5 esminės B2B el. Pašto rinkodaros strategijos 2020 m

(Pastaba: „5 esminės B2B el. Pašto marketingo strategijos“ iš pradžių buvo paskelbtos 2018 m. Gegužės mėn. Ir buvo atnaujintos iki 2020 m.)

Kalbant apie B2B el. Pašto marketingo strategijas, viskas yra susijusi su turinio, kurį pateikiate savo auditorijai, kokybe. Tai lengviau pasakyti nei padaryti, nes suvokiama jūsų turinio vertė skirtingose ​​perspektyvose gali skirtis. Net ir itin tiksliniame el. Pašto sąraše bus su pramonės atstovais susijusių kontaktų, sėdinčių skirtinguose pardavimo ciklo etapuose.

Taigi, kaip efektyviai bendrauti su šia B2B auditorija el. Pašto marketingas, kad ji įsimylėtų jūsų sprendimus? „Clickback“ tikime, kad kiekviena įmonė gali pasinaudoti mūsų „B2B Email Lead Generation“ (ELG) programine įranga, kuri naudojasi siunčiamos el. Pašto marketingo galia, kad į jūsų pardavimo kanalą pritrauktų šiltų klientų.

Kaip jau spėjote, lygtyje yra daug daugiau nei tik sumanios el. Pašto temos eilutės ir patrauklus turinys. Nukreipimo puslapiai, raginimas veikti ir formos turės būti visiškai suderinti su jūsų pranešimu, kad gautumėte konversijų rodiklius, kurių nusipelno jūsų įmonė. Šiame pranešime aptarsime keletą geriausių B2B el. Pašto marketingo strategijų, kurių reikia laikytis 2020 m. Ir vėliau.

nešiojamojo kompiuterio vaizdas šalia teksto, kuriame rašoma B2B el. pašto marketingo strategijos (2020 m.)

B2B vadovų generavimas naudojant el. Paštą

Švino generavimas yra būtinas augimui, nes naujos perspektyvos patenka į pardavimo kanalą ir puoselėjamos, kad užsidarytų. Tyrimai rodo, kad pašto marketingas yra efektyviausias kanalas B2B potencialių klientų generavimui, turinio marketingas ir socialinė žiniasklaida seka iš paskos. Subalansuotas požiūris į išeinančias ir įeinančias marketingo strategijas yra būtinas šiandienos B2B aplinkoje.

El. Pašto naudojimas rinkai B2B įmonėms turi daug privalumų, įskaitant paprastą diegimą ir ekonomiškumą. Tačiau norint konvertuoti šaltąjį kontaktų sąrašą į potencialius klientus, kampanija pirmiausia turi pasiekti gautuosius ir suteikti skaitytojui konkrečią ir labai naudingą vertę. Nereikia nė sakyti, kad tai lengviau pasakyti nei padaryti.

Siunčiama el. Pašto marketingas į B2B sąrašą turi sutelkti pastangas, kad šaltieji kontaktai būtų pakeisti būsimomis vadovaujančių auklėjimo kampanijomis. Nors B2B el. Pašto marketingasi gali trūkti pasirinkimo B2C kampanijos nuojautos ir laisvės, tai nereiškia, kad jie turi būti negražūs ar nuobodūs. Iš tiesų, kai kurios geriausiai vykdomos B2B el. Pašto marketingo kampanijos yra ir elegantiškiausios.

Siunčiančių kampanijų siuntimas į įsigytą sąrašą sukuria dar daugiau kliūčių, nes pranešimai taip pat turi būti labai kruopščiai optimizuoti, kad būtų maksimaliai pristatomas. Tai apima el. Pašto turinio paleidimą per šlamšto tikrintuvą ir vengimą parodyti „pardavimo sprogimo“ el.

Siuntimas į neleistiną kontaktų sąrašą gali žymiai pagreitinti jūsų vedimo greitį, jei tik turite tinkamą darbo įrankį. Čia, paspaudę „Clickback“, mes laikome save ekspertais, kai kalbama apie el. Pašto potencialių klientų generavimą, todėl pirmiausia aptarkime kai kuriuos maksimalaus pristatymo maksimalumo iššūkius.

B2B el. Pašto marketingo statistika 2020 m .:

  • Naujienlaiškius el. Paštu 40% marketingo specialistų laiko svarbiausia turinio marketingo sėkmei.
  • 93% B2B marketingo specialistų platindami turinį naudoja el. Paštą.
  • 73% tūkstantmečių nori, kad verslas gautų el. Laišką.
  • > 59% B2B marketingo specialistų teigia, kad elektroninis paštas yra didžiausias IG šaltinis.

