1920-ųjų senoviniai skelbimai: rinkodara riaumojančiame pokario pasaulyje

Riaumojantis dvidešimtmetis buvo didžiulės klestėjimo laikas, nes po Pirmojo pasaulinio karo ekonomika klestėjo. Tauta ketino linksmintis; džiazo manija apėmė tautą, o draudimas mažai ką sugadino tautinę dvasią. Tuometinė reklama atspindėjo tautos turtus, naivumą ir optimizmą, kad mokslas yra aukso amžiaus slenksčiu. Čia yra 40 1920-ųjų skelbimų, atskleidžiančių tautos ketinimus sprukti į ateitį:

(Vaizdai per dienos gyvenimą, virtuvės retro, pjūklą, ibiblio, arfagitaras)

1920-ieji buvo keistas laikas, kupinas nerangių madų ir pernelyg didelio pasitikėjimo neįrodytu mokslu. Reklamuotojai ėmė aiškintis, kas veikia, o kas ne, ir jų entuziastinga reklamos kopija bandys pakerėti net ir nepatikimiausius pirkėjus. Pjūklai buvo parduodami kaip instrumentai (kam dirbti? Atėjo laikas linksmybėms!), O lizolis subtiliai save vadino kontraceptiku (iš tikrųjų, eik smagiai). Koks geresnis laikas išmokti instrumentą ar užsidegti cigaretes ir patekti į miestą?

(

(Vaizdai per mamos rūsį, thefedoralounge, artdecoblog, vintageadbrowser)

Art deco stilius buvo vertinamas kaip elegantiškas ir rafinuotas … modernumo viršūnė. Šio laikotarpio skelbimų kolekcininkai aktyviai ieško dėl savo išskirtinės išvaizdos.

(Vaizdai per artdecoblog, artdecoblog, ioffer)

Daugelis prekių ženklų, kuriuos šiandien randame aplink savo namus, jau žengė į priekį klestinčioje vidaus rinkoje. Daugelis suklestėtų, bet ne visi sugebėtų išbristi iš Amerikos rinkos pakilimų ir nuosmukių.

(Vaizdai per „myinsolators“, „tjsrecords“)

Tauta laukė ateities, buvo kupina optimizmo ir pasitikėjimo savimi. Pirmasis pasaulinis karas baigėsi, o moksliniai tyrimai ir kilnūs užsiėmimai paskatins Jungtines Valstijas į idilišką ateitį. Atrodė, kad visai šalia kampo buvo utopija, o tokios pastangos kaip „Draudimas“ („Kilnus eksperimentas“) buvo ženklas, kai tauta bando apsivalyti ruošdamasi (ironiškai teikdama kurą „vice“ klestėti visuomenės rankose). minia).

(Vaizdai per anglų kalbą 1101, imp apdovanojimai, cinemacom, rasti mamos rūsyje)

Klestinti ekonomika maitino sparčiai augančią kino pramonę. Garso įvedimas kino juostoje 1920-ųjų viduryje ir pabaigoje tik paskatino industriją sprogti į nacionalinę maniją. Elegantiški, rankomis dažyti ir elegantiški filmų plakatai reklamavo naujausius filmus, pasiekiančius didįjį ekraną.

(Vaizdai kitschykitschycoo, imafulltimemummy, rasti mamos rūsyje, popieriaus kolekcionierius)

Moksliniai proveržiai atvedė žmogų prie utopijos ribos. Neįtikėtinas reguliavimo trūkumas sukėlė kai kuriuos keisčiausius kvailinimus, kuriuos matė mūsų tauta. Į parduotuves plūdo nauji išradimai, kurie pažadėjo pakeisti savo veidą, sutvarkyti negaluojančią nugarą ar apsaugoti nuo bet kokio viruso. Keista, bet gerų ketinimų turinti gyventojai beveik per daug pasitikėjo „mokslu“.

(Vaizdai per mamos rūsį, ablongmanas)

Mokslo laimėjimai buvo tokie dažni, kad visur buvo skelbiama apie brangių muilų gydomąsias ir atstatomąsias savybes. Lieknėti galima paprasčiausiai vieną kartą per dieną ant riebalų kaupiant specialų muilą!

(Vaizdai per „picsdigger“, „squidoo“, „vintage skivvies“, „artdecoblog“)

Aukštoji mada 1920 m. Buvo didžiulė, o europietiška išvaizda apėmė tautą. Atlapo stilius buvo formalaus dizaino ir nerūpestingo, radikalaus požiūrio derinys. Vyrai stengėsi atrodyti skurdžiausi, bet išlikti patogūs, ir visa visuomenė, atrodo, turėjo aprangos kodą.

(Vaizdai per „mediastorehouse“, „sandusky“ istoriją, kilduffs, squidoo)

Gamyklos, kurios prieš tai buvo naudojamos kuriant cisternas ir lėktuvus, buvo tinkamai panaudotos išpumpuojant automobilius žmonėms, trokštantiems išleisti, ir už jų atsilieka praėjusio dešimtmečio konservatyvumas. Automobilis buvo tarsi asmeninis vežimas, o ypatingi amerikiečių ir jų automobilių santykiai iš tikrųjų pradėjo ryškėti.

(Vaizdai per „Mitzi“ kolekcinius daiktus, palėpės popierių, senovinių skelbimų naršyklę)

Saldainių buvo visur, ir jie taip pat buvo sveiki! „Baby Ruth“ batonėliai turėjo būti supjaustyti kaip delikatesas, o jų pakuotės nurodė jo naudą sveikatai: „Turintis daug dekstrozės, cukrus, kurį jūsų kūnas naudoja tiesiogiai energijai“.

(Vaizdai per „boingboing“, „Mike Lynch“ animacinius filmus, purpurinius motyvus, nuotraukų kasimo mašiną)

Šiuolaikinė biuro įranga ir šiuolaikinės televizijos pirmtakai liejosi iš lentynų. Sekretoriams buvo suteiktos moderniausios rašomosios mašinėlės, o mašinos taip pat apginklavo gebėjimą geriau ir greičiau atlikti savo darbą.

Parašykite komentarą