13 išmatuojama rinkodaros metrika, apibrėžianti sėkmę

Kokia yra tinkama išmatuojama marketingo metrika, į kurią reikia sutelkti dėmesį ir kuri duoda pajamų generuojančių rezultatų?

Veiklos marketingo koncepcija nurodo kitokį dėmesį nei tradicinės marketingo agentūros, kur „patinka“ ir „dalijamasi“ yra dienos tvarka. Naudodamiesi našumo marketingas, kvalifikuoti potencialūs klientai ir klientų įsigijimo metrika padeda apibrėžti tikrąjį jūsų marketingo veiklos rezultatą, o ne pačią rinkodarą.

Ar žiūrite skelbimo ar vaizdo įrašo parodymus?

Kiek interneto srautas uždirbo tinklaraštis?

Tai yra tradiciniai KPI.

Ar kada nors nustojai svarstyti, ar įmanoma, kad niekas iš tikrųjų nepamatavo pardavimų, atsirandančių dėl visos šios marketingo veiklos? Išbandykite našumo rinkodarą.

Šios priemonės apima pardavimo pajamas ir augimą, kainą už šviną, perskaičiavimo kursą, kliento viso gyvenimo vertę, marketingo išlaidų grąžą ir dar daugiau.

Naudodami pažangius stebėjimo mechanizmus, marketingo specialistai dabar gali efektyviau nukreipti savo rinkodarą spartindami veiklą, kuri yra vertingesnė.

Kodėl efektyvumo rinkodaroje yra svarbūs pamatuojami rezultatai

Šiandienos marketingo specialistai turi būti lankstūs ir pasirengę greitai pasikeisti. Tai reiškia, kad reikia nuolat stebėti į klientą orientuotą metriką, o tai gali paskatinti realius pokyčius organizacijos marketingo pastangomis.

Dirbdami su našumo marketingo agentūra, tokia kaip „Valve + Meter“, gausite naują strategiją ir kryptį, kur bus naudojami testai, kad būtų galima rasti daugiausiai pakartojamų ir keičiamų galimybių.

Galutiniai marketingo tikslai yra išplėsti programas iki taško, kai agentūra paprastai gauna mokėjimą tik atlikus konkretų veiksmą, pvz., Potencialų klientą, paspaudimą ar pardavimą.

Tai suteikia agentūrai didesnę laisvę išbandyti taktiką šiek tiek už komforto zonos ribų, žinant, kad galite greitai pasikeisti, jei nėra reikiamų rezultatų.

Čia yra 13 metrikų, apie kurias jūsų marketingo komanda, tiek vidinė, tiek išorinė, turėtų pradėti teikti ataskaitas:

Metrika, apibrėžianti augimą

PARDAVIMO PAJAMOS

Rinkodaros veiklos palyginimas su jų generuojamais pardavimais kai kuriems marketingo specialistams gali būti skausmingas užsiėmimas. Tikėtina, kad tik nedidelė dalis marketingo kampanijų skatina didžiąją dalį jūsų pardavimo ir potencialių klientų – internetu ar ne. Tačiau šis KPI yra labai svarbus ilgalaikiai jūsų organizacijos sveikatai ir yra būtinas norint atsieti nepakankamai efektyvią marketingo veiklą.

PARDAVIMŲ AUGIMAS

Strateginiai planai reikalauja gerai suprasti pardavimo augimą ir trajektoriją viskam, pradedant atsargų reikalavimais ir baigiant tinkamu personalo lygiu. Rinkodaros vertinimas naudojant pardavimų augimą yra dar vienas būdas pridėti marketingo specialistų ir marketingo agentūrų atskaitomybės sluoksnį.

VEDA

Vienas iš pirmųjų sėkmingo našumo marketingo principų yra tai, kad jūsų pardavimo kanalo viršuje yra pakankamai kvalifikuotų potencialių klientų. Kai jūsų pardavimo kanalas yra gerai apibrėžtas, turėdami tvirtą potencialių klientų potencialą, jūsų organizacija gali išlikti sveika.

KAINOS UŽ ŠVINĄ (CPL)

Viena iš pagrindinių metrikų siekiant nustatyti kampanijos sėkmę yra mokesčio už potencialų klientą nustatymas. Kai kurie marketingo specialistai mano, kad kiekviena taktika gali būti sėkminga, jei užmesite pakankamai pinigų. Venkite šios mąstysenos, aktyviai matuodami CPL ir užtikrindami, kad nepakankamai veikiantys marketingo kanalai būtų išpjauti ar patikslinti. Tai padeda išlaikyti bendrą CPL, atsižvelgiant į lūkesčius ir tai, ką verslas gali atlaikyti.

KLIENTO VERTĖ

Mažos vertės klientų įsigijimas – tai klientai, kurie perka minimaliai ir negrįžta, ir netgi gali pasakyti draugams ir šeimos nariams apie blogą patirtį. Susitelkimas į vertingų klientų užsitikrinimą leidžia labiau sutelkti veiklą į bendros klientų kelionės puoselėjimą ir tobulinimą – tai yra protinga marketingas.

LIFETIME VALUE (LTV)

Panašiai kaip kliento vertė, pagrindinė metrika, skirta peržiūrėti jūsų marketingo programos efektyvumą, yra viso kliento vertė. Jei jūsų vidutinė viso gyvenimo vertė sumažėja, tai yra rodiklis, kai kuri nors jūsų marketingo ir pardavimo programos dalis nesugeba įtraukti klientų ir parodyti jiems nuolatinę vertę.

