5 populiariausi skaitmeninės rinkodaros įrankiai Karjeros patarimai ir interviu patarimai

Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, nedaugelis dalykų yra tokie svarbūs, kaip priemonės, kuriomis remiasi skaitmeninės marketingo specialistai, norėdami atlikti savo darbą. Tai apima viską nuo socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip „Facebook“ ir „Instagram“, iki analizės įrankių, tokių kaip „Google Analytics“. Leisdami marketingo specialistams kurti, išbandyti ir įvertinti savo kampanijų našumą, skaitmeninės marketingo priemonės užtikrina, kad marketingo specialistai gali greitai ir efektyviai pradėti ir išbandyti kampanijas.

Štai penki įprasti skaitmeninės marketingo įrankiai.

1. Socialinės žiniasklaidos platformos

Bendra bet kurios integruotos marketingo strategijos dalis, pvz., Socialinės žiniasklaidos platformos Facebook, „Instagram“ ir „Snapchatas“ yra puikus būdas marketingo specialistams užmegzti ryšį su savo auditorija ir pritraukti savo prekės ženklą. Be standartinių šių platformų siūlomų funkcijų, yra ir keletas funkcijų, sukurtų specialiai marketingasi. Tai apima „Facebook“ skelbimų tvarkyklę, kuri leidžia marketingo specialistams rodyti skelbimus ir stebėti skelbimų našumą. Kaip papildomą premiją patinka socialinės žiniasklaidos valdymo priemonės Buferis ir Hootsuite taip pat gerai integruojasi į šias platformas, kad būtų lengva planuoti socialinius pranešimus ir įvertinti įsitraukimą.

2. Projektavimo įrankiai

Kita pagrindinė skaitmeninės marketingo dalis yra dizainas, ir tai ypač įprasta kuriant skelbimus ir turinį, pvz., Socialinės žiniasklaidos ir tinklaraščio įrašus. Kadangi skaitmeninė marketingas yra tokia sunki dizaino sritis, efektyviai tai padaryti nebūtų įmanoma be tokių dizaino įrankių Canva ir „Photoshop“, programos, leidžiančios tiems, kurie neturi didelių grafinio dizaino įgūdžių, prie savo turinio pridėti dinamiškų vaizdų.

3. „Analytics“ įrankiai

Kitas naudingų skaitmeninių marketingo specialistų rinkinys yra analizės įrankiai. Tai apima viską nuo Google analizė (skirta stebėti žiniatinklio srauto į tam tikrą svetainę statistiką) į socialinės žiniasklaidos analizės įrankius, pvz „Facebook“ įžvalgos ir „Twitter Analytics“ kurie pateikia su įtraukimu susijusią metriką ir padeda marketingo specialistams optimizuoti savo kampanijas. Norėdami įvertinti statistiką svetainės užpakalinėje dalyje (ypač susijusias su konversijomis, pardavimais ir vartotojų demografija), taip pat yra tokių įrankių kaip Periskopas stebi vartotojo duomenis, svetainių paieškas ir konversijų metriką.

4. Turinio marketingo įrankiai

Rinkodaros specialistams, kurie labiau orientuojasi į turinio rinkodarą, reikia tokių priemonių kaip Tvarkaraštis ir „Hubspot“ yra didelė pagalba kuriant ir kuruojant turinį. Jie gali padėti marketingo specialistams nustatyti turinio galimybes ir sukurti patrauklius tinklaraščio ir socialinės žiniasklaidos įrašus, kurie atsilieps jų auditorijai. Kadangi „Buffer“ taip pat suteikia galimybę pamatyti, apie ką gerbėjai kalba socialiniuose tinkluose, šis turinys beveik garantuotai bus paveikus ir sukurs dėmesį konkrečiam įvykiui ar naujienų istorijai.

5. El. Pašto marketingo įrankiai

Galutinis skaitmeninių marketingo specialistų rinkinio įrankių rinkinys yra marketingo el. Paštu marketingo įrankiai. Tai padeda marketingo specialistams kurti el. Pašto kampanijas, kurios padidina jų turinį ir skatina vartotojus labiau įsitraukti į savo prekės ženklą – imantis papildomų veiksmų, pavyzdžiui, užsiregistruoti į renginius ir pirkti produktus. Į įprastus el. Pašto marketingo įrankius įeina el. Pašto marketingo platformos, pvz „MailChimp“ ir Pasikartojantis kurie leidžia marketingo specialistams kurti el. pašto sąrašus ir automatizuoti savo el. pašto kampanijas. Šios platformos taip pat teikia kiekvienos el. Pašto kampanijos analizę, todėl testavimas ir optimizavimas yra greitas ir paprastas.

Darbas skaitmeninėje rinkodaroje apima unikalų aistros, strategijos ir išmanios žiniasklaidos derinį. Norint kuo labiau padidinti įvairių kampanijų poveikį, jūsų žinioje yra geriausi įrankiai.

Tada gaukite daugiau karjeros patarimų stažuotėms ir pradinio lygio darbams, pavyzdžiui, didžiųjų marketingo specialistų karjeros galimybėms, ir raskite atsakymus į dažniausiai pasitaikančius interviu klausimus, pvz., Su kokiomis kitomis įmonėmis kalbate?

Parašykite komentarą