6 Motinos dienos rinkodaros idėjos el. Prekybos įmonėms

Vėl tas metų laikas. Artėja Motinos diena, ir atėjus progai, kiekvienai mamai ir motinos figūrai plūsta dovanų idėjos. Šį kartą viskas gali būti šiek tiek kitokia, kai artėjame prie Motinos dienos per COVID-19, tačiau ypatingos dienos prielaida išlieka ta pati – 48% žmonių per paskutinę savaitę, einančią prieš šventę, perka Motinos dieną.

Jei vis dar ieškote būdų, kaip įtraukti motinos dieną į savo marketingo strategiją, dalinamės 6 kūrybinėmis idėjomis, kurios padės atkreipti paskutinės minutės pirkėjų dėmesį.


1. Norėdami padidinti pardavimą, naudokite papildomą paskatą

Siūlykite nemokamą tam tikrų jūsų reklamuojamų prekių pristatymą, kad padidintumėte Motinos dienos pardavimą. Pridėkite nemokamą dovaną iš pirkimo iš Motinos dienos dovanų vadovo. Naudokite nuolaidų kuponus, kad pasiūlymai taptų prieinamesni. Kad ir ką darytumėte, įtraukite papildomą paskatą padėti išryškinti pagrindinius produktus, kuriuos norite, kad vartotojai pirktų. Pavyzdžiui, „Adidas“ šiuo metu siūlo nemokamą krepšį kartu su Motinos dienos pirkiniu, kuriuo vartotojai gali pasinaudoti naudodami kodą „MOM“.

„Adidas“ motinų dienos nemokama dovana

„Pro“ patarimas: pabandykite pasiūlyti skelbimus „Facebook“. Tie, kurie išsaugo pasiūlymą, gaus pranešimus, primenančius apie akciją, kai jie pakeis įrenginius (nuo telefono prie kompiuterio ir atvirkščiai) prieš pasibaigiant pasiūlymo galiojimo laikui. Turėkite omenyje, kad „Facebook“ siūlo reklamuoti reikšmingus pasiūlymus, pavyzdžiui, bent 20% nuolaidą arba stumti daiktus, kurie yra nemokami (pvz., „Adidas“ nemokama dovana!)


2. Paleiskite dovaną „Motinos diena“

Jei norite pritraukti naujų klientų, padidinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti daugiau potencialių klientų, apsvarstykite galimybę pradėti dovaną. Nesvarbu, ar jūs prašote žmonių pažymėti savo draugus „Instagram“ komentarų skiltyje, užsiregistruoti naujienlaiškiui ar sekti savo socialines paskyras, atidavimas iš dovanos yra ilgas.

Norėdami švęsti Motinos dieną, juvelyrinių dirbinių prekės ženklas „Mejuri“ ir odos priežiūros prekės ženklo „Vasaros penktadieniai“ drauge surengė dovanų ir pasiūlė 250 USD vertės „Mejuri“ dovanų kortelę kartu su visa grožio prekės ženklo kolekcija. Įvesdamas savo el. Pašto adresą, kad galėtumėte laimėti, vartotojas prisijungia prie „Mejuri“ ir „Vasaros penktadienio“ naujienlaiškių sąrašų. Dviejų prekių ženklų prisiregistravimų el. Paštu sutapimas padidina prekės ženklo žinomumą tiek „Mejuri“, tiek vasaros penktadieniais – tai naudinga visiems.

Motinos dienos dovanojimas

Profesionalų patarimas: uždarę dovaną ir įsigiję naujų prenumeratorių, svarbu tai padaryti nedelsiant. Taikykite vartotojams naudodami suasmenintą sveikinimo pranešimų seriją ir padėkokite jiems už pasirinkimą gauti jūsų el. Laiškus. Šioje serijoje atlikite A / B dažnio testą, kad sužinotumėte, kiek sveikinamųjų pranešimų lemia pirkimus ar abonentus, po to analizuokite jūsų dažnį, palyginti su PR ir konversijomis. Norėdami gauti daugiau patarimų, kaip optimizuoti el. Pašto kampanijas, žiūrėkite mūsų socialinės žiniasklaidos ir el. Pašto marketingo tinklaraščio įrašą.


3. Sukurkite Motinos dienos dovanų vadovą

Paskutinės minutės pirkėjams dovanų vadovas yra tikras būdas atkreipti jų dėmesį. Lygiai taip pat, kaip būtų galima paklausti „ką jūs rekomenduojate?“ fizinėje mažmeninės prekybos vietoje kuruojamas produktų sąrašas supaprastina klientų tyrimų procesą, todėl pirkėjams lengviau apsispręsti ir galiausiai „įtraukti į krepšelį“.

