Ar skaitmeninė rinkodara yra gera karjera?

Gyvename laikais, kai žmonės viskam naudojasi internetu. Nesvarbu, ar tai būtų sąskaitų apmokėjimas internetu, maisto prekių pirkimas savaitei, dovanų pirkimas, atostogų planavimas ar bet kas kita, žmonės prisijungia prie savo nešiojamųjų kompiuterių, išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių ir namų kompiuterių, kad galėtų kasdien vykdyti savo verslą.

Vis didėjantis interneto populiarumas sukūrė milžinišką galimybę įmonėms išplėsti savo verslo įtaką kibernetinės erdvės pasaulyje. Tradicinė plytų ir skiedinių parduotuvė perėjo į internetinę parduotuvę, kur patogiu pelės mygtuko paspaudimu viską galima įsigyti.

Tradicinė plytų ir skiedinių parduotuvė perėjo į internetinę parduotuvę, kur patogiu pelės mygtuko paspaudimu viską galima įsigyti.

Kas yra skaitmeninės marketingo profesionalas?

Auganti tendencija skaitmeninti verslą sukūrė poreikį naujo tipo profesionalams: gerai išmanantiems verslą ir skaitmeninės marketingo meną. Šie žmonės turi žinių ir įgūdžių, reikalingų panaudoti interneto galią, siekiant sukurti efektyvias el. Pašto reklamos kampanijas, bendruomenės tinklaraščius, tinklalapius, socialinės žiniasklaidos skelbimus ir dar daugiau – visa tai siekiama sėkmingai užmegzti ryšį su šiuolaikiniais internetą išmanančiais vartotojais. Žinių skaitmeninės marketingo profesionalų paklausa auga eksponentiškai.

Skaitmeninės marketingo karjeros sritis apima daugybę nišinių darbų. Skaitmeninė marketingas apima, bet neapsiriboja, šias pozicijas:

  • Internetinio turinio kūrėjas
  • Socialinės žiniasklaidos marketingas
  • Paieškos sistemų optimizavimo specialistas
  • Verslo analizės specialistas
  • Prekės ženklo valdymas
  • Mobiliosios marketingo specialistas
  • Interneto dizaineris
  • Profesionalus tinklaraštininkas
  • Paieškos ekspertas
  • Pašto marketingo specialistas

Koks yra skaitmeninės marketingo tikslas?

Sėkmingas skaitmeninės marketingo specialistas turės įvairių įgūdžių, skirtų užmegzti ryšį su klientais ir turėti didelę teigiamą įtaką klientams, norintiems sužinoti daugiau apie konkretų produktą ar paslaugą. Galutinis tikslas yra padidinti pardavimus verslui, o skaitmeninė marketingas yra efektyviausias būdas pasiekti šį tikslą.

Geidžiami skaitmeninės marketingo įgūdžiai:

Norint turėti naudingą karjerą skaitmeninėje rinkodaroje, svarbu įgyti šiuos įgūdžius:

  • Atvykstamasis marketingas – turi galimybę panaudoti atvykstamąją rinkodarą kuriant naujus potencialius klientus.
  • Lankstumas – gali pakeisti tai, kas neveikia, kad pasiektumėte savo projekto tikslų.
  • Stiprūs organizaciniai įgūdžiai – sugeba vienu metu valdyti kelis skirtingus kampanijos aspektus.
  • Pardavimų patirtis – turi turėti praktinių žinių apie pardavimus ir kompetencijos. Skaitmeninė marketingas reikalauja sugebėti suprasti ir numatyti pardavimo tendencijų pokyčius.
  • Prekės ženklo naudojimo patirtis – turi turėti galimybę sukurti efektyvią prekės ženklo strategiją.
  • Geba sukurti puikius svetainių nukreipimo puslapius
  • Žinios apie turinio rašymo platformas, tokias kaip „Word Press“.
  • Stiprūs socialinės žiniasklaidos įgūdžiai – turi sugebėti kurti efektyvius, potencialiai „virusinius“ socialinės žiniasklaidos įrašus, kuriais siekiama padidinti prekės ženklo ar produkto poveikį. Tokio tipo įrašai yra labai tinkami socialinių tinklų vartotojams.
  • Susipažinimas su skaitmeninių analizės įrankių veikimu ir jų supratimas.
  • Gebėjimas atpažinti ir perkonfigūruoti nepakankamai veikiantį turinį, siekiant padidinti prekės ženklo poveikį ir klientų sąveiką.
  • HTML žinios – gali naudoti HTML, kad būtų galima sukurti patrauklių antrinių antraščių ir kito vizualiai patrauklaus turinio.
  • Paieškos variklių optimizavimo (SEO) patirtis – norint suprasti SEO veikimą, labai svarbu padidinti paieškos sistemų reitingą. Kuo aukščiau įmonė užima reitingą, tuo didesnė tikimybė, kad žmonės spustelės tos įmonės svetainę paieškos sistemos užklausos rezultatuose.
  • Tvirtas sugebėjimas naudoti reklamavimo platformas, tokias kaip „Google AdWords“, kuriant efektyvius skelbimus.

