8 patarimai, kaip rinkodara studentams internetu

Studentų, žvelgiančių į būsimus kolegijas ir universitetus, rinka yra konkurencinga – ir konkurencija kasmet auga. Tai reiškia, kad jums reikia sumanios marketingo kolegijų studentams strategijos. Norite sukurti marketingo strategiją, kuri padėtų jums išsiskirti iš konkurentų ir pritrauktų potencialių studentų? Tada turite vadovautis šiais 8 sėkmės patarimais.

Pradėkime.

8 patarimai marketingasi kolegijos studentams

1. Nustatykite aiškius marketingo pastangų tikslus

Pirmas marketingo žingsnis kolegijų studentams nėra naujos svetainės ar socialinės žiniasklaidos įrašų kūrimas – tai aiškių ir tikslinių kampanijos tikslų nustatymas. Ką norite, kad jūsų marketingo kampanija būtų pasiekta?

Ar norite padidinti savo mokyklos ar tam tikros programos žinomumą? Ar norite gauti daugiau paraiškų, ar įdarbinti tam tikrą potencialių studentų segmentą? Šis aiškumas apie jūsų tikslus padės jums nuspręsti, kokius efektyviausius veiksmus turite atlikti savo marketingo kampanijoje.

Daryti: Jei jūsų tikslas yra ugdyti supratimą apie naują jūsų mokyklos programą, kad pritrauktų stojančiuosius, pirmiausia galvokite apie tai, kokia kampanija padės jums pasiekti šį tikslą. Nepadarykite dažnos klaidos, kai pradedate galvodami apie norimą kampanijos tipą – pradėkite nuo tikslo, o ne nuo kampanijos tipo.

2. Visada nepamirškite savo idealios auditorijos

Lengva galvoti apie visus potencialius studentus kaip vieną didelę ir panašią grupę. Bet jūs nenorite prekiauti visais potencialiais kolegijos studentais – norite pasiekti tuos, kurie puikiai tinka jūsų mokyklai.

Tai reiškia, kad reikia galvoti apie tai, kur leidžia tie klientai: ar jie skaito el. Laiškus, ar geriau reaguoja į sraigių paštą? Kokias socialinės žiniasklaidos svetaines jie naudoja? Kokios funkcijos ar programos jiems yra svarbios ir ar jūs jas pakankamai pabrėžiate? Tavo potencialūs studentai gali atrodyti kitaip nei tradicinis undergrado įvaizdis, o jūsų marketingas turėtų tai atspindėti.

Daryti: Pritaikykite marketingo pastangas savo tikslinei auditorijai. Jei bandote pritraukti daugiau vyresnių studentų, nesiųskite jiems daug el. Laiškų apie savo naujus bendrabučius. Vietoj to, sutelkite dėmesį į programas, kurias jie vertina, ir įtraukite į juos panašių studentų vaizdo įrašus.

Floridos universiteto socialinės žiniasklaidos marketingo pavyzdys studentams „TikTok“

Floridos universitetasbūsimi studentai yra dideli socialinės žiniasklaidos platformos „TikTok“ gerbėjai – todėl įstaiga joje kuria ir dalijasi turiniu.

3. Naudokite autentišką socialinės žiniasklaidos turinį

Išmani socialinių tinklų marketingas studentams reiškia, kad pirmenybė teikiama autentiškumui, o ne blizgančiai grafikai. Augant agresyviai aukštojo mokslo marketingasi (kolegijos ir universitetai išleido 730 milijonų dolerių už skelbimus 2017 m.), potencialūs studentai atsargiai vertina per daug nugludintus skelbimus. Kas juos traukia? Tikros žmonių, tokių kaip jų bendraamžiai ir potencialūs profesoriai, istorijos.

Daryti: Užuot užpildę „Instagram“ kanalą ar „YouTube“ kanalus bendromis savo miestelio nuotraukomis, pridėkite keletą trumpų vaizdo įrašų, kuriuose tikri studentai pasakoja istorijas apie savo patirtį jūsų mokykloje.

Šiaurės Dakotos universiteto „YouTube“ kolegijos studentų vlogas

Šiaurės Dakotos universitetas turi „YouTube“ kanalas, kuriame pateikiami mokinių vlogai apie tai, koks gyvenimas iš tikrųjų yra jų mokykloje, jų žodžiais tariant.

4. Rinkodara kolegijos studentams mobiliuoju būdu

Tai nėra paslaptis – jaunesnės kartos, tokios kaip jūsų potencialūs studentai, naudoja savo mobiliuosius telefonus daugumai savo kasdienio gyvenimo užduočių. Tai reiškia, kad jie paprastai nesėdi žiūrėti į kolegijos svetainę ar skaityti el. Laiškų savo kompiuteriuose.