Profesionalų patarimas: kai vartotojai „prideda į krepšelį“, nustatykite pakartotinį taikymą tiems, kurie pridėjo krepšelį, bet nepirko arba vis dar nusprendžia. Kaip mažmenininkas, galite iš naujo nukreipti svetainės lankytojus naudodami dinaminius skelbimus, kad primintumėte jiems daiktus, kuriais jie domėjosi, kad sumažintų apleistus vežimėlius. Naudodamiesi DPA, galite automatiškai naudoti vaizdus iš savo produktų katalogo, užuot atskirai sukūrę kiekvieno produkto skelbimą.

Motinos dienos dovanų vadovas yra puikus priminimas, kad siūlome patogumą ir vertę, susiedami produktus. Grožio prekės ženklas „MAC Cosmetics“ sukūrė konkretų nukreipimo puslapį, sujungdamas Motinos dienos lūpų dažų rinkinių rinkinius, kartu su motinos ir dukros nuotraukomis ir patvirtinančia kopija pagal šią progą.

MAC kosmetikos motinų dienos puslapis

Jei norite išnaudoti visas svetaines, pagrindiniame puslapyje aprūpinkite savo nukreipimo puslapį Motinos dienos pranešimais. „Mac kosmetika“ bendrai kopija, pvz., „Ši Motinos diena – pagerbk ją ir visus žmones, kuriuos myli kaip mama“, norėdamas pažymėti ne tik tavo mamą, bet ir kiekvieną mamos figūrą savo gyvenime, kartu su nuoroda „parduotuvė dovanų vadovui“, vedančia atgal į nukreipimo puslapį.

MAC kosmetikos motinų dienos puslapis

4. Padidinkite įsitraukimą į socialinę žiniasklaidą

Šiuo metu jūsų draugas yra socialinė žiniasklaida. Padidinkite įsitraukimą į socialinę žiniasklaidą naudodami skirtingus vaizdinius išteklius, įskaitant statiškas nuotraukas ir vaizdo įrašus, taip pat keisdami kopijas nuo sentimentalių iki džiaugsmingų antraščių, kad pritrauktumėte auditoriją per savaitę iki Motinos dienos.

Profesionalų patarimas: eksperimentuokite naudodami skirtingus skelbimų formatus, pvz., „Karuselė“ ar net „Tiesioginė patirtis“ (anksčiau vadinamus „Canvas“ skelbimais), kad sužadintumėte įsitraukimą, vizualiai pabrėždami savo prekės ženklą, produktus ar paslaugas. Pažvelkite į tai, kaip „AdParlor“ padėjo „Carnival Cruise Line“ pasiekti neįtikėtiną padidėjimą įtraukiant tiesioginės patirties skelbimus.

Papuošalai išlieka viena iš populiariausių Motinos dienos dovanų – 34% pirkėjų perka Motinos dienai, o „Pandora“ pasinaudoja šia galimybe visose savo socialinės žiniasklaidos platformose. Šiais metais „Pandora“ pradėjo savo kampaniją „#Somethingaboutyou“, teikdama begalę turinio nuo emocingo vaizdo įrašo iki produkto kadrų ir netgi aktorės Milly Bobby Brown funkciją.

Kai motinos diena yra visai šalia, pasinaudokite savo kūrybiškumu ir sužadinkite emocijas savo turinyje, kad užfiksuotumėte motinystės grožį. Šiuo metu maksimaliai padidinkite savo dalyvavimą socialiniuose tinkluose, kad užtikrintumėte sėkmingą socialinės žiniasklaidos kampaniją.

Rinkodaros specialistai taip pat gali panaudoti aistrą apie Motinos dieną, kad padidintų įsitraukimą, bendraudami su savo auditorija socialiniuose tinkluose. Pavyzdžiui, šeimos kavinė „@ chi2house’s“ nuėjo į „Instagram Story“, norėdama apklausti savo auditoriją 2019 m. Motinos dienai.

Motinų dienos „Instagram“ apklausa

5. Skatinkite vartotojų sukurtą turinį (UGC)

Nieko panašaus iš naujo praleisti linksmas akimirkas su mama, kad paskleistų Motinos dienos džiaugsmą. Pasinaudokite paprastu dalijimusi nuotraukomis paprašydami savo sekėjų pasidalinti prisiminimais pagal jūsų prekės ženklo žymą, didinant prekės ženklo žinomumą ir reklamuojant jūsų Motinos dienos akciją.

„The Body Shop“ 2017 m. Kampanija „#GotItFromHer“ reiškia, kad prašoma pasidalinti motinų nuotraukomis, kurios perteikė keistus ir įgalinančius bruožus.

Vartotojai ieško socialinių įrodymų, o UGC yra puikus to pavyzdys, kad jūsų prekės ženklas įgytų daugiau vartotojų pasitikėjimo. UGC taip pat yra labai ekonomiškas, nes jūsų sekėjai kuria turinį savo laiku ir išteklius, o ne samdo rangovus ar naudojasi vidaus komanda. Nepamirškite savo kampanijose pasidalinti savo vartotojų UGC įrašais!