Koks žmogaus tipas geriausiai tinka karjerai skaitmeninėje rinkodaroje?

Skaitmeninė marketingas yra sparčiai augantis ir besikeičiantis karjeros kelias. Atsiradus daugiau bendravimo kanalų, auga ir poreikis kvalifikuotiems žmonėms neatsilikti nuo poreikių. Skaitmeninės marketingo karjeroje geriausiai tinka tobulėti tam tikros asmenybės savybes turintis žmogus.

  • Aistringas – šis žmogus turi įgimtą smalsumą ir norą kurti.
  • Novatoriškas – šis žmogus gali galvoti ne savo rankose, kad sugalvotų naujų ir įdomių būdų pasiekti naujus klientus.
  • Pacientas – kažkas, tik pradedantis skaitmeninę rinkodarą, turi suprasti, kad kartais tai yra bandymas po klaidą. Jie turi sugebėti būti kantrūs sau ir procesui.
  • Turi tam tikrą subtilumo laipsnį bendraudamas su klientais.
  • Stiprūs klausymo įgūdžiai. Sėkmingi skaitmeninės marketingo specialistai supranta, kaip svarbu klausytis, ką sako jų klientai ir ko jie nesako, kad būtų sukurti pasitikėjimo santykiai ir lojalumas. Klientai „kalba“ per savo pirkimo įpročius. Palyginti lengva suprasti, ką klientas sako, kai jam patinka tam tikras produktas ar paslauga, nes tai atsispindi jo pirkiniuose. Jei jie netinkamai reaguoja į skaitmeninės marketingo pastangas, svarbu mokėti išsiaiškinti, kodėl taip yra.
  • Orientuotas į tikslą – norint pasisekti skaitmeninėje rinkodaroje, svarbu išsikelti tikslus, tiek trumpalaikius, tiek ilgalaikius, ir uoliai dirbti siekiant tų tikslų.
  • Turėkite socialinę asmenybę – skaitmeninė marketingas reikalauja, kad kažkas būtų socialinis padaras iš prigimties. Žmonės, kuriems geriausiai sekasi šioje karjeros srityje, bendrauja su klientais.
  • Intuityvus – tie, kurie daro naudingą karjerą skaitmeninėje rinkodaroje, laikui bėgant yra linkę instinktyviai suprasti, ko klientai nori, ir jie stengiasi jiems tai nuosekliai pristatyti.

Koks yra vidutinis atlyginimas už pradinio lygio darbo vietas skaitmeninėje rinkodaroje?

Skaitmeninė marketingas yra nuolat besiplečiantis, pelningas karjeros pasirinkimas. Skaitmeninę rinkodarą galima suskirstyti į keletą skirtingų apibendrintų atsakomybės ir metinės finansinės kompensacijos lygių. Svetainėje payscale.com nurodomas vidutinis pradinio lygio darbo užmokestis už kiekvieną iš šių skaitmeninės marketingo pozicijų nesusietose valstybėse:

1. Tiesioginės marketingo bendradarbis – „DM Associate“ paprastai turi mažiau nei dešimt metų tiesioginės marketingo patirties, o vidutinis atlyginimas yra 43 900 USD per metus.

2. Tiesioginės marketingo specialistas – Vidutinis metinis pradinio lygio atlyginimas už DM specialistą yra 48 500 USD.

3. Skaitmeninės marketingo vadovas – Pradinio lygio DM vadovai gali tikėtis, kad vidutinė metinė alga bus 62 100 USD.

4. Skaitmeninės marketingo direktorius – DM direktoriai vidutiniškai beveik dvigubai viršija pradinio lygio DM asocijuoto darbuotojo metinį atlyginimą. 80 900 USD per metus už pradinio lygio DM direktoriaus pareigas yra metinis šalies vidurkis.

