11 paprastų patarimų, kaip sukurti efektyvų skelbimą

Svarbu, kad verslo savininkai suprastų geros reklamos rašymo pagrindus.

Reikia skatinti visas įmones. Mačiau, kad tūkstančiai ir milijonai dolerių buvo išleisti neefektyviems, prastiems ar visiškai blogiems skelbimams – ir noriu jums išgelbėti tą skausmą. Tačiau svarbiausia, kad norėčiau išplėsti savo verslą, todėl būtina veiksminga visų formų reklama.

Juk jums reikia naujų klientų, nes be jų jūsų verslas žlugs. Geros naujienos yra tai, kad pagrindiniai tinkamos reklamos kūrimo principai taikomi praktiškai viskam, ką galite naudoti kaip reklaminę priemonę.

Tai apima, bet neapsiriboja:

  • Brošiūros
  • Laiškus
  • Skrajutės ir kiti laiškininkai bei dalomoji medžiaga
  • Žurnalų ir laikraščių skelbimai
  • Skelbimai internete (rodomi ir pan.)
  • Atvirukai
  • Svetainės, įskaitant tas, kurios naudojamos internetinėje reklamoje
  • Ir dar.

Norint sukurti tikrai veikiančią reklamą ar reklamos kampaniją, gali prireikti šiek tiek bandymų ir klaidų (bandymų), tačiau vadovaudamiesi šiais 11 išbandytų ir tikrų patarimų, galite gauti norimų rezultatų.

1. Kuo jūs išsiskiriate iš savo konkurencijos?

Efektyvi reklama gali padėti jums išsiskirti
Kuo jūs išsiskiriate iš konkurentų?

Žmonės nuolat bendrauja su visų tipų įmonių skelbimais.

Taigi, kas privers jūsų potencialius klientus pirkti jūsų įmonės produktą ar paslaugą, palyginti su vienu iš jūsų konkurentų? Tai jūs turite išsiaiškinti ir sutelkti dėmesį į savo reklamą. Parodykite potencialiems klientams, kodėl jūsų verslas yra jų numeris vienas ir kodėl jie neturėtų net atsižvelgti į jūsų konkurentus. Tada yra didelė tikimybė, kad jie to nepadarys.

Tai, apie ką čia kalbu, marketingo sluoksniuose paprastai vadinama „unikaliu pardavimo pasiūlymu“. Savo puikioje knygoje Realybė reklamoje, autorius Rosseris Reevesas apibrėžia, kas yra USP:

  1. Kiekvienoje reklamoje vartotojui turi būti pateikiama ne tik žodžių, pūstų gaminių ar reklaminių vitrinų reklama. Kiekvienoje reklamoje kiekvienam skaitytojui turi būti parašyta: „Pirkite šį produktą, naudodamiesi šia konkrečia nauda.
  2. Pasiūlymas turi būti toks, kokio konkurso negali arba nesiūlo. Jis turi būti unikalus – tiek prekės ženkle, tiek ieškinyje, kuris nėra tas konkretus reklaminis plotas.
  3. Pasiūlymas turi būti pakankamai tvirtas, kad masės judėtų, ty pritraukti naujų klientų ir potencialių klientų.

Štai keletas gerų produktų, turinčių aiškų USP, pavyzdžių iš „Wikipedia“:

  • Galva ir pečiai: „Jūs atsikratykite pleiskanų“
  • Anacinas „Greitas, greitas, neįtikėtinai greitas palengvėjimas“
  • „Domino’s Pizza“: „Gaunate šviežią, karštą picą, pristatytą prie jūsų durų per 30 minučių ar mažiau, arba ji nemokama“.
  • „FedEx“: „Kai jūsų paketas visiškai teigiamai turi būti pasiektas per naktį“.
  • M & Ms: „Tirpsta burnoje, o ne rankoje“.
  • „Metropolitan Life“: „Susipažink. Tai moka “.
  • „Southwest Airlines“: „Mes esame pigių skrydžių bendrovė.“

Yra daug daugiau pavyzdžių.

Čia tikslas yra padėti jums patiems plėtoti savo USP.

Kuo jūs skiriasi? Unikalus? Ką turite, ko nedaro niekas kitas? Tai yra dalykas, kurio ieškote.

Pavyzdžiui, mano marketingo įmonė ruošiasi pradėti dirbti su imigracijos advokatu, ir aš jau matau kelis dalykus, kurie gali ją išskirti iš konkurentų. Viena vertus, ji yra imigracijos advokatė, kuri taip pat yra imigrantė. Ji taip pat prisideda prie internetinio žurnalo, padedančio kitiems, norintiems emigruoti į JAV per švietimą. Ji yra spalvinga asmenybė ir iš karto simpatiška. Nors ji neteikia kitokių paslaugų nei konkurentai, ji turi keletą unikalių būdų, kaip vykdyti verslą, kuriuos daro nedaugelis kitų. Mes planuojame visa tai panaudoti kurdami savo USP.

