Daugiau nei 50 skaitmeninės rinkodaros tinklaraščių, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį 2020 m

Išleido Pardavimo skydelis ant

2021 m. Sąrašas buvo atnaujintas, jame yra daugiau nei 50 tinklaraščių.

B2B marketingo pasaulis yra labai konkurencinga erdvė. Rinkodaros specialistai turi būti savo žaidimo viršūnėje, kad išliktų konkurencingi šioje srityje. Be to, marketingo specialistams mokymosi kreivė nesibaigia, nes visa vertinga informacija yra prieinama internete ir ja dalijasi kiti marketingo specialistai bei mąstantys pramonės lyderiai.

Visiems iniciatyviems marketingo specialistams (tiek pradedantiesiems, tiek veteranams), kurie visada pasirengę mokytis iš kitų marketingo specialistų, pateikiame skaitmeninės marketingo tinklaraščių sąrašą, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį 2020 m. Šiame sąraše yra ne tik visi populiarūs tinklaraščiai, kuriuos rasite bet kur. Kitas. Mes naudojame šią galimybę pristatyti keletą tinklaraščių, apie kuriuos dar negirdėjote. Tai nėra reitinguojamas sąrašas. Dienoraščiai sąraše nebuvo reitinguoti jokia konkrečia tvarka.

1. Neilas Patelis

Neilas Patelis yra viena didžiausių vardų marketingo pramonėje. Jis sulaukė buvusio JAV prezidento Baracko Obamos pripažinimo kaip vienas iš 100 geriausių verslininkų iki 30 metų ir gali pasigirti tokiais dideliais klientais kaip „Google“, „Amazon“ ir „eBay“. Jo tinklaraštis yra paprasčiausias būdas sekti jo daugybę sumanymų, skaitmeninės marketingo strategijų ir marketingo pažangos.

Tinklaraštį sudaro įvairūs marketingo straipsniai, taip pat turinys vaizdo ar tinklalaidės forma. Žymi Neilo Patelio tinklaraščio bruožas yra jo svetainių analizės įrankis. Vartotojai gali tiesiog įvesti savo svetaines ir jas galima automatiškai išanalizuoti, kad būtų galima optimizuoti.

Įkūrėjas: Neilas Patelis
Geriausia: Geros marketingo žinios iš pačių geriausių verslo atstovų.

2. Moz

„Moz“ yra vienas žinomiausių vardų marketingo ir SEO pramonėje. 2004 m. Ją įkūrė Randas Fishkinas ir Gillianas Muessigas. Jie yra plačiai žinomi dėl to, kad yra viena pirmųjų kompanijų, sukuriančių SEO įrankius. 2013 m. Jie pakeitė prekės ženklą iš „SEOMoz“ tik į „Moz“ ir pradėjo orientuotis į visas skaitmeninės marketingo sritis. Tačiau jų prioritetas tebėra paieškos ir atvykstamoji marketingas.

Jų tinklaraštyje pateikiama visa naujausia informacija apie SEO, įskaitant algoritmų atnaujinimus „Google“. Jie turi puikius vietinio SEO vadovus, nuorodų kūrimą, turinio rinkodarą ir daug daugiau. Pagrindiniai jų produktai yra „Moz PRO“ ir „Moz Local“. Jų profesionalūs pasiūlymai teikia raktinių žodžių tyrimus, nuorodų kūrimą, SEO auditą ir viską, ko reikia svetainei SEO. Jų vietinis pasiūlymas yra orientuotas į vietinių sąrašų optimizavimą.

Steigėjai: Randas Fishkinas ir Gillianas Muessigas.
Geriausia: SEO ir atvykstamosios marketingo žinios

3. WSI tinklaraštis

Jei ieškote labai naudingų įžvalgų, kurios gali padėti pasiekti pelningų skaitmeninės marketingo kampanijos rezultatų, nežiūrėkite toliau į WSI tinklaraštį. Didžiausias pasaulyje skaitmeninės marketingo agentūrų tinklas, WSI tinklaraštis, turi išsamius ir itin aktualius vadovus, kuriuose nagrinėjamos tokios temos kaip socialinės žiniasklaidos marketingas, el. Pašto marketingas, paieškos sistemų optimizavimas, turinio marketingas, potencialių klientų generavimas, klientų patirtis ir kt. Jų rašytojai dažnai skelbia praktinius patarimus ir strategijas, kurias galite naudoti savo skaitmeninės marketingo kampanijose, kad paskatintumėte savo prekės ženklo augimą.

