[2021] 30 populiariausių el. Prekybos rinkodaros pavyzdžių, kurie išsiskiria

Kai lankytojas naršo jūsų svetainėje, didelė tikimybė, kad jis / ji nenori pirkti tada ir ten. Taigi, ar jūs paleidote tą lankytoją? Ne. Jūs paprašykite jų užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį, kad gautumėte tolesnių pasiūlymų. Tai suteikia jums laiko įtikinti savo lankytoją, palaikyti ryšį, sukurti prekės ženklo žinomumą ir įtikinti paspausti mygtuką „pirkti“. Tai neįvyksta per vieną dieną. Prekės ženklai sąmoningai kuria žinomumą ir ugdo lojalumą prekės ženklui. Štai kodėl el. Prekybos prekės ženklai nesiekia susikaupti kurdami nuostabius el. Pašto naujienlaiškius. Čia yra 30 tokių el. Prekybos el. Pašto marketingo pavyzdžių, iš kurių galite pasisemti įkvėpimo.

El. Prekybos el. Pašto marketingo pavyzdžiai

Gyvename amžiuje, kai bendravimas dažniausiai vyksta internetu. Neabejotina, kad el. Laiškai visada buvo pats tinkamiausias būdas užmegzti pokalbį ar ryšį. Taigi nenuostabu, kad prekės ženklai praleido daug laiko ir pastangų kurdami naujienlaiškius, baigdami rengti turinį ir vaizdus bei spręsdami dėl jų dažnumo.

Šiame tinklaraštyje pabrėžiama keletas iš šių geriausi B2C el. pašto marketingo pavyzdžiai.

El. Paštas turi galimybę, kad daugelis kanalų to nedaro: kurdami vertingus, asmeniškus bruožus

30 geriausių el. Prekybos el. Pašto marketingo pavyzdžių:

1. Obuolys

pašto marketingo pavyzdys obuolys

Kai „Apple“ paleido „iPhone SE“, tai sukėlė ažiotažą. Nors šis 4 colių telefonas yra nepaprastai galingas ir yra sinchronizuojamas su „Apple“ ikoniniu dydžiu, el. Pašto naujienlaiškis buvo ne mažiau gražus. Graži ir švari grafika, kurioje pateikiamos „iPhone SE“ spalvų parinktys, šiame el. Laiške buvo viskas, kas įtikinėjo jus įsigyti jį iškart. Geriausia dalis yra „perėjimas prie„ iOS ““. Tai yra tarsi aiškus raginimas kitiems OS vartotojams sklandžiai pereiti.

2. „Uber“

geriausias el. pašto marketingo pavyzdys „Uber“

„Uber“ taip pat palaiko harmoningą savo parašo spalvos derinį baltame fone. „Uber“ tikslas yra tiesioginis el. Pašto adresas. Šiame „Uber“ el. Laiške jis skatina savo vartotojus išbandyti „UberPool“ ne tik todėl, kad tai leidžia dalytis sąnaudomis. Verčiau užmegzti ryšį su naujais žmonėmis ir „gauti istoriją“. Dabar tai yra įdomus būdas padidinti jūsų pardavimus! Kad būtų pasiekta aukščiausia smaiga, „Uber“ įtraukė keletą tokių puikių istorijų, kurios yra labai susijusios. Norint įtikinti ir priversti skaitytojus patikėti tuo, ką sakote, reikia daug.

3. „Dropbox“

„dropbox“ geriausias el. pašto marketingo pavyzdys Paprastumas ir aiškumas visada buvo „Dropbox“ prekės ženklas. Nesvarbu, ar tai būtų įrankio, ar jų el. Pašto koncepcija, jis yra paprastas ir švarus. Neseniai gavau šį el. Laišką, kuriame prašoma atnaujinti kaip saugos priemonę. El. Pašto šablone nebuvo jokio prašmatnaus vaizdo, žargono.

