20 Turi perskaityti rinkodaros ir reklamos knygas

Taigi jūs norite tapti kitu puikiu reklamos / viešųjų ryšių profesionalu? Na, yra keletas gerų reklamos specialistų, ir jūs galite lengvai tapti vienu iš jų. Tai, kas išskiria gėrį nuo puikaus, tikrai leis palikti jūsų pėdsaką versle. Jei norite tapti kitu Alexu Bogusky ar Davidu Ogilvy, turiu jums šį patarimą: Perskaityk.

Nors skaitymas yra puikus būdas padidinti savo žinias ir įvairius kitus įgūdžius. Tai nėra tikras būdas tapti sėkmingu. Matote, kas yra svarbiausia perskaičius šias knygas. Informacijos panaudojimas ir kai kurių savo idėjų bei minčių įgyvendinimas realiame pasaulyje. Jei norite tapti kitu puikiu reklamos / viešųjų ryšių profesionalu, šis knygų sąrašas jums tikrai padės:

„Zen“ pristatymas – Garras Reynoldsas

Pristatymas Zen dar žinomas kaip Biblija

Vidurinėje mokykloje skaičiau keletą knygų, bet nemanau, kad nė viena knyga turėjo tokio poveikio, kokį turi ši knyga. Šios knygos pamokas ir patarimus perėmiau į savo reklaminę karjerą ir mačiau puikių rezultatų. Ši knyga galiausiai pakeis požiūrį į „power point“ pristatymą. Užuot matę keturias ar penkias tuščias skaidres, kai pradėsite naują dokumentą, pamatysite tuščią drobę, kurioje pasuksite į meną. Reklamuodamiesi pastebėsite, kad esate reguliariai pristatomi ir jei esate vienas iš žmonių, žinomų mėsininkų pristatymams, ši knyga iš tikrųjų gali būti jūsų gelbėjimo malonė. Kartą išmintingas vyras liepė man rasti tai, ką visi kiti daro blogai, ir padaryti tai gerai – su pora skaitomais ir keliais užrašais ši knyga taps skaidrių demonstravimo superžvaigžde. Patikėkite manimi, jūs niekada nepatraukėte į kambarį, kaip kad suprojektuosite čiuožyklą su šia knyga. Jei šiandien jo nepirksi – jau esi atsilikęs.

„Presentation Zen“: paprastos prezentacijos dizaino ir pristatymo idėjos

Zagas – Marty Neumeier

Zagas – skirtumų gamintojas

Kai pasaulis užsibiksuoja – turėtum zag. Ši knyga yra paprasta, esmė ir suteikia ją jums tiesiai. Jei norite būti toks pat kaip visi – neskaitykite šios knygos. Jei norite išsiskirti kaip didelio našumo žmogus – perskaitykite. Šioje knygoje yra sąvokų, kurios būtų naudingos visų tipų įmonėms, ir patarimų, kuriuos tikrai galite nepamiršti dirbdami su klientais. Jei ketinate reklamuotis, turite suprasti prekės ženklo tapatybės svarbą ir ši knyga jus pateks. „Zag“ nėra prasmės knyga, kurioje vis tiek turėsite siūlių, kai vartysite puslapius. Tai lengva skaityti, kurią rekomenduočiau visiems verslo pasaulyje – laikotarpis.

Negalvok – tiesiog gauk!

ZAG: Aukšto našumo prekių ženklų strategija Nr. 1

„ReWork“ – Jasonas Friedas ir Davidas H. Hanssonas

Viskas, ką reikia žinoti apie verslą

Pamenu, kai ši knyga pirmą kartą pasirodė lentynose. Kiekvieną dieną kas nors man pranešdavo, klausdamas, ar aš turiu galimybę dar perskaityti, ir diena po dienos tiesiog pasakiau, kad netikiu ažiotažu. Nemaniau, kad šie vaikinai tikrai gali man pasakyti viską, ko dar nežinojau. Na, didžiąja dalimi aš buvau teisus. Aš žinojau daugumą šios knygos dalykų, bet iš tikrųjų jų nepateikiau. Heck, todėl jis toks geras! Iš esmės tai primena verslo pagrindus, kuriuos, atrodo, visi kažkuriuo karjeros metu pamiršome. Aš stengiuosi kas keletą mėnesių perskaityti šią knygą arba bent jau ją apžiūrėti, kad įsitikinčiau, jog nesu kvaila.