WSI tinklaraštyje taip pat daugiausia dėmesio skiriama paaiškinimui „na ir kas?“ jūsų verslui ir apima tokias temas kaip geriausios el. pašto platformos ir tai, kaip paieška balsu pakeis skaitmeninės marketingo aplinką. Todėl, jei norite papildyti savo skaitmeninės marketingo viziją, ypač žinodami naujausias klientų patirties tendencijas ir kitus skaitmeninės marketingo aspektus, WSI tinklaraštis yra idealus pasirinkimas jums.

Geriausia: Geriausia klientų patirties, turinio marketingo, potencialių klientų generavimo, SEO ir el. Pašto marketingo praktika.

4. „Colibri“ skaitmeninės marketingo tinklaraštis

Kaip skaitmeninės marketingo profesionalas, jei norite žymiai padidinti pardavimus, pagerinti savo prekės ženklo matomumą internete ir sukurti geresnį klientų įsitraukimą, „Colibri Digital Marketing“ tinklaraštis jus aprėpė. Tinklaraštis gana nuosekliai išleido aukščiausio lygio turinį, kuris padėtų pagerinti skaitmeninės marketingo lygį. Geriausia tai, kad jų turinys visada išlieka „šviežias“, nuolat atnaujinant naujausius skaitmeninio pasaulio įvykius, neatsižvelgiant į tai, kur esate marketingo požiūriu. Be geriausios skaitmeninės marketingo praktikos, tinklaraštis taip pat apima kitas gyvybiškai svarbias sritis, tokias kaip SEO, reklamos rašymas, socialinė žiniasklaida, el. Pašto marketingas, prekės ženklo naudojimas ir daug daugiau. Taip pat rasite unikalių sėkmės istorijų, kurios įkvėptų jus realiame gyvenime. Be to, jų svečių tinklaraščiai taip pat įžvalgūs. Todėl tinklaraštis yra ideali vieta gauti naujausių patarimų, gudrybių ir geriausios praktikos visais aspektais, susijusiais su skaitmenine marketingas

Įkūrėjas: Anna Colibri

Geriausia: Įkvepiančios sėkmės istorijos, geriausia skaitmeninės marketingo praktika, individuali veikla, įgūdžių ugdymas ir pan. Tinklaraštis taip pat yra daugiakalbis, o įrašus galima rasti anglų ir ispanų kalbomis.

5. VWO

„VWO“ 2010 m. Įkūrė „Paras Chopra“. Jų aukos yra skirtos vidutinės rinkos ir įmonių įmonėms, todėl tokie marketingo specialistai gali rasti didžiausią naudą iš tinklaraščio. Įkūrėjas Paras Chopra yra gerbiamas „SaaS“ pramonės minčių lyderis, su jo genijumi galima susipažinti iš jo asmeninio tinklaraščio Apversta aistra. VWO siūlo įrankius A / B testavimui, produktų ir svetainių analizei, svetainių personalizavimui ir kt. Ir savo paslaugas teikė tokiems žymiems pavadinimams kaip „Disney“, „Target“ ir „eBay“.

VWO tinklaraštis siūlo puikias įžvalgas brandžioms CRO įmonėms, taip pat pradedantiesiems. Šiuose straipsniuose yra daugybė statistinių duomenų apie naujausias tendencijas, A / B testavimo metodų palyginimas ir kelios mobilumo temos. VWO yra duomenų valdoma įmonė ir tai atsispindi jos turinyje. Jie pateikia puikias pramonės įžvalgas ir statistiką, o jų svetainėje yra išsamus turinys apie viską, kas susiję su konversijų rodiklio optimizavimu.