Profesionalų patarimas: „Twitter“ yra socialinė platforma, skirta žmonėms diskutuoti ir dalytis mintimis apie Motinos dieną. Norėdami padidinti įsitraukimą, naudokite specifinius ir aktualius pranešimus, pritaikydami turinį pagal auditorijos tweetus. Galiausiai, dalyvaukite Motinos dienos pokalbiuose taikydami konkrečius raktinius žodžius, kad galėtumėte remtis diskusijomis ir tendencijomis.


6. Sukurkite įdomų Motinos dienos turinį

Kaip marketingo specialistai žinome, kaip svarbu sukurti pridėtinę vertę klientams. Vienas iš būdų tai padaryti yra sukurti naudingą turinį per Motinos dieną, kuris nėra orientuotas į pardavimus.

Kad ir kokie nuostabūs būtų jūsų pasiūlymai, nėra tikslinga tikėtis, kad visi pirks jūsų produktus. Vietoj to, galite įkvėpti šiuos pirkėjus pateikdami jiems mokomąjį turinį. Pasidalinkite su jais lengvais receptais, kaip sukurti „pasidaryk pats“ dovaną ar kaip parašyti eilėraštį mamai. Būk kūrybingas.

Motinos dienai skirtas „Infographics“ įrankis „Venngage“ pasidalijo ilga tinklaraščio žinute apie Motinos dienos atvirukų kūrimą ir pritaikymą bei dizaino patarimus. Šio tipo turinys demonstruoja realų jų produkto pritaikymą Motinos dienai, tačiau jis taip pat įkvepia skaitytojus būti savaip kūrybingais.

„Pro“ patarimas: žmonės eina į „Pinterest“ planuodami būsimų pirkimų, kai pamatys reklamuojamą kaištį, kas antras žmogus perka. Naudokite „Pinterest“ ne tik reklamuodami savo produktą, bet ir demonstruodami kūrybiškus būdus, kuriais žmonės gali atgaivinti daiktus, siūlydami patarimus, patarimus ar instrukcijas. Tiesą sakant, 55% „Pinterest“ vartotojų teigia, kad naudojasi platforma produktų pirkimui, todėl tai yra optimali svetainė, kurioje demonstruojamos dovanoms tinkamos prekės.


Motinos dienos naršymas per COVID-19

Kai kurios įmonės šiuo metu imasi papildomų priemonių sveikatos ir saugos standartams skatinti. Pavyzdžiui, „Indigo“ motinos dienos nukreipimo puslapyje siūlo bekontaktį pakelės paėmimą su „saugiais, lengvais ir patogiais“ pranešimais, leidžiančius lengvai pasiekti kiekvieną klientą. Mažmenininkas savo puslapyje turi net skiltį „Populiariausios pikapui skirtos dovanos“, kad galėtų toliau reklamuoti savo produktus.

Motinos dienos dovana

Tačiau gali būti ne taip lengva išlaikyti operacijas kitoms įmonėms. Daugeliui maisto pramonės tai liūdna realybė: nebereikia susitikti su vėlyvaisiais pusryčiais ar pietumis su mama. Kadangi Motinos diena yra labiausiai užimta diena restoranuose, kuriuose vakarieniauti planuoja maždaug 87 milijonai suaugusiųjų, šiuo metu dėl to, kad nėra pėsčiųjų srauto, kai kurie restoranai kreipėsi į internetą.

Motinos dienai vis tiek galite paragauti kasdienio restorano „Moxies“, iš anksto užsisakę internetu. Be „Motinos dienos“ meniu, „Moxies“ taip pat siūlo paskatinti dovanų korteles. Pirkdami 50 USD vertės „Moxies“ el. Dovanų kortelę gausite 10 USD premiją. Norėdami dar labiau paskatinti klientų pirkimus, restoranas siūlo kitas nuolaidas, tokias kaip 20% nuolaida visiems telefoniniams atsiėmimo užsakymams su pristatymo šaligatviu galimybe, taip pat 40% nuolaida maisto produktų užsakymams sveikatos priežiūros darbuotojams arba pirmiesiems. respondentų.

Kaip verslui svarbu išlikti judriam ir reaguoti į netikėtas krizes. Sukdamas internetą, toks restoranas kaip „Moxies“ gali pasinaudoti šia proga ir ne tik išlaikyti lojalius klientus, bet ir kreiptis į naują auditoriją, kuri galbūt negalvojo apie pirkimą iš „Moxies“.

Motinos dienos vėlyvieji pusryčiai

COVID poveikis motinos dienos dovanų idėjoms

Šiais metais vis paklausesnės trys dovanų kategorijos: knygos / kompaktiniai diskai, elektronika ir namų apyvokos reikmenys / sodo įrankiai. Nenuostabu, kad daugelis švenčių bus surengtos praktiškai šiais metais, todėl žmonės perka dovanas, kurios gali palengvinti mamos gyvenimą namuose.

Motinos dienos dovanų kategorijos

Išvada

Nesvarbu, ar šeimos bendrauja su savo mamomis, tetomis ar bet kuria kita …

Parašykite komentarą