10 nuostabių įmonių tinklaraščių iš geriausių turinio rinkodaros prekių ženklų

Tinklaraščių rašymas yra būtinas kiekvienai įmonei, norinčiai užmegzti ryšį su vartotojais internete. 70% pirkėjų apie įmonę sužino per skelbimus, o ne skelbimus. Nors tinklaraštį lengva sukurti, ne visada lengva reguliariai skelbti vertingus, įtraukiančius įrašus.

Geriausias būdas mokytis? Pavyzdžiu.

10 žemiau pateiktų korporatyvinių tinklaraščių be jokios konkrečios tvarkos nuosekliai pateikia vertingą, aktualų, patrauklų turinį, tuo pačiu demonstruodami aiškią verslo strategiją su dideliu konversijos potencialu.

„LinkedIn“

Nuo socialinių tinklų iki pasaulinės leidybos – sėkmingas „LinkedIn“ turinio generavimo platformos išplatinimas sužadino oportunistinio tinklaraštininko smalsumą mumyse visuose. Tai, kas galėjo būti kakofoniškos pastangos, leido tinkamai parodyti daugiau nei 330 milijonų vartotojų ir pasakok profesionalioje aplinkoje su savo profesionaliu tinklu estetinėje sąsajoje. Įrašus kuruoja turinio kaupimo platforma, tinkamai pavadinta „Pulse“, kuri suteikia svarbią ir vertingą į vartotoją orientuotą patirtį ir skatina įsitraukimą.

Oficialiame įmonės tinklaraštyje siūlomos nuoseklios pramonės įžvalgos ir patarimai tiek ieškantiems darbo, tiek įdarbintojams, tiek darbdaviams, tiek darbuotojams. Patarimai, kaip naudingai naršyti ir naudoti „LinkedIn“, esami karjeros patarimai ir pramonės šakos duomenys yra tik keli pavyzdžiai, ką gali pasiūlyti dabar populiarėjanti „LinkedIn“ tinklaraštis.

Buferis

Paprasto buferio sukurtas tinklaraštis „Buffer Social“ yra malonus raginimas veikti nežinantiems ir yra vertingas, nuoseklus šaltinis visų patirties socialinių tinklų marketingo specialistams.

Pačiame tinklaraštyje yra tam tikra antraštė, kuri informuoja vartotojus apie įmonės galimybes sutaupyti jūsų laiko ir pateikia ad hoc kelių didelių kompanijų atsiliepimą. Po skaitmeninės konversijos postūmio yra patys įrašai, prikrauti socialinės žiniasklaidos išminties perlų. Maža to: neabejotinai įtraukiantis, nes kiekviename įraše pateikiama nemažai komentarų ir socialinių tinklų.

„HubSpot“

Per tą dieną išsiurbdamas maždaug 10 pranešimų, „HubSpot“ aiškiai supranta, kaip suteikti vertę marketingo specialistams, pardavėjams ir agentūroms visame pasaulyje. Įeinantis marketingo meka panašus į jų vardą su estetišku, gerai parašytu tinklaraščiu, kuris tapo visos pramonės šaltiniu asmenims ir visų dydžių įmonėms. Jis sumaniai sutvarkytas, elegantiškai suprojektuotas ir kupinas atitinkamo turinio.

IBM

Vykdydama kampaniją „Pažangesnė planeta“, IBM sukūrė tvirtą savo turinio marketingo pastangų nervų centrą. Periferiškai jie sukūrė įspūdingą tinklaraščių arsenalą, skirtą daugeliui, atrodo, skirtingų bendruomenių. Panašu, kad pasaulinė technologijų milžinė – nuo programinės įrangos iki socialinių tinklų, ryšių su debesimis, didžiųjų duomenų iki verslo – apima daugybės pramonės sričių enciklopedinį temų sąrašą.

Jei tinklaraščių rašymas būtų hipotetinis slibinas, tai IBM būtų tavo slibino žudikas.

Bravo, IBM. Bravo.

Marketo

Pateikdamas tokias temas kaip impulsų pirkimo psichologijos infografika iki interviu su Sethu Godinu apie marketingo ateitį, „Marketo“ nuosekliai teikia svarbią ir patrauklią informaciją daugybei alkanų turinio pardavėjų. „Marketo“ yra laikomas skaitmeninės marketingo programinės įrangos pramonės lyderiu, todėl atrodo natūralu, kad jų tinklaraštis yra pilnas aukštos kokybės, gerai organizuotų, puikiai parašytų, über brūkšninių brangakmenių.