Kad jūsų marketingo pastangos veiktų, jas reikia tikrai optimizuoti mobiliesiems. Tai reiškia greitą įkėlimo laiką, grafiką ir vaizdus, ​​kurie taip pat puikiai atrodo telefono ekrane, kaip darbalaukio monitorius, ir svetainę, kurioje lengva naršyti.

Daryti: Kurkite naują prašmatnų tinklalapį su daugybe grafinių elementų ar vaizdų? Būtinai patikrinkite, kaip puslapis veikia mobiliuosiuose telefonuose – jis turėtų būti vientisas, o ne varginantis. Ar veikia visi raginimo veikti mygtukai?

5. Sukurkite nuoseklią prekės ženklo patirtį

Nuoseklus prekės ženklo naudojimas yra pagrindinė jūsų dalis aukštojo mokslo marketingo strategija. Reguliarus auditas, užtikrinantis, kad kiekvienas jūsų įstaigos skaitmeninis komponentas – jūsų svetainė, tinklaraščio įrašai, socialinės žiniasklaidos platformos, el. Pašto marketingas ir kt. – atrodo ir skamba taip pat, yra vertas pratimas. Tai sustiprins jūsų prekės ženklo žinomumą jūsų potencialių studentų galvoje.

Daryti: Apskaičiuokite spalvas, kurias naudojate savo svetainėje – ar jos atitinka spalvas, kurias naudojate „Twitter“ ir el. Laiškuose? Kaip dėl jūsų balso tono – ar jis turi tą patį formalumą ir stilių? Jei nustatote neatitikimų, perimkite savo prekės ženklo valdymą ir sukurti nuoseklų, nuoseklų vaizdą.

6. Suasmeninkite, kur įmanoma

Dalis reklamuoti savo mokyklą potencialiems mokiniams verčia juos jaustis ypatingais ir vertinamais. Jie nenori būti tik vienu veidu perspektyvų minioje – jie nori pajusti, kad sulaukia asmeninio dėmesio.

Skaitmeninė marketingas palengvina šį pritaikymą. Adresatus potencialiems studentams adresuokite pagal vardą, siųskite tikslinius ir pritaikytus el. Laiškus ir nedelsdami atsakykite į socialinės žiniasklaidos komentarus. Tiksliniai el. Laiškai yra ypač efektyvus būdas suteikti asmeninį jausmą jūsų marketingo pastangoms.

Daryti: Jei siunčiate tas pačias el. Pašto kampanijas savo laisvųjų menų klientams, kaip ir „STEM“ perspektyvos, permąstykite šį požiūrį. Greitas laimėjimas yra tikslinių el. Laiškų rašymas įvairiems potencialių studentų segmentams, atsižvelgiant į jų pomėgius ar prioritetus.

7. Sukurkite draugišką vartotojo patirtį

Ar lankytojai gali lengvai rasti reikalingą informaciją? Ar lengva rasti savo mokyklos kontaktinę informaciją, jei jiems kyla daugiau klausimų? Ar jūsų tinklalapiai greitai įkeliami ir veikia be jokių problemų? Jei ne, potencialūs studentai iš nusivylimo gali greitai palikti jūsų svetainę.

Daryti: Pažvelkite į potencialių pareiškėjų puslapį savo svetainėje. Universiteto svetainėse dažnai pilna informacijos ir paini naršyti. Ar potencialus studentas gali lengvai rasti reikalingą informaciją, nepasiklysti, pavyzdžiui, paraiškų pateikimo terminus ir miestelio turo informaciją?

Šventyklos universiteto svetainė, skirta marketingasi potencialiems studentams

Šventyklos universiteto svetainėje būsimiems studentams lengva rasti reikiamą informaciją.

8. Sekite naujienas

Studentai gali lengvai suklupti pasenusią informaciją jūsų svetainėje ar socialiniuose tinkluose. Tai gali atrodyti nerūpestinga arba sukelti painiavą. Reguliariai atnaujinamos informacijos apie savo svetainę ir kitas skaitmenines platformas tvarkaraščio sudarymas gali padėti išlaikyti vaizdą, kad jūsų mokykla teikia pirmenybę potencialių ir esamų mokinių informavimui.

Daryti: Ar turite puslapį, kuriame išvardyti būsimi renginiai potencialiems studentams? Paskirkite vieną asmenį ar skyrių, nuolat atnaujindami sąrašą kas savaitę, kad nieko nepraleistumėte.

priėmimo kalendorius SCAD svetainėje

Priėmimo svetainėje SCAD turi atnaujintą, lengvai naudojamą kalendorių.

Sėkminga marketingas kolegijos studentams yra susijusi su autentišku, asmenišku turiniu ir puikia vartotojo patirtimi. Jūsų auditorija turėtų jaustis vertinama ir investuota į santykius su jūsų mokykla.

Jei jūsų komandai reikia pagalbos kuriant efektyvią marketingo strategiją studentams, gali padėti „Pacific54“. Susisiekite su mumis konsultacijai.

Parašykite komentarą