5 labiausiai nenugalimos rinkodaros idėjos maitinimo verslo savininkams

Maitinimas yra vienas konkurencingas bandelės sūnus!

Pradėti maitinimo verslą reiškia eiti į mūšį su šimtais kitų maitinimo įstaigų, kurios visos bando išgauti didžiausią pyrago kąsnį. Norėdami išsiskirti iš minios, teisinga sakyti, kad turėsite priversti maistą ir paslaugas pakilti virš kitų. Tačiau jūsų maistas nėra vienintelis svarbus jūsų verslo ingredientas. Jūsų verslo marketingas taip pat bus pagrindinis jūsų sėkmės komponentas.

Jei ruošiate naują maitinimo verslą, pateikiamos penkios viešojo maitinimo ir restoranų marketingo idėjos, kurios padės jūsų verslui tapti maitinimo derliaus kremu:

1. Gaukite asmeniškumą

Ryšys su žmonėmis yra jūsų sėkmės raktas ir gyvybiškai svarbu rasti būdų, kaip padaryti įspūdį žmonėms. Tinklų užmezgimas su vestuvių planuotojais, golfo klubais, sporto klubais, parodų centrais ir vestuvių parduotuvėmis, kai kurie iš jų, gali atrodyti akivaizdūs, tačiau tai yra esminis jūsų verslo komponentas.

Atminkite, kad bendraujant su žmonėmis sienų gėlė neveikia. Turite apsilankyti įmonėse, kad prisistatytumėte ir pasakytumėte, ką siūlote. Paprašykite palikti savo vizitinės kortelės savo parduotuvėse. Pasiūlykite suteikti nuolaidą savo klientams, jei jie jus nukreipia.

Moteris, turinti maitinimo verslo vizitinę kortelę

Aš netgi siūlyčiau žengti dar vieną žingsnį, naudodamas maistą, kad patektum į vietos verslo galvą ir skrandį. Pasiimkite šiek tiek maisto ir paragaukite, ką sugebate. Nemokamos dovanos gali labai padėti parduoti jūsų maitinimą. Žmonės yra daug labiau linkę jus prisiminti, ypač jei jūsų maistas yra skanus.

Norint užmegzti realius santykius su verslu jūsų vietovėje, reikia įdėti daug pastangų ir pardavimo. Būkite pasirengę įdėti kūrinį.

4 vietos, kur pristatyti meniu siuntėjus

Čia pateikiamos tik kelios vietinių taikinių idėjos, kurias galite asmeniškai užmegzti ir palaikyti Meniu siuntėjai:

  • Advokatų kontoros – apsilankykite advokatų kontorose ir išdalykite savo meniu, taip pat nemokamo valgio kuponą. Pakvieskite registratūrą paragauti savo pietų patiekalų meniu. Teisininkų komandos yra puiki tikslinė rinka dėl ilgų indėlių ir vėlavimo. Advokatų kontorose dažnai reikia maitinti visą dieną ir vakare.
  • Skelbimų agentūros – kaip ir advokatų kontoros, didelės reklamos agentūros dažniausiai dirba ilgas valandas, kai gilinasi į kampaniją. Jie dažnai nenori sutelkti dėmesio ir reguliariai rengti įmonės renginius.
  • Bankai ir finansiniai biurai – finansų įstaigos atstovauja daugeliui glaudžiai bendradarbiaujančių darbuotojų. Banko darbo valandos dažnai būna ilgos ir joms būtinas maitinimas ne restorane. Jie taip pat dideli korporaciniuose renginiuose ir susitikimuose.
  • Vartotojų rinka – atmetus vestuves, maitinimo įstaigos, norinčios sutelkti dėmesį į verslo sektorių, dažnai nepaiso to. Kodėl? Yra toks didžiulis potencialas šeimos susitikimuose, išleistuvėse, barų micvose, iškylose, gimtadieniuose ir kt. Norėčiau teigti, kad vietinių laiškų siuntimas į turtingas vietoves su meniu ir paslaugų informacija yra maitinimo verslo būtinybė.

2. Degustacijos ir atviri namai

Dauguma maitinimo įmonių retkarčiais surengs nuotakų degustacijas. Tačiau jūsų verslui taip pat svarbu, kad šiais įvykiais susisiektumėte su verslo bendruomene. Sukurkite mažą ir intymią degustaciją su 10 ar daugiau tikrai gerų ir kvalifikuotų klientų ir padarykite didelį įspūdį per savo pavyzdingą maistą ir paslaugas. Padarykite tai įprastu renginiu, kurį planuojate ir organizuojate, ir paverskite jį pagrindine marketingo strategijos dalimi.

Įmonių darbuotojai, valgantys iš maitinimo verslo

Panašiai galite susisiekti ir su vietos verslu vykdydami mažiau tikslines „atvirų durų“ funkcijas, kurių metu pakviečiate 100 ar daugiau verslo savininkų pietų savitarnos pietums. Tai yra labiau visiems tinkamas požiūris, tačiau sistemingai renkantis tam tikrus verslo srities pašto kodus, pramonės kompleksus ir biurų bokštus, galite pradėti kurti tokio pobūdžio renginių ir puikaus maisto bei aptarnavimo reputaciją.