Viena įdomesnių šio sąrašo statistinių duomenų yra ta 73% tūkstantmečių nori, kad verslas gautų el. Laišką. Akivaizdu, kad el. Pašto marketingas B2B auditorijai labai tinka. Šią statistiką ir daugiau el. Pašto marketingo idėjų galite rasti šiame „HubSpot“ bendrinamame straipsnyje: Galutinis el. Pašto marketingo statistikos sąrašas 2020 m.

„Top B2B Lead Gen Trends“ ataskaitoje, kuria dalijasi vyriausiasis marketingo specialistas, rasite įtikinamą atvejį, kai reikia daug pastangų teikiant B2B el. Pašto rinkodarą. Tačiau šios marketingo pastangos bus neveiksmingos, jei jūsų duomenų bazė bus neišsami arba pasenusi. Duomenys yra bet kurios stiprios potencialių klientų generavimo strategijos pagrindas, tačiau daugelis B2B įmonių susiduria su kliūtimis dėl duomenų kokybės problemų

Kaip teigiama pranešime, „galimybė pagerinti, išvalyti ir atnaujinti duomenis yra didžiulė“. „Clickback“ supranta, kaip svarbu investuoti savo laiką ir energiją į kokybiškus duomenis, todėl mūsų programinė įranga išvalo ir patikrina jūsų el. Pašto sąrašą importuodama.

B2B el. Pašto potencialių klientų statistika

Pagrindiniai švino generavimo šaltiniai – vyriausiasis marketingo specialistas

B2B marketingo pavyzdžiai

Šiame vaizdo įraše pamatysite keletą milžiniškų efektyvių B2B el. Pašto marketingo kampanijų, kurias atliko Hughas Macfarlane’as. Hughas paaiškina elektroninio pašto marketingo svarbą ir kodėl 30% B2B marketingo specialistų teigia, kad elektroninė marketingas yra didžiausias jų uždarbis.

Šis vaizdo įrašas apima daugybę B2B el. Pašto marketingo rūšių, kurias naudoja pramonės lyderiai. Jie apima kuruojamą el. Pašto turinį, potencialių klientų generavimo el. Laiškus, įmonių pranešimus ir daug daugiau.

Pagrindinius šio vaizdo įrašo pasiėmimus galima apibendrinti taip:

  • Parduokite el. Laiško skaitymo temos eilutėje vertę
  • Norėdami suformuoti turinį, pasinaudokite pirkėjo kelione
  • Laikykite pranešimus trumpus ir tikslius
  • Suasmeninkite pranešimus, kad atsirastų daugiau atidarymų
  • Jei reikia, naudokite galingus vaizdus
  • Gerai parduokite raginimą veikti

Dabar, kai matėte keletą veiksmingų B2B el. Pašto marketingo kampanijų pavyzdžių, atėjo laikas pateikti jums geriausius patarimus siuntimas į šaltąjį sąrašą. Strategijos, kurias marketingo specialistai konvertuoja vartotojus į pasirinkimo sąrašą, taip pat taikomos išvykstančioms kampanijoms, tačiau norint įtraukti auditoriją reikia tvirto žaidimo plano.

1. Pirkto sąrašo galia

Laiško siuntimas kontaktui, kuris nepasirinko marketingo medžiagos, yra šlamštas tik tuo atveju, jei pasiūlymas nesusijęs su jų verslu ir nesuteikia jokios vertės. Kita vertus, su pramone susijusi el. Pašto komunikacija, kuri veiksmingai apibūdina, koks produktas ar paslauga gali aiškiai būti naudingas vartotojui, gali būti vertingas šaltinis gavėjui. Esmė ta, kad visos siunčiamos el. Pašto marketingo kampanijos nėra vienodos.

El. Pašto sąrašo pirkimas gali būti ekonomiškas būdas išplėsti „B2B“ potencialių klientų generavimo pastangas ir greitai išplėsti potencialių klientų duomenų bazę. Galite išplėsti savo pasiekiamumą didelei potencialių klientų auditorijai, kuri dar niekada negirdėjo apie jūsų sprendimus. Patogumas ir tiesioginis el. Pašto pobūdis yra puikus būdas nuolat išlaikyti marketingo ir pardavimo kanalus su potencialiais klientais.

naudoti įsigytą el. pašto sąrašą

Deja, daugelis B2B marketingo specialistų daro klaidą, nes neskiria laiko pirmiausia tinkamai išvalyti ir patvirtinti savo leidimais nesusijusių el. Pašto adresų sąrašą. Laikui bėgant duomenų bazės natūraliai nyksta, o tai reiškia, kad jūsų įsigytame sąraše gali būti blogų el. Pašto adresų ir galimų šlamšto spąstų. Jei norite pašalinti veiksnius, kurie neigiamai veikia pristatomumą, „Clickback“ paleidžia sąrašą sąrašo valymo veiksmų.

