41 geriausios salono rinkodaros idėjos, akcijos ir strategijos 2021 m

Atskleidimas: Šiame įraše gali būti filialo nuorodų, o tai reiškia, kad gaunu nedidelį komisinį mokestį, jei nuspręsite pirkti per mano nuorodas, jums nieko nemokant. Sužinokite daugiau…

Ieškote salonų marketingo ir reklamos idėjų savo salonų verslui plėtoti?

Tada atsidūrei reikiamoje vietoje.

Čia aš dabar dalinuosi efektyviausiomis salonų marketingo strategijomis.

Daugelis iš jų yra tos pačios strategijos, ko mokau savo marketingo mokymo kursuose salonų savininkams.

Šiandien jūs gausite šios veiklos apžvalgą, kad galėtumėte pradėti pritraukti daugiau naujų klientų ir augti.

Tai yra svarbu.

Sutikau daug talentingų kirpėjų, nagų meistrų ir barbarų, kurie stebisi tuo, ką daro. Jie gali būti vieni geriausių savo srityje. Bet vis tiek stengiasi sukurti reikiamą klientūrą ir padaryti jų saloną pelningu.

Taip neturėtų būti. Salonų verslas gali ir turėtų būti pelningas.

Tačiau turime peržengti geros paslaugos teikimo ribas. Žmonės taip pat turi žinoti, kad jūsų salonas egzistuoja. Jie turi suprasti, kad tai, ką siūlote, nėra pigi prekė, o nauda, ​​už kurią verta mokėti papildomai.

Dabar noriu išryškinti tavyje kūrybinį prekybininką.

Aš sukūriau patikrintų salonų marketingo strategijų, salonų reklamos idėjų ir salonų reklamos pavyzdžių, kuriuos naudoja pelningi salonai, sąrašą.

Tai gana ilgas sąrašas. Kai kurios yra greito ir paprasto salono marketingo idėjos, kurias galite įgyvendinti šiandien. Kitos yra salonų marketingo strategijos, kurias įgyvendinti reikės šiek tiek daugiau.

Nesitikiu, kad jūs vienu metu įgyvendinsite visas salonų marketingo idėjas. Išsirinkite vieną šiandien, atlikite veiksmą ir grįžkite vėliau, norėdami parengti naujas salono strategijas.

↓ Prisegti vėlesniam laikui ↓

Salono marketingo idėjos

Pradėkime nuo keleto didesnių salonų marketingo strategijų, prieš pasinerdami į greitus patarimus ir marketingo idėjas. Nes viskas prasideda nuo tinkamų pamatų.

1. Gaukite savo saloną matomą paieškos rezultatų puslapyje

Ką gaunate, kai „Google“ įvedate „salonas šalia manęs“?

Tai yra vienas iš svarbiausių klausimų, kurį galite sau užduoti šiandien.

Jei nepasirodote, kai žmonės ieško jūsų tipo salonų jūsų vietovėje, potencialiems naujiems klientams paprasčiausiai neegzistuojate.

Taigi, prieš įgyvendindami bet kurią kitą salono marketingo idėją, įsitikinkite, kad turite pagrindų, leidžiančių būti matomiems, kai žmonės jūsų ieško.

„Google“ yra dažniausiai naudojama paieškos sistema, tačiau yra ir kitų.

Jei norite, kad jūsų salonas būtų matomas „Google“, čia nustatykite „Google“ mano verslo paskyrą (ji nemokama).

Ieškokite kirpyklos

Tačiau užsiregistruoti „Google“ mano versle yra tik pradžia.

Yra keletas greitų gudrybių ir strategijų, kurias galite naudoti norėdami įsitikinti, kad jūsų salonas pasirodys viršuje, kai jūsų vietovės žmonės ieško to, ką siūlote jūs.

Aš sukūriau paprastą žingsnis po žingsnio procesą, kuris padės tai padaryti jūsų verslui. Iš tikrųjų tai yra vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos sužinosite mano salono marketingo programoje.

Tam nereikia daug laiko. Bet kai patirsite šį procesą, turėsite naujų klientų, kurie atras jūsų saloną net negalvodami apie tai.

Tai gražu!

2. Sukurkite arba atnaujinkite savo salono svetainę

Jūsų salono svetainė dažnai būna pirmas įspūdis, kurį patiriate su naujais klientais.

Kadangi esate grožio industrijoje, esu tikras, kad žinote, koks svarbus yra pirmasis įspūdis.

Žmonės tiesiog nepasitiki salonais, kurių svetainė atrodo neprofesionaliai ar pasenusi.

Kaip salono savininkas, turite įsitikinti, kad jūsų svetainė yra atnaujinta.

Bet gera svetainė yra kur kas daugiau nei tik pirmas įspūdis.