Atminkite, kad bet kuris USP yra beveik geresnis už nieką ir kad tai gali pasikeisti ir patobulinti vėliau.

Dar reikia nepamiršti, kad jūs neturite būti vienintelis ką nors darantis ar pristatantis kokį nors produktą, kad įtrauktumėte jį į savo USP. Tai gali būti kažkas, ką daro kiti, bet niekas kitas tikrai nepropaguoja.

Išimkite popieriaus pagalvėlę ir keletą rašiklių ir smagiai praleiskite laiką. Esu tikras, kad iškart pradėsite pateikti puikių idėjų!

2. Naudokite galingą antraštę: patraukite jų dėmesį!

Norint atkreipti dėmesį reikia įgūdžių ir praktikos
Dėmesys taip pat gali būti subtilus

Žmonės greitai nuskaito daiktus. Kiekvieną dieną jie susiduria su tiek daug skelbimų, kad negali jų perskaityti. Štai kodėl jūs turite įsitikinti, kad jūsų reklama iš tikrųjų patraukia ir išlaiko jų dėmesį.

Jūs tai darote naudodami efektyvią antraštę.

Didžiausias reklamos žmogus istorijoje Davidas Ogilvy sakė: „Vidutiniškai penkis kartus daugiau žmonių skaito antraštę, nei skaitė kūno kopiją. Parašę antraštę, išleidote aštuoniasdešimt centų iš savo dolerio “.

Jums reikia užduoti klausimą: „Ką bandote pritraukti? Kas atkreiptų jų dėmesį? “

Vakar iš įdarbinimo įmonės gavau el. Laišką su antrašte „Ar galėtumėte samdyti Obamą?“ Kaip generalinis direktorius, norintis įdarbinti naujus talentus, tai atkreipė mano dėmesį. Tai nuvedė mane į jų svetainę, ir aš perskaičiau visą straipsnį, sužinojau apie jų unikalų procesą. Todėl paprašiau kitos savaitės pardavimo skambučio.

Visa tai atsirado iš efektyvios antraštės.

Parašiau pardavimo laiškus, kurie sulaukė didžiulio atgarsio daugiausia dėl galingų antraščių.

Vienu atveju aš padėjau įmonei pasirašyti daugiau nei 1 mln. USD sutartimis su vienu laišku.

Kitu atveju gavau vieną pardavimo paskyrimą kiekvieniems 200 laiškų – ir tai už paslaugą, kurios kaina prasidėjo nuo 10 000 USD!

Kitu atveju, aš sukūriau skrajutę, kuri buvo išsiųsta į labai ribotą, aukščiausios klasės sąrašą, kuriame buvo 134 vardai, po kurių pirmą kartą išsiuntė devynis pardavimo susitikimus!

Puikios antraštės būna įvairios.

Kartą Ogilvy pastebėjo, kad jis parašys skelbimą per tris valandas, o tada prireiks trijų savaičių sugalvoti antraštę.

Kai kurios antraštės yra vertos naujienų, pavyzdžiui, išleidžiant naują paslaugą ar produktą. Kiti turi labai didelę naudą. Dauguma yra konkretūs, priešingai nei bendrieji, savo faktais. Kiti naudoja neigiamą kampą (pvz., „Sąnaudų mažinimas“, o ne „pelno didinimas“).

Interneto marketingo specialistas ir konsultantas Jay Abraham sudarė 100 geriausių kada nors parašytų antraščių sąrašą.

3. Pateikite jiems pasiūlymą, kurio jie negali atsisakyti!

Vartotojai mėgsta derybas. Taigi pasiūlykite jiems gerą, kad jie vėl ir vėl sugrįžtų pas jus.

Nesvarbu, ar siūlote neprilygstamą kainą, ar nemokamą bandomąją versiją, ar nemokamą pristatymą, ar komplektuojamą paketą, jei nesuteiksite gerų pasiūlymų savo klientams, jums pasiseks.

Kai pateiksite savo nenugalimą pasiūlymą, įsitikinkite, kad jį išdidžiai reklamuojate. Kai žmonės pamatys, kad turite ką nors puikaus jiems pasiūlyti, jiems bus sunku tam atsispirti.

Nustatydami, kiek galite išleisti įvadiniam produktui ar paslaugai, pagalvokite apie bendrą kliento viso gyvenimo vertę (CLV), kiek klientas laikui bėgant naudinga įmonei.

