4 galingi ps, kuriuos turite žinoti apie „Apple“ rinkodaros rinkinį

„Apple“ yra vertingiausias prekės ženklas pasaulyje. Jie vertingi 87% daugiau nei antras pagal vertę prekės ženklas „Google“. Pasakyti, kad „Apple“ priklauso savo klasei, gali būti neįvertinta. Nuo tada, kai 2010 m. „Forbes“ pradėjo vertinti turtingiausius prekių ženklus, jie buvo vertinami kaip vertingiausias prekės ženklas. Jei jums įdomu, kaip „Apple“ tai daro, jums tereikia pažvelgti į keturis E. Jerome’o McCarthy marketingo psl. Ir kaip jie taikomi „Apple“.

Čia yra trumpa McCarthy keturių Ps apžvalga:

  • Produktas – produktai ar paslaugos, patenkinantys vartotojų poreikius
  • Kaina – suma, kurią klientas moka už produktą
  • Reklama – visi komunikacijos marketingo specialistai gali naudoti informaciją apie produktą
  • Vieta (platinimas) – produkto tiekimas vartotojui patogioje vietoje

„Apple“ marketingo rinkinys: produktai

„Apple“ produktai yra naujoviški, nes yra sukurti po kruopščių klientų tyrimų. „Apple“ mėgsta manyti, kad žino, ko nori klientai, ir dažniausiai tai daro. Šios yra pagrindinės „Apple“ produktų linijos:

  • „Macintosh“ – mašina, kuri viską užvedė. Pirmą kartą „Macintosh“ buvo išleista 1984 m., O šiandien ji vadinama tiesiog „Mac“. Sutelkiant dėmesį į perkeliamumą, „Mac“ nešiojamieji kompiuteriai, tokie kaip „MacBook Air“ ir „MacBook Pro“, yra vieni populiariausių nešiojamųjų kompiuterių JAV.
  • „iPod“ – „iPod“ kartu su savo programine įranga „iTunes“ padarė revoliuciją muzikos industrijoje ir to, kaip klausomės muzikos. Nors „Mac“ šiandien galima laikyti novatorišku, „iPod“ buvo pirmasis tikras novatoriškas produktas, kuris atvers kelią „Apple“ „iPod“ gaminiams.
  • „iPhone“ – „iPhone“ buvo pirmasis išmanusis telefonas, naudojęs daugialypį ryšį. Tai pašalino rašiklių ir klaviatūrų poreikį. „IPhone“ tebėra stiprus ir yra viena iš pirmaujančių „Apple“ produktų linijų.
  • „iPad“ – nors planšetiniai kompiuteriai nebuvo nieko naujo, kai pirmą kartą buvo paleistas „iPad“, paprastai įskaityta už tai, kad planšetiniai kompiuteriai buvo stumiami į pagrindinę dalį, o kitos bendrovės greitai sekė. „IPad“ buvo sėkmingiausia planšetė, kai ji buvo paleista, ir toliau yra stipri „Apple“ produktų linija.
  • „Apple Watch“ ir „Apple TV“ – nepaisant stiprios kitų prekių ženklų, tokių kaip „Samsung“ sportiniai laikrodžiai ir „Amazon Fire TV“, konkurencijos, „Apple“ „Apple Watch“ ir „Apple TV“ pardavinėja lojalūs klientai. Gebėjimas sinchronizuoti su kitais įrenginiais yra pagrindinis pardavimo taškas tiems, kurie jau yra investavę į kitas „Apple“ produktų linijas.
  • „Apple“ programinė įranga – „iTunes“, „iCloud“, „iBook“ ir jų „MacOS“ yra tik dalis intuityvios programinės įrangos, kuri yra prieinama visuose „Apple“ įrenginiuose. Kartu jie yra viena iš pagrindinių „Apple“ produktų linijų, iš tikrųjų sujungiančių visus jų įrenginius.

„Apple“ marketingo rinkinys: kaina

„Apple“ savo produktams naudoja aukščiausios kokybės kainas. Dėl savo produktų naujovių ir technologijos klientai gerai moka didesnę kainą, palyginti su kai kuriais kitais prekės ženklais. Paprastai „Apple“ neparduoda savo produktų, o kaina paprastai yra standartinė ir nesumažėja, kol nebus išleistas naujas modelis. Ši aukščiausios kokybės kainų strategija pritraukia vidutinės ir aukštesnės klasės vartotojus ir padeda išlaikyti aukščiausios klasės „Apple“ įvaizdį.

„Apple“ marketingo rinkinys: reklama

„Apple“ reklamuoja savo produktus reklamose ir spausdintuose skelbimuose, daugiausia dėmesio skiriant jų produktams nuo konkurentų. Komerciniai skelbimai rodomi pirmą kartą paleidus produktą, o spausdintinės – visą produkto gyvenimą. Skelbimai paprastai naudojami tuo pačiu stiliumi, naudojant baltą foną, kad būtų galima kontrastuoti stilingą juodą savo gaminių („iPhone“, „iPad“ ir kt.) Ir logotipą, arba atvirkštinį su juodais fonais ir baltą tekstą su baltu logotipu. Skelbimai yra paprasti ir tikslūs, dažniausiai sutelkiant dėmesį į vieną pagrindinę savo produkto savybę.

Vienas didelis „Apple“ reklamos komponentas yra jų kasmetinės pagrindinės kalbos. Šie renginiai yra ne tik bendros „Apple“ akcijos dalis, bet ir tapo jų prekės ženklo bei įvaizdžio dalimi. Jie palaiko gerbėjus ir teikia informaciją apie būsimus produktus.

„Apple Marketing Mix“: vieta (platinimas)

„Apple“ turi griežtas rekomendacijas, kam leidžiama parduoti (platinti) jų produktus. Siekdama užtikrinti platinimo kontrolę, „Apple“ įgalioja tam tikras parduotuves parduoti savo produktą. Tai sukuria išskirtinumą, kuris gali riboti pasiekiamumą, tačiau taip pat sustiprina aukščiausios klasės jų produktų įvaizdį. Dėl šio išskirtinumo „Apple“ turi mažesnes platinimo išlaidas ir gali investuoti į kitas sritis, pavyzdžiui, produktų tyrimus.

„Apple“ produktų platinimas apima:

  • „Apple“ parduotuvės
  • Internetinė „Apple“ parduotuvė ir „App Store“
  • Įgalioti mažmenininkai, tokie kaip telekomunikacijų įmonės

Štai ką tu turi. 4 „Apple“ marketingo rinkiniai, vertinantys „Forbes“ vertinamiausią prekės ženklą per pastaruosius 6 metus. Puikūs, savo kainos verti produktai sukuria aukščiausios klasės įvaizdį, kurį sustiprina išskirtinis platinimas ir gerai apgalvotos akcijos. Jei jūsų verslas gali tai pasiekti, galbūt galėsite sekti „Apple“ pėdomis. Lengviau pasakyti, nei padaryti teisingai?

Parašykite komentarą