10 Turinio Rinkodaros privalumų
Kas yra turinio rinkodara?
Ar kada girdėjote frazę „turinys yra karalius“? Nors turinio rinkodara anksčiau buvo tik būdas išsiskirti iš konkurentų, dabar ji tapo būtinybe bet kuriam šiuolaikiniam prekės ženklui. Turinio rinkodara yra sėkmingiausių skaitmeninės rinkodaros kampanijų esmė. Už kiekvieno puikaus prekės ženklo slypi gausybė vertingo ir aktualaus turinio, kuris iš tikrųjų jungiasi su įmonės auditorija. Bet jums vis tiek gali kilti klausimas, kodėl turinio rinkodara yra svarbi ?
Norėdami padėti jums geriau suprasti turinio rinkodaros svarbą, mes sudarė svarbiausių privalumų, kuriuos turinio rinkodara gali suteikti jūsų smulkiajam verslui, sąrašą:
Turinio rinkodara dalijasi informaciniu turiniu, kuris yra aktualus, įdomus ir naudingas jūsų tikslinei auditorijai.
Yra keturios turinio formos:
- Parašyti žodžiai
- Garsas
- Vaizdo įrašas
- Vaizdai
Šiame straipsnyje apžvelgsime turinio rinkodarą – tekstu.
Svarbiausia prisiminti, kad jūsų darbas yra būti naudingu. Nėra prasmės kurti jokio turinio, jei auditorija iš to negauna jokios vertės.
Jūsų tikslas yra padėti jiems, pagerinti žmonmių gyvenimo kokybę.
Turinio rinkodara yra vienas geriausių būdų tai padaryti.
Kodėl verta investuoti į turinio rinkodarą?
Gerai sukūrus turinį – sukuriama prekės ženklo nuosavybė, ty prasmė: jūsų prekės ženklas laikui bėgant tampa vis vertingesnis, kai jūs ir toliau kuriate vertingą turinį. Kuo daugiau padėsite savo auditorijai, tuo labiau jūsų prekės ženklas įgis savo srities lyderio reputaciją.
Pagrindinis turinio naudingumas jums, kaip verslui, yra organinis srautas. Čia žmonės jus atranda kokioje nors paieškos platformoje, pvz., „Google“, „YouTube“ .
1. Pagerinkite prekės ženklo reputaciją.
Vienas iš didžiausių privalumų, iš tikrųjų parodančių turinio rinkodaros svarbą, yra puikaus turinio reputacijos kūrimo savybės. Šiandieninėje skaitmeninėje rinkoje labai svarbu, kad įmonės dirbtų kurdamos pasitikėjimą savo lyderiais ir klientais. Pasitikėjimo kūrimas gali padėti jūsų verslui sukurti teigiamą prekės ženklo reputaciją.
Puikus turinys gali padėti sustiprinti potencialių klientų ir klientų pasitikėjimą. Kai vartotojai skaito jūsų turinį, jie pradeda susidaryti nuomonę apie jūsų prekės ženklą. Jei jų turinys yra patrauklus, mokantis ir vertingas, jie pradės galvoti tuos pačius dalykus apie jūsų verslą. Kuo daugiau vertės suteiksite savo turiniui, tuo lengviau bus sukurti pasitikėjimą savo tiksline auditorija.
Be to, kai jūsų potencialūs klientai ir klientai pradeda suprasti, kad jūs nuolat skelbiate turinį visose platformose, jie gali pamatyti jus kaip šios pramonės lyderį. Turinio paskelbimas per trečiųjų šalių leidinius arba dalijimasis turiniu su įtakingais asmenimis taip pat gali padėti jums toliau kurti pasitikėjimą savo tiksline rinka.
2. Puikus turinys padeda pardavimams
Jei tikrai įdomu, kodėl turinio rinkodara yra svarbi , tada nežiūrėkite į pardavimų statistiką. Čia yra tik keletas statistinių duomenų, kurie iš tikrųjų kalba apie turinio rinkodaros svarbą tobulinant svetainės konversijas :
- Turinio rinkodara didina pardavimų rodiklius, maždaug 6 kartus daugiau nei kiti skaitmeninės rinkodaros metodai. („ABG Essentials“)
- Perskaitę rekomendacijas tinklaraštyje, 61% JAV internetinių vartotojų JAV nusprendė pirkti.
- Pasak 74% apklaustų įmonių, turinio rinkodara padidino jų rinkodaros lyderius tiek kiekybe, tiek kokybe. ( Curata )
- 72% apklaustų įmonių teigia, kad vaizdo įrašų turinys gali padėti pasiekti ir žymiai padidinti konversijų skaičių. („ CrazyEgg“ )
Kokybiška turinio rinkodara gali žymiai padėti pagerinti jūsų svetainės konversijų rodiklius.
