25 populiariausi firminio turinio rinkodaros pavyzdžiai

Kai kurie prekių ženklai, kalbėdami apie turinio rinkodarą, dar tik drėkina kojas, kiti jau seniai naudoja turinį ir parodė, kad yra jo meistrai. Pažvelkite į keletą populiariausių turinio marketingo prekių ženklų ir sužinokite, kokių idėjų galite pasiskolinti puslapį iš jų pjesės.

Turinio marketingo prekės ženklai „American Express“

„American Express“

„Google“ „American Express“ ir turinio marketingas “gausite daugybę hitų, apibūdinančių, kaip kreditinių kortelių įmonė yra„ aukso standartas “turinio marketingo prekių ženkluose, arba yra„ ryškus pavyzdys “prekės ženklui, kuris naudoja turinio rinkodarą.

Jau dešimtmetį prekės ženklas turi savo „Open Forum“ tinklaraštį ir svetainę, skirtą mažoms įmonėms. „Fast Company“ duomenimis, iki 2010 m. Ji pasiekė milijoną lankytojų per mėnesį ir turėjo daugiau nei 10 000 mažų įmonių, užsiregistravusių į jos katalogą. Atviras forumas veikia gerai, nes suteikia mažoms įmonėms galimybę kreiptis patarimų ir pagalbos bei skambėti.

Turinio marketingo prekės ženklai „Dominos“

Domino

„AdAge“ domėjosi, ar „Domino’s Pizza“ yra „kitas didelis technologijų gigantas“ dėl savo įsipareigojimo naudoti technologijas, kad geriau aptarnautų savo klientus. Pasak „AdAge“, šiais laikais maždaug pusė picos įmonės pardavimų vyksta skaitmeniniais ir socialinės žiniasklaidos kanalais. Tai tikrai vienas geriausių turinio marketingo prekių ženklų.

Turėdamas protingas turinio marketingo koncepcijas, tokias kaip „Vestuvių registras“ (žinai, poroms, kurios labai mėgsta picą), „Domino’s“ sunkiai šoko ant turinio marketingo vagono ir tai atsipirko prekės ženklui. Jų sėkmė rodo, kad jei pasiryši idėjai ir nebijai būti šiek tiek ten, tau pavyks.

„Cisco“ turinio marketingo prekės ženklai

„Cisco“

„Cisco“, technologijų konglomeratas, kuris parduoda tinklo įrangą, gali atrodyti ne pati įdomiausia įmonė, tačiau tai yra vienas iš geriausių turinio marketingo prekių ženklų, į savo pranešimą įtraukiantis šiek tiek džiazo ir picos. Savo technologijų naujienų svetainei ji sukūrė vaizdo įrašų seriją „Mano tinklinis gyvenimas“, kurioje demonstruojama, kaip profesionalai visame pasaulyje naudojasi technologijomis. Jame taip pat yra daugybė tinklaraščių, kuriuose skaitytojams pateikiama naudingų patarimų ir informacijos.

„Cisco“ taip pat sėkmingai naudojasi socialine žiniasklaida. Paleidžiant naują maršrutizatorių, prekės ženklas sugebėjo sumažinti savo marketingo išlaidas daugiau nei 100 000 USD, nes naujojo produkto reklamavimui buvo naudojama socialinė žiniasklaida.

Turinio marketingo prekės ženklai - „Virgin Mobile“

„Virgin Mobile“

„Forbes.com“ duomenimis, „Virgin Mobile“ buvo ankstyvoji turinio marketingo pritaikytoja. Būdama viena iš geriausių turinio marketingo prekių ženklų, ji sukūrė „Virgin Mobile Live“, naujienų kambarį, kuris kiekvieną dieną kelis kartus per dieną dalinosi ir skelbė turinį. „Virgin“ taip pat dirbo su „Buzzfeed“, sukurdama beveik 200 turinio vienetų svetainėje ir sudarydama daugiau nei devynis milijonus užduočių.

Mergelės sėkmė rodo, kad kartais svarbu kiekis. Daug ir dažnai leidyba padėjo tai nustatyti kaip informacijos šaltinį su auditorija.

Turinio marketingo prekės ženklai - „Hermes“

Hermesas

Nemanysite, kad beveik 200 metų senumo prancūzų prabangos prekės ženklui, žinomam dėl geidžiamų, itin brangių odinių rankinių, labai reikės turinio marketingo – ar didelio susidomėjimo ja. Bet būtent čia Hermesas įrodo, kad klystate.

Vienas iš populiariausių turinio marketingo ženklų pasaulyje buvo 2013 m. Sparčiausiai auganti įmonė savo pramonėje, skelbia „Forbes.com“. Be abejo, „Birkins“ ir „Kelly“ krepšių paklausa gali būti susijusi su tuo, tačiau daug labiau tikėtina, kad prekės ženklo turinys – pavyzdžiui, gražūs vaizdo įrašai, kuriuose pateikiama informacija apie jo produktus ir jų kūrimo procesą – taip pat turėjo įtakos.

