19 geriausių rinkodaros medžiagų, skirtų skatinti vertingą verslą

Pakalbėkime apie marketingo medžiagą jūsų smulkiajam verslui. Potencialūs klientai vis dar nori, kad spausdinta medžiaga būtų laikoma rankose.

Jei esate panašus į daugumą smulkaus verslo savininkų, daugiausia klientų sulaukiate tinklo renginiuose ar net pašto kampanijoje. Net ir internetiniame pasaulyje tokios tiesioginės marketingo strategijos žmonės mėgsta, nes tai yra labai ekonomiška.

Šiais laikais tradicinė spaudos marketingas buvo uždėta ant nugaros. Tai labai blogai. Tai, kad visi vaikšto su mobiliuoju įrenginiu, dar nereiškia, kad tradicinės marketingo medžiagos netinka smulkiajam verslui.

Šiame straipsnyje gausite geriausių marketingo idėjų sąrašą, kurį galėsite naudoti kurdami marketingo medžiagą savo verslui.

Nerkime tiesiai į vidų.

Kas yra marketingo medžiaga?

Rinkodaros medžiaga yra elementai, kuriais klientams pranešama apie jūsų marketingo žinią. Veiksminga marketingo medžiaga yra priminimas paskambinti į jūsų įmonę ir naudotis jūsų paslaugomis.

Šie elementai gali būti spausdinti produktai, tokie kaip vizitinės kortelės, brošiūros ir katalogai. Ženklai, antraštės ir net reklaminiai skydai gali būti priskiriami marketingo medžiagai. Kiti reklaminiai gaminiai, tokie kaip marškinėliai ir kavos puodeliai, yra kiti pavyzdžiai.

Kodėl vis dar svarbu marketingo medžiagos

Dauguma mažų įmonių neturi prabangos samdyti pardavėjus. Čia tą darbą gali atlikti gerai parengta ir apgalvota marketingo medžiaga.

Turinio marketingas apima visų rūšių turinį ir marketingo medžiaga yra turinys. Dažnai tai yra spausdintas turinys, bet tai svarbu.

Klientai nori turėti ir remtis marketingo medžiaga apie didelės vertės pirkimus.

Už akių. Iš proto.

Ši frazė tinka ne tik žmonėms, bet ir pokalbiams bei informacijai apie produktą. Svetainės dingsta iš jūsų ekrano, tačiau popierius linkęs klijuoti.

Ieškai informacijos ar kainodaros, tada kažkas trukdo ir staiga dingo puslapis, kurį žiūrėjai. Tada blaškykis. Tu pamiršai.

Spausdinta marketingo medžiaga yra linkusi sklandyti. Negana to, bet jei jūs parduodate „didelio dalyvavimo“ produktą – brangų ar svarbų dalyką, pvz., Krosnį ar brangias paslaugas, jūsų klientas norės, kad ši informacija būtų prieinama.

Spausdinta marketingo medžiaga yra perduodama.

Vienas iš puikių marketingo užtikrinimo dalykų yra tas, kad jų „galiojimo laikas“ yra ilgas – jie perkeliami iš vienos perspektyvos į kitą.

Pagalvokite apie juos kaip apie papildomą reklamą ar palaikymą žmonėms, nukreipiantiems jus į savo draugus ir šeimos narius.

Rinkodaros užtikrinimas palaiko ir kuria jūsų prekės ženklą.

Gerai suprojektuotas ir gerai parašytas užstatas padės jūsų prekės ženklui išsiskirti iš konkurentų, o jūsų prekės ženklas taps plačiai matomas. Čia pateikiamos 9 marketingo medžiagos idėjos, kurias galite naudoti tinklo renginiuose.

Raktas į sėkmę yra užtikrinti, kad jūsų prekės ženklas būtų nuoseklus visoje jūsų verslo medžiagoje. Čia yra tik keli patarimai:

  1. Įsitikinkite, kad jūsų vizitinės kortelės, brošiūros, firminiai blankai, vokai ir kt.
  2. Patikrinkite savo šriftus! Jūsų verslo prekės ženklas turėtų turėti oficialų logotipo, firminių blankų ir visos spausdintos medžiagos šriftą. Būtinai turėkite nuoseklų antraščių, kopijų ir antraščių šriftą prie visų vaizdų.
  3. Naudokite nuoseklius vaizdus. Jei jūsų prekės ženklas naudoja nuotraukas, toliau naudokite nuotraukas visoje savo marketingo medžiagoje. Nemaišykite ir nederinkite nuotraukų su iliustracijomis.
  4. Patikrinkite visų marketingo užtikrinimo priemonių adresus – jei perkėlėte ar pakeitėte, norėsite juos atspausdinti iš naujo.
  5. Dar kartą perskaitykite ir peržiūrėkite visą savo medžiagą, kad įsitikintumėte, jog jūsų produktai ir paslaugos vis dar yra aktualūs.

Išbandykite šiuos greito pradžios patarimus

Būkite nuoseklūs su savo prekės ženklu! Įsitikinkite, kad naudojate pastovias spalvas, šriftus ir vaizdus.