RINKODAROS INVESTICIJŲ GRĄŽINIMAS (ROMI)

Kokia yra tikroji jūsų naujos marketingo investicijos grąža? Pirmiausia paimkite visas gautas pajamas, padalytas iš visų marketingo investicijų, ir gaukite marketingo investicijų grąžą. Turint omenyje šį KPI, marketingo specialistai gali sutelkti dėmesį į pelningiausios veiklos išplėtimą ir sumažinti išteklius eikvojančią veiklą.

GRĄŽINKITE SKELBIMO IŠLAIDAS (SIG)

Rinkodaros specialistai turi ilgametį meilės / neapykantos ryšį su reklama. Daugelis marketingo specialistų mano, kad tradicinė reklama skatina prekės ženklo žinomumą ir nuolatinį susidomėjimą jūsų produktais ar paslaugomis. Kitiems marketingo specialistams sunku rasti perskaičiavimo kursą, skaičiuojant tą veiklą atgal į sunkius pardavimo dolerius. Sukurkite skaitmeninį pardavimo kanalą su marketingo metrika, kuri stebi kiekvieną pirkimo kelionės žingsnį. Tai leidžia jums atidžiau stebėti reklaminių dolerių grąžą.

NUOTEKA KLIENTŲ RATIO

Kiek pardavimų uždarote pagal sugeneruotų potencialių klientų skaičių? Rinkodaros specialistai peržiūri naują klientų metriką, kad nustatytų, ar tam tikrame pardavimo kelionės etape yra problemų. „Vožtuvas + matuoklis“ gali padėti atidžiai peržiūrėti kiekvieną žingsnį, kad išlygintumėte kliūtis naujiems klientams gauti arba trinties taškus, kad padidintumėte naudą, kurią gaunate iš marketingo dolerių.

EISMAS, VADOVAI IR KONVERSIJOS ĮMONĖS

Pažvelgus į svetainės srautą, potencialius klientus ir konversijų rodiklius pagal platformą ir (arba) tinklalapį galima mikrodaržyti trinties taškus. Galite tiksliau rinktis savo taktiką segmentuotiems svetainės lankytojams, SEO ir atlikti A / B testavimą, atlikdami konkrečius raginimus veikti ir svetainės architektūrą.

RINKODAROS IŠLAIDOS KONVERSIJA AR ĮSIGIJIMAS (MCPA)

Atsižvelgiant į jūsų verslo modelį, gali reikėti įvertinti kainą už konversiją ar įsigijimą, kad gautumėte tikrą vaizdą apie savo marketingo veiklos vertę. Nustatykite, ar norite naudoti pirmo prisilietimo, paskutinio prisilietimo, ar linijinius, ar priskyrimo modelius.

PARDAVIMO KOMANDOS ATSAKYMO LAIKAS

Nors šis skaičius priklauso tik jūsų pardavimų komandai, tai vis tiek yra viena iš svarbiausių konversijų rodiklių metrikų. Jei jūsų pardavimo komanda negali greitai pereiti prie potencialių klientų, pateiktų jūsų marketingo pastangomis, svarbu žinoti, kodėl. Nepriekaištinga švino pristatymo sistema veikia kartu, kad prireikus atidarytų užtvarus, kad pritrauktų daugiau potencialių klientų, ir sugriežtina jungą, kai pardavimo komanda negali laiku atlikti tolesnių veiksmų.

PAŠTO RINKODAROS VEIKLA

El. Pašto marketingo kampanijos yra sudėtinga struktūra, apimanti pristatymo greitį, prenumeratų atsisakymą, atvirus tarifus, paspaudimų rodiklius, paskutines konversijas ir veiksmus socialinėje žiniasklaidoje, pvz., Persiuntimą ar bendrinimą. Peržiūrėję šiuos skaičius per tam tikrą laikotarpį, galite gauti vidutinius, kurių turėtumėte tikėtis savo verslui, kad galėtumėte nustatyti pašalinius rodiklius – bet kuria kryptimi. Neigiami pašaliniai rodikliai turėtų būti tikrinami taip pat atidžiai, kaip ir teigiamų rezultatų.

Susitelkite į pagrindinę metriką, kad padidintumėte IG

Kai atsižvelgsite į visą šią marketingo veiklos sritį, tai gali atrodyti didžiulė.

Niekas nereiškia, kad turite nedelsdami įdiegti kiekvieną iš šių marketingo metrikų, tačiau tai pateikia darbinį metrikų sąrašą, kad galėtumėte priimti protingesnius sprendimus, kad sumažintumėte išlaidas ir, galutinis tikslas, padėtumėte plėtoti savo verslą.

Geriausia našumo marketingo dalis – jūs galite analizuoti kiekvieną savo marketingo ir kliento kelionės žingsnį ir greitai pakeisti, išplėsti ar atsisakyti taktikos, atsižvelgdami į jų tikrąjį poveikį verslui.

Kai suteiksite komandai prieigą prie šių veiksmų, tampa labiau įmanoma taktiką keisti struktūriškai ir prasmingai.

Rinkodara kaip visuma keičiasi ir tobulėja, o „Valve + Meter Performance Marketing“ marketingo ekspertų komanda supranta, kaip panaudoti marketingo strategijas, siekiant padidinti tikrąją verslo vertę.

Mūsų duomenimis pagrįsti marketingo planai suteikia verslo partneriams lankstumo, reikalingo greitai prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių ir rinkos sąlygų. Pasirengę pradėti sutelkti dėmesį į svarbius duomenis? Šiandien paprašykite mūsų ekspertų komandos nemokamos marketingo analizės.

Parašykite komentarą