Turinio rinkodara padeda pagerinti konversijas, nes leidžia susisiekti su potencialiais klientais ir juoms duoti ko jiems reikia. Jūs ne tik stengiatės kurti pasitikėjimą ir santykius, bet ir skatinate vartotojus suteikdami vartotojams informaciją, kurios jiems reikia norint priimti pirkimo sprendimą.
Norėdami optimizuoti turinį konversijoms, būtinai įtraukite aiškų raginimą pvz „Pirkti“. Jūsų raginimas nurodo, ką jie turi daryti toliau, nurodydamas kitą konversijos proceso žingsnį.
Nesvarbu, ar konvertuoti reiškia pirkti, gauti daugiau informacijos ar susisiekti su pardavimų komanda, svarbu turinio skaitytojui aiškiai parodyti, ką norite daryti toliau.
3. Optimizuotas turinys padeda pagerinti jūsų SEO pastangas.
Turinio rinkodaros svarba tampa aiškesnė, žvelgiant į turinio vaidmenį padedant jūsų verslui kurti ir tobulinti paieškos sistemų optimizavimą (SEO) . SEO vaidina svarbų vaidmenį gerinant jūsų verslo matomumą internete. Tačiau jei norite patobulinti SEO, turite sukurti optimizuotą turinį, galite skaityti mano straipsnį apie SEO tekstus, kuris padės optimizuoti turinį.
Pasak „Tech Client“, turinio kūrimas yra efektyviausia SEO technika. Tiesą sakant, verslo svetainėse, kuriose skelbiamas nuoseklus tinklaraščio turinys, paieškos varikliai indeksuoja vidutiniškai 400% daugiau puslapių nei tų, kurie visiškai neskelbia.
Kuo daugiau turinio turite savo svetainėje, tuo daugiau puslapių paieškos sistema turi indeksuoti ir rodyti vartotojams savo paieškos variklio rezultatuose.
Nors dėl daugiau puslapių nebūtinai padidėja srautas, jūsų prekės ženklui suteikiama galimybė reitinguoti pagal daugiau raktinių žodžių. Pavyzdžiui, kurdami tinklaraščius skirtingomis temomis , atitinkančiomis jūsų tikslinę auditoriją, gausite daugiau galimybių reitinguoti pagal raktinius žodžius, kurių šie tiksliniai vartotojai ieško paieškos sistemose.
Maža to, kuo daugiau turinio turite savo svetainėje, tuo daugiau priežasčių pateikiate lankytojams pasilikti. Tai reiškia ilgesnį laiką vietoje, o tai taip pat gali teigiamai paveikti jūsų paieškos sistemos optimizavimą. „Google“ svetainėje praleistą laiką laiko vienu rodikliu, kad jūsų svetainė teikia vertingą turinį. Jei reikias pagalbos dėl turinio kūrimo galite kreiptis pas mus.
4. Turinio kūrimas yra ekonomiškas būdas pritraukti naujų potencialių klientų.
Tiems, kurie domisi, kodėl turinio rinkodara yra svarbi , pažvelkite į visus būdus, kuriais turinys gali padėti jūsų verslui pritraukti naujų potencialių klientų. Potencialių klientų generavimas yra svarbus mažoms įmonėms, kurios remiasi nuosekliu srautu, kad padidintų savo prekės ženklą ir padidintų pardavimus. Turinio rinkodara yra ne tik puiki potencialių klientų generavimui, bet ir prieinama.
Nors turinio rinkodara kainuoja apie 62% mažiau nei tradicinė rinkodaros taktika, ji sukuria maždaug 3 kartus daugiau potencialių klientų, teigia „DemandMetric“. Turinio rinkodaros prieinamumas daro tai būtina taktika mažoms įmonėms, kurios nori padidinti savo biudžetą.
Svarbu pažymėti, kad turinio rinkodara yra daug laiko reikalaujanti, taip pat gali užtrukti, kol pamatysite jūsų pastangų rezultatus.
Turinio rinkodaros svarbą lengva suprasti, kai atsižvelgiama į investicijų grąžą. Kadangi turinio kūrimas yra gana prieinamas ir labai efektyvus, daugelis mažų įmonių laikui bėgant pastebės įspūdingą savo turinio rinkodaros naudą. Tiesą sakant, už išleistą eurą turinio rinkodaros pastangos sukuria 3 kartus daugiau potencialių klientų nei mokami paieškos skelbimai.
Siekiant padidinti turinio rinkodarą yra sukurti turinio rinkodaros strategiją, kuri atsižvelgtų į jūsų tikslinę rinką. Niekada neturėtumėte kurti tik turinio. Jei norite gauti pinigų, jūsų turinys turėtų būti strateginis pasirinktose temose, reklaminiuose metoduose.
