95 kūrybinio turinio rinkodaros idėjos (su išsamia informacija ir nuorodomis)

95 kūrybinės turinio marketingo idėjos

Prieš kelias savaites gavau šį nelaimės ištikto smulkaus verslo savininko laišką. Kažkas, kuris atėjo į vieną iš mano neseniai vykusių seminarų …

„Jūs sakėte, kad marketingo ateitis yra susijusi su turiniu. Tai prasminga, bet aš nesu kūrybinga.

Net nežinau, apie ką rašyti. Nuo ko pradėti? Man reikia pagalbos pateikiant idėjas “.

Negalėjau nepajusti nusivylimo. Žinau tą jausmą. Aš buvau ten.

„Kurti turinį“ Jie sako. „Rašykite ilgus tinklaraščio įrašus“. ‘Tiesiog padaryk tai!’ Jie sako.

Akivaizdu, JIE nežinau, kiek esate užsiėmęs ir kaip sudėtinga turinio marketingas. Tai sunkus darbas …

… ir kartais pritrūksta idėjų.

Nesijaudink, aš tau atsigavau.

Čia yra 95 kūrybinės turinio marketingo idėjos, kurias galite naudoti kurdami vertingą turinį savo svetainėje ar tinklaraštyje.

įtraukta išsami informacija, ekrano kopijos ir nuorodos kai įmanoma ir kai maniau, kad tai bus naudinga.

Yra keletas idėjų, kurių nepavyko tinkamai įgyvendinti. (Jei žinote gerą dalyką, kurio praleidau, susisiekite su manimi ir praneškite man!)

Patikrinkite sąrašą. Bet nepervargink! Tiesiog išsirink vieną ir pradėk!

1. Paverskite savo populiariausius įrašus į skaidrių bendrinimą

Norėdami rasti populiariausią įrašą, naudokite savo svetainės analizę. Tai tikriausiai geriausiai pasiteisins, jei tai bus sąrašinis įrašas, tačiau taip neturi būti.

Paverskite tai „PowerPoint“ pristatymu ir paskelbkite „Slideshare“.

Štai pavyzdys su keletu papildomų patarimų, kuriuos galite naudoti dabar.

2. Siūlykite naudos sąrašą

Nesvarbu, ar dirbate teisinėje pramonėje, ar vadovaujate sporto salei, ar jogos studijai, galite sukurti naudos, susijusios su jūsų verslu, darymą (arba nedarymą), sąrašą.

Užuot pabrėžę tiesioginius savo produkto ar paslaugos, pvz., Sporto salės, pranašumus, sutelkkite dėmesį į sveikos gyvensenos ir sporto naudą.

Rašyti apie savo verslą ar praktiką dažnai būna sunku ir daug laiko. Rašydami apie tai, ką žinote, o ne kas esate ir ką darote, praleisite mažiau laiko ir parašysite geresnį turinį.

Masažo pavydas turi puikų bendrų masažo terapijos privalumų sąrašą.

turinys-idėjos-nauda

3. Pasidalykite vengtinų dalykų sąrašu

Panašiai kaip ir naudų sąraše, sukurkite sąrašą, ko nereikia daryti ar ko nepirkti. Patarimas: Aš nerekomenduočiau sudaryti savo konkurentų sąrašo!

„10 dalykų, kurių reikėtų vengti, jei norite vengti įstatymų“

„7 geriausi maisto produktai, kurių niekada neturėtumėte valgyti, jei norite puikiai atrodyti paplūdimyje“

Arba kaip: „Septyni gėrimai, kurių turėtumėte vengti, kad išsaugotumėte savo sveikatą (Nr. 2 jus šokiruos)“

turinio, idėjos, sąrašo, kurio reikia vengti

4. Bendrinkite „must-do“ sąrašą

Ko reikia norint pasisekti savo pramonėje ar nišoje? Jei norite, kad tinklaraščio įrašas būtų reitinguojamas „Google“ paieškoje, tikrai yra sąrašas kritinių elementų, kurie ten turi būti. Yra sąrašas dalykų, kuriuos turite padaryti, kad turėtumėte bent menkiausią galimybę reitinguoti.

Kokius dalykus žmonės turi padaryti, kad pasisektų jūsų arenoje?

Jane Friedman turi išsamų pranešimą apie tai, ką turite padaryti, jei norite, kad jūsų knyga būtų išleista.

5. Pažymėkite savaitės klausimą

Galbūt jau turite savo svetainės skiltį Dažniausiai užduodami klausimai, bet kodėl gi neišplėtę jos keliais tinklaraščio įrašais ar puslapiais.

Surinkite klientų klausimus ir kiekvieną savaitę atkreipkite dėmesį į vieną iš jų.

Tai gali būti klausimai apie jūsų produktą ar paslaugą, arba jie gali būti susiję su jūsų pramone.

„Care.com“ kiekvieną savaitę savo „Facebook“ puslapyje paskelbia naują klausimą.

turinys-idėja-klausimai

6. Savaitės nuorodų apibendrinimas

Tikėtina, kad atkreipsite dėmesį į tai, kas vyksta jūsų pramonėje ar bendruomenėje, susijusioje su jūsų verslu.

