15 Partizaninės rinkodaros pavyzdžiai

Šiais laikais kiekvienas verslas siekia gauti savo produktą, informuoti ir padidinti savo pardavimus. Čia atsiranda partizanų marketingas. Partizanų marketingas – tai verslas, energingai paklūstantis savo produktams ir kūrybiškai padarantis savo rinkodarą panašiu į savo produktus. Paprasčiau tariant, tiesiog optimizuokite ir pritaikykite savo produktą, tuo pačiu būdami kūrybingi.

Dabartinėje eroje partizanų marketingas tampa populiari dėl daugybės išteklių, skirtų mažoms įmonėms, siekiančioms įprastų tikslų. Partizanų marketingas yra verslo marketingo strategija, pašalinanti brangią marketingo taktiką ir investuojanti daugiau energijos ir kūrybiškumo.

Verslo nesėkmės yra daugelio mažinimo padarinių rezultatas, todėl partizanų marketingo įgyvendinimas yra gelbėjimo priemonė. Tai paprasta ir puiki strategija, idealiai tinkanti pateikti produktą į rinką, kad vartotojai galėtų pamatyti ir mėgautis produktais ar paslaugomis. Kaip plati tradicinė marketingas, GM yra originalus ir tikras, atgaivinantis verslo tikslų didybę.

15 Partizaninės marketingo pavyzdžiai

Yra daugiau nei keliolika pavyzdžių, kurie padės aiškiai suprasti partizanų rinkodarą. Daugybė verslo įmonių visame pasaulyje pritaikė šią marketingo strategiją, kad pasiektų savo produkto pristatymo į rinką tikslus. Štai pavyzdžiai, nukreipti į partizanų rinkodarą.

1. Slapta marketingas

delnext_blog_stealth_mkt

Slapta marketingas taip pat žinoma kaip slapta marketingas. Tai tiesiog įtraukia geriausias kohortas, įžymybes ir produktų rodymą. Samdyti geriausius aktorius ir muzikantus manipuliuoti savo produkto savybėmis yra strategija, naudojama norint pasiekti tikslinę auditoriją. „Hyundai“ ir „NFL“ yra geri šios slaptos marketingo pavyzdžiai. Oficialus NFL rėmėjas pasamdė geriausius aktorius ir sugalvojo geriausią super dubenėlio reklamą, kuri tiesiogiai susijusi ir parodo jų automobilių ypatybes.

Produktų rodymas yra dar viena slaptos marketingo taktika, kai filmai ir televizija naudojami reklamuojant tam tikrą prekės ženklą. „Apple“ yra geras prekių rodymo pavyzdys. Filmuose „Apple“ produktai rodomi filmuose, rodomas logotipas ir naudojami produktai vienodi. Produktų rodymas reklamuoja produktą, o žiūrovai neturi supratimo, kad tai yra marketingo strategija. Bendrovė tiesiog moka, kad jų produktas būtų rodomas filme ar televizoriuje. Daugelis dizainerių ir prietaisų marketingo specialistų naudoja produktų rodymą, nes tai yra kūrybiškas būdas patekti į naują rinką.

2. „Stencil Graffiti Artworks“

delnext_blog_stencil

Nors trafaretinis grafitis yra gana mažesnis nei visas sieninis paveikslas, jis yra lengvesnis ir naudingesnis, nes jis sukurtas mažose erdvėse keliose srityse per trumpą laiką. Verslas pasirinko šią strategiją, kad padėtų jai pristatyti savo produktus ir paslaugas dabartinėje rinkoje.

3. „Flash Mob“

delnext_flash_mob

Jūs daug kas matėte fotografus, organizuojančius asmenų grupę tam tikroje vietoje, norėdami pristabdyti savo fotografavimo ir filmavimo kampanijas. „Flash mobs“ yra puiki partizanų marketingo taktika, kuri neabejotinai patraukia auditorijos akiratį. Dažniausiai asmenys, kurie pozuoja „flash mobs“, yra įžymybės ir atsitiktiniai žmonės, kuriems patinka šios „flash mobs“.

4. Lipdukai

delnext_blog_stickers

Lipdukai gali būti įprasta taktika, kurioje gali dalyvauti kiekvienas verslas. Be to, lipdukų kūrybiškumas ir puikus įgyvendinimas yra puiki partizanų marketingo taktika.

5. Kūrybiniai virusiniai vaizdo įrašai

https://www.youtube.com/watch?v=vH2LsFcWOFY

Tai yra pagrindinė partizanų marketingo taktika, kuri nuėjo ilgą kelią ir sugebėjo pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį. „Doritos“ sukūrė virusinį vaizdo įrašą, kuris buvo naudojamas kaip skelbimai „YouTube“ ir kitose socialinės žiniasklaidos platformose. Jie supaprastino sudėtingą vaizdo įrašą, padarė jį labai juokingą, susijusį su mūsų kasdiene veikla. Viraliniai vaizdo įrašai yra viena geriausių partizanų marketingo praktikų.

