9 mažmeninės rinkodaros strategijos, padedančios pritraukti naujų klientų ir išlaikyti esamus

Greitas paėmimas: Šiame straipsnyje nagrinėjamos mažmeninės marketingo ypatybės.

  • Sužinosite, kas yra mažmeninė marketingas ir kodėl ji labai svarbi jūsų sėkmei.
  • Išmokite apie mažmeninės marketingo geriausią praktiką – įskaitant geriausių kanalų panaudojimą, marketingo partnerystės kūrimą ir „laimėkite“ kampanijų vykdymą.
  • Šis įrašas taip pat atskleidžia pagrindinius klientų valdymo ir marketingo įrankius, kuriuos galite naudoti savo pastangų sėkmei užtikrinti.

Nesvarbu, ar jūs tik kuriate parduotuvę, ar valdote savo parduotuvę dešimtmečius, svarbiausia įgyti naujų klientų ir išlaikyti jau turimus klientus. Geros naujienos yra tai, kad yra daugiau nei pakankamai būdų, kaip reklamuoti savo verslą.

Šiame įraše mes nušviesime mažmeninės marketingo ypatybes ir pasiūlysime įžvalgų apie įvairias strategijas, kurias galite naudoti savo versle.

Kas yra mažmeninė marketingas?

Mažmeninė marketingas yra susijusi su strategijomis ir taktikomis, kurias mažmenininkai naudoja pritraukdami klientus ir skatindami pardavimą. Mažmeninė marketingas turi 4 pagrindinius komponentus, taip pat žinoma kaip „4 ps“: produktas, kaina, vieta ir reklama.

  • Produktas. Pirmasis yra produktas, kuris yra parduodamas fizinis daiktas.
  • Kaina. Antrasis yra „Price“, nurodantis kainų strategiją, kurią prekybininkas naudoja prekei parduoti. (Pavyzdžiai apima „kasdien mažas kainas“, kainodaros psichologijos įgyvendinimą, pvz., „9,99 USD“ naudojimą ir kt.)
  • Vieta. Trečia yra „Vieta“, nurodanti vietą ar platformą, naudojamą produktams parduoti.
  • Skatinimas. Galiausiai yra „Promotion“, kurį mažmenininkas daro, kad gautų žodį ir suviliotų pardavimą.

Norint sėkmingai įgyvendinti mažmeninės prekybos marketingo strategijas, reikia tvirtos „4 Ps“ rankenos. Bet kurios marketingo iniciatyvos metu būtina stebėti šiuos komponentus ir užtikrinti, kad jie visi dirbtų kartu.

Norėdami gauti geriausius rezultatus, naudokite POS ir mažmeninės prekybos valdymo sistemą, leidžiančią lengvai valdyti 4 Ps. Naudodamiesi tinkama platforma, galite laikyti visas savo antis iš eilės (t. Y. Savo produktus, kainas, vietas ir akcijas) ir sutelkti dėmesį į savo mažmeninės marketingo idėjų įgyvendinimą.

Tai pasakius, pateikiame keletą patarimų, kaip reklamuoti savo mažmeninės prekybos verslą ir patekti pas reikiamus žmones.

1. Būkite ten, kur yra jūsų klientai

Veiksminga mažmeninė marketingas nėra susijusi tik su konkrečiomis jūsų vykdomomis kampanijomis; kanalai ir platformos, kuriuose vykdote savo iniciatyvas, yra labai svarbūs. Net pati puikiausia marketingo taktika nebus veiksminga, jei nesutiksite savo klientų ten, kur jie yra.

Taigi, prieš imdamiesi kito šūkio ar iniciatyvos, skirkite šiek tiek laiko išanalizuoti, kur yra jūsų klientai ir iš kur jie ateina.

Štai keletas sričių, į kurias galite atkreipti dėmesį:

Kanalai, kurie pritraukia srautą į jūsų plytų ir skiedinio parduotuvę

Nurodykite kanalus, taktiką ir veiklą, kuri pritraukia lankytojus į jūsų mažmeninės prekybos parduotuves. Kai kurie iš jų gali būti:

  • Mažmeninės prekybos ekranai ir iniciatyvos parduotuvėse – Ar žmonės į jūsų parduotuvę ateina dėl gyvybingų langų? Ar juos traukia jūsų eksponuojami dideli ženklai ar gražūs gaminiai? Jei šios pastangos parduotuvėje skatina rezultatus, tada žinote, kad verta jas dvigubai sumažinti.
  • Aukcionai internete – Žmonės vis dažniau kreipiasi į tokius įrankius kaip „Google“ ir „Yelp“ norėdami rasti ir atrasti verslus savo rajonuose. Jei taip yra jūsų mažmeninės prekybos įmonėje, įsitikinkite, kad tai yra didelė jūsų mažmeninės marketingo strategijos dalis.
  • Skaitmeninis Marketingas – Pradedant „Facebook“ skelbimais ir „Instagram“ įrašais, baigiant „AdWords“ ir dideliu e. Prekybos atstovais, tai, ką darote internete, taip pat gali pritraukti srautą į parduotuvę. Pasirūpinkite, kad matuotumėte savo pastangas skaitmeninės marketingo srityje.
  • Žodžiu – Ar jūsų klientai kalba apie jūsų verslą? Jei žodis iš lūpų į lūpas yra didelis srauto variklis, būtinai įtraukite jį į savo mažmeninę rinkodarą.

