10 statistinių duomenų, kurie įrodo, kad nekilnojamojo turto agentai turėtų naudoti vaizdo rinkodarą

Gali būti sunku įtikinti savo nekilnojamojo turto grupę investuoti į vaizdo įrašų rinkodarą. Net pavieniams agentams sunku prisijungti prie vaizdo įrašo naudojimo kaip marketingo taktikos. Vaizdo įrašai reikalauja daugiau laiko ir pastangų, todėl daugelis agentų jaučiasi drovūs priešais kamerą.

Vaizdo įrašas yra vertas pastangų. 73% namų savininkų sako, kad jie dažniau renkasi nekilnojamojo turto agentą, kuris naudojasi vaizdo įrašu. Deja, tik 9% agentų sukuria vaizdo įrašų sąrašą. Įrašus be vaizdo įrašų lengva praleisti, o tie, kurie naudoja oro vaizdus ir vaizdo įrašus, yra patrauklūs pirkėjams ir pardavėjams. Naudodami bepiločių orlaivių technologiją agentai gali užfiksuoti galingus, viliojančius vaizdo įrašus apie nekilnojamąjį turtą, suteikdami pirkėjams realią vietą.

Vaizdo įrašų marketingas yra viena iš galingiausių marketingo priemonių, nes ji skatina įsitraukimą, pasakojimą ir autentiškumą. Čia yra dešimt priežasčių, kodėl agentams būtina marketingo strategijoje naudoti vaizdo įrašus.

1. 51% viso pasaulio marketingo profesionalų vaizdo įrašus įvardija kaip turinio tipą su geriausia IG. Rinkodaros specialistai naudoja visų tipų prekės ženklų vaizdo įrašus, kad padidintų stebėjimą, pritrauktų daugiau klientų ir padidintų prekės ženklo žinomumą. Nekilnojamojo turto agentams, pasirengusiems investuoti į marketingo taktiką, vaizdo įrašas yra aiškus pasirinkimas, kurio IG yra įrodyta.

2. Vaizdo įrašus naudojančių marketingo specialistų pajamos auga 49% greičiau nei ne vaizdo įrašų naudotojų. Investavimas į vaizdo rinkodarą garantuoja spartesnį ir produktyvesnį pajamų augimą. Nekilnojamojo turto agentai, norintys padidinti pajamas, vaizdo įrašus turėtų laikyti geriausia taktika, kad šie pardavimų skaičiai būtų didesni.

3. Socialinis vaizdo įrašas generuoja 1 200% daugiau bendrinimų nei tekstas ir vaizdai kartu. Socialinis ryšys yra puikus būdas agentams pasidalinti savo žinia ir savybėmis, taip pat padidinti jų stebėjimą. Agentai turėtų apsvarstyti galimybę paskelbti daugiau vaizdo įrašų socialiniuose kanaluose, kad gautų daugiau bendrinimų ir išplėstų auditoriją. Nekilnojamasis turtas vis dar svarbus iš lūpų į lūpas, o socialiniai persiuntimai yra svarbūs. Vaizdo įrašai socialiniuose tinkluose padeda agentams greičiau sužinoti apie savo paslaugas.

4. 64% vartotojų perka žiūrėdami firminius socialinius vaizdo įrašus. Nekilnojamojo turto vaizdo įrašai yra veiksminga priemonė rodyti agento nurodytas savybes ir rajonus. Agentai, kurie naudojasi šia marketingo strategija, padidės pasiūlymų ir prašymų pažvelgti į jų savybes. Vaizdo įrašai padeda vartotojams atkreipti dėmesį į prekės ženklą, todėl jis tampa labiau panašus; tai savo ruožtu padidina pardavimus.

5. Vaizdo įrašai skatina organinį srautą iš paieškos sistemų rezultatų puslapių (SERP) 157%. Rinkodaros specialistai naudoja vaizdo įrašą, kad padidintų savo reitingą paieškos rezultatuose. Nekilnojamojo turto agentams, norintiems įvaldyti rinkodarą, vaizdo įrašai yra būdas užimti aukštesnę vietą, kai potencialūs klientai ieško nekilnojamojo turto informacijos internete. Deja, nedaug kas spustelėja „Google“ (ar bet kurios paieškos sistemos) 2 puslapio rezultatus, todėl svarbu užimti aukštą vietą pagal konkrečius raktinius žodžius. Vaizdo įrašai gali padėti nukreipti svetainę, tinklaraštį, socialinius puslapius ir visus nukreipimo puslapius, kuriuos potencialūs klientai gali pamatyti aukščiau.

