5 puikūs nepilnamečiai rinkodaros majorui

Rinkodaros pagrindiniai nepilnamečiai

  • Grafinis dizainas
  • Tarptautinis verslas
  • Organizacinis bendravimas
  • Socialinės žiniasklaidos analizė
  • Vartotojų psichologija

Dviguba grėsmė, pridedant nepilnametį kartu su marketingo laipsniu, gali padėti išsiskirti šiuolaikinėje spartaus reklamavimo arenoje.
Rinkodara buvo įtraukta į JAV „10 populiariausių majorų“, CNN už vidutinę pradinę algą 59 471 USD. Rinkodaros bakalauro laipsniai ilgainiui gali sukelti marketingo vadybos darbus, kur BLS vidutinis vidutinis darbo užmokestis siekia 144 140 USD. Nepilnamečio paskelbimas yra visiškai neprivalomas, tačiau besikreipiantys marketingo specialistai, kurie išklauso penkis – devynis papildomus ne marketingo kursus, galėtų išplėsti savo įgūdžius, kad sėkmingai mokėtų. Nepilnamečiai specializuojasi jūsų mokymo programoje, kad būtų galima geriau suprasti savo karjeros galimybes marketingo nišoje. Baigdami marketingo tyrimą, nepilnamečiai galėtų atsižvelgti į šiuos penkis puikius nepilnamečius.


Skelbimas
„BestValueSchools.com“ yra reklamomis palaikoma svetainė. Panašios ar patikimos partnerių programos ir visi mokyklų paieškos, ieškojimo ar rungtynių rezultatai yra skirti mokykloms, kurios mums kompensuoja. Ši kompensacija neturi įtakos mūsų mokyklų reitingams, šaltinių vadovams ar kitai nuo redakcijos nepriklausomai informacijai, paskelbtai šioje svetainėje.

Teminės internetinės programos

Sugalvoji, kur kreiptis? Šios geriausios, akredituotos mokyklos siūlo įvairius internetinius laipsnius. Apsvarstykite vieną iš šių akredituotų programų ir sužinokite jų vertę šiandien.

1. Grafinis dizainas

Meninės pusės marketingo specialybės galėtų būti kūrybingos, paskelbdamos, kad grafinis dizainas yra nepilnametis. Grafinis dizainas yra vizualinės komunikacijos sritis, orientuota į strateginį teksto maišymą su nuotraukomis ar iliustracijomis reklamoms. Rinkodaros specialistai, turintys grafinio dizaino foną, geriau supras metodus, naudojamus kuriant vizualiai patrauklius prekės ženklo pranešimus. Šis nepilnametis paprastai apima studijų kursus, tokius kaip piešimas, interaktyvi laikmena, daugialypės terpės programavimas ir dvimatis dizainas. Praktikos taip pat įgyja su pažangiausia grafinio dizaino programine įranga, kuri naudojama skaitmeninės marketingo darbuose.

2. Tarptautinis verslas

Globalizacija yra kelias, kurį vykdo daugelis marketingo firmų, kad pasiektų klientus per sienas nuo Taipėjaus iki Tampos ir Tuniso. Rinkodaros paslaugų išlaidos 2015–2017 m. Visame pasaulyje padidėjo nuo 426,65 mlrd. Iki 457,39 mlrd. Todėl nepilnamečiai tarptautinio verslo atstovai yra patrauklūs, norėdami sužinoti apie marketingo strategijas, kurios veikia pusę pasaulio. IB kursuose greičiausiai bus gilinamasi į besivystančias rinkas, tarptautinius finansus, pasaulinę prekybą, ekonomiką ir operacijų valdymą. Nepilnamečiai tarptautinio verslo atstovai taip pat prideda kultūrinės komunikacijos praktiką marketingasi įvairiomis užsienio kalbomis.

3. Organizacinė komunikacija

Organizacinis bendravimas yra dar vienas iš gerų nedidelių marketingo laipsnio atitikmenų, norint pasinerti į būdus, kuriais įmonės perduoda informaciją. Rinkodaros specialistai patobulins savo gebėjimą kalbėti, rašyti ir bendrauti kūno kalba, o tai itin svarbu reklamos kampanijose. Pasak Richardo Bransono apie „Forbes“, komunikacija yra pats svarbiausias įgūdis, kurį lyderiai turi paveikti žmonių nuomonėje. Organizacinės komunikacijos mažinimas gali apimti įdomius kursus, tokius kaip diskusijos, konfliktų sprendimas, grupės dinamika, komandos formavimas ir įmonės kultūra.

4. Socialinės žiniasklaidos analizė

Tyrimų centras „Pew“ praneša, kad 70 procentų amerikiečių prisijungdami naudojasi socialinio tinklo = „_ blank“ tinklo platformomis, tokiomis kaip „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“ ir „Twitter“. 46 procentai B2B marketingo specialistų teigia nesitikintys, ar jų socialiniai kanalai uždirba pajamas. Nepilnamečiai socialinės žiniasklaidos analitikai yra puikios galimybės marketingo studentams įvaldyti taktiką, kaip matuoti skaitmeninės laikmenos IG. Bus įtraukti tokie kursai kaip el. Rinkodaros dizainas, „Google Analytics“, apklausų tyrimai, el. Prekyba ir mobilusis ryšys. Rinkodaros absolventai, turintys socialinės žiniasklaidos analitikos žinias, turi paklausą, kaip skatinti verslo internetinį srautą.

5. Vartotojų psichologija

Vartotojų psichologija yra viena iš nepilnamečių socialinių mokslų, kurią marketingo specialistai galėtų panaudoti, kad geriau suprastų žmogaus psichiką. Atlikdami empirinius tyrimus, vartotojų psichologija moko, kaip žmonės apdoroja marketingo šūkius ir produktus, siekdami užtikrinti, kad įmonės strategijos susisiektų su pirkėjais. Galite tikėtis tokių kursų kaip verslo statistika, socialinis pažinimas, teigiama psichologija, ekonominė antropologija ir asmenybė. Prisijungimas prie universiteto elgesio mokslo skyriaus įteisins įžvalgas apie vartotojų pirkimo įpročius būsimiems marketingo vadovams, kad padidintų įmonės pelną.

Vis dėlto norint pridėti prekės ženklą kaip marketingo ekspertą, nepakanka pridėti nepilnametės. Niekas negali paneigti realios praktinės patirties dirbant marketingo kampanijose. Rinkodaros absolventus samdančios įmonės, tokios kaip „Microsoft“, „AT&T“, „Oracle“, „Amazon“ ir „Gannett“, labiau nei nepilnametis domėsis bendravimo, analitiniais ir kūrybiniais problemų sprendimo įgūdžiais. Nors rinktis šiuos ar kitus nepilnamečius, pvz., Finansus, statistiką, ekonomiką ar sociologiją, gali būti naudinga, nepamirškite integruoti praktikos į savo marketingo laipsnį.

Taip pat žiūrėkite: 20 populiariausių internetinės marketingo studijų programų (bakalauro)

Parašykite komentarą