Tai internetinis langas į jūsų saloną.

Kaip ir salono registratorė, jūs norite ne tik gražaus veido, bet ir žmogaus, kuris surastų naujų klientų, tvarkytų jūsų užsakymus, padidintų jūsų paslaugas ir galų gale išplėstų jūsų verslą.

Galite naudoti marketingo agentūrą, kuri padės jums sukurti svetainę.

Tačiau svetainių kūrėjai, kuriuos šiandien gali naudoti salonų savininkai, yra labai lengvai naudojami. Ir jūs galite gauti profesionalios išvaizdos svetainę, sukurtą labai nedaug.

Tiesą sakant, mano salono marketingo mokymo programoje yra specialus modulis, kuris išsamiai aprašo jus kiekviename žingsnyje, kad užtikrintumėte nuostabų tinklalapį už mažiausią įmanomą kainą.

Jei norite pereiti į priekį ir patys sukurti svetainę, rekomenduoju peržiūrėti mano apžvalgą apie geriausius svetainių kūrėjus paslaugų įmonėms.

3. Įgalinkite internetinį salono paskyrimą

Ar žinojote, kad daugiau nei 35% žmonių nori užsisakyti susitikimus internetu? Tiesą sakant, jei klausiate jaunesnių nei 35 metų žmonių, 25% sako, kad jie užsisako susitikimus tik internetu. Tuo pačiu metu daugelis salonų kiekvieną savaitę praleidžia brangias valandas rankiniam susitikimų administravimui.

Jei tai jūs, tai turite pakeisti.

Turite įsigyti gerą salono programinę įrangą, kuri galėtų tvarkyti jūsų užsakymus internetu ir iš tikrųjų pasirūpinti daugeliu jūsų verslo dalių.

Galimybė užsisakyti internetą yra vienas iš raktų į jūsų salono verslo augimą į autopilotą.

Salono paskyrimas „iPhone“ programa

Jei tokią jau turite, įsitikinkite, kad interneto svetainėje ir socialiniuose kanaluose įdiegėte internetinio rezervavimo funkciją.

Jei neturite vieno (arba manote, kad jums reikia ko nors geresnio), yra nemokamų, galingų įrankių, kuriuos galite pradėti naudoti jau dabar.

4. Apibrėžkite savo salono el. Pašto marketingo strategiją ir paleiskite salono naujienlaiškį

Jei vadovaujate salonui, valdote santykių verslą.

Bet kaip tu gali veiksmingai palaikyti gerus santykius su visais savo klientais?

Atsakymas yra salono el. Laiškas.

Galite pagalvoti, kad el. Paštas yra senas marketingo metodas, kuris tapo nebeaktualus, atsižvelgiant į socialinės žiniasklaidos plėtrą.

Bet tai netiesa.

Toli nuo.

El. Paštas yra efektyviausias būdas sukurti pasitikėjimą, santykius ir pardavimą. Laikotarpis.

Bet jūs turite tai padaryti tinkamai arba tai tik laiko gaišimas.

Jei jaučiatės tikras, kad tai darote patys, rekomenduoju įsigyti nemokamą „Constant Contact“ bandomąją versiją, sukurtą specialiai remti vietos verslą (pvz., Kirpyklas ir SPA centrus).

→ Sukurkite savo pirmąją el. Pašto kampaniją naudodami „Constant Contact“ čia ←

5. Sėkmingai atlikite salono sąranką socialiniuose tinkluose

Spėju, kad nenustebote matydami socialinę žiniasklaidą kaip vieną iš salono marketingo strategijų šiame sąraše.

Tačiau jūs galite lengvai praleisti daug laiko socialiniuose tinkluose, iš tikrųjų nesukurdami naujų klientų.

Norėdami būti sėkmingas, turite apibrėžti savo salono socialinės žiniasklaidos strategiją ir nuosekliai ją vykdyti.

Mano salono marketingo programoje jūs turite galimybę aptarti savo socialinės žiniasklaidos strategiją su savimi, taip pat su kitais salonų savininkais, esančiais panašioje padėtyje kaip jūs.

6. Užtikrinkite nuoseklų salono prekės ženklo kūrimą

Viskas bendrauja.

Patinka jums tai ar ne.

Firminis ženklas nėra tik jūsų salono dekoras ar salono logotipas.

Viskas praneša, kas tu esi.

Jūsų prekės ženklas.

Štai kodėl jums reikia išsiaiškinti unikalią salono istoriją.

Tavo balsas.

Tai viską pakeičia.

Jūsų prekės ženklas, leidžiantis mokėti didesnes kainas. Kai tai gauni, žmonės supranta, kuo tu esi kitoks ir kokią vertę teiki.