Kalbant apie el. Pašto sąrašų kokybę, pasirinkite patikimą duomenų teikėją, kuris garantuos įrašų tikslumą. Didelis masinis el. Laiškų sąrašas su žema kaina ir negarantavus tikslumo nesukels galvos skausmo, pavyzdžiui, problemų dėl pristatymo ir jūsų IP įtraukimo į juodąjį sąrašą. Venkite duomenų bazių teikėjų, kurie atsisako pateikti įrašo pavyzdį iš masinio el. Pašto sąrašo.

Turėdami kokybiškus duomenis ir tinkamą el. Pašto marketingo programinę įrangą, įsigyti sąrašai gali būti tikras jūsų verslo turtas.

2. Dėmesys švino puoselėjimui

Istoriškai įmonių tarpusavio pardavimų ciklas yra ilgesnis nei kitose pramonės šakose. Būsimi klientai turi visiškai suprasti, kuo jūsų unikalūs sprendimai gali būti naudingi jų verslui ir kodėl jie turėtų investuoti į jūsų paslaugas, palyginti su konkurentais. Švino puoselėjimas yra tų perspektyvų perteikimas kiekviename pardavimo ciklo etape ir efektyvus atsakymas į visus kelyje iškilusius klausimus.

El. Pašto marketingas yra vienas praktiškiausių skaitmeninių kanalų, kai reikia vadovauti auklėjimui. Vidutiniškai maždaug pusė bet kurios sistemos potencialių klientų dar nėra pasirengę pirkti, todėl plėtoti santykius su pirkėjais kiekviename kanalo etape yra labai svarbu. Stipri švino puoselėjimo sistema nustatys pirkėjo vietą pardavimo cikle ir pateiks kuo aktualesnę informaciją.

El. Pašto lašinimo kampanija yra vertinga ilgalaikė švino puoselėjimo strategija. Pateikdami dažnai ir aktualius kontaktinius taškus į potencialių klientų gautuosius, perkeliate potencialius klientus per pardavimo kanalą savo tempu. Pasitelkite naudingus išteklius iš turinio marketingo pastangų, kad potencialūs klientai būtų šviesti ir įsitraukę.

Kad švino puoselėjimas būtų efektyvus, turite turėti švino vertinimo sistemą. Tai nurodo, kur konkretus lyderis yra prekės ženklų pirkimo modelyje, ir gali pateikti aiškią kryptį, kaip geriausiai bendrauti su šia auditorija. Potencialių klientų vertinimo sistemos skirsis priklausomai nuo jūsų konkrečios pramonės šakos ir auditorijos, tačiau pagrindiniai aspektai, į kuriuos turėtumėte atkreipti dėmesį, yra šie:

  • Tinka (demografiniai rodikliai, biudžetas)
  • Susidomėjimas (elgesys internete)
  • Pirkimo etapas (kur jie sėdi pardavimo piltuve)

Turinio marketingas yra puikus būdas bendrauti su savo auditorija pokalbio tonu, todėl būtinai investuokite laiko ir pastangų į savo tinklaraštį. Perspektyvos vertina praktinius konkrečios pramonės patarimus, kuriuos galite pasiūlyti. Dalindamiesi vertinga informacija tikslinei auditorijai, jūsų prekės ženklas gali tapti autoritetu šia tema.

Jūsų tinklaraščio turinys gali generuoti pasirinkimo kontaktus, kuriuos reikia palaikyti el. Paštu. Potencialių klientų įvertinimas suteiks jums elgesio duomenų, kurių reikia norint nustatyti, kur švinas yra kanale, kad galėtumėte juos puoselėti informacija, kurios jiems reikia norint judėti pirmyn. Jūsų turinio marketingo pastangos tinklaraštyje gali dirbti kartu su jūsų el. Pašto vadovu, skatinančiu pastangas, todėl pasitelkite abi marketingo strategijas, kad pasakotumėte savo istoriją.

3. Suasmeninimo svarba

Nepaisant to, ką galbūt girdėjote, šaltojo el. Pašto kampanijos yra labai efektyvus būdas pritraukti B2B potencialių klientų. Taip, bendrauti su nepasirenkančia auditorija yra sudėtingiau, tačiau, laikantis tinkamo požiūrio, tai gali sukelti nuolatinį kvalifikuotų potencialių klientų srautą. Pritaikydami el. Pašto pranešimus pagal savo perspektyvų profilius ir elgesį, padidinsite įsitraukimo potencialą.

Nors šalti el. Pašto šablonai gali būti puikus atskaitos taškas jūsų el. Pašto kopijai, venkite jų per daug atidžiai sekti. Gali būti, kad populiarus šaltojo el. Pašto šablonas buvo naudojamas tūkstančius kartų, ir jūsų auditorija tai iš karto atpažins. Užuot parašę …

Parašykite komentarą