7 pasirengimo parodai rinkodaros žingsniai, skirti pasirengti parodai

Autorius Austinas Rowlandsas

Gali būti viliojanti mintis, kad užsisakę parodos erdvę galite tiesiog atsipalaiduoti iki parodos dienos, o likusi dalis pasirūpins savimi. Tačiau, žinoma, verslas negali tikėtis, kad dalyvaus parodų parodoje, nepaskelbęs renginio populiarinimo. Kaip gali paliudyti bet kuris verslas, dalyvavęs anksčiau, jūsų marketingo kampanija prasideda dar gerokai prieš parodos atidarymo dieną.

Kodėl marketingas prieš parodą yra svarbi? Pasak „Trade Shows Network“, daugiau nei 70% dalyvių atvyksta į parodą ar prekybos parodą su fiksuotu parodų stendų, kuriuos ketina aplankyti, sąrašu. Jei nesiimsite veiksmingos marketingo strategijos prieš parodą, galite praleisti daug potencialių potencialių klientų, nes dalyviai nežinos, kad esate ten.

Parodos šou organizatoriaus darbas gali būti pritraukti daug dalyvių į patį renginį, tačiau vis tiek jūsų darbas yra užtikrinti, kad jūsų stende apsilankytų geriausi būsimi klientai. Jei tik palauksite, kol jie praeis atsitiktinai, galite prarasti kai kurias pagrindines verslo galimybes.

Idealiu atveju turėtumėte siekti parodos marketingo pradžios likus maždaug keturiems – penkiems mėnesiams iki parodos. Tuomet turėtumėte pradėti planuoti, kaip pranešite savo tikslinei auditorijai, kad dalyvaujate renginyje ir kokia bus jūsų parodos tema.

Štai 7 marketingo etapai prieš parodą, skirti pasirengti sėkmingam pasirodymui.

1. Apibrėžkite savo tikslus

Prieš pradėdami tiesiai į savo parodos rinkodarą prieš parodą, turite tiksliai apibrėžti, ko norite pasiekti savo parodoje.

Išsiaiškinę savo tikslus, galite juos panaudoti kurdami išankstinę rinkodarą ir įvertindami jos sėkmės lygį. Pirmiausia nuspręskite savo parodos ir darbo tikslą. Atminkite, kad parodos tikslai turėtų atspindėti bendruosius jūsų verslo tikslus.

Jei jūsų verslui reikia didinti pelną, tada sieksite pardavimų generavimo tikslo. Tačiau jei jūsų verslui reikia didinti prekės ženklo žinomumą, labiau tiktų labiau į komunikaciją orientuotas tikslas.

Sėkmingas parodų šou yra tas, kuris siekia vieno pagrindinio tikslo, o ne bando pasiekti kelis tikslus vienu metu – tai rizikuoja išplatinti savo pastangas ir nesėkmes kiekvienoje srityje.

Apibrėžę eksponavimo tikslus, įsitikinkite, kad jie yra išmatuojami, kad galėtumėte nustatyti jų sėkmę. Jei jūsų pasirodymas yra susijęs su pardavimais, tai bus gana lengva tai įvertinti pagal atliktų pardavimų skaičių. Bet jei jūsų tikslas yra prekės ženklo žinomumas, tai galima įvertinti pagal parodų stendų lankytojų skaičių ir tai, kiek jūs platinate literatūros.

Paskutinis taškas apie jūsų eksponuojamą tikslą. . . kad jie būtų pasiekiami. Taip, norite, kad jus iššauktų, tačiau nenusistatykite nesėkmės nustatydami sau nepasiekiamus tikslus. Kad ir ką tikėtumėtės iš savo parodos šou, įsitikinkite, kad tai įmanoma pasiekti.

2. Raskite savo kabliuką

Prieš pradėdami net reklamuoti savo renginį socialiniuose tinkluose ar pradėti el. Pašto kampaniją, turite dirbti tai, kas yra jūsų integruota pardavimo žinia. Tai bus „kabliukas“, kurį galėsite naudoti savo reklamoje prieš parodą ir pačioje parodoje.

Būkite kūrybingi su tuo. Profesionalus visą dieną bombarduoja panašios marketingo kampanijos. Parodos šou dalyviai, eidami pro parodų stendus, vėl ir vėl girdės tą patį: pardavimo aikšteles apie tai, ką įmonė daro, ir jų produktų ypatybes.