Hootsuite

Socialinių tinklų valdymo įmonės tinklaraštis siūlo nematerialią vertę, kurią sunku nusakyti žodžiais.

Prieinama. Tarkime, kad jis prieinamas.

Nors joje yra daug informacijos apie besikeičiantį socialinės žiniasklaidos akiratį ir nuodugnios diskusijos apie įtraukimo būdus, ji teikia vertę tiek socialinės žiniasklaidos naujokams, tiek profesionalams. Tai nėra atvirai techniška ar siaurai nukreipta, ji pasižymi minimalistiniu, tačiau estetiškai patraukliu dizainu.

Etsy

„Peer-to-peer“ elektroninės komercijos sensacija „Etsy“ siūlo didžiulius 8 unikalius tinklaraščius, skirtus pritraukti pasaulinę auditoriją. „Etsy“ internetinis tinklaraštis siūlo šiek tiek visko, pradedant meduolių namų istorija, baigiant parduotuvėmis, „Pardavėjo vadovu“ ir baigiant įmonės naujienomis. Įrašai paprastai būna labai įsitraukę, daugelis turi šimtus komentarų, juos nuolat lydi viliojančios nuotraukos ir meno kūriniai; nenuostabu, kad „Etsy“ nieko netrūksta vizualinio dizaino kategorijoje.

Kūrėjų projektas

„Intel“ bendradarbiaudama su „Vice“ sukūrė tai, kas dabar tapo tarptautinių mikroschemų gamintojų turinio marketingo strategijos, pavadintos „Kūrėjai“, centru. Kaip siūloma jų misijos pareiškime, šiame tinklaraštyje yra „vizionieriai iš įvairių sričių, kurie technologijas naudoja naujoviškai, kad peržengtų kūrybinės raiškos ribas“. Vėliau tinklaraštyje gausu pranešimų, pradedant nuo proto valdomų robotų ginklų iki pensininkų bendruomenės, rodomos naujausiame „Modest Mouse“ albumo viršelyje. Su daugybe kasdienių įrašų turinys yra šviežias, įdomus ir patrauklus net meno filistui.

Pardavimų galia

„Salesforce“ tinklaraštis yra žavingas šaltinis, kuriame pateikiami pardavimo ir marketingo patarimai, informaciniai duomenys ir naujovės technologiškai persipynusiame šiuolaikinio verslo pasaulyje. Nuolatinis įtraukiančių pranešimų srautas, kuriame gausu patarimų, anekdotų ir pranešimų, analizuojančių akronimus, kuriuose nėra jokių skelbimų ar aliteracijų, „Salesforce“ tinklaraštis yra vienas iš mūsų mėgstamiausių.

KISSmetrics

Nenuostabu, kad sudėtingas žiniatinklio analizės subjektas gali pasigirti įspūdingu tinklaraščiu. Nors jame gali trūkti vaizduojamojo meno, kuris neabejotinai yra tyčinis, „KISSmetrics“ tinklaraštyje pateikiamas platus įrašų sąrašas, kuriame gausu analizės, marketingo ir testavimo patarimų. Ir tinklaraštis sustiprina įmonės pozicijas su vartotojais, pademonstruodamas jų gilų išmanymą minėtomis temomis. Kiekvienas įrašas yra vertingas marketingo specialisto perskaitytas pranešimas, jame pateikiamos konversijos taktikos, tokios kaip įprastas prisiregistravimas el. Paštu, ir jis yra reikšmingas – būtent socialinių akcijų pavidalu.

Net korporacijoms tampa vis sunkiau veiksmingai išpjauti prisotintą informacijos vartotojus ir vartotojus, kurie patiria kiekvieną budėjimo minutę, todėl norint išlaikyti konkurencingumą ir efektyviai įsitvirtinti savo prekės ženkle būtina turėti tvirtą turinio strategiją. Nors tinklaraščių rašymas yra tik turinio strategijos mechanizmo sraigtas, jis išlieka vienu paprasčiausių, tačiau efektyviausių būdų padidinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti įsitraukimą. Taigi, dienoraštis!

Įkvėptas kurti savo tinklaraščio įrašą, remiantis šiais puikiais pavyzdžiais?

Pradėkite rašyti nuostabų savo marketingo tinklaraščio turinį naudodami mūsų šabloną ir paversdami jį savo!

Parašykite komentarą