15 salonų rinkodaros idėjų, leidžiančių klientams grįžti

Nors visi svajojame apie tai, kad nauji klientai plūstų prie mūsų durų ir susitartų dėl susitikimų, neįmanoma ignoruoti pakartotinio verslo svarbos ir grįžtančio kliento viso gyvenimo vertės. Iš tikrųjų, norint įgyti naują klientą, kainuoja 6–8 kartus daugiau, kaip ir norint išlaikyti esamą klientą (verslininkas.com).

Artimi santykiai su klientais yra raktas į sėkmę grožio pramonėje. Vertinga skirti didelę dalį savo marketingo šių santykių puoselėjimui ir pakartotiniam verslui skatinti.

Norėdami, kad šie klientai grįžtų, patikrinkite šias 15 unikalių salonų marketingo idėjų, kurias galite pradėti naudoti jau šiandien!

1. Siūlykite individualizuotas nuolaidas, atsižvelgdami į įvykius savo klientų gyvenime.

Padarykite pastabas apie artėjančias vestuves ar vakarėlius, kuriuos jūsų klientai mini. Likus kelioms savaitėms iki renginio, siųskite jiems asmeninį el. Laišką, kuriame siūloma nuolaida jūsų paslaugai, kurią naudosite prieš renginį.

2. Apžiūrėkite savo klientus „užkulisiuose“ savo salone

Norėdami parodyti savo salono kultūrą, naudokite socialinius tinklus ar tinklaraščio įrašus – apklauskite savo stilistus, dalinkitės anekdotais ir juokingomis citatomis bei atskleiskite (tinkamas) atviras nuotraukas. Padarykite savo saloną jaukia vieta, kur žmonės norės pabūti, o ne tik kirpti plaukus.

3. Siūlykite nuolaidą vietoje.

Jei jūsų kita valanda yra tuščia, užsisakykite ją su nuolaida tiems, kas gali tai padaryti – ir įsitikinkite, kad greitai peržengėte socialinę žiniasklaidą!

Koreguokite pasiūlymą atsižvelgdami į kliento dieną. Pavyzdžiui, jei klientas ką tik susižadėjo, pasveikindami padarykite jam didelę nuolaidą.

4. Pakartokite klientus naudodamiesi pridėtinės vertės paslauga

Ar dauguma jūsų klientų užsuka į plaukų dažymą ar šukuoseną, o jūs taip pat siūlote vaškus ir manikiūrą? Po pirmojo apsilankymo pasiūlykite jiems nuolaidą papildomai paslaugai kitam kartui, kai jie užsisakys susitikimą.

5. Leiskite klientams įsivaizduoti savo salono ateitį

Suteikite klientams idėją, kad jūsų salonas nuolat tobulėja, pasitelkdamas naujas tendencijas ir paslaugas. Į savo informacinius biuletenius ir socialinius pranešimus įtraukite informaciją apie naujas paslaugas, produktus ir salono renginius. Tiesiog įsitikinkite, kad tai planai, kuriuos įgyvendinsite!

6. Parašykite tinklaraščio įrašą apie savo salono kūrimą

Parodykite klientams, kiek pasiekėte ir ką jie padėjo jums sukurti. Įtraukite turinį, pvz., Jūsų nuotraukas estetikos mokykloje, tai, kaip salonas buvo puošiamas ir kiek pasikeitė jūsų pačių plaukų stilius per metus. Jūsų klientai jausis gerai, žinodami, kokį poveikį jie padėjo padaryti, todėl jie jausis asmeniškai susiję su salonu.

7. Parodykite savo klientams meilę socialiniuose tinkluose

Patinka, persiųskite net savo klientams socialinius pranešimus ar net jais dalinkitės. Tai greita, lengva, o klientas jaučiasi kietas ir vertinamas. Tai taip pat leidžia klientui žinoti, kad vertinate juos ir atkreipti į juos dėmesį.

8. Reklamuokite savo turinį pagal klientų segmentus

Savo klientų valdymo sistemoje sukurkite užrašus ar kategorijas, kurios padės segmentuoti klientus turinio reklamoje. Pavyzdžiui, galite nusiųsti žmonėms atitinkamą el. Laišką žmonėms, kurie jau minėjo apie savo išvaizdos pakeitimą, o ne žmonėms, kurie patenkinti savo dabartine išvaizda.

9. Tęskite susitikimus su asmeniniais patarimais

Parodykite savo klientams, kad jūs vis dar galvojate padėti jiems net ir paskyrus juos! Dalinkitės tokiais daiktais kaip auskarai, kurie derėtų prie jų naujų plaukų, arba straipsniu apie manikiūro išsaugojimą. Galite išsiųsti jiems greitą el. Laišką, „Facebook“ pranešimą ar net pažymėti juos atitinkamoje „Instagram“ nuotraukoje.

10. Įsitikinkite, kad jūsų klientai gali užsisakyti susitikimą kelyje

Daugelis žmonių prisimena, kad jiems reikia susitarti dėl plaukų, kai jie nėra, o ne būdami namuose jūsų svetainėje. Leiskite jiems lengvai užsisakyti susitikimus, kad jūsų svetainė ir internetinė užsakymo forma būtų pritaikyta mobiliesiems telefonams, arba netgi leiskite žmonėms „Twitter“ pranešti jums arba pranešti jums „Facebook“, kad rezervuotumėte susitikimus.

11. Suasmeninkite kiekvieną susitikimo priminimo pranešimą

Prisiminkite susitikimo priminimą – ne tik nušaukite bendrą el. Laišką ar palikite nuobodų telefono pranešimą. Papasakokite klientui keletą minčių apie būsimą susitikimą arba iš anksto paklauskite, ką jie galvoja, kad jie būtų tikri, jog esate pasirengęs.

12. Išmeskite saloną „atostogos“

Kartą per kelis mėnesius surenkite tokį renginį kaip „galutinės perdarymo“ diena, kur siūlote dideles nuolaidas žmonėms, naudojantiems kelias paslaugas, pvz., Kirpimą ir spalvas, manikiūrą ir pedikiūrą ir kt. Žmonės lauks šių įvykių, ir tai paskatins klientus ateityje naudoti daugiau jūsų paslaugų.

13. Siūlykite savo paslaugas bendruomenėje

Išeik į bendruomenę – praleisk dieną, teikdamas savo paslaugas mažiau pasisekusiems, surengdamas „salonų dieną“ vietos moterų prieglaudoje ar geros valios. Būtinai paskleiskite žinią per savo socialinius kanalus!

14. Pateikite savo klientams mėnesio apibendrinimą

Kas mėnesį išsiųskite mėgstamiausių stilių, įskaitant kliento išvaizdą ir naujus stilius, kuriuos išmoksite, el. Paštu. Tai klientams suteikia mintį, kad jūs didžiuojatės savo darbu ir visada norite augti bei neatsilikti nuo naujų stilių.

15. Norėdami kreiptis į laukiančią šalį, naudokitės salono marketingas

Jei jūsų klientus paprastai atneša kitas reikšmingas asmuo ar draugas, kuris tiesiog sėdi laukdamas, kol bus atliktas darbas, palengvinkite ir jų gyvenimą! Pateikite jiems laukimo zonoje esančias medžiagas, kurios padės kelyje, pavyzdžiui, dovanų korteles, jei artėja atostogos. Parodykite, kad jums rūpi ir jūsų klientui svarbių žmonių gerovė.

Norite dar daugiau salono marketingo idėjų? Peržiūrėkite šią infografiką „Standish Salon Goods“ puslapyje „25 būdai, kaip parduoti savo saloną“!

Parašykite komentarą