Nors ši knyga jums tikrai nepažeis naujos žemės, ji, be abejo, bus viena iš tų knygų, kurių niekada neskolinsite draugui. Taip, tai taip gerai. Patikėkite manimi, „ReWork“ paskatins jus įvertinti savo darbą ir iš tikrųjų pakeisti.

Pirkite „ReWork“ šiandien!

Ei, rykštelė, išspausk tai: puikių skelbimų kūrimo vadovas

Ei, Whipple – perskaityk tai!

Tai tikriausiai yra viena iš knygų, kurias norėsite perskaityti dieną prieš įžengdami į agentūrą. Jei esate kūrybingas, paskirtas asmuo ar net dirbate žmogiškųjų išteklių srityje – šią knygą turėtų skaityti visi, norintys dirbti agentūrų pasaulyje. Nors dalis šios knygos informacijos yra šiek tiek pasenusi, bet tikrai galite perkelti kai kuriuos pagrindus į šių dienų rinkodarą. Tiksliau sakant, jei kuriate reklamjuostės skelbimą, nuo skaitymo šios knygos atsisakysite pasitikėdami, kad esate dar vienas žingsnis arčiau geresnio marketingo specialisto. Autorius yra puikus savo raštu, nes jis sujungia puikų protą ir įžvalgumą.

Pirkite „Hey Whipple“, išspauskite tai. Šiandien !!

Mano gyvenimas reklamoje ir mokslinėje reklamoje – Claude’as Hopkinsas

Klasika

Claude’as Hopkinsas yra vienas iš reklamos steigėjų. Laikotarpis. Jei esate admanas arba jei esate studentas, norintis tapti kitais Hopkinais, Ogilvy ar Bogusky – tai knyga, kurią turėtumėte skaityti kas savaitę. Raskite pastraipas ir jas paryškinkite. Raskite šmaikščių eilučių ir jas pacituokite. Paimkite šią knygą ir įsiminkite ištisas pastraipas, kartodami jas taip, lyg ji išeitų iš mados. Kaip ir daugelį kitų šiame sąraše esančių knygų, šią knygą turėtumėte perskaityti prieš pradėdami dirbti reklamoje. Claude’as yra tiesioginės marketingo karalius ir ši knyga pateikia įvairių įžvalgų, kurias labai gerai galima paversti šiuolaikine tiesiogine marketingas – socialinės žiniasklaidos ir elektroninio pašto marketingas. Patikėkite, tai būtina perskaityti.

Matydamas, kad ši knyga buvo išleista kelis dešimtmečius, ją galima atsisiųsti čia. Vis dėlto, jei jus domina spausdintos kopijos įsigijimas – „Mano gyvenimas reklamoje“ galite nusipirkti „Mano gyvenimas“ reklamos ir mokslinės reklamos bei mokslinės reklamos srityse. pigiai.

Pozicionavimas: mūšis už jūsų protą – Ries & Trout

Prekės ženklo padėties nustatymas 101

Šioje knygoje išsamiai aprašomas prekės ženklo pozicijos formavimo procesas. Ši prekės ženklo pozicija, žinoma, atspindi pačios įmonės stipriąsias ir silpnąsias puses, kartu atsižvelgiant į konkurenciją. Ši knyga išmokys visko, ko reikia žinoti apie prekės ženklo valdymą, reklamą, rinkodarą ir viso produkto valdymą. Negalima paneigti šios knygos poveikio keliems puikiems žmonėms – „Geocities“ kūrėjas tvirtina, kad būtent ši knyga jam leido sukurti vieną iš originalių socialinių tinklų.

Ši knyga yra tiesiog marketingo klasika ir daugelio manymu, ji yra šalia tokių kaip „Mokslinė reklama“ ir „Ogilvy on Advertising“. Aš perskaičiau šią knygą keletą kartų ir turiu sutikti su kritikais, kad tai yra ta knyga, kurią kiekvienas skelbimas turi turėti savo bibliotekoje. Tiesiog puiki knyga.

Gaukite savo rankas į „Positioning“ šiandien.

Sukurta iki paskutinio: sėkmingi vizionierių įpročiai

Būk nesenstantis ..

