10 nemokamų (arba beveik nemokamų) rinkodaros strategijų naujiems verslininkams

Nik MacMillan nuotrauka „Unsplash“.

Jums nereikia, kad sakyčiau, jog labai svarbu sukurti savo verslo marketingo planą.

Mes visi žinome, kaip svarbu reklamuoti savo verslą; bėda ta, kad marketingo strategijos – ir priemonės šioms strategijoms įgyvendinti – dažnai gali būti brangios.

Tai sakant, yra daugybė nemokamų (arba labai pigių) būdų, kuriais galite reklamuoti savo verslą. Be to, šios strategijos leidžia jums būti kūrybingiems ir iš tikrųjų sutelkti dėmesį į pridėtinės vertės didinimą, pasitelkiant savo nuomonę ir patirtį savo pramonėje – tai yra laimėjimas visame pasaulyje.

Perskaitykite mano 10 marketingo strategijų, kurios nesužlugdys banko, sąrašą.

1. Sukurkite savo el. Pašto sąrašą

Jei ieškote nemokamų ar nebrangių marketingo strategijų, marketingas el. Paštu turėtų būti sąrašo viršuje, todėl ji yra šio sąrašo viršuje.

El. Pašto marketingas yra startuolio ar smulkaus verslo marketingo strategijos duona ir sviestas, ir dėl rimtų priežasčių: tai tvirtas, pagrindinis būdas reklamuoti savo verslą, jis lankstus ir paprastai kainuoja tik laiką.

„Drip“ yra auksinis nemokamų el. Pašto marketingo įrankių standartas, nes jis siūlo nemokamą planą su pažangiomis marketingo automatizavimo galimybėmis (galite atnaujinti į mokamą versiją, kai tik jūsų sąrašas padidės). Tai el. Pašto įrankis, kurį naudojame „Bidketch“.

Yra daugybė išteklių, kaip sukurti stiprią el. Pašto marketingo kampaniją (šis „Drip“ straipsnis yra geras atspirties taškas), taip pat daugybė informacijos apie tai, kaip sukurti savo el. Pašto sąrašą. Nors specifika įvairiose pramonės šakose skirsis, pirmiausia reikia sukurti tam tikros rūšies švino pritraukimo iniciatyvą savo svetainėje. Tai gali būti bet koks atsisiuntimas, renkantis el. Laiškus, iššokantis langas, kuriame lankytojai gali užsiregistruoti gauti jūsų naujienlaiškį, ar kitas turinys, apimantis keitimąsi el. Laišku už nemokamą turtą (pakalbėsime daugiau apie tai, kaip tai gali atrodyti) šešiame patarime).

Alejandro Escamilla nuotrauka „Unsplash“.

2. Išbandykite turinio rinkodarą

Kalbant apie nemokamas ir nebrangias marketingo iniciatyvas, vis dar karaliauja turinio marketingas. Nors daugybė turinio marketingo strategijų gali būti ne visai nemokamos (pavyzdžiui, tinklaraščio kūrimas kainuoja šiek tiek pinigų), jos paprastai būna vienkartinės arba mažos išlaidos, kuriomis galite pasinaudoti ilgesnį laiką.

Taigi, nors turinio marketingas yra brangesnė tiek laiko, tiek pinigų požiūriu, nei kai kurie kiti šiame sąraše pateikti pasiūlymai, nė viena marketingo strategija nėra išsami.

Turinio marketingo pasaulis yra platus ir nuolat kintantis, todėl kol kas čia paliesiu keletą aspektų, kurių negalima praleisti:

Pasinaudokite socialine žiniasklaida

Šiais laikais turėti tam tikrą socialinės žiniasklaidos priemonę yra beveik savaime suprantama, nesvarbu, kokioje pramonės šakoje esate.

Tačiau artėjant socialinei žiniasklaidai iš turinio marketingo perspektyvos tampa aišku, kad mažiau reikia tik mesti ką nors į sieną ir pamatyti, kas prilimpa, ir labiau kurti darnią savo verslo strategiją per socialinę žiniasklaidą.

Tai gali reikšti, kad kritiškai vertinsite savo verslą ir nustatysite, kurie kanalai geriausiai atitinka jūsų pasiūlymą ir tikslus. Ar jūsų produktas, paslauga ar prekės ženklas yra labai vizualus? Toks kanalas kaip „Instagram“ tikriausiai yra geras statymas. Ar jūsų tikslas yra sukurti interaktyvią bendruomenę? „Facebook“ gali geriausiai patenkinti jūsų poreikius. Bandote pasiekti plačią auditoriją, įsitraukti į pokalbius ir pozicionuoti save kaip minties lyderį savo erdvėje? „Twitter“ gali būti tinkamas jūsų verslui. Taip pat svarbu atsižvelgti į tikslinės auditorijos demografinius rodiklius ir sužinoti, kurios platformos geriausiai atitinka.

