad žmonės sutelktų dėmesį į konkretų arba pagrindinį produktą, pirmiausia optimizuokite tam produktui.

Jei jau turite lanokomumą galite pasirinkti analizuoti search console rezultatus.

PVZ išfiltruoti rezultatai , kadangi pagal TOP 1 rezultatus jau esam Google.lt galime rinktis, kitus variantus TOP 2,3,4,5,6,7,8 ir t.t tada optimizavmus tekstus, aprašymus ir kitas vietas tikėtina sparčiau pasieksime TOP 1-3 rezultatus ir iškart gausime greitesnę gražą.

SEO eiga

Sukurkite darbo eigą: SEO reikia laikytis daugybės konkrečių reikalavimų. Į šią kategoriją patenka raktažodžių parinkimas, meta duomenų pridėjimas, teisingas paveikslėlių pavadinimų suteikimas, paveikslėlių alternatyvių atributų pridėjimas ir susijusių raktažodžių įtraukimas.

Patikrinkite konkurentus: Jūsų elektroninės prekybos SEO strategija turėtų būti sukurta taip, kad aplenktų konkurentus. Peržiūrėkite savo pagrindinių konkurentų svetaines ir patikrinkite jų SEO pastangas. Nustatykite būdus, kaip patobulinti savąją.

Konversijų rodiklių optimizavimas (CRO) turėtų sekti po SEO. Apie tai plačiau pakalbėsime vėliau.

Elektroninės prekybos SEO kontrolinis sąrašas

Apžvelkime keletą geriausių patarimų elektroninės prekybos svetainėms, kurioms trūksta SEO. Jei norite, kad žmonės lengviau rastų jūsų produktus, jums reikia e. komercijos SEO strategijos, o patikrinus kiekvieną punktą iš sąrašo, jūsų strategija taps veiksmingesnė.

Naudokite tinkamus raktinius žodžius

Paieškos rezultatuose „Google“ rodo keletą skelbimų, tada – organinius sąrašus. Tačiau dauguma paspaudimų nukreipiami į organinius rezultatus. (Žinoma, tai priklauso nuo skelbimų skaičiaus ir raktinio žodžio, bet dažniausiai tai yra tiesa.)

Kadangi ~ 95 % žmonių neperžengia pirmojo puslapio, patekimas į eilutės viršų yra vienintelis būdas pasiekti realių rezultatų. (Vėlgi, tai skiriasi, bet dažniausiai pasitvirtina.)

Taip, raktažodžiai vis dar svarbūs. Nenorite perkrauti savo produktų pavadinimų ir aprašymų šiais raktažodžiais, tačiau jie turi būti naudojami.

Išanalizuokite raktinių žodžių paieškos apimtį, CPC ir naudotojų ketinimus

Prieš naudodami raktažodį, atlikite jo tyrimą. Sužinokite, kaip dažnai žmonės jo ieško (raktažodžio paieškos apimtis), kokia yra jo konkurencija mokamoje reklamos erdvėje (kaina už paspaudimą, arba CPC) ir ko žmonės ieško naudodami šį raktažodį.

Atlikite konkurentų tyrimus

Jei neturite supratimo, nuo ko pradėti savo elektroninės parduotuvės svetainės optimizavimą, tuomet geriausias pasirinkimas – jūsų konkurentai. Ypač didesni konkurentai tikriausiai jau atliko savo svetainių optimizavimo darbus, o daug jų paslapčių galite sužinoti jų svetainėse.

Reikšminiai žodžiai yra tai, į ką turite sutelkti dėmesį. Ypač norėsite išanalizuoti raktažodžius jų pagrindiniuose puslapiuose ir svarbiausiuose produktų puslapiuose.

Atgalinių nuorodų kūrimas elektroninės prekybos SEO

Atgalinės nuorodos yra dar vienas reitingavimo signalas, kurį „Google“ naudoja nustatydama jūsų puslapių vietą SERP. Kuo daugiau atgalinių nuorodų turite iš aukštos kokybės svetainių, tuo autoritetingesnė tampa jūsų svetainė.

Sukurti atgalines nuorodas elektroninės komercijos svetainėms nebūtinai turi būti sudėtinga. Lengvas, nuorodų kūrimo būdas – svečių skelbimas su jūsų niša susijusiuose tinklaraščiuose.

Elektroninės prekybos svetainės architektūra

Kai žinote, į kokius raktažodžius reikia orientuotis, metas šią informaciją panaudoti.

Tai prasideda nuo svetainės architektūros.

Elektroninės parduotuvės svetainės architektūra, arba struktūra, – tai navigacijos, kategorijų puslapių ir produktų puslapių išdėstymas. Jos esmė – pateikti geriausią ir tinkamiausią turinį naudotojams ir sumažinti skaičių paspaudimų, kuriuos jie turi atlikti, kad jį rastų.

Yra dvi „auksinės“ puikios svetainės struktūros taisyklės:

  • Jokiame puslapyje iš bet kurio kito puslapio neturi būti daugiau nei trys paspaudimai.
  • Naudokitės raktinių žodžių tyrimais, kad sukurtumėte labai svarbius puslapių URL ir pakatalogius.
  • Daugiau apie tai vėliau, o dabar pakalbėkime apie tai, ko NEREIKIA daryti.

https://www.bigcommerce.com/blog/wp-content/uploads/2017/10/ecommerce-seo-18.png

SEO optimizavimas Lietuviškom e-shop

Vidinis SEO

  • Detalus SEO veiksmų planas
  • Techninis svetainės auditas
  • Atgalinių nuorodų auditas
  • Paieškos reitingų patikrinimai
  • Konkurentų populiariausi raktažodžiai
  • Konkurentų atgalinių nuorodų šnipinėjimas ir palyginimas
  • Toksiškų nuorodų atsisakymo failai ir ataskaitos

Ištrauka iš SEO audito PVZ

Pagrindinės Problemos

Užduotis Programuotojams

Techninė analizė ( ištrauka)

SEO tekstai

Prekėms ir kategorijom naudojami SEO tekstai Lietuvos rinkoje dažniausiai tai yra SEO

Headingai

DUK generavimas

Mano pvz

Tekstai kuriami pagal SEO standartus atlikus konkurentų analizę arba jei nėra konkurentų pagal standartinį SEO modulį: Antraštė, headeriai, keyword pasikartojimas ir kt.

Rezultatų stebėjimas

Parašius tekstą rezultatai gali pakilti arba nukristi, todėl reikalinga, stebėti raktinius žodžius išvengiant kilimo ir kritimo, jei reitingai stovi naudinga grįžti ir peroptimizuoti SEO tekstą.

Išorinis SEO

Išorinio SEO strategija parenkama , pirklausomai nuo svetainės esamos padėties: Jei svetainė turi backlinkų, tada galima labiau aktyvi backlinkų „statyba“ jei nauja tada, lėtesnė.

Kaip atrodo backlinkas?

Backlinkai talpinami atsižvelgiant į reitingus

Parašykite komentarą