Bet ir būk paprastas. Pernelyg dažnai eksponuojamas verslas pateiks marketingo pranešimą, kuriame bandoma perteikti per daug savo produktų ar paslaugų pranašumų. Tai yra didžiulė kampanija, kuriai trūksta dėmesio.

Sukurkite trumpinį, kuriame daugiausia dėmesio skiriama pagrindiniams jūsų parodos elementams. Tai padės jums išsiaiškinti norimą pasakyti pranešimą.

3. Patikrinkite savo konkurentus

Stiprus konkurentų dalyvavimas parodoje neturėtų būti vertinamas kaip neigiamas dalykas. Jūsų konkurentų išankstinės marketingo pastangos taip pat pritrauks daugiau potencialių klientų.

Paprašykite renginio organizatorių pateikti visų patvirtintų dalyvių sąrašą. Pozuokite kaip klientas ir susisiekite su konkurentais, kad sužinotumėte apie jų parodą ir marketingo metodus bei vaizdus, ​​kuriuos jie naudoja.

Ką jie jau daro, norėdami atkreipti dėmesį į būsimą savo parodos šou? Ar jie naudojasi varžybomis kaip savo marketingo taktikos akcentu? O gal jie reklamuoja išskirtinius savo produktų ar paslaugų demonstravimus savo parodų stenduose?

Sužinokite, ką daro jūsų konkurentai, kad galėtumėte pasimokyti iš jų marketingo taktikos. Tai padės jums patobulinti savo strategiją, kad galėtumėte atsiskirti ir išsiskirti iš minios.

Taip pat labai svarbu užmegzti gerus santykius su eksponuojančiais kaimynais. Sužinokite, kas stovės šalia jūsų, ir gaukite informacijos apie jų tvarkaraštį ir stendo dizainą. Tai padės suplanuoti marketingo tvarkaraštį – jūs nenorite rengti demonstracijos tuo pačiu metu, kai stendas yra šalia jūsų. Peržiūrėjęs dalyvių sąrašą ir atlikęs keletą tyrimų apie savo konkurenciją, jūsų verslas galės tinkamai suformuluoti efektyvią marketingo kampaniją.

4. Sukurkite „Buzz“ socialinėje žiniasklaidoje

Socialinė žiniasklaida yra paprastas būdas pagerinti savo dalyvavimą parodoje, generuoti daugiau potencialių klientų ir iš anksto suplanuoti susitikimus. Jei žmonės jus seka, juos domina tai, ką daro jūsų verslas.

Likus maždaug 8 savaitėms iki jūsų parodos, sukurkite žymą su grotelėmis, kuri atitiktų jūsų integruotą pardavimo pranešimą, tačiau taptų trumpa ir miela. Įsitikinkite, kad visose naudojamose platformose naudojate tą patį žymą su grotelėmis. Tokiu būdu jūsų sekėjai gali jus stebėti, nereikėdami kiekvienam naudojamam tinklui sukurti skirtingos žymų.

Tikėtina, kad parodų šou organizatoriai taip pat turės paskyras socialiniuose tinkluose. Pradėkite reklamuoti savo buvimą ir jų socialiniuose tinkluose. Jei jie turi savo žymas, turėtumėte pabandyti juos įtraukti į savo rinkodarą – tai yra vienas iš paprasčiausių ir efektyviausių būdų pranešti potencialiems dalyviams, kad ketinate eksponuoti.

Gera socialinės žiniasklaidos strategija prieš parodą būtų „užkulisių“ turinio paskelbimas iki renginio. Tai akivaizdžiai tinka viešinti faktą, kurį ketinate eksponuoti, tačiau jis taip pat yra asmeniškesnis. Tokiu būdu jūsų klientai ir potencialūs klientai jausis esą jūsų istorijos dalis, o ne tiesiogiai nukreipti į pardavimus.

Net jei didelis skaičius žmonių, skaitančių jūsų socialinės žiniasklaidos įrašus, negali dalyvauti jūsų parodoje, tai vis tiek yra efektyvus būdas reklamuoti jūsų paslaugas. Skelbdami savo parodos turinį prieš parodą, jūs suprantate visus, kad jūsų verslas yra pakankamai rimtas, kad galėtumėte dalyvauti svarbiame pramonės renginyje.

Nors tokios svetainės kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“ puikiai padeda informuoti apie jūsų renginį, geriausias socialinis tinklas B2B sektoriaus atstovams yra „Linkedin“. Pakvieskite visus „Linkedin“ ryšius, su kuriais norėtumėte asmeniškai atvykti, į savo stendą ar susitarkite dėl susitikimo. Išsiųskite „Linkedin“ pranešimus tinkamiems žmonėms ir paprašykite susisiekti su jais renginyje.