4. „Airbnb“

„Sveiki“ pranešimuose yra kažkas. Tyrimai sako, kad el. Laiškai su sveikinamuoju pranešimu sukelia daugiau įtraukimo nei kitų tipų pranešimai. „Airbnb“ atsižvelgia į jūsų atliekamas paieškas, filtruoja keletą vertų pasiūlymų ir juos surenka į asmeninį el. Laišką. Šis žemiau pateiktas el. Pašto šablonas yra pirmasis el. Laiškas, kurį gausite užsiregistravę. Ji turi veiksmus, kad galėtų lengvai prisiregistruoti ir prisijungti prie „Airbnb“. Paprastas fonas, tiesūs šriftai ir sutelktas turinys – kiekviena „Airbnb“ el. Pašto kampanija yra vizualus malonumas.

geriausias el. pašto marketingo pavyzdys airbnb

5. Flipkartas

Indijos vietinė elektroninės prekybos platforma ir vienas pagrindinių elektroninės prekybos milžinų „Flipkart“ turi elektroninio pašto marketingo pavyzdžių toną ir dizainą, kuris veikia sinchronizuojamas su Indijos auditorija. Šis elektroninis laiškas praėjus vos vienai dienai po Respublikos dienos buvo geras žingsnis siekiant paskatinti patriotinį jausmą ir norą apsipirkti (ypač tokių parduotuvių mėgėjų kaip aš!). „Pagaminta Indijoje“ su „Trispalvės“ vėliava kaip tik buvo pastebėta. „Flipkart“ el. Pašto šablonuose niekada nėra nieko, išskyrus informaciją apie naujausius produktus, pasiūlymus ir nuolaidas. Net jų televizijos reklama eina su šūkiu „Jei tai madinga, tai ant„ Flipkart ““ (drabužiams ir drabužiams).

Geriausias „Flipkart“ el. Pašto marketingo pavyzdys

6. Espritas

„Esprit“ išsiuntė šį naujienlaiškį, kad pristatytų jų perdirbtą leidimą. Kiekvieną drabužį demonstruoja modelis ir turi atskirą raginimo veikti mygtuką. Jei jums patinka, tiesiog spustelėkite ant CTA ir pradėkite. Ši koncepcija ir jos reprezentacija daro ją vienu geriausių el. Pašto marketingo pavyzdžių.

geriausias el. pašto marketingo pavyzdys espirit-email

7. „Groupon“

Taip! Papildoma išjungta. Taip, ką „Groupon“ daro šiame el. Laiške ir būtent taip aš reagavau, kai gavau šį el. Laišką. Kiekvienas skirsnis aiškiai atskiriamas, kiekvienas produktas turi ryškiai žalią CTA, tada yra kaina, kuri nubraukiama nauja kaina. „Groupon“ siūlomas variantas yra aiškus, atsižvelgiant į tortų pasiūlymus, po kurių eina „deal son“ žaidimai. „Groupon“ naujienlaiškio šablonas yra apie naujus pasiūlymus (ir apie tai, kaip jus pradžiuginti).

Geriausias „Groupon“ el. Pašto marketingo pavyzdys

8. „Amazon“

Kiekvieną pakaitinę dieną yra kažkas ar kita. Kiekviena proga reikalauja dovanų. Kai gausite, tai nuostabu. Tai vienas geriausių reklaminio el. pašto pavyzdys. Bet kai nori dovanoti, nežinai, ką pirkti. Tiek daug parduotuvių, tiek daug dalykų (be to, biudžeto apribojimai). Taigi, šis „Amazon“ naujienlaiškis, skelbiantis dovanų korteles kiekvienai progai, yra paguoda. Nesvarbu, ar norite dovanoti daugelio žmonių vardu, ar ne, „Amazon“ dovanų kortelės niekada jūsų nenuvils. „Amazon“ aiškiai nurodo apie įvairias progas. Tai tik peržiūra. Kai įsitikinsite (kuo būsite), svetainė siūlo daug daugiau galimybių.

geriausias „Amazon“ el. pašto marketingo pavyzdys

9. „Snapdeal“

„Snapdeal“, dar vienas didelis vardas, konkuruojantis su „Flipkart“ ir „Amazon“, turi nuostabų mėlynos ir raudonos spalvos derinį. Ši Indijos elektroninės prekybos platforma dažnai, bet drąsiai skelbia įdomius sandorius. Šiame informaciniame biuletenyje nėra nė vienos vietos, kuri nepabėgtų iš jūsų akių. Tai reikalauja dėmesio ir jo sulaukia. Geriausia dalis: kainos yra aiškiai nurodytos (tai vaidina pagrindinį vaidmenį priimant pirkimo sprendimą).