Įrenginiai, kuriuos jūsų klientai naudoja naršydami jūsų svetainę

Jei turite internetinę parduotuvę, atkreipkite dėmesį į įrenginius, kuriuos žmonės naudoja naršydami jūsų svetainę. Ar dauguma lankytojų naudojasi kompiuteriu, ar vis dažniau naudojasi mobiliaisiais įrenginiais? Koks yra įrenginio padalijimas, kurį matote savo svetainėje?

Surinktos įžvalgos padės informuoti apie jūsų dizaino ir marketingo pastangas.

Jūsų prekės ženklo našumas įvairiuose tinkluose ir platformose

Palyginkite savo prekės ženklo buvimą ir našumą skirtingose ​​platformose. Pavyzdžiui, jei turite kelias socialinės žiniasklaidos paskyras, verta įvertinti ir palyginti savo gerbėjų ratą ir įsitraukimą į įvairias svetaines ar programas, kad galėtumėte nustatyti savo stipriąsias ir silpnąsias puses.

Pavyzdžiui, ar jūs labiau įtraukiate į vieną socialinį tinklą kitu? Ar žmonės spustelėja tam tikrus skelbimus ir nekreipia dėmesio į kitus? Nustatykite šių dalykų priežastis, tada naudokitės šiomis įžvalgomis siekdami nukreipti savo mažmeninės marketingo strategiją.

2. Naudokite kartu su jau turimais parduotuvės turtais

Prieš pradėdami nagrinėti išgalvotas mažmeninės prekybos marketingo taktikas, pirmiausia naudokite jau turimo turto. Jei jūsų parduotuvė veikia ir veikia, jūs tikriausiai turite daug išteklių, kuriuos galite naudoti savo marketingo pastangose.

Šį turtą sudaro:

Jūsų prekės ir armatūra

Geriausias būdas pritraukti ir paversti klientus yra sužavėti juos savo nuostabia preke. Pasirūpinkite, kad visada turėtumėte reikiamų produktų. Tada, kai turėsite reikiamų prekių, sugalvokite kūrybinius demonstravimus ir tvarką, kad jie pasirodytų populiarūs.

Nežinote, kaip tai padaryti? Pradėkite nuo „Lake Front Property“ identifikavimo. Tai yra jūsų parduotuvės sritis, iš kurios gaunama daugiausia pajamų.

Pasak Richo Kizerio ir Georganne’o Benderio, „Šioje srityje esančiuose ekranuose turėtų būti ne kasdien pagrindiniai daiktai, o nauji, karšti ir didelę maržą turintys gaminiai, kurie geriausiai laikomi parduotuvės gale. Kadangi 90 procentų klientų įeina į parduotuvę ir žiūri ar pasuka į dešinę, „Lake Front Property“ reikia parduoti ypač atsargiai “.

Papildoma literatūra

Norėdami rasti savo ežero priekio nuosavybę, atlikite šiame įraše nurodytus veiksmus.

Sužinokite daugiau

Jūsų langas ir bortelis

Jūsų langas ir bortelis siūlo daugybę galimybių pritraukti naujų klientų, todėl išnaudokite visas jų galimybes. Pradėkime nuo jūsų langų …

Langų ekranai – Nuolat keiskite dalykus ir bandykite atnaujinti ekranus bent kartą per mėnesį. Užimtais apsipirkimo sezonais, pavyzdžiui, atostogomis, norėtumėte tai daryti kas porą savaičių ar net kas savaitę, jei įmanoma.

Kiekviena mažmeninės prekybos parduotuvė yra skirtinga, todėl tam tikri dizaino patarimai gali būti naudingi kitiems. „Geriausias“ dizainas ar išvaizda priklauso nuo jūsų klientų, todėl nenaudokite to, kam taikote, ir kurkite savo ekranus būtent jiems.

Taip pat apsvarstykite galimybę pasakoti istorijas savo ekranuose. Tai galite padaryti pasirinkdami temą ir surasdami ją atitinkančias istorijas.

Patikrinkite, ką daro „Anthropologie“. Drabužių mažmenininkas keičia savo parduotuvių langų ekranus, atsižvelgdamas į tam tikrus sezonus ar įvykius. Tačiau jų langai puikiai atrodo tuo, kad „Anthropologie“ visada atranda unikalų kampą ar istoriją pasirinktoje sezono temoje.

