Kokybės balas adwords

Apie kokybės balą

Kokybės balas – tai diagnostikos priemonė, skirta įvertinti, kaip jūsų skelbimų kokybė atitinka kitų reklamuotojų skelbimų kokybę.

Šis balas matuojamas skalėje nuo 1 iki 10 ir yra prieinamas raktažodžių lygmeniu. Aukštesnis kokybės balas reiškia, kad jūsų skelbimas ir nukreipiamasis puslapis yra tinkamesni ir naudingesni raktažodžio ieškančiam asmeniui, palyginti su kitais reklamuotojais.

Kokybės balų diagnostikos įrankiu galite naudotis norėdami nustatyti, kur būtų naudinga patobulinti savo skelbimus, nukreipimo puslapius arba parinkti raktažodį.

 

Kaip pagerinti kokybės balą quality score?

 

Iš to išplaukia 3 veiksniai, turintys įtakos kokybės balui. Kaip jau minėjome, svarbu, kad būtų aktualus. Skelbimo aktualumas yra vienas iš trijų pagrindinių komponentų, lemiančių kokybės balą. Kiti du veiksniai yra „Expected Click-Through Rate“ ir „Landing Page Experience“.

Kiekviena sudedamoji dalis įvertinta „geriau nei vidutiniškai“, „vidutiniškai“ arba „prasčiau nei vidutiniškai“. Tai nustatoma vertinant šiuos komponentus kartu su kitais reklamuotojais, kurie teikė pasiūlymus dėl to paties raktažodžio per pastarąsias 90 dienų. Jei komponentas įvertintas „vidutiniškai“ arba „žemiau vidutinio“, tai reiškia, kad jį galima patobulinti.

Remiantis „Adalysis“ duomenimis, apskaičiuojant kokybės balą, „Landing Page Experience“ ir CTR turi šiek tiek didesnį svorį nei skelbimo aktualumas.

Kiekvieno iš šių komponentų įvertinimą galite pasitikrinti pridėję stulpelį raktažodžių lygmeniu:

 

1. Skelbimo aktualumas

Šis „Google Ads“ rodiklis parodo, kaip tiksliai raktažodis atitinka jūsų skelbimuose pateikiamą žinutę. Aukštesnis nei vidutinis rezultatas rodo, kad jūsų skelbimai glaudžiai susiję su raktažodžiais skelbimų grupėje. Žemesnis nei vidutinis rezultatas gali būti dėl to, kad skelbimo tekstas yra per daug bendras arba galbūt raktažodis nėra susijęs su jūsų verslu.

2. Tikėtinas paspaudimų dažnis (CTR)

Google naudoja tikėtiną CTR, kad įvertintų, kokiu dažniu žmonės, ieškantys jūsų raktažodžių, paspaus ant jūsų skelbimo. Kaip ir visi kokybės balo komponentai, jis vertinamas reikšmėmis „Virš vidutinio“, „Vidutinis“ arba „Žemesnis už vidutinį“. Tikėtinas CTR apskaičiuojamas vertinant ankstesnius skelbimų CTR rezultatus. ‘

„Istorinis tikėtinas CTR“ rodo, kokia tikimybė, kad žmonės per tam tikrą laiką paspaus jūsų skelbimą.

Šiame stulpelyje rodomas paskutinis žinomas ataskaitinio laikotarpio rezultatas. Jei norite matyti kasdienius balus, segmentuokite pagal dienas.“

3. Puslapip patirtis

Tikslinio puslapio patirtis reiškia, kiek tinkamas ir naudingas yra jūsų tikslinis puslapis, naudotojui spustelėjus skelbimą. Čia reikėtų atsižvelgti į tokius dalykus kaip jūsų atmetimo rodiklis ir svetainės greitis. Jei atmetimo rodiklis yra didelis ir (arba) jūsų nukreipimo puslapis ilgai kraunasi, nukentės kokybės balas.

 

Kokybės balų didinimo būdai

Kaip jau išsiaiškinome, kokybės balas turi daug judančių dalių. Tai nėra atvejis, kai reikia atlikti keletą pakeitimų skelbimų grupės ar raktažodžių lygmeniu ir iš karto pamatyti rezultatus.

Toliau pateikti kokybės balų didinimo būdai reikalauja tam tikros analizės. Atlikite kiekvieną žingsnį, kad nustatytumėte savo dabartinį sėkmės lygį. Išnagrinėkite sritis, kurias galima patobulinti, ir stebėkite, kokį poveikį šie pakeitimai daro kokybės balui.