Nors iš pradžių gali tekti atlikti nemažai tyrimų, atsiras aiškesnė mintis, kurios platformos jums duos didžiausią sprogimą dėl jūsų metaforinio spardymo. Nors socialinių tinklų marketingas yra nemokama, ji gali užimti daug laiko, todėl idealiausia yra susiaurinti dėmesį nuo pradžios.

Jei norite sužinoti daugiau apie socialinės žiniasklaidos marketingo kampanijos kūrimą, šis „MeetEdgar“ vadovas yra geras atspirties taškas, taip pat šis „Social Media Examiner“ vadovas.

Tinklaraštis arba sukurkite kitą žiniatinklio buvimą, pagrįstą minties lyderyste

Tinklaraščio kūrimas yra įprastas patarimas kiekvienam naujo verslo savininkui ir dėl rimtų priežasčių. Turėdami SEO optimizuotą svetainę ir tinklaraštį, galėsite sukurti žiniatinklį, padidinti savo vietą paieškos reitinguose ir rasti daugiau žmonių.

Vis dėlto, jei tinklaraščių kūrimą vertinate tik iš šio požiūrio taško, tai geriausiu atveju tampa darbu, o blogiausiu atveju – neveiksmingu, skaidriu marketingo triuku. Verčiau pirmiausia pagalvokite, kur galėtumėte geriausiai prisidėti prie savo erdvės, ir įsitvirtinkite minties lyderiu kurdami puikų turinį.

Gal tai atrodo kaip kuriant tradicinį, rašytinį tinklaraštį, o gal taip nėra. Galbūt norėtumėte sukurti „YouTube“ kanalą su mokomaisiais vaizdo įrašais. Galbūt norėtumėte visiškai apeiti tinklaraščio kūrimą ir naudoti „Medium“ kaip vietą savo turinio bendrinimui.

Čia reikia išsinešti, kad šiuo metu „pradėk dienoraštį“ yra toks standartinis marketingo patarimas, kad jis pradeda skambėti šiek tiek tuščiaviduriai. Tikrai svarbus patarimas yra prisiminti, kad turinio marketingas pirmiausia turėtų būti susijusi su vertingo turinio kūrimu ir vieta, kurioje galėtumėte pasidalinti savo patirtimi su platesne auditorija, atsižvelgdami į to, ką pateikiate ant stalo, vertę. Nustatykite, kas tai yra ir kaip geriausia tuo pasidalinti, ir eikite iš ten.

3. Prisijunkite prie vietinių „Meetup“ grupių ar tinklo organizacijų savo vietovėje

Tinklų kūrimas gali būti sunkus, ypač mums, intravertiškiems. Tačiau įsitvirtinimas vietos bendruomenėje gali būti labai sėkminga marketingo strategija. „Žodžiu iš lūpų į lūpas“ vis dar yra vienas patikimiausių persiuntimo tipų, laikotarpis – taigi, net jei tiesiogiai neįgyjate naujų klientų ar klientų per „Meetup“ ar tinklo renginį, galite sužinoti apie savo verslą žmonėms, kurie gali jus rekomenduoti kitiems jų didesniame rate.

Pradedant, tikėtina, kad „Meetup.com“ jūsų vietovėje bus daugybė tinklui būdingų grupių (o greita „Google“ paieška „tinklo renginiai šalia manęs“ taip pat suteiks dešimtis galimybių).

Tačiau nesijaudinkite apsiriboję įvykiais, už kuriuos griežtai mokama kaip už tinklo kūrimą. Lankymasis renginiuose pagal asmenines interesų sritis taip pat gali būti gera strategija, nes greičiausiai turėsite galimybę paminėti, ką darote, ir išleisti vizitines korteles. Turėtų būti savaime suprantama, kad čia būtina lengvai prisiliesti, tačiau supratę, kad kiekvienas renginys tam tikru mastu yra tinklo kūrimas, galėsite pasinaudoti nemokamomis marketingo galimybėmis, kurias teikia šio tipo renginiai.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip naudoti „Meetup“ tinkle, žr. Šį „Huffington Post“ straipsnį, o šį – „Shopify“.

Joshua Nesso nuotrauka „Unsplash“.

4. Naudokite HARO, jei norite viešai skelbti mažai ir mažai pastangų

HARO arba „Help a Reporter Out“ yra puikus šaltinis verslininkams, norintiems savo erdvėje sustiprinti savo, kaip minčių lyderių, patikimumą, taip pat padidinti nuorodas į savo svetainę.