Geriausias „Snapdeal“ el. Pašto marketingo pavyzdys

Padarykite klientą savo istorijos herojumi #email_campaign_templates

10. „Starbucks“

Vienas naujienlaiškis. Tiek daug žinoti. Šis „Starbucks“ naujienlaiškis yra labai informatyvus, ne tik nuostabiai sukurtas. Išsamios išpylimo metodo instrukcijos, raginimo veikti mygtukai, vasaros plūdurų receptai, „Verismo“ įvairovė ir dar daugiau. Geriausia tai, kad kiekviena detalė turi ryškų vaizdą, kad pagirtų tekstą. Matote, kad gurkšnio vertas maistas ar gėrimas yra pakankamai geras, kad priverstumėte bėgti į parduotuves ar pradėti apsipirkti. „Starbucks“ tiesiog teisingai žaidė savo kortomis ir sukėlė jautriausias žmogaus psichikos dalis. Kiekviena tema yra aiškiai suskirstyta – ar tai būtų bendradarbiavimo fondai, ar vasaros plūduriavimas. Ypatingas paminėjimas: „Pinterest“ ir „Instagram“ logotipo įdėjimas. Sakyčiau, švariai nušluok!

El. Pašto marketingo pavyzdys

11. „Mitsubishi“

Neįprastas įrašas šiame sąraše yra „Mitsubishi“. Šis naujienlaiškis apie jų 2017 m. „Mirage“ modelį yra oranžinės spalvos. Ryškūs šriftai aiškiai išsiskiria (nes jie skirti patraukti jūsų akių kamuoliukus). Naujienlaiškio viršuje yra nuorodų, taip pat yra parinktis „Rasti pardavėją“, kuri pateks į puslapį, kur rasite artimiausią pardavėją.

geriausias el. pašto marketingo pavyzdys „Mitsubishi-“

12. Fancy.com

Pats pavadinimas yra atsisakymas. Laikrodžiai ir piniginės, išdėstyti stilingai, šis „Fancy“ naujienlaiškis yra rimtai išgalvotas. Kadangi Valentino diena yra už kampo, Valentino dienos dovanos yra tinkamos.

Geriausias „Fancy.com“ el. Pašto marketingo pavyzdys

Fancy.com-Valentines'-special-email

13. Godiva

Juodajam penktadieniui „Godiva“ paskelbė 50% nuolaidą pasirinktoms prekėms. Šiame informaciniame biuletenyje pateikiamos dvi galimybės: arba galite pereiti prie elementų sekdami atskiromis nuorodomis, arba galite tiesiog slinkti žemyn ir pamatyti galimus pasiūlymus. Oi! Ir šio naujienlaiškio USP man: šokolado kolekcijos.

Geriausias „Godiva“ el. Pašto marketingo pavyzdys

14. Kanonas

„Canon“ visada palaiko švarų ryškių spalvų derinį. Raudono šrifto ir žalios CTA sunku nepaisyti. Produktai rodomi naujienlaiškio kairėje arba dešinėje, tačiau dizainas yra švarus ir informatyvus. Tikras nugalėtojas!

Geriausias „Canon“ el. Pašto marketingo pavyzdys

15. J. įgulos fabrikas

J.Crewas atpažino vieną iš pagrindinių skausmų, su kuriais susiduriame beveik kiekvieną kartą, kai pasitaiko proga. Dovanojimas yra puiki idėja, tačiau dažniausiai mes nežinome, kaip juos suvynioti! (Psst … Yra daug tokių kaip aš, kurie tiesiog nenori patirti dovanos pakavimo vargo). Ir mums padeda J.Crew el. Pašto naujienlaiškis. Šis informacinis biuletenis nurodo vieną iš nuolatinių problemų ir suteikia greitą sprendimą; tiek internetiniams, tiek parduotuvių pirkėjams. Jokios diskriminacijos ten!

