Baneriu kurimas

Html5 baneriu 

HTML5 – tai kodas arba kalba, kuria animuojamos banerio dalys arba visas baneris. Tai gali būti paveikslėlio išblukimas arba žodžių skraidymas per reklaminį skydelį. Jis taip pat gali būti vadinamas „reaguojančiu dizainu“. HTML5 banerinės reklamos privalumai yra didžiuliai.

Html5 baneriu kurimas

Sukurti naują reklaminį skydelį

  1. Viršutiniame meniu pasirinkite Failas > Naujas…
  2. Dialogo lange „Sukurti naują tuščią failą“ kaip skelbimo tipą pasirinkite Banner.
  3. Pasirinkite vieną iš šių parinkčių: Pavadinimas – suteikite skelbimui pavadinimą. Tai bus HTML failo pavadinimas. Vieta – pasirinkite, kur norite išsaugoti failą. …
  4. Spustelėkite Gerai.

 

Baneriu kurimas kaina

Įkainiai jūsų rinkoje gali skirtis, tačiau minimalus valandinis įkainis turėtų būti 25 JAV dolerių ar daugiau arba 75 JAV dolerių fiksuotas mokestis. Daugelis dizainerių ima nuo 600 iki 800 JAV dolerių. Žinoma, jūsų įkainiai labai priklauso nuo kitų jūsų geografinės vietovės rinkos kainų.

Baneriu kurimas nemokamai

  1. Paleiskite „Canva“. Paleiskite „Canva“ darbalaukyje arba mobiliajame telefone. …
  2. Pasirinkite šabloną. Išnagrinėkite platų „Canva“ įvairių stilių ir temų banerių šablonų, skirtų įvairiems poreikiams, asortimentą. …
  3. Pritaikykite savo banerį vos per kelias minutes. …
  4. Pasitelkite kūrybiškumą su dizaino sudedamosiomis dalimis. …
  5. Atsisiųskite arba bendrinkite.

 

Kas yra HTML5 reklama?


HTML5 skelbimai – tai žiniatinklio reklaminiai skydeliai, kuriuose naudojami HTML5 failai, sukurti „Google Web Designer“. Šio reklamos stiliaus tikslas – pasiūlyti interaktyvesnį, dėmesį prikaustantį skelbimą.

Prieš HTML5 skelbimus svetainių savininkai ir reklamuotojai animuotiems skelbimams kurti naudojo „Flash“. Didelis HTML5 reklaminių skydelių pavyzdžių pranašumas, palyginti su „Flash“, yra tas, kad HTML5 reklamos yra labai jautrios, todėl dizainas puikiai atrodo bet kurioje naršyklėje, operacinėje sistemoje ar įrenginyje.

Kaip kuriami HTML5 reklaminiai skydeliai?
HTML5 reklamas galite kurti naudodami „Google Web Designer“. Nagrinėdami HTML5 reklaminių skydelių pavyzdžius, netrukus pastebėsite, kad visi jie susideda iš kelių failų tipų, pvz:

paveikslėlių failai
Vaizdo įrašų failai
HTML tiekimo failas
HTML faile pateikiamos reklaminiame skyde naudojamų vaizdo įrašų, grafikos ir vaizdų šaltinio nuorodos. Jame taip pat yra HTML kodas, kuris užtikrina animacijos veikimą, ir visos reaguojančios skelbimo funkcijos, užtikrinančios, kad skelbimas prisitaikytų prie skirtingų naršyklių ir prietaisų ekrano dydžių.

„Google Web Designer“ naudotojo sąsaja
Google Web Designer yra naujoviška žiniatinklio programa, kuri leidžia projektuoti ir kurti kitus žiniatinklio ir HTML5 reklaminius skelbimus naudojant integruotą vaizdinę ir kodo naudotojo sąsają.

 

Kurti kodą

Į „Google Web Designer“ kodo rodinį galima priimti XML failus, „JavaScript“ ir CSS. Kitos funkcijos, tokios kaip sintaksės paryškinimas ir automatinis kodo užbaigimas, padeda lengviau rašyti kodą, darant mažiau klaidų.