Jūsų prekės ženklas skatina rinkodarą iš lūpų į lūpas. Tai suteikia žmonėms istorijų ir pagrindo kalbėti apie tave.

Nuosekliai vykdoma, tai gali būti viena iš svarbiausių jūsų verslo marketingo strategijų.

Dėl šios priežasties aš tai akcentavau savo salonų savininkų švietimo programoje. Kursai, kuriuos aš rekomenduoju sukurti savo prekės ženklą, vadinami „Aukščiausio lygio salono prekės ženklo kūrimo menu“ ir yra skirti identifikuoti ir išgauti jūsų unikalią istoriją, kuri tampa jūsų prekės ženklo pagrindu.

Jūs taip pat sužinosite tikslius žingsnius, kaip sukurti savo logotipą ir vizualinį profilį savo salonui – naudodamiesi ir agentuodami arba patys naudodamiesi „Canva“.

Sužinokite daugiau apie mano prekės ženklo kursą salonų savininkams čia.

Sužinokite daugiau apie mano populiariausias salonų marketingo strategijas toliau pateiktame vaizdo įraše

Gaukite naujų klientų naudodamiesi išmaniąja salonų reklama

7. Vykdykite „Facebook“ skelbimus, kurie pritraukia naujų klientų per jūsų duris

Ar jūsų salone yra „Facebook“ puslapis?

Jei taip darote, tikriausiai jau išbandėte tam tikro tipo reklamą „Facebook“. Aš girdžiu, kad daugelis salonų savininkų daro tai, kad jie padidina savo „Facebook“ įrašus, kad būtų geriau matomi. Bet tai tikrai ne tas pats, kas daryti „Facebook“ reklamą ..

Padidinę „Facebook“ įrašus iš tikrųjų gausite tik teigiamų įvertinimų, komentarų ir, jei pasiseks, užsisakysite naują klientą.

Tai, apie ką kalbu, yra kažkas kitoks. Tinkamai atlikus „Facebook“ reklamą yra vienas efektyviausių ir greičiausių būdų pritraukti naujų klientų į savo verslą.

Galite padaryti „Facebook“ skelbimus sudėtingus. Bet taip neturi būti.

Netrukus galėsite naudotis mano „Facebook Ads“ nuosekliu kursu mano salono marketingo programoje (tikimasi 2021 m. Kovo mėn.).

8. Paleiskite „Google Ads“, kad sulauktumėte žmonių, ieškančių salonų jūsų vietovėje

Iš pirmosios šio sąrašo salonų marketingo idėjos sužinojome, kad turite įsitikinti, jog jūsų salonas pasirodys, kai kas nors ieškos salonų jūsų vietovėje.

Taip žmonės ieško naujų salonų.

Bet jei jūsų saloną supa daugybė kitų salonų, tikėtina, kad jūsų salonas vis tiek nerodomas viršuje. Tiesą sakant, pirmosios „Google“ paieškos rezultatų eilutės yra skirtos mokamiems skelbimams rodyti.

Taigi, net jei turite gerą saloną, optimizuotą paieškos sistemoms, labai tikėtina, kad jo nerodysite viršuje. Štai kodėl turėtumėte vykdyti mokamas paieškos kampanijas.

„Google Ads“ salonams

Kai nustatote paieškos kampaniją, turėtumėte būti kuo konkretesnis. Kadangi mokate tik tada, kai žmonės spustelėja nuorodą, turėtumėte pabandyti rodyti skelbimą tik žmonėms, kurie greičiausiai užsakys pas jus.

Pvz., Galite apriboti skelbimą, kad jis būtų matomas tik žmonėms, atsižvelgiant į pėsčiomis iki jūsų salono. Taip pat galite apibrėžti konkrečius žodžius, kuriuos jie turi naudoti ieškodami.

Tai gali apimti konkrečias paslaugas, kurias siūlote savo salone. Konkrečiau kalbant, padidinsite tikimybę, kad spustelėję (o jūs mokėsite) lankytojas nuspręs užsisakyti pas jus.

„Google“ šiam tikslui siūlo puikią reklamavimo programą.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip reklamuoti sistemoje „Google“, perskaitykite jų „Google Ads“ vadovą, kad galėtumėte pradėti naudoti savo salono skelbimus.

9. Išsinuomokite „Salon Influencer“

Esu tikras, kad pastebėjote influencerių marketingo bumą per pastaruosius metus. Dideli prekės ženklai ir mažos įmonės vis dažniau kreipiasi į įtaką darančius asmenis, kad padėtų jiems geriau informuoti apie savo pasiūlymus.

Tai vis labiau pakeičia tradicinius reklamos metodus.

Nes tai veikia.

Tai …

Parašykite komentarą