Yra tiek daug puikių išteklių, kad visi šie daiktai būtų sujungti.

„TailorBrands“ i„Pasidaryk pats“ marketingo įrankis, kurį galite naudoti kurdami pagrindines firmines medžiagas.

siuvėjų logotipo kūrimo ir ženklinimo įrankiai

99 dizainai yra dar viena galimybė dirbti su profesionaliu dizaineriu.

marketingo medžiagos pavyzdžiai iš 99 dizainų

Nesvarbu, kokį šaltinį nuspręsite naudoti, gaukite „stiliaus vadovą“ arba „prekės ženklo knygą“, į kurią galite kreiptis.

Štai „DIYMarketers“ stiliaus vadovo vaizdas, kad pamatytumėte, koks jis paprastas.

prekės ženklo stiliaus vadovas spausdintos marketingo medžiagos pavyzdys

Kaip naudotis savo marketingo užstatu

O dabar apie gerus dalykus.

Štai mano 19 rūšių marketingo medžiagų, kurios idealiai tinka mažoms įmonėms, sąrašas. Aš sugrupavau šias medžiagas į penkias kategorijas. Šias kategorijas taip pat išdėstiau marketingo ir pirkėjo kelionės tvarka. Tai labai padeda siekti tiksliai suprasti, kaip galite naudoti kiekvieno tipo marketingo medžiagą.

Patarimai, kaip naudoti smulkaus verslo prekės ženklo marketingo medžiagas

Kiekvienas mažas verslas turi šiuos prekės ženklo pagrindus, tačiau dauguma jų nepasinaudoja maksimaliu prekės ženklo naudojimu. Deja, dauguma šių medžiagų yra savaime suprantamos ir dažnai perkeltos į dėžes, esančias tiekimo spintelės gale. Štai keletas kūrybinių būdų, kaip naudoti šias medžiagas.

Reklaminės medžiagos pavyzdžiai

1. Vizitinės kortelės

  • Pridėkite savo vizitines korteles savo logotipą ir žymeklį
  • Prie savo verslo domeno būtinai įtraukite el. Pašto adresą. [email protected]
  • Naudokite tą vertingą nekilnojamojo turto vizitinę kortelę gale kaip paskyrimo kortelę, kainoraštį arba atsispausdinkite ką nors unikalaus ir įsimintino apie savo verslą.
  • Į kiekvieną susirašinėjimą įtraukite papildomų vizitinių kortelių, kad klientai galėtų jus nukreipti.
  • Naudokite savo vizitinės kortelės versiją kaip lipduką vokams.
  • Pridėkite savo socialinės žiniasklaidos URL prie kortelės (ne tik logotipus).
  • Uždėkite trumpą apklausą savo vizitinės kortelės gale
  • Laikykite persiuntimo partnerių sąrašą ir duokite jiems pakankamai kortelių.
  • Į sąskaitas faktūras ir korespondenciją bei krepšius įtraukite.
  • Pridėkite savo kainoraštį kortelės gale.
  • Uždėkite naudingą informaciją gale.
  • Ant nugaros pridėkite kuponą.
  • Pateikite reklaminį pasiūlymą kortelės gale, ty nemokama konsultacija.
  • Palikite kortelę atitinkamoms įmonėms, ty bankams, bibliotekoms.

2. firminis blankas

  • Ar yra frazė ar žymos eilutė, kurią visada naudojate savo versle? Užtrenkite jį ant firminio blanko ir voko.
  • Siųskite asmeninius laiškus / pastabas klientams ant blankų
  • Sukurkite firminių blankų dizainą, kad jūsų pardavimo pristatymai būtų populiarūs.
  • Sąskaitoms faktūroms spausdinti naudokite blanką.
  • Sukurkite sąsiuvinius kaip firminius blankus, kad gautumėte daugiau informacijos
  • Siųskite tiesioginės marketingo laiškus ant blankų ir įdėkite brošiūrų, kuponų ir kt.

3. Vokai

  • Pritaikykite vokus prie blankų.
  • Ant vokų pridėkite neįprastą scenarijų ar tekstą, kad jie išsiskirtų.
  • Apsvarstykite didesnius firminius vokus pristatymams.

4. Brošiūros

  • Pritaikykite brošiūras prie savo prekės ženklo dizaino
  • Turėkite pagrindinę brošiūrą ir sukurkite papildomų brošiūrų skirtingoms klientų grupėms arba skirtingiems produktams
  • Įtraukite raginimo veikti informaciją, kad potencialūs klientai galėtų užsisakyti: el. Paštą, užsakymo nukreipimo puslapį, telefoną, adresą – apačioje.
  • Įtraukite visas instrukcijas, kaip pirkti ar pateikti užsakymą.
  • Atnaujindami brošiūras, išsiųskite jas klientams kartu su draugišku laišku ant blanko. Tai patiks jūsų klientams.
  • Sukurkite teksto bloką, kuriame yra kontaktinė informacija, jei norite gauti klausimų.
  • Pateikite aiškius pasiūlymus skirtingomis kainomis, kad suviliotumėte naujus klientus.
  • Būtinai pridėkite autorių teises, kad nurodytumėte „teisės saugomos“