Išplėstinės darbo eigos
Sukūrus turinį, „Web Designer“ padeda sukurti reaguojantį maketą įvairiems ekrano dydžiams. Taip pat turite dinaminių skelbimų galimybę, kad galėtumėte pritaikyti skelbimus savo tikslinei auditorijai.

Galite pridėti šias darbo eigas:

Įvykiai – įvykiai yra sukeliamos reakcijos į nustatytus naudotojo gestus (pavyzdžiui, prietaiso palietimas ar pakreipimas), laiko juostos raktinius kadrus ar galbūt kitus įvykius jūsų skelbime ar galbūt HTML dokumente.
CSS – CSS skydelyje rodomos apibrėžtos stiliaus taisyklės įvairiems elementams, pvz., raktinių kadrų taisyklės animuotiems aspektams. Stiliaus skirtuke galite keisti elemento klasių stilius ir spalvas, pridėti eilutės stilių ir kurti naujas stiliaus taisykles.
Dinaminis – ši galinga funkcija leidžia suasmeninti skelbimo turinį keičiant pagrindinius skelbimo aspektus, pavyzdžiui, paveikslėlius, tekstą, URL ir kt.
Reaguojantis – reaguojančiame dizaine naudojamas lankstus jūsų skelbimų išdėstymas. Todėl, užuot kūrę kelis panašius skelbimus, turite tik vieną skelbimą, kurio elementus galima pertvarkyti, pagal poreikį keičiant dydį ar orientaciją.
Pridėkite medijos ir interaktyvių elementų
Dauguma, jei ne visi, HTML5 reklaminių skydelių pavyzdžių apima tam tikrą interaktyviąją mediją. Taigi, kaip ir tikėjotės, „Google Web Designer“ yra iš anksto įdiegta daugybė medijos elementų, kuriuos galite pridėti, kad reklaminiai skydeliai taptų patrauklesni, pvz:


4 priežastys, kodėl turėtumėte kurti HTML5 skelbimus

Taigi, kodėl turėtumėte kurti HTML5 skelbimus? Štai keturi HTML5 skelbimų privalumai, į kuriuos verta atsižvelgti, kad marketingo specialistas naudoja reklamose.

1. baneriia sužadina vaizduotę

Kūrybiškumas yra HTML5 skelbimų pagrindas. Nuo paveikslėlių ir grafikos iki teksto ir vaizdo įrašų – HTML5 skelbimai leidžia reklamuotojams eksperimentuoti su daugybe skelbimų tipų ir stilių. Tai skatina išradingesnį skelbimų kūrimą ir unikalesnius dizainus.

2. Jie skatina auditorijos įsitraukimą

Tyrimai rodo, kad HTML5 reklaminiai skydeliai labai efektyviai skatina auditorijos įsitraukimo skaičių. Naudodami šiuos skelbimus galėsite skleisti prekės ženklo žinomumą ir užmegzti ryšį su daugiau potencialių klientų.

3. baneriai pagerina paspaudimų skaičių

Didėjant įsitraukimui, didėja ir paspaudimų per reklamą rodiklis (CTR). Ilgainiui didesnis CTR bus naudingas kitiems svarbiems „Google Ads“ rodikliams, galimai padidins jūsų kokybės balą, sumažins vieno paspaudimo kainą (CPC) ir galiausiai padidins prekės ženklo žinomumą, o tai turėtų lemti daugiau konversijų.

4. Jie turi dinamišką kūrybos sistemą

HTML5 skelbimai palengvina sklandų bendravimą su įvairiais jūsų auditorijos segmentais jų pasirinktu būdu ir geriausiu laiku. Nepriklausomai nuo įrenginio, operacinės sistemos ar naršyklės. Jūsų skelbimai teisingai reaguos ir bus rodomi žmonėms visame pasaulyje.

Be to, dinaminė kūrybos sistema naudoja duomenis apie naudotojų naršymo elgseną ir buvimo vietą, kad patobulintų jūsų skelbimus, todėl laikui bėgant jie tampa aktualesni.

Parašykite komentarą