5 dizaino idėjos jūsų nekilnojamojo turto rinkodaros skrajutėms

Lengva pamiršti, kad spausdintos medžiagos, tokios kaip nekilnojamojo turto skrajutės, yra tokios pat svarbios, kaip ir tai, kuo jūs dalijatės apie savo prekės ženklą ir verslą internete. Tai ne tik jūsų, kaip nekilnojamojo turto agento, pratęsimas, bet ir padeda parduoti namus bei pritraukti naujų klientų.

Tačiau be patrauklaus, informatyvaus dizaino, puikių vaizdų ir tinkamų žodžių ši verslo priemonė jums nebus labai naudinga.

Prieš kurdami daugiau nekilnojamojo turto marketingo lankstinukų, nepamirškite šių paprastų patarimų ir idėjų. Jūs pastebėsite, kad laikydamiesi paprastumo ir laikydamiesi savo prekės ženklo, jūs galite padaryti didžiausią įtaką.

# 1: protingai rinkitės žodžius

Pasak Zillowo, kuris išanalizavo 24 000 namų pardavimų, jūsų marketingo medžiagoje vartojama formuluotė ir kalba gali turėti įtakos jūsų pardavimams. Jie nustatė, kad dėl tam tikrų žodžių namai buvo parduoti gerokai viršija jų sąrašo kainą. Pavyzdžiui, prabangus žodis numatytą pardavimo kainą viršijo 8,2 proc.

anglu kalba / Pixabay

Jei norite, kad jūsų skrajutės padėtų jums rasti klientų ir parduoti namus už didesnę nei jų sąrašo kainą, įdėkite šiuos 15 žodžių į savo skrajutę:

  • Prabangu
  • Įtaigus
  • Nepriekaištinga
  • Nerūdijantis
  • Krepšinis
  • Sutvarkytas
  • Granitas
  • Pergola
  • Pertvarkyti
  • Graži
  • Švelnus
  • Nepriekaištingas
  • Plytelės
  • Atnaujinta
  • Atnaujinta

# 2: raskite profesionalų fotografą

XXI amžiuje nesuprantama, kad jūsų nekilnojamojo turto marketingo brošiūroms reikia gerų vaizdų. Nors žodžiai gali sukurti galingą mentalinį vaizdą, vaizdai potencialiems pirkėjams parodo turtą kartu su kitomis svarbiomis savybėmis, tokiomis kaip planas, peizažas ir patogumai. Šiame skaitmeniniame amžiuje žemos kokybės nuotraukos nebepriimtinos, todėl rinkitės aukštos raiškos, aukštos kokybės nuotraukas, kurios parodo namus geriausioje šviesoje.

JESHOOTS-com / Pixabay

Pirmas žingsnis tai atliekant yra profesionalaus fotografo samdymas. Nekilnojamojo turto magnatas Peteris Lorimeris sutinka, kad fotografuoti nebėra malonu. Šios nuotraukos ne tik pateks į jūsų skrajutes, bet ir greičiausiai jos pateks į jūsų svetainę. Jei norite atkreipti potencialių pirkėjų dėmesį, jums reikia profesionalo, kuris fotografuotų už jus, paprastas ir paprastas.

Gavę nuotraukas, neužkraukite savo skrajutės. Pasak „MyCreativeShop“, vidutinis nekilnojamojo turto marketingo skrajutė, reklamuojanti namus, turi penkis vaizdus – naudokite tai kaip etaloną, kad nenaudotumėte per daug nuotraukų.

Kiek vaizdų naudoti atvirų durų skrajutėje

3: sukurkite skirtingas skrajučių versijas naujoms auditorijoms

Nors lengva gauti kelias dešimtis to paties dizaino egzempliorių, apsvarstykite, į ką norite nukreipti savo skrajutes. Tai yra labai svarbus veiksnys užtikrinant, kad jūsų spausdinta marketingas būtų efektyvi, nes stebėdami savo skrajutžių našumą grįšite prie nustatytų tikslų, kurie atspindi jūsų tikslinę auditoriją.

Skirtingas dizainas, kalba ir įrašai patiks skirtingoms žmonių grupėms, atsižvelgiant į pajamas, amžių ir gyvenimo būdą. Prieš baigdami kurti vieną dizainą, apsvarstykite, kur norite paskelbti ar platinti savo skrajutes, ir asmenį, pagal kurį taikote, kad galėtumėte pritaikyti dizainą, kad jis atitiktų jūsų tikslinę demografiją.

# 4: palikite savo skrajutes paprastas

Galbūt jus traukia akiai patrauklios marketingo skrajutės spalvos, tačiau įsitikinkite, kad šriftas ir fono spalvos nesutrinka. Tai ne tik yra nepatogus, bet ir dėl laukinių dizaino elementų gali būti sunku surasti privalomą informaciją, pvz., Kainą, kvadratinius metrus ir jūsų telefono numerį.

Daryk paprastai

Maža to, pasak „WebFX“, spalvos iš tikrųjų daro įtaką pirkėjams psichologiškai. Nors raudona spalva sukelia skubos jausmą, mėlyna sukuria saugumo ir pasitikėjimo prekės ženklu jausmą. Laimei, yra du paprasti būdai, kaip išvengti dizaino elementų, kurie gali išjungti pirkėjus:

  • Laikykitės savo prekės ženklo, kuriame greičiausiai nėra ryškių spalvų ir šriftų, kuriuos sunku perskaityti. Jei dar neturite, sukurkite prekės ženklo vadovą, kuris palengvins nuoseklumo palaikymą, išlaikant vienodą visos savo marketingo medžiagos išvaizdą.
  • Naudokite šablonus, tokius kaip siūlomi „MyCreativeShop“, kurie suteikia jums pagrindą pradėti. Tada galite tinkinti ir pridėti tekstą, tačiau nereikia atskirai sugalvoti kiekvieno elemento.

# 5: išbandykite skirtingus dizainus ir stilius

Užuot naudoję tik vieną skrajutės stilių visoje savo rinkodaroje, apsvarstykite skirtingus dizainus, leidžiančius išryškinti skirtingas namų ir savo prekės ženklo savybes. Jei nesate kūrybingas žmogus, peržiūrėkite keletą žemiau pateiktų šablonų, kurie leidžia išeiti už langelio ribų ir sukurti unikalius skrajutes, kurios išsiskirtų iš jūsų konkurentų.


Sukurkite savo kitą marketingo skrajutę

Jei esate pasirengęs kurti savo skrajutę, peržiūrėkite mūsų naudingą skrajutžių kūrimo pamoką ir įsitikinkite, kad pažymėjote visus tinkamus langelius prieš paspausdami spausdinti. Stebėkite kiekvieno skrajūno sėkmę nustatydami tikslus, naudodami pasirinktinius pasiūlymus ir įtraukdami QR kodus bei stebimas nuorodas, kad žinotumėte, kas veikia, o kas ne.

Pasirinkite šabloną

Parašykite komentarą