Būdai, kaip paskelbti savo naują svetainę

Nauji svetainių dizainai gali sulaukti daug dėmesio. Naudokitės šia galimybe ne tik pritraukti klientus į jūsų svetainę, bet ir priversti juos imtis veiksmų. Čia pateikiamos geriausios rekomendacijos, kaip išnaudoti visas jūsų naujos svetainės paleidimo galimybes.

1. Padarykite įrašų seriją socialiniuose tinkluose prieš tai svetainė paleidžiama.

Sukurkite laukimą.
Nepamirškite tai pritaikyti savo prekės ženklui. Pavyzdžiui, jei jūsų prekės ženklas turi fizinių produktų, užuot sakęs: „Sekite naujienoms kitą savaitę!“, Socialiniuose tinkluose galite pasidalinti tokiu vaizdu:

Premijos taškai mieliems gyvūnams.

Arba, jei teikiate tokią paslaugą kaip kilimų valymas, įrašai, vedantys prieš skelbimą svetainėje, gali atrodyti taip:

Būkite originalūs ir sužadinkite juos!

Patarimas: palaukite kelias dienas ar savaitę po paleidimo, kad paskelbtumėte pirmą pranešimą.
Mes žinome, kad tai gali būti sunku, kai lauki ir džiaugiesi. Šis buferis skirtas bet kokiems patobulinimams po paleidimo, kad jūs ar jūsų kūrėjas galėtų atrasti nedaug pakeitimų, kuriuos reikia atlikti prieš tai darant lankytojams. Be to, tai suteikia daugiau laiko, kad auditorija susidomėtų tuo, kas ateina.

2. Pateikite didelį pranešimą kelis kartus.

Jūsų naujoji svetainė gali būti „nauja“ kelias savaites ar net porą mėnesių. Atminkite, kad ne visa jūsų auditorija matys jūsų įrašą, o jei matys, jiems tikriausiai reikia daugiau nei vieną kartą priminimo ar pastūmėjimo, kad galėtų imtis veiksmų. Neskirkite tik vieno įrašo apie tai – pasinaudokite šia galimybe, kad susidomėtumėte savo svetaine ir tuo, ką galite pasiūlyti.

Pasidalinkite nauju galvos smūgiu. Pasidalinkite nauja biografijos nuotrauka ir paraginkite sekėjus skaityti jūsų biografiją, kad sužinotumėte daugiau apie jus ir jūsų darbuotojus. Mes pastebėjome, kad tai daro stebuklus ir kelia tikrą susidomėjimą bei pasitikėjimą.

Ar žinojote: „Instagram“ nuotraukos, kuriose rodomi veidai, sulaukia 38% daugiau teigiamų įvertinimų nei nuotraukos, kuriose nėra veidų.

Siųskite lankytojus į misiją. Koks jūsų naujos svetainės tikslas? Ar norėjote palengvinti klientų susitikimus ar pirkti produktus? Ar yra specialių įrankių ir išteklių, kurių anksčiau nebuvo? Ar yra naujų biografijos nuotraukų ir tinklaraščio įrašų?

Paprašykite draugų ir kolegų pasidalinti jūsų nauja svetaine. Geriausia, jei turite keletą atsidavusių klientų, draugų ir šeimos narių, kurie dabar ir tada dalijasi jūsų įrašais. Paklauskite konkretaus pardavėjo ar draugo, kurio auditorija atspindi jūsų tikslinę demografiją. Pora akcijų eina ilgą kelią.

3. Penki CTA, geresni už „Patikrinkite mūsų naują svetainę!“

Nepamirškite parodyti naujos svetainės funkcijos ir suteikti auditorijai aiškų raginimą veikti.

  • „Lažinkis, kad nežinojai, kad mes taip pat mėgstame rašyti. Peržiūrėk mūsų naująjį tinklaraštį! Naujai pridėti ✅ marketingo patarimai, ✅ socialinės žiniasklaidos naujienos, ✅Indy įvykiai ir ✅ tiek daug daugiau.“
  • „Dabar mūsų nauja blizgi svetainė veikia. ✨ Apsilankykite mūsų naujienlaiškyje ir prisiregistruokite, kad gautumėte tinklaraščio įrašų, atnaujinimų ir specialių pasiūlymų!“
  • „NAUJO produkto išleidimas mūsų NAUJOJE tinklalapyje! Šūktelėkite ________ už jūsų sunkų darbą!“
    (Pažymėkite visus, kurie padėjo dirbti projekte – jie tai įvertins ir greičiausiai pasidalins jūsų įrašu ir pasieks daug platesnę auditoriją.)
  • „Mūsų naujoji svetainė skatina apsipirkti [product/service] taip lengviau! Pažymėkite tą „Express Checkout“ funkciją. 🛒💨 “
  • „Svarbiausios naujienos: mūsų svetainę naudoti (ir pažvelgti) yra daug lengviau! Apsilankykite mūsų el. Laiškuose ir prisiregistruokite jiems gauti išskirtinį pasiūlymą švęsti pristatymą!“

Premija: siųskite specialų el. Laišką.

Daug didesnis jūsų el. Pašto auditorijos procentas matys jūsų pranešimą nei jūsų socialinės žiniasklaidos auditorija. Be to, jie yra jūsų esami klientai – praneškite jiems, kas pasikeitė, kad grįžę į jūsų svetainę jie nepasimestų.

Apibendrinant, norėdami gauti kuo daugiau naudos iš savo pranešimo apie paleidimą:
Prisiminkite, KODĖL turite naują svetainę, reklamuokite atskiras funkcijas ir paraginkite sekėjus laikui bėgant imtis veiksmų.

Vis dar reikia pagalbos pritraukiant srautą į jūsų svetainę per socialinę žiniasklaidą ir el. Paštą? Atsiųskite mums žinutę.

Parašykite komentarą