Ar „Google“ atsiliepimai padeda reitingus ir SEO?

Trumpas atsakymas yra „taip“, „Google“ apžvalgos padeda pagerinti paieškos reitingą ir bendras SEO pastangas. Nors paieškos reitinge yra daugybė veiksnių, internetiniai klientų atsiliepimai gali būti stiprus signalas paieškos sistemoms, perduodantis patikimumą ir autoritetą. Laikmetyje, kai mažoms įmonėms konkurencija internete tapo vis griežtesnė, internetinių atsiliepimų valdymas yra būdas atskirti savo verslą ir padidinti jūsų matomumą paieškos rezultatuose.

Iš kur mes žinome apžvalgas?

Kai pagalvoji apie SEO, klientų atsiliepimai nėra pirmas dalykas, kuris ateina į galvą. Atsižvelgiant į visas kitas pagrindines SEO sritis, kurias reikia rūšiuoti, pvz., Turinio kūrimas ir nuorodų kūrimas, apžvalgos tiesiog nesulaukia didelio dėmesio. Bet jie turėtų – ypač jei jūsų verslas yra vietinis.

Remiantis „Local SEO Guide“ atliktu 2017 m. „Local SEO Ranking Factors“ tyrimu, „Google“ mano verslo apžvalgos, kuriose buvo ieškomas raktinis žodis, buvo antras įtakingiausias veiksnys, nagrinėjant vietinio verslo našumą laukelyje „Local Pack“. vietinė paieška ir žemėlapių rezultatai, rodomi atitinkamų „Google“ paieškų viršuje.

google serp už kačių prieglaudos užklausą su vietinėmis apžvalgomis

Tai galite pamatyti vykdydami užklausą aukščiau esančiame ekrano kopijoje. Kai ieškojau „kačių prieglauda“, vienas iš veiksnių, kurį „Google“ naudojo nustatydama, kurias įmones rodyti „Local Pack“, buvo atsiliepimai. Konkrečiai, atkreipkite dėmesį į apžvalgų fragmentus kiekvienos įmonės vietos apačioje – mano paieškos terminai (o kartais ir panašūs ar semantiškai susiję, pvz., „Priėmimas“) yra paryškinti, rodantys „Google“ tinkamumą.

Tiesą sakant, vienintelis paieškos reitingo faktorius, kuris buvo svarbesnis už apžvalgas, yra bendras papildomų natūralių reitingų skaičius – kitaip tariant, jei svetainė yra tinkama SEO ir jau turi puikų organinį reitingą daugeliui terminų, svetainė labiau tikėtina, kad bus rodoma „Local Pack“.

Ką daryti, jei nesate vietinis verslas? Ar vis dar svarbu apžvalgos? Jei jūsų verslas veikia griežtai el. Prekybos srityje arba nėra tikros fizinės vietos, vis dar yra tyrimų, patvirtinančių SEO apžvalgos svarbą. Apžvalgų valdymo platforma „Yotpo“ ištyrė klientų atsiliepimų įtraukimo į internetinių įmonių svetainių pavyzdžius poveikį. Per 9 mėnesių tyrimą „Google“ natūralios puslapio peržiūros padidėjo nuo maždaug 5,5 tūkst. Mėnesio iki stulbinančių 8 tūkst. Per mėnesį. Neblogai!

Kodėl apžvalgos turi reikšmės SEO?

Tyrimai yra šaunūs ir visiems patinka matyti didesnio srauto įmonių diagramas, tačiau tikriausiai vis dar nesate tikri, kaip internetinės apžvalgos taip veikia įmonių reitingus. Iš tikrųjų yra keletas gana paprastų paaiškinimų, kodėl „Google“ apžvalgos padeda reitingus.

  1. „Google“ labiau pasitiki jūsų klientais nei jumis.