6. Lobių ieškojimas

delnext_blog_treasure_hunts
Lobio ieškojimas reiškia, kad internete slepia tam tikro produkto užuominas ir suteikia auditorijai galimybę rasti ir būti apdovanotam. Apdovanojimai gali apimti skaitmeninius kodus arba prizų rinkimą netoliese esančiame filiale.

7. Kūrybiniai nukreipimo puslapiai

delnext_blog_landpages_en
Nukreipimo puslapiai sukuria verslo supratimą ir nukreipia tinkamiausią auditoriją konkrečiai svetainei. Kūrybiniai žemės puslapiai yra dar vienas partizanų marketingo metodas, parduodantis verslą internete, sukuriantis daugiau srauto į jūsų svetainę, vedančią jūsų verslo kampaniją.

8. Aplinkos pastatymas

delnext_word-cloud-social_media
Verslams pavyko laikytis socialinės žiniasklaidos geriausios praktikos pavyzdžių, kad verslas būtų nukreiptas prieš tikslinę auditoriją. „Pinterest“ ir „Instagram“ suteikia energijos sekėjams, suteikdami jūsų smeigtukams ar įrašams kūrybinį prisilietimą ir išdėstydami juos taip, kad žiūrovams būtų suteikta prasmė užsukti ir pasigrožėti jūsų kūrybiškumu – tai partizanų strategija. Verslo pranešimų aplinkos ir skelbimų socialinėje žiniasklaidoje išdėstymas labai prisideda prie marketingo.

9. Kūrybinis stendas

delnext_blog_billboard
Reklaminiai skydai tapo nuostabia partizanų marketingo strategija visame pasaulyje. Sąžiningai šis kūrybiškumo lygis iki šiol viršijo daugelį marketingo metodų. Keliaudami reklaminiai stendai tikrai patrauks jūsų dėmesį. Austrijoje jokiu būdu negalima praeiti pro „OldTimer“ reklaminį stendą, tai tiesiog neįmanoma, nes jūs turite važiuoti per reklaminį stendą.

10. „Colgate Cavity“ kampanija

delnext_blog_colgate
„Colgate“ įmonė, gaminanti dantų pastą ir dantų šepetėlį, pritaikė puikią ir kūrybingą partizanų marketingo taktiką. Jie pagamino „Popsicle“ lazdeles, panašias į dantų šepetėlį šokolado ir pyrago viduje, kad primintų, kas valgo tortą, pasimėgavęs ledų batonu, kad pašalintų ertmių pasireiškimą.

11. „Company Cars Animation“

delnext_blog_company_cars
Dauguma įmonių pasirinko šią partizanų marketingo strategiją. „Duracell“ pasirinko šią taktiką ir jų autobusų žibintai atrodė kaip „Duracell“ deglas. Kita animacija yra Kopenhagos zoologijos sodas, pritaikęs savo kelionių autobusą, kad gyvatė atrodytų, kuri patraukia akis visur, kur ji važiuoja.

12. „Tyskie“ alaus durų rankenų pritaikymas

delnext_blog_tyskie
„Tyskie“ alus pritaikė įprastą durų rankeną, kad skambintų alaus mėgėjams išgerti šalto „Tyskie“ alaus. Tai labai paprastas ir kūrybingas būdas pasiekti savo produktą tikslinei auditorijai.

13. Laiptų taktika

delnext_blog_staircases

Kadangi laiptinės baigėsi, geniali partizanų marketingas paėmė savo produktą ir reklamavo bei parodė paprastas idėjas, kaip lengvai galima naudoti savo gaminį tose laiptinėse. IKEA naudodama laiptus parodė, kaip sutaupyti vietos IKEA baldų savininkų namuose.

14. Tatuiruoti veidrodžiai

delnext_blog_tattoed__ veidrodžiai
Daugelis tatuiruočių salonų išsitatuiravo veidrodžius, norėdami parodyti savo klientams, kaip jie atrodys pasidarę tatuiruotes. Tai puiki partizanų marketingo strategija, kurią kūrybiškai gali naudoti daugelis įmonių.

15. „Guinness Custom Wraps to Pool Cues“

delnext_blog_guinness

Dažniausiai biliardo žaidėjai ima alų, kai tik žaidžia. Guinnessas pasinaudojo šia spraga ir nusprendė naudoti partizanų rinkodarą, kad primintų žmonėms, kad jie imasi Guinnesso.

Marta Gomez

Marta Gomez

Marta yra ispanė iš Toledo. Nuo 2015 m. Ji dirba „Delnext“ kaip produktų marketingas. Ji rašo apie „Delnext“ naujienas, gyvenimą užsienyje, logistiką ir elektroninę komerciją. Ji turi marketingo magistrą, bet taip pat mėgsta sportą, kai gavo laisvo laiko.

Marta Gomez

Paskutinės Martos Gomez žinutės (matyti viską)

Parašykite komentarą