3. mugės ir ūkininkai

Maitinimo verslui nuotakų mugės neturėtų būti jūsų vienintelis tikslas. Taip pat turėtumėte apsvarstyti muges pramonės šakoms, kurios apima: teisinę, architektūros, finansų, marketingo ir reklamos, televizijos ir gamybos (kuri yra viena iš populiariausių pramonės šakų) ir kitus segmentus. Šie segmentai reguliariai rengia konferencijas ir susitikimus, kuriems reikalingas renginių koordinavimas ir planavimas. Paprastai jie kviečiasi pardavėjus parodyti jų teikiamas paslaugas.

Turėdami stendą ar degustacinę zoną viename iš šių renginių galite išplėsti savo verslą ir virtualių pagrindinių klientų „Rolodex“. Įsitikinkite, kad turite daug meniu ir informacijos apie kainas, kuriuos galite perduoti savo potencialiems klientams.

Maitinimo verslas, pristatomas maisto mugėje

Taip pat turėtumėte apsvarstyti galimybę įrengti stendą savo vietiniame ūkininkų turguje. Padėkite stalą su savitarnos paveikslėliais ir pasiūlykite pavyzdžių. Tai puikus būdas prisistatyti ir pradėti pokalbį. Visi, einantys per ūkininkų turgų, arba pažįsta ką nors, kas tuokiasi, ar turi maitinimo poreikių. Palikite jiems burnoje gerą skonį ir jie jus prisimins. Taip pat gera būti verslo bendruomenės dalimi. Pažintis su visais kitais tiekėjais ir pardavėjais taip pat yra protingas verslo žingsnis.

(Pažymėtina, kad jei nesate susipažinę su ūkininkų turgaus mechanika, patariame ne tik pasirodyti ir atidaryti kabiną. Gali tekti būti rinkos nariu ir jums reikės kvalifikacijos: jo taisyklės.)

4. Pranešimai spaudai

Pranešimai spaudai yra skirtos didelėms korporacijoms ir marketingo žmonėms, tiesa? Tiesą sakant, tai neteisinga. Nėra jokios priežasties, kodėl negalėtumėte naudoti šio metodo skleisti informaciją apie savo augantį verslą. Su mažais leidimais jums nebūtinai reikia įmonės, kuri padėtų jums platinti. Galite pasirinkti ir pasirinkti savo žiniasklaidos priemones, tokias kaip bendruomenės biuleteniai, vietinių laikraščių renginių skyrius, kulinariniai žurnalai ir vestuvių žurnalai (nors tai gali padėti jums gauti profesionalų leidinį, kurį laidai ir internetu palaiko tokios įmonės kaip „Marketwire“).

Greiti patarimai, kaip rašyti savo pranešimą spaudai

  • Parašykite savo pranešimą, kad informuotumėte vietos žiniasklaidą, jog atidarote savo maitinimo verslą.
  • Taikykite pagal visus vietinius naujienų šaltinius ir vietinius maisto tinklaraščius. Įsitikinkite, kad įtraukėte savo kontaktinę informaciją ir nurodėte savo interneto adresą.
  • Įtraukite informaciją apie savo asmeninę istoriją, išsilavinimą, patirtį kulinarijos pramonėje ir tai, kodėl jūsų verslas išsiskiria iš kitų. Įtraukite kuo daugiau įdomių anekdotų ar veikėjų aprašymų, kad bandytumėte sau ir savo verslui pasirodyti vertą.
  • Parašykite pranešimą spaudai profesionaliai ir trečiuoju asmeniu.

Apgaulė yra tai, kad bandoma turėti parduodamo taško ar informacijos. Jei esate susijęs su kažkuo tikrai vertingu, pvz., Garsių įžymybių, didžiųjų labdaros organizacijų ar sporto renginių maitinimu ar patiekiate ką nors piktinančio ar prieštaringo dalyko, atkreipkite dėmesį į tai savo leidinyje.

5. Pagailėk savo maitinimo kelionę (ir jūsų įmonė)

Prekės ženklas yra toks svarbus jūsų maitinimo verslui. Kaip verslas, kuris remiasi aukštesniu stiliumi ir rafinuotumu, prastas maitinimo įstaigos įvaizdis yra įmonės savižudybė.

Maisto sunkvežimis su įdomiu transporto priemonės dizainu

Tiesiog pažiūrėkite į tai, kaip šiais laikais prekiauja maisto sunkvežimiai. Jie sportuoja šaunią grafiką, atitinkančią jų prekės ženklo viziją. Pagalvokite apie savo sunkvežimį šiais terminais, nesvarbu, ar jis skirtas tik pristatymui, ar valdote savo verslą iš savo sunkvežimio, turite žmonėms suteikti stiliaus ir meistriškumo įspūdį.

Įsitikinkite, kad tas pats rafinuotumo lygis atsispindi ir jūsų meniu, brošiūrų, firminiai blankaiir kita spauda. Maitinimo verslas turėtų atrodyti nuostabiai nuo maisto, kurį pateikiate ant jūsų stalo, iki laiško, kurį išsiunčiate klientui. Įsitikinkite, kad logotipą ir prekės ženklo įvaizdį sukūrė profesionalas, nebent esate grafinio dizaino genijus. Tai atsipirks ilgainiui.

Bendradarbiaujame su šimtais maitinimo ir restoranų kompanijų. Už puikius spaudos gaminius ir pritaikymą jūsų verslo marketingasi. Patikrinkite mūsų Interneto svetainė visiems tavo meniu, brošiūros, pristatymo medžiaga ir kitus spausdinimo poreikius.

Ar turite kitų marketingo idėjų iš savo maitinimo verslo? Pasidalykite savo mintimis žemiau.

Parašykite komentarą