Pavyzdžiui, 2013 m. Žemės dienai mažmenininkas nusprendė „pagerbti sodininkystės dovanas su įvairiais rankų darbo vaisiais ir daržovėmis bei konteineriais, pagamintais iš perdirbtų skardinių, padangų, butelių ir dar daugiau“.

Curbside – Nepamiršk savo šaligatvio. Be to, kad ši erdvė būtų švari ir tvarkinga, apsvarstykite galimybę pridėti „šaligatvio priedų“. Pavyzdžiui, kodėl gi ne pastatyti sumuštinių lentą prie savo parduotuvės su akį traukiančiu tekstu ar menu? Tai padarę praeiviai gali sustoti ir atkreipti dėmesį.

Peržiūrėkite šį puikų pavyzdį iš „Covet Shoppe & Jewelry Bar“ San Franciske

Jūsų darbuotojai

Ar žinojote, kad „Starbucks“ išleidžia daugiau pinigų darbuotojų sveikatai nei kavos pupelės? Ir, pasak AOL, bendrovė taip pat „siūlo daugybę išmokų paketų, pritaikytų kiekvienam darbuotojui, vadinamą„ Jūsų ypatingas mišinys “. Pasirinktys apima tokius dalykus kaip premijos, 401 (k) atitikimo planai, sveikatos / medicinos / odontologijos planai ir netgi pagalba įvaikinant “.

„Starbucks“ pripažįsta, kad laimingi ir sveiki darbuotojai dirba geriau ir yra maloniau. Užeikite į bet kurią „Starbucks“ parduotuvę ir greičiausiai rasite entuziastingų baristų, kurie kalbasi su klientais ir atpažįsta jų nuolatinius klientus. „Starbucks“ darbuotojai teikia puikią patirtį parduotuvėje, leidžiančią žmonėms grįžti.

Štai mūsų mintis: darbuotojai gali būti geriausi jūsų marketingo specialistai. Svarbu išlaikyti juos įsitraukusius ir motyvuotus. Tikslas prasideda nuo tinkamų žmonių samdymo ir gero elgesio su jais. Siūlykite konkurencingą kompensaciją, suteikite pakankamai mokymų ir stengkitės būti puiki vieta dirbti.

Šie veiksmai paskatins laimingesnius darbuotojus ir aukštesnį našumą, o tai savo ruožtu padės gerinti mažmeninės prekybos patirtį ir patenkinti klientus.

3. Pasinaudokite socialine žiniasklaida

Kalbant apie mažmeninę ir socialinę žiniasklaidą, turėtumėte rimtai apsvarstyti tris platformas: „Facebook“, „Instagram“ ir „Pinterest“. Tai yra labiausiai į vartotoją orientuoti tinklai, todėl jie idealiai tinka prekybininkams. „Pinterest“ turi papildomą pranašumą – tai platforma, kurią žmonės, prieš pirkdami ką nors, eina atlikti tyrimų.

Taigi suskirstykime:

„Facebook“ patarimai mažmenininkams

Tokia realybė: jei esate prekės ženklas, kuris nori gauti daugiau matomumo „Facebook“, turite už tai sumokėti. Socialinis tinklas jau kurį laiką mažina ekologišką prekės ženklų pasiekiamumą, tačiau 2018 m. Galime tikėtis, kad verslo organinis buvimas dar labiau sumažės.

Pats Markas Zuckerbergas teigė, kad jie pradės naujienų kanalo pakeitimus, kad pirmenybę teiktų draugų, šeimos ir grupių turiniui, todėl verslo puslapiai turės dar labiau kovoti, kad būtų parodyti.

Štai ką galite padaryti norėdami konkuruoti:

Sukurkite „Facebook“ grupę – „Facebook“ leidžia jums kurti savo verslo ar prekės ženklo grupes. Pagalvokite apie „Facebook“ grupes kaip apie klubus ar bendruomenes, kur gali susiburti labiausiai įsitraukę jūsų klientai ir gerbėjai.

Nors galite kalbėti apie savo produktus ir verslą, pagrindinis „Facebook“ grupės sukūrimo tikslas yra leisti klientams susisiekti. Tai nėra vieta, kur galima begėdiškai reklamuoti savo verslą.

Vienas įmonės, naudojančios „Facebook“ grupes, pavyzdys yra „Peloton“, uždarų dviračių ženklas. Bendrovė įsteigė oficialų „Peloton Rider“ puslapį, kuris „yra skirtas„ Peloton “narių bendruomenės valdybai dalytis savo patirtimi apie„ Peloton “dviratį ir„ iOS “programą“.

Grupė yra labai aktyvi ir žmonės ją naudoja dalydamiesi savo treniruotėmis, klausdami …

Parašykite komentarą