Ar jūs kada nors skaitėte apie pagrindines „Apple“ vertybes?

Net ir puikūs prekės ženklai turi investuoti į prasmę, jei nori išlikti puikūs. Šioje dinamiškoje, klientų orientuotoje rinkoje niekas nėra saugus. Nesvarbu, ar esate „Apple“, ar „Nike“, ar „Coke“, jums reikia apgalvotų investicijų apibrėžiant savo įmonės misiją, jei tikitės išlaikyti savo aktualumą, vertę ir gyvybingumą.

Tik 20% prekių ženklų manoma, kad visame pasaulyje prasmingai ir teigiamai veikia žmonių gyvenimą, o socialinėms technologijoms ir toliau skatinant vartotojų aktyvumą, daugelis kompanijų atsibunda suvokdami, kad savo vertybių ir misijos išdėstymas nėra prabanga. Vietoj to, norint išsiaiškinti, kaip jūsų prekės ženklas atgaivina pagrindines vertybes, dabar labai svarbu jūsų prekės ženklo reputacija ir darbuotojų produktyvumas.

Įdomus skaitymas jauniesiems įkūrėjams ➤ Jack Ma patarimas jauniesiems verslininkams

„Apple“ visada buvo kitokia. Kitokio tipo kompanija, turinti kitokį požiūrį į pasaulį. Steve’as Jobsas turėjo talentą nustatyti, kas yra svarbu ir kas ne, ir drąsos išvengti to, kas, jo manymu, yra nereikalinga.

Steve’o Jobso filosofija: galvokite apie skirtingą marketingo kampaniją

„Think Different“ buvo marketingo kampanija, kurią „Apple“ pradėjo vadovaudamas Steve’ui Jobsui, kai jis 1997 m. Pradėjo eiti laikinojo „Apple“ generalinio direktoriaus pareigas, o įmonės padėtis buvo gana bloga.

„Think Different Campaign“ atspindėjo jo filosofiją kurti geriausius produktus rinkoje. Tai buvo prekės ženklo įvaizdžio kampanija, emociškai patraukli ne tik potencialiems klientams, bet ir „Apple“ darbuotojams, pamiršusiems, apie ką yra „Apple“.

Antroji jo strategija, kad įmonė veiktų ilgiau, buvo nužudyti savo „Apple“ produktus, kol kas nors kitas juos nužudė nauju produktu.

„Rinkodara yra susijusi su vertybėmis. Tai sudėtingas ir triukšmingas pasaulis, ir mes negausime galimybės paskatinti žmones daug apie mus prisiminti. Nė viena įmonė nėra. Taigi turime aiškiai žinoti, ką norime, kad jie žinotų apie mus. “ – Styvas Džobsas

Paaiškinimui – „Apple“ 1997 m. Paleido „iPod“, kuris visam laikui nužudė „Sony Walkman“, tačiau jie nepailsėjo ir 2007 m. Atvedė „iPhone“, kuris buvo vadinamas „iPod“ žudiku.

2010 m. „Apple“ išleido „Steve Jobs“ vadovaujamą „iPad“ ir jis prognozavo, kad tai užmuš kompiuterių rinką. Tas pats vyksta ir šiandien. Šios vertės atsispindi „Apple“ produktuose, nes „Apple“ produktai yra patys novatoriškiausi produktai rinkoje. Jie dirba sklandžiai iš dėžutės, o „Apple“ teikia geriausią klientų aptarnavimą.

Steve’as Jobsas: pagrindinės „Apple“ vertybės

Steve’as Jobsas įkvepiamai kalba apie pagrindines „Apple“ vertybes ir, svarbiausia, apie jį patį. Steve’as Jobsas diskutavo apie naują kampaniją „Mąstyk kitaip“ ir kalbėjo apie tai, kaip „Apple“ turi pakeisti marketingo strategiją į tokią, kurioje akcentuojamos pagrindinės vertybės. Toliau jis kalbėjo apie tai, kaip pagrindinė „Apple“ vertybė buvo pagerbti žmones, manančius, kad jie savo aistra gali pakeisti pasaulį.

Pagrindinė „Apple“ vertybė nėra kampanija „Mąstyk kitaip“. Jo pagrindinė vertė yra pagaminti geriausius produktus rinkoje ir sutelkti dėmesį į pasirinktus produktus, kad jie galėtų tobulėti ir diegti naujoves.

Šios pagrindinės vertybės yra priežastis, kodėl „Apple“ produktai buvo nuolat puikūs, ir tai yra priežastis, dėl kurios galite užeiti į bet kurią „Apple“ parduotuvę visame pasaulyje ir gauti tą pačią patirtį. Nuo pardavimo partnerių iki aukščiausio lygio vadovų „Apple“ vienija bendra kultūra. Būtent ta kultūra užtikrina, kad „Apple“ klientai galės mėgautis patirtimi, kurios jie tikėjosi, kai tik bendrauja su „Apple“.

„Apple“ kaip įmonė vertina: „Apple Core Values ​​1981“

Žemiau galite rasti originalias „Apple“ vertybes:

  • Vienas žmogus, vienas kompiuteris.
  • Mes to siekiame ir išsikelsime agresyvius tikslus.
  • Mes visi kartu leidžiamės į nuotykius.
  • Mes kuriame produktus, kuriais tikime.
  • Mes esame tam, kad pasiektume teigiamų pokyčių visuomenėje ir gautume pelno.
  • Kiekvienas žmogus yra svarbus; kiekvienas turi galimybę ir pareigą keisti.
  • Mes visi kartu jame, laimime ar pralaimime.
  • Mes entuziastingi!
  • Mes esame kūrybingi; mes nustatėme tempą.
  • Norime, kad visi kartu mėgautųsi nuotykiais.
  • Mums rūpi tai, ką darome.
  • Norime sukurti aplinką, kurioje klestėtų „Apple“ vertybės.

Pagrindinės „Apple“ vertybės, pasak Tim Cook

7 pagrindinės „Apple“ vertybės, kurias valdo Timas Cookas, jau peržengia „Steve Jobs“ principus, kuriais remiantis iš pradžių buvo kuriamas „Apple“ prekės ženklas.

Išardydami „Apple“ misijos pareiškimą (verslo filosofiją) ir šią Tim Cooko citatą:

  • Mes tikime, kad mes esame Žemės akivaizdoje ir gaminame puikius produktus.
  • Mes tikime paprastu, o ne kompleksiniu.
  • Manome, kad turime turėti ir kontroliuoti pagrindines gaminamų produktų technologijas.
  • Dalyvaujame tik tose rinkose, kur galime reikšmingai prisidėti.
  • Mes tikime sakydami „ne“ tūkstančiams projektų, kad iš tikrųjų galėtume sutelkti dėmesį į kelis iš tikrųjų svarbius ir reikšmingus mums.
  • Mes tikime giliu bendradarbiavimu ir grupių apdulkinimu, kurie leidžia mums atsinaujinti taip, kaip kiti negali.
  • Mes nesusitenkame su kuo mažiau nei su kiekvienos kompanijos grupės kompetencija ir turime sąžiningumo sau pripažinti, kai klystame, ir drąsos pasikeisti.

Pagrindinės vertybės yra tai, kas palaiko viziją, formuoja kultūrą ir atspindi tai, ką vertina įmonė. Jie yra įmonės tapatybės esmė, principai, įsitikinimai ar vertybių filosofija.

Parašykite komentarą