Kodėl gi nepažymėjus svarbių ir naudingų straipsnių, naujienų ir tinklaraščio įrašų visą savaitę.

Skirkite kelias minutes penktadienį ir paverskite jas trumpu tinklaraščio įrašu su antrašte, nuoroda ir keliais sakiniais, pataikančiais svarbiausiais žodžiais.

Be mokymo ir instruktavimo per „SuperSimpl“, aš kas savaitę siunčiu el. Laišką su geriausiu skaitmeninės marketingo turiniu, kurį kiekvieną savaitę randu iš interneto.

Pateikiu keletą minčių, pateikiu nuorodas į išteklius ir įrankius bei 10 geriausių puikių pranešimų, el. Laiškų, tinklalaidžių, atsisiuntimų ir kt. Sąrašą.

skaitmeninės marketingo apžvalga

7. Numatykite ateities tendencijas

Tu ekspertas.

Galbūt nesate įpratę prognozuoti savo pramonės tendencijų, tačiau tikriausiai žinote daug daugiau apie tai, kas ateina į kelią, nei jūsų klientai.

Kiekvieną mėnesį ar ketvirtį skirkite šiek tiek laiko, kad apibendrintumėte, kas vyksta jūsų pramonėje ir ką, jūsų manymu, laukia artimiausia ateitis.

Žemiau pateiktame Jeffo Bullo pranešime apžvelgiamos penkios skaitmeninės marketingo tendencijos, kurios, jo manymu, sutrikdys jūsų verslą.

turinys-idėjos-tendencijos

8. Skatinkite sezoninį išpardavimą

Bet skelbkite ne tik apie pardavimą, bet ir pakvieskite savo klientus į sezoną.

Ar kritimas jau už kampo? Tikrai galite tai pasakyti, kai greitai apžvelgsite „Starbucks“ metinę reklamą „Pumpkin-Spice-everything“.

Karšta. Ką tik gavau šį el. Laišką iš „Starbucks“.

turinys-idėjos-sezoninis

9. Skelbkite apie būsimą reklamą

Ar žmonės mėgsta jūsų produktą ar paslaugą?

Jei nesate nuolatinių pardavimų ir akcijų verslas, kodėl gi neskirkite laiko viešai paskelbti naują akciją, produkto pristatymą ar specialų pasiūlymą.

Tiesą sakant, jūsų pardavimas dažnai bus didesnis, jei paskatinsite savo reklamą naudodami el. Pašto seriją. Praneškite žmonėms iš anksto, ką turite. Kaip tai jiems padės. Ir ko jie turėtų ieškoti.

Sukurti laukimą ir šviesti tuo pačiu metu. Tai puikus būdas išlaikyti žmones įsitraukusius ir pasirengusius pirkti, kai jūs pagaliau atidarote registraciją ar paleidžiate.

10. Pirkimo kelionės dokumentas

Ar tiekiate vietinius produktus? Ar jūs ieškote retų radinių ieškotojų? Ar ieškote unikalių pasiūlymų ir pasiūlymų?

Kodėl nepasiėmus telefono ir neįrašius vaizdo įrašų apie jus „medžioklės“ ar pirkimo kelionėje?

Tai ypač gera idėja, jei dirbate maisto ir gėrimų pramonėje ir gaminate vietinius produktus.

Lažinuosi, kad jūsų klientai norėtų pamatyti, kur ir kaip perkate ingredientus.

11. Užfiksuokite kitą konferenciją

Jei nesate „Snapchat“, yra didelė tikimybė, kad praleisite didžiulę galimybę. „Snapchat“ yra didelis. Tikrai didelis. Ir auga.

Nuostabus yra įtraukimo ženklų skaičius platformoje.

Ar artėja konferencija? Įsitikinkite, kad pradedate kurti savo auditoriją ir sekate „Snapchat ASAP“.

Tada naudokite „Snapchat“, kad dokumentuotumėte savo kelionę. Vietos, kuriose einate. Žmonės, kuriuos sutinki. Pranešėjai. Vietos. Restoranai.

Net nesėkmės ir neteisingi posūkiai.

12. Užfiksuokite „Užkulisių“ akimirkas

Nesvarbu, ar jūsų verslas yra virtuvėje, gamykloje ar posėdžių salėje, užkulisiuose yra akimirkų, kurios būtų patrauklios jūsų auditorijai.

Naudokite „Snapchat“, kad parodytumėte „Kur jis pagamintas“ arba „Kaip tai atsitiko“. Su kuo važiuojate ir su kuo susiduriate. Arba kaip tai atrodo iš tikrųjų už kadro.

Įžymybės ir muzikantai tai darė amžinai. Dabar galite ir jūs.

Gary Vaynerchuckas yra „Snapchat“ meistras ir tai atsiperka, didelis laikas.

13. Paverskite savo nuotraukas ir vaizdo įrašus į „Instagram“ istorijas

Ar „Instagram“ sukūrėte sekantį turinį, bet ne „Snapchat“? Nesijaudink. Tiesiog dokumentuokite savo keliones, konferencijas ar užkulisius naudodami nuotraukas ir trumpus vaizdo įrašus tiesiai į savo telefoną.