Gerai, tai šiek tiek perdėta, bet faktas yra tas, kad „Google“ priklauso nuo signalų, kad nustatytų, ar svetainė verta gerų reitingų, ar ne. Tai matėme nuo pat pirmųjų „Google“ dienų, kai svarbu nuorodos. Kai jūsų svetainė gauna nuorodą iš kitos susijusios svetainės, „Google“ tai supranta kaip tam tikrą pasitikėjimą ir apdovanoja jus geriau matomumu. Panašiai, kai klientas peržiūri jūsų verslą (gerą ar blogą), jis sako „Google“, kad jūsų įmonė yra ne tik reali, teisėta operacija, bet ir kiti žmonės su ja bendravo ir gali padėti būsimiems potencialiems klientams priimti sprendimus. Trumpai tariant, „Google“ mėgsta tokius dalykus.

  1. „Google“ mėgsta skaityti.

Kaip ir knygnešys jūsų gyvenime, „Google“ „skaito“ jūsų svetainę, kad suprastų pasaulį (arba šiuo atveju – internetą). Kuo daugiau turinio bus galima skaityti, tuo daugiau jis sužinos apie jūsų verslą. Kai naudosite klientų atsiliepimus savo svetainėje dėl SEO arba sugeneruosite juos „Google“ mano versle, „Google“ turi daug skaitymo turinio ir daug raktinių žodžių, kurie padės suprasti jūsų verslą.

Pamenate, kaip ieškojau „kačių prieglaudos“, o „Google“ ištyrė mano užklausą kaip raktinį žodį iš verslo apžvalgų? Klientai netyčia aprašys jūsų produktus ir paslaugas „Google“, o šie atsiliepimai jūsų verslui suteikia SEO vertės, klientams net nežinant, kad jie jums padeda. Peržiūros netgi gali padėti užpildyti turinio spragas, kurios gali būti jūsų svetainėje, ir tokiu būdu padidinti jūsų reitingą ir bendrą matomumą.

  1. Puikūs atsiliepimai = daugiau žvaigždžių = daugiau paspaudimų.

Patinka jums tai ar ne, žmonės pasitiki apžvalgomis. Pagalvokite apie tai tokiu būdu – jei susiduriate su „Local Pack“ ir du iš įmonių turi 2 žvaigždučių įvertinimus, o trečiasis – 5 žvaigždučių, kurį greičiausiai spustelėsite?

Jau seniai žinoma, kad SEO reitingą įtakoja paspaudimų rodikliai. Jei didelė dalis paieškų jūsų svetainę pasirenka iš paieškos rezultatų, „Google“ daro prielaidą, kad darote kažką gerai, ir apdovanos jūsų svetainę geresniais reitingais. Atsiliepimai gali atlikti didelę reikšmę paspaudimų rodikliais, ypač jei reguliariai generuojate šviečiančias apžvalgas. Viliodami aukštus įvertinimus turinčius paspaudimus, greičiausiai taip pat padidinsite reitingus.

Kaip įmonės gali tvarkyti internetines apžvalgas dėl aukštesnių reitingų?

blizgi oranžinė „Google“ apžvalgos žvaigždėLaimei, jei jūsų verslas dirba gerai, peržiūros internete valdymas neturėtų būti per didelis jūsų išteklių apmokestinimas. Yra daugybė būdų, kaip išnaudoti visas apžvalgas, tačiau vienas iš svarbiausių yra įtraukti atsiliepimus į savo svetainę. Atsižvelgiant į jūsų svetainės tipą ir verslą, tam yra daugybė įrankių, o įgyvendinimas gali skirtis, tačiau pažvelkite į tokius įrankius kaip „Yotpo“ ar „Kudobuzz“, kuriuos galima naudoti norint susieti svetainę su esamomis apžvalgomis, sukurti naujų vienų ir skatina potencialių klientų pasitikėjimą.

Galų gale turėtumėte įtraukti apžvalgas į savo SEO strategiją. Samdyti SEO agentūrą yra puikus pasirinkimas mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms kurti, bet nenorintiems mokėti už vidinę komandą.

„Leverage Marketing“ tinkle apžvalgos valdymas yra tik viena taktika, kurią naudojame kurdami holistines SEO strategijas, kurias pritaikome savo klientams. Jei esate pasirengę sužinoti, kokius atsiliepimus galima padaryti jūsų SEO ir jūsų verslui, susisiekite su mumis šiandien.

Parašykite komentarą