Vienas klientas, su kuriuo dirbau, iš pradžių nesiryžo prarasti 150 USD pelno už įvadinę paslaugą, norėdamas įsigyti naują klientą. Jis buvo labai nustebęs sužinojęs, kad tų naujų klientų CLV buvo 5000 USD – tai daugiau nei 33 kartus viršijo pradines investicijas pagal prarastą pelną. Taigi jis prarado 4850 USD kiekvieną kartą, kai neinvestavo 150 USD, kad gautų naują klientą.

Tai yra labai galinga koncepcija, galinti padaryti ar sugadinti jūsų verslą. Norėdami daugiau sužinoti, skirkite kelias minutes ir pažiūrėkite šį Jay Abraham vaizdo įrašą.

4. Kalbėk apie naudą – kas joms naudinga!

Skelbimai turėtų būti sutelkti į privalumus
Ak, trokštama nauda

Svarbu paaiškinti savo produktų ar paslaugų ypatybes, tačiau iš tikrųjų tai yra paaiškinti naudą klientui. Juk žmones labiau domina tai, ką jie gauna iš jūsų paslaugų, o ne tai, ką darote jūs. Logiška?

Tai nėra sudėtinga. Štai ką jūs darote, kad tai išsiaiškintumėte:

  1. Išvardykite visas savo paslaugas (ar produktus).
  2. Kiekvienam išvardykite viską, ką daro ši paslauga (funkcija).
  3. Tada surašykite, koks yra kiekvienos funkcijos rezultatas – nauda klientui.

Pavyzdžiui, tarkime, kad esate mokesčių buhalteris. Viena iš jūsų paslaugos ypatybių yra ta, kad turite svetainę, kurioje klientai gali prisijungti ir pasiekti savo mokesčių dokumentus 24 valandas per parą. Didžiulė nauda yra ta, kad klientui sutaupoma laiko ir nepatogumų.

5. Pasakykite savo naujienoms: sukurkite reklaminį skelbimą!

„Webster’s Dictionary“ sako, kad „reklama“ yra „reklama, imituojanti redakcijos formatą“. Kitaip tariant, tai skelbimas, kuris atrodo kaip naujienų straipsnis!

Štai kodėl tai svarbu.

Žmonės septynis kartus dažniau skaito naujienų straipsnį nei skelbimą.

Žmonės visą dieną bendrauja su įprastais skelbimais. Jiems tikrai nėra paskatų skaityti jūsų skelbimą, jei jūs nesiūlote jiems daugiau nei siūlo visi kiti.

Ne visada lengva sukurti efektyvų skelbimą, pritraukiantį dėmesį ir suteikiantį daug informacijos. Bet reklaminis leidinys to gali pasiekti, nes kur kas labiau tikėtina, kad jį spustelės ir perskaitys.

reklaminis pavyzdys

Tokio tipo reklama skatina skaitytojus domėtis jūsų įmone, nes joje pateikiama daugiau informacijos. Skaitytojai nori perskaityti daugiau, kai supranta, kad straipsnis ne tik reklamuoja jūsų verslą, bet ir padeda jiems. Pavyzdžiui, skelbimas gali suteikti jiems daug patarimų, patarimų ir informacijos, kaip jūsų įmonė ir produktai gali jiems padėti.

Geriausias pavyzdys, kuris ateina į galvą, yra skelbimas, rodytas „Wall Street Journal“ daugiau nei prieš 60 metų. Skelbimas buvo rodomas su antrašte „Ką visi turėjo žinoti apie šį vertybinių popierių ir obligacijų verslą“, ir jame buvo 6540 žodžių! Jis buvo pristatytas reklaminiu formatu ir per vieną dieną sugeneravo 10 000 užklausų.

Dabar tai rezultatai!

6. Atimkite jų baimę: padarykite savo pasiūlymą kuo rizikingesnį!

Žmonės jaudinasi dėl savo pinigų išleidimo. Čia yra per daug sukčių ir nekokybiškų gaminių. Žmonės jaudinasi, kad švaistys sunkiai uždirbtus pinigus, kai kalbama apie daugelį produktų ir paslaugų.

Jei žmonės baiminasi, kad neteks pinigų ir gailėsis dėl pirkimo, vargu ar jie pirks jūsų produktą. Tačiau jei pašalinsite šias abejones, žmonės bus skatinami išbandyti jūsų produktą ar paslaugą.

Taigi puiki idėja pasiūlyti garantiją be rizikos. Žinojimas, kad nėra jokios rizikos ir kad jie neturi ko prarasti pirkdami jūsų produktą ar paslaugą, yra galingas paskatinimas pirkti. Tai „pakeičia“ riziką ir dalį jos uždeda pardavėjui. Tai vadinama „rizika …

Parašykite komentarą