5. Pradėkite el. Pašto kampaniją

Jei turite adresų sąrašą, turite galimybių susisiekti su šimtais ar net tūkstančiais žmonių, kurie domisi jūsų verslu. Be to, daugelis parodų šou organizatorių dalyviams pateiks dalyvių sąrašus el. Paštu – nebijokite to paprašyti, jei negaunate šios informacijos.

Turėdami tikslinės auditorijos sąrašą, skirkite laiko pagalvoti apie jų motyvus ir pirkimo įpročius. Tai žinodami, galėsite geriau nustatyti geriausias temų eilutes, raginimus veikti ir reklamas, kurias naudosite siųsdami el. Laiškus. Idealiu atveju turėtumėte pradėti el. Pašto kampaniją likus maždaug 8 savaitėms iki pasirodymo, kad sukurtumėte pagreitį.

Kai žinosite, kam siųsite el. Laišką ir ką kalbėsite, turėtumėte sudaryti el. Pašto kalendorių. Nenorite atsitiktinai išsiųsti atsitiktinių el. Laiškų. El. Pašto marketingo kalendorius padės jums sutvarkyti visą informaciją, kurią norite žinoti savo kontaktams, tuo pačiu užtikrindami, kad jų neužgožtumėte per dažnai siunčiant žinutes.

Taip pat pravartu derinti savo el. Pašto kalendorių su socialinės žiniasklaidos kampanija, kad nepataikytumėte į auditoriją per daug turinio kartojimo. Nepatekite į spąstus, kad erzintumėte tikslinę auditoriją nenumaldomų veržlių laiškų antpuoliu. Tai bus priešinga.

Palikite pakankamai laiko tarp el. Laiškų – ne daugiau kaip vieną per savaitę – ir įsitikinkite, kad turinys bus naudingas arba įdomus jūsų gavėjams. Taip pat nurodykite jiems priežastis atvykti aplankyti jūsų parodą – pavyzdžiui, naujo produkto pristatymą ar varžybas.

6. Praneškite spaudai

Nors šiais laikais įprasta informuoti apie parodų šou socialinėje žiniasklaidoje, gali būti pagunda nepaisyti pranešimų spaudai ar kitų viešųjų ryšių formų. Tačiau žiniasklaidos dėmesio nepaisymas būtų praleista galimybė sukurti nemokamą reklamą, kuri pritrauktų daugiau lankytojų į jūsų parodos stendą.

Prieš renginį ištirkite atitinkamus leidinius ir svetaines, su kuriomis norite susisiekti apie savo renginį – tai gali būti jūsų pramonės žiniasklaidos priemonės ar vietinės naujienų svetainės. Įsitikinkite, kad turite redaktoriaus ar turinio redaktorių kontaktinę informaciją, nes tai žmonės, kurie nustatys, kas bus paskelbta.

Turėdami savo žiniasklaidos kontaktų sąrašą, turite sukurti pranešimą spaudai, kad galėtumėte išsiųsti. Skamba lengviau pasakyti nei padaryti? Jei esate mažas verslas ir neturite viešųjų ryšių personalo, kuris pasirūpintų pranešimu spaudai, nepanikuokite. Nesitikima, kad parašysi Šekspyrą. Idealus pranešimas spaudai turėtų būti parašytas pasauliečių anglų kalba ir iš tikrųjų yra gana trumpas – apie 500 žodžių.

Tai taip pat turėtų būti tiesiai į tašką, todėl neapsunkinkite reikalų bandydami įgrūsti per daug informacijos. Tiesiog sekite 5 Ws taisyklė: kas, ką, kur kada ir kodėl. Taigi, paaiškinkite, kas jūs esate, ką darote (eksponuojate), kur ir kada tai darote, o svarbiausia. . . kodėl.

Tai tikrai viskas, ką turite įtraukti į pagrindinį pranešimą spaudai. Vis dėlto, jei rasite įdomų istorijos kampą, kurį galite mesti į rinkinį (pvz., Jūsų pristatomas produktas yra pirmasis tokio tipo gaminys), turėsite daug didesnę galimybę būti paskelbtam daugiau vietų.

7. Sukurkite tolesnio vadovo planą

Kad ir kokie būtų jūsų parodos tikslai, …

Parašykite komentarą