„Mail Chimp“ turinio marketingo prekės ženklai

„MailChimp“

El. Pašto marketingo paslauga „MailChimp“ yra vienas iš geriausių turinio marketingo prekių ženklų. Nesvarbu, ar tai kampanija, kurioje dalyvauja „Tumblrs“ visiems prekės ženklo pavadinimo variantams (pavyzdys: „MaleCrimp“), ar mokymosi išteklių centras, ar tinklaraštis, suteikiantis žmonėms galimybę pažvelgti į kompaniją, „MailChimp“ parodo, kad klientams suteikia tai, ko jiems reikia – ir linksmintis šiame procese – turinio marketingo sėkmės raktas.

Denny B2C turinio marketingo pavyzdžiai

Denny’s

Restoranų tinklas „Denny’s“ pastaruoju metu patiria šiokį tokį posūkį. Šis posūkis tam tikrais būdais gali būti susietas su tuo, kad tai yra vienas žymiausių turinio marketingo prekių ženklų.

Denny’s aiškiai nusprendė nukreipti jaunesnę kartą – gen. Z, kaip jie dabar vadinami (dar žinomi kaip paaugliai). Prekės ženklas turi vieną keisčiausių „Tumblrs“, taip pat a labai aktyvus „Twitter“ kanalas.

ALS turinio marketingo prekės ženklai

ALS asociacija

ALS asociacijos „Ice Bucket Challenge“ iššūkis, kuriame žmonės, išmesdami ledo vandens kibirus, stengėsi labiau informuoti apie amiotrofinę šoninę sklerozę ar Lou Gehrigo ligą, buvo puikus vartotojų sukurto turinio sėkmės pavyzdys.

Kampanija daugiau žmonių sužinojo apie ALS ir surinko pinigų organizacijai, įtvirtindama ją kaip vieną iš geriausių turinio marketingo prekių ženklų. Po daugelio metų poveikis vis dar jaučiamas. Pavyzdžiui, FDA neseniai patvirtino pirmąjį naują vaistą, padedantį gydyti ALS per daugiau nei 20 metų.

LYFT turinio marketingo prekės ženklai

Lyft

Dalis bendravimo paslaugų patrauklumo yra jų patogumas, bet ir tai, kad naudodamiesi jomis klientai gali susisiekti su kitais žmonėmis. „Rideshare“ programa „Lyft“ yra vienas iš geriausių turinio marketingo ženklų pasaulyje ir tuo pasinaudojo sukūręs žymą „#WhyILyft“. Naudodami grotažymę, žmonės, kurie naudoja „Lyft“ važiavimams, ir žmonės, važiuojantys į kompaniją, gali pasidalinti savo istorijomis ir pasakyti pasauliui, kodėl jie ją naudoja.

Vartotojų sukurtas turinys sukuria aukštesnį įsitraukimo lygį, nes jis grąžina mikrofoną žmonėms, norintiems įsitraukti į prekės ženklą. Tai taip pat padeda kitiems klientams pamatyti prekės ženklo vertę kitų klientų požiūriu.

„Marriott“ turinio marketingo prekės ženklai

„Marriott“

Galbūt nesitikėsite, kad viešbučių tinklas sukurs 35 minučių filmą, tačiau būtent tai padarė „Marriott“ su savo filmu „Du varpininkai trys“. Vaizdo įrašas ir kitas „Marriott“ sukurtas turinys yra dalis jo įsipareigojimo tapti su kelionėmis susijusio turinio ir informacijos leidėju, kaip pranešė „AdWords“.

„GE Content Marketing Brands“

GE

GE kerta tiek B2B, tiek B2C pasaulį, o tai reiškia, kad turinio marketingo srityje jai tenka daugiau iššūkių – ji turi kurti turinį, kuris patiktų tipiškam vartotojui ir prekės ženklams.

Savo populiaria podcast’u (kuris 2015 m. Užėmė „iTunes“ topus), tinklaraščių ir turinio centru bei vaizdo kanalu, GE parodė, kad tai daugiau nei reikalas. „GE“ turinio marketingo sėkmė rodo, kad naudojant įvairius metodus ir pranešimus galėsite susisiekti su savo klientais, nesvarbu, ar jie yra vartotojų, ar verslo erdvėje.

„Rolex“ turinio marketingo prekės ženklai

„Rolex“

„Rolex“ yra dar vienas senas prabangus prekės ženklas, puikiai veikiantis turinio rinkodaroje. Prekės ženklas gerai veikia savo rinkodarą kurdamas nuoseklų balsą. Nors kiti prekės ženklai parodė, kad būdama keista, „Rolex“ laikosi priešingo požiūrio. Tai „Facebook“ puslapyje ir „YouTube“ kanale pateikiama kaip skoninga ir rafinuota.

„Walmart“ turinio marketingo prekės ženklai

WalMartas

Nuolaidų mažmenininkas WalMartas neseniai parodė, kad kūrybinis turinio valdymas ir partnerystė su dideliais vardais (tokiais kaip Sethas Rogenas) yra vienas iš būdų padaryti įtaką turinio marketingasi. Pagal šį prekės ženklą Holivudo kūrybininkai sukūrė trumpus vaizdo įrašus pagal šešių daiktų „WalMart“ kvitą. Nors kvitai buvo vienodi, sukurti vaizdo įrašai buvo labai skirtingi. Čia yra A, B ir C parodos.