6. Vaizdo įrašas nukreipimo puslapyje gali padidinti konversijų skaičių 80% ar daugiau. Agento svetainės pagrindiniame puslapyje patalpintas vaizdo įrašas turės didesnį poveikį ir labai padidins konversijų rodiklius. Norėdami gauti geriausius rezultatus, agentai savo pagrindiniame puslapyje turėtų įkelti savo vaizdo vizitinę kortelę, kurioje įkūnytas pagrindinis pranešimas. Vaizdo įrašas pagrindiniame puslapyje padidins tikimybę, kad lankytojai užsiregistruos gauti naujienlaiškį, paprašys daugiau informacijos arba pereis į tinklaraštį (kad ir koks būtų raginimas veikti svetainėje).

7. Turint vaizdo įrašą nukreipimo puslapyje, 53% labiau tikėtina, kad jis bus rodomas paieškos sistemų 1 puslapyje. Nors marketingo specialistai paprastai naudoja vaizdo įrašus, kad padidintų prekės ženklų srautą, jie taip pat naudoja juos dėmesiui pirmajame „Google“ paieškos rezultatų puslapyje. Agentai turėtų sukurti SEO tinkamus vaizdo įrašus, kad patektų į paieškos sistemų rezultatų puslapių viršų.

8. Pradiniuose el. Laiškuose su vaizdo įrašu paspaudimų rodiklis padidėja 96%. Nekilnojamojo turto agentams, kurie kas savaitę siunčia naujienlaiškius ar el. Laiškus abonentams, įtraukite vaizdo įrašą, kuriame bus rodomas didesnis paspaudimų rodiklis. Daugelis žmonių yra vizualiai besimokantys, todėl užuot privertę skaityti ilgą teksto dalį, turinį įdėkite į vaizdo įrašo formatą. Žinoma, agentai gali pakartotinai naudoti vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose ir savo tinklaraštyje, užtikrindami, kad jie patektų daugelio potencialių klientų akivaizdoje.

9. Žiūrovai išsaugo 95% pranešimo, kai žiūri jį vaizdo įraše, palyginti su 10% pranešimo skaitydami tekste. Nors tiek marketingo specialistai, tiek nekilnojamojo turto agentai remiasi tokia taktika kaip popieriniai skelbimai ar tiesioginis paštas, jos ne visada įsimenamos. Norėdami išsiskirti iš konkurentų ir sukurti aiškų pranešimą, agentai turėtų kreiptis į vaizdo įrašus, nes mes linkę geriau ir ilgiau išsaugoti šią informaciją. Žinoma, skelbimai ir tiesioginis paštas vis dar užima savo vietą nekilnojamojo turto agento marketingo kampanijoje. Susiejus juos su vaizdo įrašais, perspektyvos taps ilgalaikės.

10. Vidutinis vartotojas praleidžia 88% daugiau laiko svetainėje su vaizdo įrašu. Svetainės gali lengvai tapti žodžiu ir sunkiai įskaitomos. Nekilnojamojo turto agentai, norintys, kad klientai liktų savo svetainėje ir sužinotų apie savo verslą, turėtų į savo svetainę įtraukti vaizdo įrašus. Vartotojai praleidžia daugiau laiko svetainėse su vaizdo įrašu, o tai reiškia, kad jie suvalgo daugiau informacijos ir sužino daugiau apie įmonę. Be to, tai yra lengvesnis būdas sužinoti, ar produktai ar paslaugos pritaikomi jų paieškai. Agentai gali naudoti vaizdo įrašą norėdami prisistatyti arba paaiškinti, ką daro, todėl potencialūs klientai greitai gauna reikiamą informaciją.

Vaizdo įrašų marketingas, be abejo, yra puiki marketingo strategija nekilnojamojo turto agentams, nes ji padeda išryškinti unikalias savybes ir grožį. Vaizdo įrašai per patrauklią terpę pateikia autentiškus pranešimus, kurie padeda padidinti srautą internete ir padidinti pajamas. Agentams, kurie mano, kad gali praleisti marketingo vaizdo aspektą, vartotojų paklausa netrukus tai pakeis.

Parašykite komentarą