5. Turinys leidžia jūsų prekės ženklui parodyti savo patirtį.
Vartotojai nori žinoti, kad jie bendrauja su ekspertais, kurie žino šios pramonės ypatybes. Tai dar vienas atsakymas, kodėl turinio rinkodara yra svarbi . Turinio rinkodara leidžia jūsų prekės ženklui parodyti savo kompetenciją šioje srityje, kartu suteikiant vertingų žinių, kurios gali padėti skaitytojams priimti labiau išsilavinusį pirkimo sprendimą.
Kiekvieną kartą, kai paskelbiate naują tinklaraščio įrašą parodote potencialiems klientams, kiek žinote apie industriją ir iššūkius, su kuriais tenka susidurti. Kai ateis laikas pirkti, vartotojai prisimins prekės ženklą, kuris suteikė jiems reikalingos informacijos, kad geriau suprastų jų problemas, sprendimus ir kitas galimybes.
Tarkime, tai susiję su pirkimu iš verslo, kuriame skelbiamas nuoseklus mokomasis ir informacinis turinys arba kuriame nėra jokio turinio. Vartotojas dažniau perka iš verslo, kuris įrodė savo žinias ir kompetenciją. Tokiu būdu jie gali būti ramūs žinodami, kad jais rūpinasi pramonės ekspertai, kurie gali atsakyti į jų klausimus ir lengvai išspręsti bet kokias problemas.
6. Norite užmegzti santykius su klientais? Paskelbkite puikų turinį.
Jei vis dar įdomu, kodėl turinio rinkodara yra svarbi ? Apsvarstykite, kaip puiki turinio rinkodara gali padėti užmegzti santykius su klientais.
Anksčiau mes diskutavome, kaip turinys yra neatskiriama pasitikėjimo kūrimo ir teigiamos prekės ženklo reputacijos kūrimo dalis. Tai gali padėti padidinti auditoriją ir pasiekti naujų potencialių klientų.
Akivaizdu, kad lojalūs klientai yra ne kas kita, kaip pranašumas jūsų verslui. Jei pakartotiniai pardavimai sudaro didelę jūsų įmonės pajamų dalį, turėsite rasti būdų, kaip sustiprinti santykius su dabartiniais klientais.
Čia atsiranda turinio rinkodara. Puikaus turinio teikimas nesibaigia po to, kai švinas tampa klientu. Turinys, kuris teikia vertę jūsų klientų bazei, padės sustiprinti lojalumą prekės ženklui, sustiprindamas ryšius su klientais. Tai gali paskatinti pakartotinius pardavimus ir padėti įsitvirtinti galingiems prekės ženklo atstovams.
Taigi, koks turinys yra geriausias kuriant santykius su prekės ženklu? Turtas, pvz., Mokomieji vaizdo įrašai ir kitos rūšies informacinis vaizdinis turinys, gali padėti klientams gauti daugiau naudos iš jūsų produktų ar paslaugų. Kuo daugiau vertės jie gaus, tuo didesnė tikimybė, kad jie grįš.
Prekės ženklo vadovai ir palyginimai yra dar vienas puikus turinio pavyzdys, kuris gali padėti suteikti daugiau vertės jūsų klientams. Padėdami klientams priimti protingesnius pirkimo sprendimus, jūs stengiatės toliau pasitikėti ir skatinti pakartotinius pardavimus.
7. Jūsų klientai nori puikaus turinio!
Kodėl turinio rinkodara yra svarbi ? Na, jūsų klientai ir klientai nori skaityti puikų turinį. Tiesą sakant, 20% interneto vartotojams skirto laiko praleidžiama tik skaitant turinį.
Ir jei galvojate, kad žmonės nenori leisti laiko skaitydami prekės ženklų turinį, pagalvokite dar kartą.
Efektyvaus turinio, padedančio užmegzti ryšį su nekantria auditorija, kūrimo raktas yra sutelkti dėmesį į temas, susijusias su jų poreikiais, interesais ir iššūkiais. Nepamirškite parodyti šiek tiek asmenybės, kad padėtumėte vartotojams pažinti jūsų prekės ženklą ir tai, kas jus išskiria iš kitų.
Tai mus atveda prie kito atsakymo į klausimą, kodėl turinio rinkodara yra svarbi …
8. Turinio rinkodara padeda atskirti save nuo konkurentų.
Skaitmeninėje rinkoje labai svarbu, kad jūsų verslas išsiskirtų iš konkurentų. Tai yra turinio rinkodaros svarba . Turinio rinkodara yra efektyvus būdas mažoms įmonėms išsiskirti iš kitų pramonės atstovų ir parodyti, kuo jų įmonė yra ypatinga.