Viso maisto turinio marketingo prekės ženklai

Visas maistas

Vienas iš būdų pritraukti turinio rinkodarą yra sutelkti dėmesį į tai, ko nori jūsų klientas. Būtent tai daro „Whole Foods Market“. Ekologiškų ir natūralių maisto produktų mažmenininko tinklaraštis „Visa istorija“ suteikia žmonėms galimybę pažvelgti į kai kuriuos „Whole Foods“ parduodamus prekės ženklus, taip pat skanius receptus ir informaciją apie papildus bei nedidelius pakeitimus, kad sveikiau gyventų.

„Coca-Cola“ turinio marketingo ženklai

„Coca-Cola“

Kai žmonės pradeda gerti mažiau sodos, tokie prekės ženklai kaip „Coca-Cola“ susidūrė su sunkumais, susijusiais su klientų išlaikymu ir pardavimų palaikymu. Koksas pasirodė esąs ypač geras turinio marketingo srityje, kurdamas internetinį žurnalą ir derindamas marketingo misiją, žinomą kaip „Content 2020“.

Paprasčiau tariant, koksas žino, kad, norėdamas toliau palaikyti ryšį su savo klientais, jis turi kurti geriausią ir patraukliausią turinį.

„IBM Content Marketing Brands“

IBM

Kaip ir keli kiti prekės ženklai, IBM nusprendė turinio marketingasi vadovautis įvairiapusiškai, sukurdamas įvairių tipų turinį, pavyzdžiui, tinklaraštį, išteklių centrus ir vaizdo įrašus. Jos pastangos pasiteisino, nes IBM reguliariai minima kaip puikus prekės ženklo, turinčio maksimalų turinio rinkodarą, pavyzdys.

Atsitiktiniai namų turinio marketingo ženklai

Atsitiktinis namas

Kaip jūs susisiekiate su žmonėmis, kurie mėgsta knygas? Suteikite jiems prieigą prie daugiau knygų. Tai padarė „Random House“. Pasak „Digital Book World“, neseniai jos svetainė buvo pertvarkyta ir tapo knygų paieškos įrankiu. Leidybos įmonė taip pat naudoja „Medium“, kad skelbtų knygų mėgėjams įdomų turinį ir kauptų kitų turinį.

„Houselogic Content Marketing“ prekės ženklai

Nacionalinė nekilnojamojo turto agentų asociacija

Nacionalinė nekilnojamojo turto agentų asociacija yra internetiniame žurnale „HouseLogic“, kuriame gausu patarimų namų savininkams apie viską, pradedant namo dekoravimu ir baigiant namo pardavimu. Nors „HouseLogic“ pagrindinio puslapio viršuje yra tekstas, nurodantis, kad jis yra iš Realtors.com, tikslus ryšys tarp jų nėra akivaizdus. Tai rodo, kad klientams suteikti naudingos informacijos yra svarbiau nei tiesiogiai reklamuoti turinį.

„LinkedIn“ turinio marketingo prekės ženklai

„LinkedIn“

„LinkedIn“ galėjo būti atsisakyta savo socialinės svetainės statuso, kuris nėra toks didelis ar šaunus kaip „Facebook“, tačiau tam reikėjo kitokios taktikos. Tai platforma skirta profesionalams ir įmonėms, ir tai yra taškas tai parodyti. Vienas iš būdų tai padaryti yra „Marketing Solutions“ padalinys, kuris siūlo patarimus įmonėms, kurios nori pasiekti B2B auditoriją per „LinkedIn“ turinį.

Kartu su originalaus turinio siūlymu „LinkedIn“ taip pat turi „Pulse“, kuris kuruoja turinį savo vartotojams ir pateikia tą turinį tiesiai į jų pagrindinį puslapį.

„Taco Bell“ turinio marketingo ženklai

Taco Bellas

Pasak „AdAge“, apie 2 proc. „YouTube“ vaizdo įrašų apie maistą minima Taco Bell. Taigi logiška, kad prekės ženklas tuo pasinaudotų kurdamas savo „YouTube“ vaizdo įrašus, serialus, žinomus kaip „Taco Tales“. Daugelis vaizdo įrašų buvo populiarūs ir sulaukė daugiau nei milijono peržiūrų.

„Taco Bell“ sėkmė rodo, kad galite pasiimti tai, kas tinka, ir patobulinti, kad jūsų prekės ženklui tai dar labiau tiktų.

„Rosetta Stone“ turinio marketingo ženklai

Rosetta Stone

Kalbos mokymosi programa „Rosetta Stone“ žino, kad skirtingi turinio tipai patraukia skirtingas auditorijas. Štai kodėl ji turi „Baltąsias knygas verslui“, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas kalbos mokymosi verslo pranašumams, taip pat „Linguavore“ – kalbų mokymosi tinklaraštį, orientuotą į vartotojų auditoriją.

„AllState“ turinio marketingo prekės ženklai

„AllState“

„AllState“ naudoja tiek rašytinį turinį …

Parašykite komentarą