5. Lauko ženklai

  • Jei turite lauko ženklą, įsitikinkite, kad jis yra geros formos; darbo žibintai, raidės ir rašymas matomi iš tolo.Laiškų lauko ženklų matomumo lentelė

(Šaltinis Signazon.com)

  • Laikykite lauko ženklus paprastus ir patrauklius akį
  • Laikykitės atokiau VISŲ CAPS – naudokite įvairių stilių ar dydžių šriftų derinį.
  • Apibrėžkite lauko ženklų tikslą ir jo laikykitės.
  • Būkite konkretus apie savo pasiūlymus – kas, kiek, iki kada.
  • Pridėkite pirkimo taškų ženklus, kad pritrauktumėte klientus prie siūlomų produktų.
  • Norėdami aiškiai parodyti darbo valandas, naudokite langų lipdukus.
  • Pridėkite nuotaikingų ar spalvingų lauko palapinių iškabų su specialiais pasiūlymais.

Patarimai, kaip naudoti pardavimo pristatymo medžiagą

Kitas pardavimo ir marketingo proceso etapas yra jūsų perspektyvų švietimas. Šis medžiagų rinkinys yra ypač naudingas perkant daug dalyvaujančių asmenų (pvz., Pramonės mašinų ar aukščiausios klasės namų pirkimas).

Nors čia pateikiu spausdintą užstatą, visos šios medžiagos lengvai pritaikomos jūsų skaitmeninis Marketingas taip pat.

Elkitės su jais taip turinio marketingas.

Tai reiškia, kad pagrindinis jūsų dėmesys yra klientas ir kokia informacija jiems reikalinga norint priimti gerą sprendimą (ir pasirinkti JŪS, o ne konkurenciją).

6. Atvejų analizė

  • Pasirinkite idealių klientų pavyzdžius, kurie pasižymi pelningiausiu. produktus ir paslaugas.
  • Parašykite atvejų tyrimus, daugiausia dėmesio skirdami sprendžiamajai problemai ir problemai išspręsti.
  • Atlikite trumpus ir tikslius atvejų tyrimus.
  • Vietoj pramonės žargono vartokite kliento žodžius
  • Pridėkite vaizdų ir grafikos
  • Pateikite atvejų tyrimus savo svetainėje.
  • Susiekite su savo turinio pavyzdžiais.
  • Pridėkite aiškiai matomų arba „skaidrių / iššokančių“ raginimų veikti.
  • Įdėkite atvejų tyrimus į savo pagrindinį puslapį – galite juos reguliariai keisti.
  • Įtraukite atsiliepimą arba pokalbio laukelį.
  • Parinkite pavyzdžių iš atvejų tyrimų citatas ir pateikite jas savo pagrindiniame puslapyje.
  • Kurkite straipsnius, tinklaraščio įrašus, infografijas iš atvejų analizės ir reklamuokite socialiniuose tinkluose.
  • Kurkite vaizdo įrašus iš savo atvejų analizės.
  • Paskelbkite savo atvejų tyrimus socialiniuose tinkluose.
  • Savo el. Pašto rinkodaroje naudokite atvejų analizę.

7. Pardavimo lapai / Produktų lapai

  • Naudokite savo prekės ženklo stiliaus lapus ir šriftus.
  • Šriftus ir spalvas lengva skaityti.
  • Pateikite savo USP kiekvienam produktui ar paslaugai.
  • Produktų aprašymuose sutelkite dėmesį į savo marketingo pranešimą.
  • Įtraukite kliento ir kliento atsiliepimus.
  • Paaiškinkite arba parodykite produkto taikymą.
  • Sukurkite „Pasiūlymų lenteles“, kuriose būtų išdėstyta, kas pateikiama skirtinguose lygiuose.
  • Įtraukite kainodaros informaciją arba nuorodas į kainodaros informaciją.
  • Nurodykite, kokio lygio palaikymas siūlomas kiekvienam produktui ar paslaugai.
  • Įtraukite nuorodas į produktų užsakymo puslapius.

8. Pristatymų aplankai

  • Sukurkite naudingą ar įdomų aplanką – galbūt kaip voką.
  • Įsitikinkite, kad aplankai yra pakankamai dideli, kad tilptų visi jūsų užstatai.
  • Naudokite savo aplanką kaip pardavimo įrankį, įtraukdami infografiką, kurioje pateikiama diagrama arba lentelė apie jūsų produktus ir jų programas.
  • Įtraukite kontaktinę informaciją, raginimus veikti ir nuorodas į konkrečius nukreipimo puslapius, kur jie lengvai randami.

9. Atsiliepimai

  • Kiekviename atsiliepime naudokite įmonės pavadinimą ir prekės ženklo pavadinimą.
  • Pasirinkite tuos atsiliepimus, kurie …

Parašykite komentarą