*Svarbu pažymėti, kad metiniai atlyginimai skirsis priklausomai nuo skirtingų šalies vietų ir priklauso nuo konkrečios įmonės, kurioje dirba. Pavyzdžiui, „Raycom“ skaitmeninės marketingo vadybininkas vidutiniškai per metus kainuoja 53 751 USD, o „Estee Lauder“ įmonių skaitmeninės marketingo vadovas vidutiniškai siekia 90 214 USD per metus.

Ar tiesioginė marketingas yra geras karjeros pasirinkimas?

Tiesioginė marketingas yra geras ir naudingas karjeros pasirinkimas visiems, kurie:

  • Yra kūrybingas
  • Mėgsta spręsti problemas
  • Mėgsta rašymą
  • Malonu padėti žmonėms rasti tinkamus sprendimus
  • Yra analitinis
  • Mėgsta atlikti skaitmeninius tyrimus
  • Turi socialinę asmenybę
  • Klesti greitai besikeičiančioje darbo aplinkoje
  • Mėgaujasi iššūkiais
  • Yra objektyvus mąstytojas

Kaip pradėti naudotis skaitmenine marketingas

Skaitmeninė marketingas yra greitas, nuolat besikeičiantis karjeros laukas. Vienintelis didžiausias iššūkis, su kuriuo susiduria dauguma žmonių rinkdamiesi skaitmeninę rinkodarą, yra tai, kad turima informacija apie geriausią būdą pradėti skaitmeninę rinkodarą keičiasi nepaprastai greitai.

Šiuo metu yra keli skirtingi būdai, kaip pradėti naudotis skaitmenine marketingas. Austinas Paley, dabartinis „Blue Fountain Media“ korporatyvinės marketingo direktorius, siūlo, kad visi, norintys pradėti skaitmeninės marketingo karjerą, turėtų atlikti standartizuotą testą, pvz., „Google Analytics IQ“ egzaminą, kaip būdą potencialiems darbdaviams parodyti, kad jie tvirtai supranta pramonę.

Skaitmeninės marketingo mokymai gali būti organizuojami e. Kursuose internetu arba praktiniais mokymais, vadovaujamais kito asmens, įrodžiusio sėkmingą skaitmeninės marketingo patirtį, vadovavimo. Internete yra internetinių seminarų ir kursų. Kiti metodai gali būti:

1. Stebėdami keletą įsteigtų skaitmeninės marketingo svetainių skirtingose ​​socialinės žiniasklaidos platformose. Atkreipkite ypatingą dėmesį į bet kokius jų reklaminių platformų pokyčius.

2. Patyrusių, sėkmingų pramonės ekspertų tinklo kūrimas. Skirkite laiko užmegzti tvirtus santykius su šiais žmonėmis, kad išmoktumėte įvaldyti esamus įgūdžius ir įgyti naujų.

3. Sukurti ir reklamuoti savo prekės ženklą kaip būdą pademonstruoti savo skaitmeninės marketingo galimybes būsimiems darbdaviams.

4. Įgyti sertifikatą išklausius populiarius skaitmeninės marketingo kursus. Daugelį jų galima rasti internete. Kai skaitmeninės marketingo įdarbintojai vis labiau renkasi potencialius skaitmeninės marketingo įdarbinimo kandidatus, kažkas tokio paprasto, kaip būti sertifikuotu specialistu, gali reikšti skirtumą tarp laimėjimo darbo vietoje ar palikimo šaltyje.

Kokia ateitis laukia skaitmeninės marketingo kaip karjeros pasirinkimo?

Ekonomika skaitmeniniame sektoriuje plečiasi maždaug 10 kartų daugiau nei tradicinėje ekonomikoje. Šis fenomenalaus augimo ir pokyčių greitis reiškia, kad patyrusių, išmanančių skaitmeninės marketingo profesionalų paklausa viršija dabartinę pasiūlą. Kai paklausa viršija pasiūlą, yra tam tikra darbo saugumo priemonė.

Negalima grįžti į senus laikus ir senus verslo būdus. Mūsų laukia skaitmeninė revoliucija. Technologijos toliau tobulėja, tobulėja ir vystosi protą slopinančiu tempu.

Kai daugiau įmonių tvirtina, kad skaitmeninėje rinkoje išliks aktualios ir konkurencingos, tuo didesnė paklausa bus kvalifikuotiems ir patyrusiems skaitmeninės marketingo profesionalams. Skaitmeninė marketingas yra geras karjeros pasirinkimas tiems, kurie nori dirbti pažangiausiuose šios techninės revoliucijos etapuose.

Parašykite komentarą