Tada eikite į „Instagram“ ir sukurkite istoriją naudodami tuos pačius paveikslėlius ir vaizdo įrašus.

Jums leidžiama naudoti viską, ką paėmėte per pastarąsias 24 valandas. Taigi tiesiog įsitikinkite, kad pridedate savo turinį eidami. Ypač jei aprėpiate kelias dienas.

14. Pasukite „Snapchats“ į „Instagram“ istorijas

Kaip ką tik minėjau, trumpus vaizdo įrašus ar nuotraukas iš praėjusių 24 valandų galite paversti „Instagram“ istorijomis. Be to, jie rodomi jūsų sekėjo „Instagram“ viršuje IR IR jūs pamatysite, kas žiūri kiekvieną segmentą.

Norite sutaupyti laiko?

Galite užmušti du paukščius vienu akmeniu, įrašydami savo vaizdo įrašus ir nuotraukas naudodami „Snapchat“, tada importuokite juos per „Instagram Stories“.

Šis vaizdo įrašas parodys, kaip:

15. Parašykite po įvykio suvestinę

Ar jūs ar jūsų darbuotojai dalyvaujate konferencijose, dirbtuvėse, seminaruose ar kituose mokymo renginiuose?

Padarykite užrašus ir sujunkite tuos užrašus į santrauką po įvykio ir užrašymą.

Travisas iš „Extra Pack of Peanuts“ paskelbė savo patirties apžvalgą 2013 m. Pasaulio dominavimo viršūnių susitikime.

Jis ne tik aprašė įvykį, bet ir paskelbė mintis taip, kad jo skaitytojai galėtų sužinoti ir pasinaudoti jo patirtimi.

turinys-idėjos-įvykis-santrauka

16. Parašykite apie apklausą ir rezultatus

Nesvarbu, ar tai formalu, ar neoficialu, galite atlikti klientų, klientų ar pardavėjų apklausą, surinkti rezultatus ir tada parašyti apie juos savo tinklaraštyje.

Socialinės žiniasklaidos ekspertas kasmet parengia nuostabią socialinės žiniasklaidos marketingo pramonės ataskaitą. Patikrinkite, jei dar to nepadarėte.

turinio marketingo idėjų socialinės žiniasklaidos ekspertų ataskaita

17. Sukurkite „Top 10“ sąrašą

Žinoma, tai nebūtinai turi būti tiksliai dešimt, tačiau tikriausiai galite sugalvoti keliolika sunumeruotų sąrašų, susijusių su jūsų verslu.

Tendencijos. Įžvalgos. Patarimai. Daryti. Vengti. Aplankyti. Valgyti. Matyti. Patirti.

Čia yra mano 10 geriausių būdų uždirbti 10 000 USD per mėnesį, naudojant tai, ką jau žinote.

patikrintų būdų uždirbti 10 000 USD per mėnesį internete

18. Naudokite dangoraižių techniką

Brianas Deanas iš „Backlinko.com“ yra žinomas dėl to, kad sugalvojo „Dangoraižių technikos“ idėją – tai būdas priversti jūsų tinklaraščio įrašus gerai įvertinti „Google“.

Prielaida yra rasti raktinio žodžio, pagal kurį norite reitinguoti, reitingo įrašą Nr. 1. Išanalizuokite, kad nustatytumėte, kodėl tai yra 1 numeris. Tada sukurkite ką nors dar geresnio.

Tiesą sakant, aš būtent tai ir padariau, kad patektų į „Google“ viršūnę terminui „turinio marketingo idėjos“.

Kai aš pradėjau, aukščiausias šios frazės įrašas turėjo 50 idėjų ir buvo gana paprastas. Aš pakėliau daiktus iki 75. Dabar jūs skaitote pataisytą įrašą su 95 turinio marketingo idėjomis.

Tikimės, kad jums nereikės pateikti tiek daug savo įrašo idėjų!

19. Paruoškite dienos patarimą

Reikia kūrybingų „Twitter“ marketingo idėjų?

Kodėl gi neužrašius ilgo greitų patarimų sąrašo ir iš anksto suplanavus juos paskelbti kiekvieną dieną per mėnesį.

Pavyzdžiui, @ittotd kiekvieną dieną skelbia dienos IT patarimą.

20. Interviu pramonės ekspertai

Interviu galite atlikti asmeniškai, telefonu ar net el. Paštu. Apsvarstykite galimybę atlikti keletą ilgų interviu ir trumpesnių interviu seriją.

Taip pat galite išsiųsti klausimų sąrašą keliems ekspertams ir surinkti visus jų atsakymus į vieną įrašą ar per tam tikrą laikotarpį.

Mary Fernandez tai labai gerai įgyvendino savo pranešimu „13 patyrusių verslininkų teikia geriausią patarimą pradedantiesiems“.

turinio marketingo idėjų Mary Fernandez interviu įrašas

21. Tolesni veiksmai dėl būsimų tendencijų prognozavimo

Ar esate parašęs ateities tendencijų įrašą?

Jei jau praėjo šeši …

Parašykite komentarą