Naudodamiesi „HARO“ galite atsakyti į žurnalistų, rašytojų ir kitų asmenų klausimus, norinčius gauti ekspertų nuomonės ar asmeninės patirties pavyzdžių (pavyzdžiui, jūsų), o mainais už tai jums bus pasiūlyta citata ir turėsite nuorodą į savo svetainę, įtrauktą į straipsnį, naujienų istorija ar kitas leidinys.

Tai puikus būdas pasidalinti savo patirtimi šioje srityje su nauja auditorija ir pakreipti savo svetainę ir verslą naujomis akimis. Šiuos leidinius taip pat galite pridėti prie savo svetainės arba pasidalinti jais su savo socialiniais kanalais, taip sustiprindami savo, kaip savo pramonės minties lyderio, reputaciją.

5. Padėkite vadovauti mintims už savo galimybių ribų

Panašiai kaip HARO, apsvarstykite galimybę prisidėti prie savo autorystės savo svetainėse. Kaip minėta pirmiau, tai leidžia jums sukurti save kaip gerbiamą balsą savo srityje.

Pradėkite tyrinėdami savo pramonės svetaines, kuriose skelbiami svečių autorių straipsniai. Jūs tikriausiai jau esate susipažinę su kai kuriais iš jų, nes jie gali sudaryti jūsų dabartinę skaitymo medžiagą. Iš ten patikrinkite, ar atitinkamose svetainėse yra pateikimo portalas ar procesas, kurį galite sekti.

Ši strategija ne tik atveria jums ir jūsų verslui naujas akis, kaip ir HARO, bet tai yra dar stipresnis būdas parodyti savo kompetenciją savo pramonėje, nes turinio kūrimo procese potencialiai galite atlikti daugiau vaidmens.

6. Kurkite nemokamus išteklius

Turite daug žinių apie savo industriją, kitaip nebūtumėte to pasiekę iki šiol. Kuo esate ekspertas? Kaip galite perduoti šią informaciją kitiems?

Apsvarstykite galimybę sukurti nemokamą šaltinį, pvz., Atsisiųstą patarimų lapą, el. Knygą, surengti internetinį seminarą ir pan. Siūlydami tokius nemokamus išteklius galite įtvirtinti jus kaip ekspertą savo erdvėje ir, kaip premiją, dirbti kaip švino gaudymo įrankius, kurie padės išplėsti jūsų tinklą (ir jūsų adresų sąrašą).

Freestocks.org nuotr. „Unsplash“.

7. Įgyvendinkite persiuntimo programą

Pamenate mano ankstesnį užrašą apie žodžiu? Tai taip pat ateina į žaidimą čia.

Kurdami persiuntimo programą esamiems klientams, jūs ir skatinate juos pradėti naują verslą, ir stiprinate tuos galimus verslo santykius naudodamiesi socialiniais įrodymais.

Puikiausia persiuntimo programose yra tai, kad dangus iš tikrųjų yra riba; galite pritaikyti savo siuntimo programą pagal savo tikslius poreikius. Jei abejojate dėl persiuntimo programos naudojimo; perskaitykite septynis įprastus siuntimo programų mitus (ambasadoriaus).

8. Naudokite savo prekės ženklą, kad padėtumėte reklamuoti savo verslą

Aš esu pagrindinis gero prekės ženklo čiulpikas.

Štai pavyzdys:

Praėjusiais metais nuėjau nedidelę kelionę iš savo namų Portlande (Oregonas) iki Sietlo (Vašingtonas). Būdamas ten aplankiau generolą kiaulės spurgą. Spurgos buvo puikios, ir aš nekantrauju jas vėl suvalgyti, bet kas mane iš tikrųjų nustebino, buvo prekės ženklas. Man patinka viskas, kas jame yra, ir aš tikrai norėčiau kai kurių prekių su jų logotipu – marškinėliais, kavos puodeliu, sportiniais marškinėliais. Aš manau, kad tai miela, ir aš galėčiau tai padaryti. Aš taip pat daug ir daug žmonių pasakojau apie jų parduotuvę (vėl yra tas žodis iš lūpų į lūpas).

Ar jūsų prekės ženklas sukelia panašų atsakymą? Jei ne, gal taip ir turėtų būti. Dabar suprantu, ar „mielas“ nėra vienas iš užrašų, kurių nori jūsų prekės ženklas, tačiau tai tik skirtas pabrėžti faktą, kad jei savo prekės ženklą išdėstote taip, kad jis būtų patrauklus klientams vizualiai ar emociniu lygiu, galbūt galėsite priversti juos atlikti dalį jūsų marketingo.

Tai akivaizdžiai atrodys …

Parašykite komentarą