Affiliate marketingas
Affiliate marketingas idėja yra nuostabi: užsiregistruokite į partnerystės programą, parduokite kieno nors kito produktą ir už šį pardavimą gaukite rekomendacinį mokestį.
Dėl to Affiliate marketingas programos yra labai paprastas būdas pradėti internetinį verslą.
Affiliate marketingas rizika
Problema yra ta, kad užuot pritraukusi žmones, bandančius pradėti tikrą Affiliate marketingas verslą, partnerystės rinkodara greitai tapo „greito praturtėjimo nieko nedarant” schemų taikiniu, suteikiančiu jai blogą vardą dėl siaubingų patarimų, kurie apie ją sklido kartu su apgaulingais pasiūlymais, kurie ėmė rodytis į kairę ir į dešinę (jau nekalbant apie visą šlamštą, su kuriuo teko susidurti paieškos sistemoms).
Tačiau jei tai darote etiškai ir turite omenyje savo auditoriją, tai vis dar yra vienas geriausių būdų užsidirbti iš naujos svetainės (jei ją pradedate).
Nemanau, kad tai turėtų būti pagrindinis jūsų uždarbio šaltinis, ir tikriausiai visada turėtumėte siekti, kad galiausiai turėtumėte savo produktų.
Nors Markas ir aš nesame affiliate milijonieriai, mes galime daugiau nei apmokėti sąskaitas vien iš affiliate pajamų, o šis uždarbis buvo gautas daug išmokus ir padarius daug klaidų.
Išbandėme beveik visus pagrindinius partnerių tinklus ir eksperimentavome su beveik visais srauto generavimo būdais: nuo SEO, socialinės žiniasklaidos iki mokamos reklamos.
Šiame įraše pasidalysiu su jumis 17 dalykų, kuriuos visada darome, kai bandome generuoti pajamas iš filialų (ir juos demonstruojančiais pavyzdžiais).
17 Affiliate marketingas patarimai
Turėkite savo auditoriją
Visada turėkite atsarginį pasiūlymą
Stebėkite savo nuorodas
Naudokite pakartotinį nukreipimą
Naudokite švino magnetus auditorijai segmentuoti
Dėkojimo puslapiuose pateikite nuorodas į atitinkamus pasiūlymus
Daugiau nei vieną kartą atlikite tolesnius veiksmus dėl tikslinių produktų
Parodykite savo veidą ir asmenybę
Parodykite, kaip produktas naudojamas realiame pasaulyje
Įtraukite savybes ir privalumus
Įberkite šiek tiek druskos į žaizdas
Kurkite vaizdo įrašus
Pasiūlykite atsakyti į klausimus
Siūlykite alternatyvas
Siūlykite premijas
Gaukite specialių pasiūlymų ir pridėkite trūkumo (dovanų derinys)
Išsaugokite nuolaidas „Exit-Pop
Mėgaukitės!
Ko išmoksite
Kaip sukurti savo verslą, kad maksimaliai padidintumėte pajamas
Kaip surinkti daugiau el. laiškų ir gauti maksimalią naudą iš savo prenumeratorių sąrašo
Kaip sekti nuorodas ir naudoti pakartotinį nukreipimą
Kaip kurti turinį ir naudoti kopijas, kurios didina konversijas
Kaip naudoti premijas ir pasiūlymus, kad gautumėte daugiau pardavimų
I skyrius: Verslo sąranga
Šiame skyriuje aprašysime, kaip nustatyti savo verslą, kad maksimaliai padidintumėte partnerių pajamas. Tai yra esminiai dalykai, o jų neteisingas pasirinkimas gali labai apsunkinti jūsų veiklą.
Kai kurie iš jų labiausiai pažengusiems skaitytojams gali atrodyti gana paprasti, tačiau atidžiai juos įsidėmėkite, nes jie gali pakeisti arba sužlugdyti jūsų verslą.
Taip pat reikia atkreipti dėmesį į tai, kad daugelis šių pagrindų aiškiai susiję su autoritetingų svetainių valdymu, o ne su PPC paremtų partnerystės kampanijų vykdymu.
1. Turėkite savo auditoriją
Prisimenate tuos laikus, kai kiekvienas rinkodaros specialistas kūrė dešimtis puslapių „HubPages” ir „Squidoo”?
Rinkodaros specialistai tai vadino „bambeklių rinkodara”. Kaip rodo „Google Trends”, ji jau daug metų yra negyva žąsis.
rinkodaros tendencija
Maždaug tuo pačiu metu internete atsirado milijonai plono turinio svetainių, kuriose buvo reklamuojama viskas – nuo riebalų nykimo tablečių iki „Amazon” produktų.
Kurį laiką jos klestėjo. Paskui įvyko „Panda” atnaujinimas ir šios svetainės tūkstančiais iškrito iš SERP.
Viskas paprasta: lankytojų srautas negali priklausyti nuo kitų platformų.
Google” gali pakeisti savo algoritmą pagal užgaidą, „Facebook” gali pakeisti savo pasiekiamumą per dieną, o madingi nauji socialiniai tinklai gali bet kada užsidaryti.
Štai kodėl 2020 m. turite valdyti savo auditoriją.
Nuosava auditorija ir. Tilto puslapiai
Partnerinėje rinkodaroje galite turėti savo auditoriją arba laikinai išsinuomoti jos dėmesį naudodamiesi tiltų puslapiais.
Toliau pabandykime išsamiau suprasti, ką tai reiškia.
Kas yra tilto puslapiai?
Pasak „Google”: „Tiltų puslapiai – tai puslapiai, kurių pagrindinė paskirtis – nukreipti naudotojus į trečiųjų šalių svetaines”.
Šie puslapiai kuriami tik tam, kad gaudytų paieškos srautą ir nukreiptų jį į partnerio pasiūlymą.
Tilto puslapis gali būti straipsnis „HubPages” svetainėje, tinklaraščio įrašas „Blogger.com” svetainėje arba net atskira filialo svetainė, kurios turinys yra plonas ir kurioje nėra jokio realaus socialinės žiniasklaidos pėdsako ar bendruomenės veiklos.
Lankytojai iš tikrųjų nesąveikauja su tarpiniais puslapiais. Jie užsuka į puslapį, kelias sekundes jį apžiūri, spusteli nuorodą ir išeina. Iš esmės tik trumpam išsinuomojate auditoriją.
Kaip galite įsivaizduoti, tiltiniai puslapiai nesukuria puikios naudotojo patirties.
Yra keturios priežastys, kodėl tokie puslapiai yra blogi ilgalaikei partnerių rinkodarai:
Nėra vertės. Tilto puslapiai nesuteikia jokios realios vertės naršytojams. Tai blogai klientams ir jūsų verslui – esate tik per žingsnį nuo „Google” plaktuko.
Nestabilūs. Trečiųjų šalių platformose talpinami tiltų puslapiai bet kurią dieną gali nukristi dėl algoritmo atnaujinimo.
Nėra klientų prisiminimų (nėra prekės ženklo). Naršytojas pamirš apie jūsų svetainę, vos tik iš jos išeis. Galite pamiršti apie tai, kad gausite įvesties srautą tilto puslapiuose.
Reikia kasdien generuoti šviežią srautą. Jei SEO ir (arba) socialinės žiniasklaidos buvimas miršta, nėra galimybės pasinaudoti esamu srautu.
Kaip pavyzdį pažvelkite į šią ploną partnerių svetainę, skirtą raktų registravimo programinei įrangai. Ar pasitikėtumėte svetaine su tokiu turiniu?