Geriausias „JCrew_Gift_Card“ el. Pašto marketingo pavyzdys

16. Etsy

„Etsy“ pasirenka susitarimą „trys iš eilės“. Jis yra švarus, apibūdinantis, informatyvus ir be žargonų. Jokių didelių patrauklių linijų, jokių prašmatnių vaizdų. Rodomuose produktuose jaučiamas rafinuotumas. Oranžinė ‘Etsy’ spalva yra dėmė.

Geriausias „Etsy“ el. Pašto marketingo pavyzdys

17. Shwoodas ir Stanley

„Shwood & Stanley“ užtikrina aukštos kokybės el. Laiškų kokybę. Fono tekstūra ir sąrašo išdėstymas uždirba šiam prekės ženklui papildomų balų. Jūs negalite padėti nenustoti slinkti ir dėl to norėti, kad jo būtų daugiau (tai reiškia, kad lankotės svetainėje kuo greičiau).

shywood-stanley-b2b El. pašto marketingo pavyzdys

18. „Miche“ krepšys

„Miche“ krepšiai pasirinko pritaikytą šabloną, kad pristatytų savo pasiūlymus ant rankinių. Į rudenį panašus jausmas ir žvilgsnis yra laukiami pokyčiai. Lapai visame šablone yra šio raminančio žvilgsnio priežastis. Pridėkite darnų spalvų mišinį.

„MicheBag-b2b“ el. Pašto marketingo pavyzdys

19. Treneris

Raudonos raidės dienai treneris prilipo prie raudonos spalvos. Viskas baltai dekoruota raudonai. Fonas ne tik giria raudoną atspalvį, bet ir pabrėžia kiekvieną produktą, kuris buvo rodomas naujienlaiškyje. Treneris pridėjo keletą rožių žiedlapių, kurie suteikė šio šablono kūrybiškumo. Pirkiniai niekada neatrodė tokie raminantys!

geriausias el. pašto marketingo pavyzdys Treneris

20. Benas Šermanas

Trikotažo drabužiai yra mano mėgstamiausi, o Benas Shermanas kiekvieną kartą pasiekia saldžią vietą su savo nuostabiu naujienlaiškiu, todėl tai dar vienas geriausių el. pašto marketingo pavyzdžių. Įvairios vaizdų rezervavimo vietų formos, išdėstytos darniu modeliu, ramina, įtikina ir malonumas slinkti.

„BenSherman-b2b“ el. Pašto marketingo pavyzdys

21. Viena karalių juosta

Šis „One kings Lane“ naujienlaiškis yra vienas iš idealiausių el. Pašto marketingo pavyzdžių tokiam marketingo specialistui kaip aš. Šiame el. Pašto šablone yra viskas, ką galbūt norėtumėte žinoti: kokio tipo produktus jie parduoda, kaip parduoda, kaip atrodo šie produktai ir kaip būtent šie produktai gali padėti jums gražiau atrodyti namuose. Puikūs yra drąsūs ir spalvingi vaizdai kartu su dėmesį traukiančiais žodžiais. Aš galėčiau ilgai žiūrėti į šį el. Pašto naujienlaiškį. Tai gražu. Laikotarpis.

„7-one-kings-lane-b2b“ el. Pašto marketingo pavyzdys 22. Frankas ir Ąžuolas

„Frank & Oak“ išlaiko drąsų. Paveikslėliai yra dideli, o apranga parenkama rankomis, kad jie atitiktų knygą. Tai yra drąsus būdas parduoti savipagalbos knygą, o ne drabužius. Ranka rašytas formatas ir kasdienis ekranas yra pats geriausias, kokį mačiau.

„Frank & Oak-b2b“ el. Pašto marketingo pavyzdys

23. „Dollar Shave“ klubas

Ne. Gerai atrodyti nepakanka, tačiau „Dollar Shave Club“ moka kurti el. Pašto šablonus, kurie priverčia galvas pasisukti …

Parašykite komentarą