Nors ši knyga labiau skirta tiems, kurie tam tikru metu nori valdyti savo agentūrą – joje vis dar yra vertybių, kurias galima perkelti į kasdienį šiuolaikinio skelbimo žmogaus gyvenimą. Vienas iš šios knygos punktų teigia norint sukurti puikią įmonę, reikia šaunios idėjos. Dabar pakeiskite žodį bendrovė su skelbimų lenta, kampanija ar „twitter“ srautas ir jūs turite paprastą koncepciją, kurią turėtumėte pateikti kasdien. Tačiau įžvalgos čia nesibaigia. Ši knyga parodys, kaip padėti savo klientams nuo geros reklamos kūrimo iki puikios reklamos kūrimo.

Be viso to, „Pastatytas iki paskutinio“ suteiks jums keletą įžvalgų, kaip padaryti savo klientus verslu … na, paskutiniu. Yra kažkas pasakyti apie nesenstančią reklamą, lygiai taip pat yra ir apie nesenstantį verslą. Ši knyga padės padaryti ką nors nesenstančio.

Spustelėkite čia norėdami nusipirkti Pastatytas iki paskutinio ..

„Ogilvy“ apie reklamą

„Ogilvy“ apie reklamą

Kai kurie sako, kad reklamos srityje dirbantys, neskaitę šios knygos, plėša savo klientus. Turiu pasakyti, kad ši knyga tikriausiai yra tame sąraše, kurią laikau giliausiai prie širdies. Tik perskaičius šią knygą supratau, kokio tipo reklamoje noriu būti ir su kokiomis įmonėmis galėčiau save sieti. Šioje knygoje „Ogilvy“ turi paprastą žinutę – kiekviena reklama turėtų ką nors parduoti.

Iki šios dienos aš visiškai sutinku su šia koncepcija ir stengiuosi įsitikinti, kad taip nutinka su kiekviena reklama, kurioje dalyvauju. Nesvarbu, ar parduodu prekės ženklą, ar parduodu produktą, dienos pabaigoje – įsitikinu, kad reklama ar skaitmeninis vykdymas parduoda tam tikrą rūšį.

Pirkite „Ogilvy On Advertising“ ..

Arbatos taškas – Malcolmas Gladwellas

Geriausias pardavėjas

Sakyčiau, kad dauguma žmonių, skaitančių šį įrašą, kažkuriame savo gyvenimo etape perskaitys „Pertrauką“. Tai tapo viena populiariausių knygų Šiaurės Amerikoje ir apie ją dažnai kalbama prie vakarienės stalo. Atidarę šios knygos puslapius, jūs arba įsimylėsite knygą, mes jos visiškai nekenčiame.

Ši knyga yra svarbi, nes ji parodo reklamuotojams, kaip svarbu bendrauti su influenceriais ir įvairiais žmonėmis, kurie skatina idėjas skleisti. Knygoje išnagrinėti keli atvejų tyrimai ir pavyzdžiai, parodantys, kaip ir kaip nedaryti įtakos reikšmingiems pokyčiams. Tai puikus skaitymas, kurį galima įveikti geresnėje dienos dalyje.

Pirkite „Malcom Gladwells“, „Tipping Point“.

Prekės ženklo spraga

Prekės ženklo knyga

Ši knyga puikiai dera su „Ogilvy on Advertising“, nes pabrėžiama, kaip svarbu būti patraukliu, tuo pačiu ir parduodant. Jei užsiimate verslu, dažnai pamatysite dizainerių, kurie rūpinasi išvaizda ir visiškai pamiršta tikslą – ką nors parduoti. „Prekės ženklo spraga“ yra knyga, kurioje aiškiai išdėstyti įstatymai ir išpjaustomos visos marketingo BS, kuriomis keli klientai ir reklamuotojai tiki vienodai. Tai rodo, kad tai, ką reprezentuoja jūsų prekės ženklas, nėra tai, kuo jūs tikite ar dedate į savo reklaminę kampaniją. Jūsų prekės ženklas reiškia jausmus, kuriuos jūsų klientai patiria naudodami jūsų produktą, ir žodžius, kuriuos jie kalba kalbėdami apie tai su savo draugais.

Kai skaitote šią knygą, jums tikrai nereikės atsinešti ilgo paryškintuvo. Kiekviena šios knygos eilutė turi vertę, o ne viena eilutė yra švaistoma. Turi perskaityti visi reklamoje.

Įsigykite pataisytą „The Brand Gap“ leidimą

„Linchpin“: ar tu būtinas? – Sethas Godinas

Ar tu esi „Linchpin“?

Sethas Godinas yra perkamiausias autorius ir vienas populiariausių tinklaraštininkų pasaulyje. Šioje knygoje „Linchpin“ jis mums paaiškina, kad …

Parašykite komentarą