Temos, pagal kurias kuriate turinį, ir pateikto turinio vertė gali reikšti skirtumą tarp vartotojo, pasirinkusio jūsų prekės ženklą, o ne konkurento. Pavyzdžiui, jei pirkėjas tiria savo iššūkius ir tam tikrus produktus, kurie gali padėti tuos iššūkius išspręsti, jis bus labiau linkęs dirbti su verslu, kuris jam suteikė naudingos informacijos.
Jei to nepakanka norint parodyti, kodėl turinio rinkodara yra svarbi , apsvarstykite turinio vaidmenį padedant jums sukurti prekės ženklo asmenybę ir balsą. Be turinio tipo, kurį kuriate, jūs taip pat galite atskirti save nuo konkurentų turinio kalba ir informacijos pateikimo būdu. Ar jūsų prekės ženklo asmenybė yra rimta ir profesionali? Įdomus ir edukacinis? Gal jų abiejų mišinys?
Nusprendę, kaip norite pavaizduoti savo prekės ženklą, ir plėtodami prekės ženklo balsą, galite sukurti unikalų jūsų verslui turinį. Ši prekės ženklo asmenybė gali padėti susisiekti su tiksliniais pirkėjais ir parodyti jiems, kuo jūsų verslas yra ypatingas.
9. Turinys yra svarbus kiekviename rinkodaros kanalo etape.
Dabar pagalvokime apie turinio rinkodaros svarbą, kai kalbama apie jūsų rinkodaros kanalą. Kurdami skaitmeninės rinkodaros kampanijas, turite pagalvoti apie tris pagrindines rinkodaros kanalo sritis. Turinio rinkodara vaidina svarbų vaidmenį kiekviename kanalo etape.
Čia pateikiama turinio rinkodara visame rinkodaros kanale:
- Kanalo viršuje (TOFU): Kanalo viršuje jūsų potencialūs klientai dar tik pradeda suvokti savo problemas. Jie taip pat pradeda suprasti, kad yra sprendimų. Šiame etape turinys gali padėti juos mokyti ir gauti reikalingos informacijos, kad nuspręstų, kokio tipo sprendimas gali padėti.
- Kanalo vidurys (MOFU): Kanalo viduryje potencialūs klientai vertina savo produktų ar sprendimų galimybes. Šio kanalo etapo turinys skirtas šviesti potencialius klientus, kokie yra jų skirtingi variantai, kad jie galėtų pradėti siaurinti savo pasirinkimą ir priartėti prie galutinio pirkimo sprendimo.
- Kanalo apačia (BOFU): kai laidai pasiekia kanalo apačią, tai reiškia, kad jie yra pasirengę konvertuoti. Šiame etape turinys yra skirtas paskatinti pirkėją ir suteikti jam galimybę priimti pagrįstą pirkimo sprendimą.
Kurdami turinio rinkodarą, kad pasiektumėte potencialius klientus kiekviename etape, žinokite, ko kiekvienam klientui reikia šiuo pirkėjo kelionės metu. Kanalo viršuje esančioms perspektyvoms reikia daugiau bendros informacijos, kuri padėtų geriau suprasti savo iššūkius ir galimus sprendimus. Potencialiems klientams, pasiekusiems kanalo vidurį, reikia išsamesnės informacijos, kuri skatintų juos įvertinti savo galimybes.
10. Turinys padeda palaikyti beveik visas kitas skaitmeninės rinkodaros strategijas.
Dar viena turinio rinkodaros svarba yra ta, kad nuoseklus, kokybiškas turinys padeda palaikyti visas kitas jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis . Daugumos mažų įmonių skaitmeninės rinkodaros įrankių rinkinyje yra daugiau nei vienas įrankis. Nuo el. Pašto rinkodaros iki socialinės žiniasklaidos ir PPC reklamos (Paspaudimų reklamos) yra daugybė skirtingų taktikų, kurias galite naudoti norėdami pritraukti ir pritraukti idealią auditoriją.
Ar norite sužinoti, ką visos šios strategijos turi bendro?
Puikus turinys!
Jūsų verslas turi sukurti patrauklų, aukštos kokybės turinį kaip dalį taktikos, kurią naudojate savo skaitmeninės rinkodaros kampanijose
Išvada
Pasinaudojus visais aukščiau aprašytais privalumais, lengva suprasti, kodėl turinio rinkodara yra svarbi visų dydžių įmonėms. Turinio rinkodara padeda ne tik pagerinti matomumą, bet ir padėti užmegzti tvirtesnius santykius su potencialiais klientais ir klientais.
Jei tikrai norite pamatyti turinio rinkodaros svarbą, atėjo laikas pradėti. Kurkite turinio rinkodaros strategiją , kurios esmė būtų jūsų tiksliniai pirkėjai.