 

Kampanijos, skelbimų grupės ir raktažodžių struktūra

Organizuokite kampanijas ir skelbimų grupes, naudodami tiek skelbimų grupių, kiek reikia. Į kiekvieną skelbimų grupę įtraukite tik glaudžiai susijusius raktažodžius. Tai reiškia, kad tam tikroje skelbimų grupėje esančius skelbimus galima geriau pritaikyti raktažodžiams. Granuliuota struktūra turi ir kitų privalumų optimizuojant, tačiau ji taip pat labai svarbi kokybės balui.

Pasirinkus mažiau granuliuotą struktūrą, iš karto nukentės skelbimų tinkamumas ir CTR, nes bus sunkiau pritaikyti skelbimus dideliam raktažodžių skaičiui vienoje skelbimų grupėje.

Rašykite tinkamą ir įtikinamą skelbimo versiją

Tęsdami ankstesnį žingsnį, parašykite tinkamą ir įtikinamą skelbimo kopiją. Į skelbimo antraštę, aprašymą ir URL adreso nuorodą įtraukite geriausiai skelbimų grupėje veikiančius raktažodžius. Tai du pagrindiniai privalumai:

Ieškantis asmuo skelbimo kopijoje matys savo paieškos užklausą, o tai reiškia, kad bus didesnė tikimybė, jog jis spustelės skelbimą, todėl padidės CTR.

„Google“ įžvelgs didesnį skelbimo tinkamumą, kuris yra vienas iš pagrindinių komponentų, sudarančių kokybės balą.

Skelbimų formatai ir dinaminės antraštės

Užtikrinkite, kad skelbimų grupėse būtų ir išplėstinio teksto skelbimų, ir naujausio skelbimų formato – reaguojančių paieškos skelbimų. Taip turėsite geriausią galimybę pasiekti didžiausią įmanomą CTR. „Google“ jau kurį laiką skatina reaguojančius paieškos skelbimus, o juos įtraukusi „Google“ skiria aukštesnį optimizavimo balą.

 

Kitos CTR didinančios skelbimų ypatybės – dinaminių skelbimų antraščių naudojimas:

 

Viena iš galimybių yra raktinių žodžių įterpimas, kuris iš esmės įtraukia naudotojo paieškos užklausą kaip antraštę, todėl skelbimas tampa itin susijęs su paieška.

Vietos įterpimas, kai į skelbimo tekstą įtraukiamas vartotojui artimiausias miestas / valstija / šalis, todėl skelbimas tampa labai aktualus vartotojui

Atgalinis laiko skaičiavimas – dar viena dinaminė funkcija, puikiai tinkanti, kai skelbiami specialūs pasiūlymai, kurių galiojimo laikas baigiasi. Atgalinis laiko skaičiavimas gali padidinti skubą ir taip padidinti CTR-

 

Įtraukite kuo daugiau atitinkamų skelbimų plėtinių

Nors skelbimų plėtiniai neturi tiesioginės įtakos kokybės balui, įrodyta, kad jie padidina CTR.

Skelbimo plėtiniai – tai būdas išplėsti skelbimą. Jie padidina jūsų skelbimo užimamą vietą paieškos sistemoje ir suteikia naudotojams papildomos informacijos apie jūsų verslą ir pasiūlymus. Todėl jūsų CTR ir tikėtinam paspaudimų skaičiui bus naudinga įtraukti kuo daugiau atitinkamų skelbimo plėtinių.

Naudokite neigiamus raktinius žodžius ir reguliariai peržiūrėkite kampanijas

Kai naudojamos frazių ir plačiųjų raktažodžių atitikmenų rūšys, įsitikinkite, kad naudojate patikimą neigiamų raktažodžių sąrašą. Tai yra geriausia praktika, kuri automatiškai pašalins paieškos užklausas, kurios, kaip žinote, nėra susijusios su jūsų verslu.

Landing page darbai

Tikslinio puslapio patirtis yra pagrindinis komponentas nustatant jūsų kokybės balą. Ankstesniuose 5 žingsniuose daugiausia dėmesio skiriama kampanijos ir skelbimų grupės struktūrai, skelbimų tinkamumui ir apskritai CTR gerinimui.

Pagerinkite svetainės greitį

Po paskutinio žingsnio labai svarbus aspektas yra svetainės greitis. Lėtai įkeliamos svetainės turi įtakos naudotojų patirčiai, todėl gali neigiamai paveikti kokybės balą. Greitai įkeliamos svetainės suteikia geresnę patirtį, mažiau trikdo ir apskritai lemia geresnius rezultatus.

 

 

Parašykite komentarą