Kaip tapti ryžtingu

Kaip būti ryžtingesniems darbe?

 

Optimizmas gali būti geras būdas apdovanoti save už sprendimų priėmimą ir rezultatų priėmimą. Norėdami praktiškai pritaikyti savo optimizmą, apsvarstykite kiekvieną galimą rezultatą, tada pagalvokite apie vieną teigiamą rezultatą. Net ir neigiamas rezultatas gali būti jums naudingas, nes suteikia grįžtamąjį ryšį, kad ateityje galėtumėte priimti geresnius sprendimus.

1. Pagalvokite, kodėl dvejojate

Pirmiausia supraskite, kodėl nenoriai priimate sprendimus, tada sukurkite strategijas, kaip tą nenorą įveikti. Pavyzdžiui, jei jūsų pareigos susijusios su svarbiais sprendimais, o jūs jaučiatės nepatyrę, galite pasimokyti, kaip kiti priimdavo panašius sprendimus. Jei dvejojate dėl neigiamų pasekmių, atsiradusių po ankstesnio sprendimo, stenkitės apdoroti tą įvykį ir pripažinkite, kad kiekvienas sprendimas yra nauja galimybė pasiekti sėkmę.

2. Būkite atviri pokyčiams

Jei kuriate naują strategiją ar ryžtingo veikimo modelį, svarbu būti atviram naujiems veiklos būdams. Gerėjant jūsų ryžtingumui, galite atsidurti naujose situacijose arba prisiimti didesnę atsakomybę. Būdami atviri naujiems rezultatams ir pasekmėms, galite lengviau prisitaikyti priimti daugiau sprendimų ir matyti, kaip keičiasi jūsų aplinka.

3. Užsibrėžkite konkrečius tikslus

Pagalvokite, kodėl norite įgyti sprendimų priėmimo įgūdžių, tada išsikelkite tikslus, kad galėtumėte įvertinti savo pažangą ir sėkmę. Tai gali būti toks paprastas tikslas, kaip siekis mažiau laiko užtrukti priimant sprendimą dėl pietų užsakymo delikatesų parduotuvėje. Jei imatės naujų pareigų darbe, pagalvokite apie konkrečius dalykus, kuriuos sieksite atlikti po savaitės, mėnesio ar ketvirčio. Jei norite geriau kontroliuoti dabartinę situaciją, įsivaizduokite, kokia būtų sėkmė, ir išsikelkite laipsniškus tikslus jai pasiekti.

Remdamiesi šiais tikslais, galite sukurti rašytinę strategiją arba planą, įskaitant tai, kaip atremsite bet kokį neryžtingumą ar baimę ir kaip jūsų sprendimų priėmimo įgūdžiai gali padėti tobulėti kitose gyvenimo srityse. Turėdami sukurtą strategiją, galite lengviau pastebėti savo pažangą.

 

4. Raskite sprendimų priėmimo modelį

Pavyzdys gali padėti daug lengviau išmokti naujų įgūdžių, todėl galite pasirinkti žmogų, į kurį norite lygiuotis. Galite pagalvoti apie bendradarbius ar profesinius mentorius, kurie sulaukė karjeros sėkmės, savo pramonės šakos lyderį ar šiuolaikinės darbo jėgos novatorių. Pagalvokite, kam šis asmuo teikia pirmenybę ir kokios žinios galėtų padėti jam jaustis pasirengusiam priimant sprendimus. Jei tai pažįstamas asmuo, galite surengti susitikimą, kad sužinotumėte jo požiūrį ir patarimus.Pagalvokite kaip veikia marketingas, kokie marketingo modeliai ir kaip pasaulis sukasi apie jį ir kuo tikite.

5. Pasiruoškite

Kai žinote, kad laukia sprendimas, galima pasiruošti iš anksto, ištyrus savo galimybes. Žinios apie galimybes gali padidinti jūsų saugumą tuo atveju, jei situacija pasikeistų arba terminas ateitų anksčiau, nei tikėjotės. Iš anksto apgalvoję svarbius sprendimus, taip pat galite turėti laiko pasidomėti kitų žmonių nuomonėmis, o tai ypač svarbu, jei priimate sprendimus, kurie turi įtakos jų darbui, aplinkai ar galimybėms.

6. Pasipraktikuokite vertinti galimybes

Siekiant ugdyti gebėjimą priimti sprendimus, gali būti naudinga praktikuotis strategiškai apgalvoti sprendimus. Pradėkite nuo vieno sprendimo, kuriam nėra nustatytas galutinis terminas, ir pabandykite mintyse arba popieriuje sudaryti kiekvienos galimybės privalumų ir trūkumų sąrašą. Stiprindami šį įgūdį, galite pastebėti, kad galite greičiau suprasti privalumus ir trūkumus.

7. Mažiau laiko skirkite mažiems sprendimams

Prieš investuodami daug laiko į sprendimą, apsvarstykite, kiek jis svarbus. Priimdami nedidelius sprendimus, pabandykite greitai pasirinkti variantą, užuot jį svarstę, nes statymai gali būti mažesni. Ilgiau skirti laiko dideliems sprendimams, pavyzdžiui, darbo ar gyvenimo pasirinkimui, gali būti naudinga, tačiau meniu pasirinkimo pasekmės paprastai būna ne tokios sunkios kaip sprendimų, kokį darbą dirbti ar kokios karjeros siekti, priėmimas.

8. Įvertinkite sprendimų rezultatus

Priėmę sprendimą įvertinkite, ar jis buvo teisingas. Galite atsižvelgti į asmenines pasekmes, pasekmes verslui ir komandai bei vėlesnes galimybes, kurias suteikė jūsų pasirinkimas. Pagalvokite, kaip priėmėte sprendimą, ir jei manote, kad pasirinkote neteisingai, sudarykite planą, ką kitą kartą darysite kitaip.

9. Po to būkite optimistiški

Optimizmas gali būti geras būdas apdovanoti save už sprendimų priėmimą ir rezultatų priėmimą. Norėdami praktiškai pritaikyti savo optimizmą, apsvarstykite kiekvieną galimą rezultatą, tada pagalvokite apie vieną teigiamą rezultatą. Net ir neigiamas rezultatas gali būti jums naudingas, nes suteikia grįžtamąjį ryšį, kad ateityje galėtumėte priimti geresnius sprendimus.

 

10. Atleiskite sau

Siekdami savo tikslų, pripažinkite, kad pažanga susijusi su nesėkmėmis, ir atleiskite sau už praeityje priimtus sprendimus. Būtinai prisiimkite atsakomybę, jei šie sprendimai turi įtakos kitiems. Išanalizavę, kas pavyko, o kas ne, pamirškite ankstesnius sprendimus ir pereikite prie kitų tikslų.

11. Priimkite savo kontrolės ir žinių ribas

Mokydamiesi priimti sprendimus, pripažinkite, kad galbūt niekada neturėsite visos informacijos, kurios reikia norint priimti tobulą sprendimą. Aktyvus sprendimų priėmimas darbo vietoje gali būti naudingas, tačiau vis tiek dirbate su klientais, bendradarbiais ir kitais įmonės skyriais. Kitų asmenų pasirinkimai ir išoriniai veiksniai gali turėti įtakos jūsų sprendimų poveikiui arba jį neutralizuoti. Mokymasis priimti sprendimus yra procesas, o ne vienkartinis pasirinkimas, todėl svarbu įvertinti savo pasirinkimus kontekste ir toliau dirbti, kad priimtumėte geresnius.

Parašykite komentarą

SEO įvertinimas Nemokamai

X