Įkūrėjas: Paras Chopra
Geriausia: CRO ir A / B testavimo įžvalgos

6. Agorapulse

„Agorapulse“ yra vienas išradingiausių tinklaraščių tiems, kurie nori gilintis į socialinės žiniasklaidos rinkodarą. Jis ir toliau siūlo labai strategines įžvalgas – įskaitant tai, kaip geriausiai išnaudoti socialinę žiniasklaidą, kad galėtumėte susisiekti su klientais, didinti informuotumą ir padidinti pardavimus. Sužinosite apie socialinėmis įžvalgomis pagrįstą rinkodarą, konkurencingus socialinės žvalgybos patarimus ir sriubą, leidžiančią socialinės žiniasklaidos kampanijos kryptį įmonėms. Trumpai tariant, „Agorapulse“ tinklaraštyje pažodžiui yra viskas, ką jūs kada nors norėtumėte žinoti apie bendruomenės kūrimą ir įtraukimą į „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“, daug dėmesio skiriant praktiniams patarimams. Norėdami nuolat atsiskaityti apie naujausius savininkų ir socialinės žiniasklaidos ekspertų marketingo pokyčius, būtina stebėti šį tinklaraštį.

Įkūrėjas: „Emeric Ernoult“
Geriausia: Socialinės žiniasklaidos marketingo geriausia praktika, tendencijos ir naujienos

7. Socialinių tinklų naršyklė

„Social Media Explorer“ 2009 m. Sukūrė Jasonas Fallsas. Bendrovė buvo įkurta „kovai su marketingo pramonei būdingu triukšmu“.

Jų tinklaraštyje jus pasitinka daug naujausių straipsnių su juodomis antraštėmis, atitinkančiomis jų kategorijas. Šias kategorijas galite rasti šoninėje juostoje, ir ji svyruoja nuo patarimų, gudrybių, satyros ir net animacinių filmų. Jų turinį sudaro naujausi bendrieji marketingo straipsniai ir nėra labai teminio požiūrio. Tai suteikia vartotojams daugiau lankstumo renkantis medžiagas, kurias vartoti.

Įkūrėjas: Jasonas Fallsas
Geriausia: Sekite naujausias marketingo naujienas

8. Socialinis gaivus

Jason Keath sukurta dar 2008 m., „Social Fresh“ yra stebėtinai save suvokianti marketingo agentūra. Jie pripažįsta su internetu kilusį chaosą ir tai leidžia geriau suvokti savo strategijas.

Jų tinklaraščio įrašai atnaujinami gana reguliariai, daug dėmesio skiriant socialinei žiniasklaidai ir kaip joje naršyti. Jų straipsniuose nagrinėjamos dabartinės pasaulio problemos ir pateikiami patarimai, kaip atitinkamai pakeisti marketingo strategijas.

Įkūrėjas: Jasonas Keathas
Geriausia: Naujienos apie naujausias marketingo naujienas, skirtas naršyti socialiniuose tinkluose

9. Matoma

„AdVisible“ yra labiau tradicinis šaltinis nei bendruomenė, pripildytas naudingo turinio visoje rinkodaroje, taip pat svarių švietimo išteklių. „AdVisible“ visada apima dabartines skaitmeninės marketingo tendencijas, įžvalgas ir prognozes bei siūlo daugybę efektyvių idėjų, kaip patobulinti savo prekės ženklo rinkodarą. Atsižvelgiant į dabartinę pandemiją, jie turi daug naudingų šaltinių, kaip pasiruošti pritaikyti savo skaitmeninės marketingo strategiją „covid-19“ metu. Geriausia tai, kad jie visada stengiasi suteikti geriausią vertę, išlaikydami savo turinį trumpą ir glaustą, o tai leidžia marketingo specialistams įgyti ką nors naujo per labai trumpą laiką. Todėl, jei vykdote bet kokią skaitmeninės marketingo kampaniją savo klientams ar savo verslui, jų tinklaraštyje yra viskas, ko reikia norint būti sėkmingam ir padidinti jūsų IG.

Režisierius: Andrew Hou
Geriausia: SEO, mokama reklama, socialinė žiniasklaida, su pramone susijusios naujienos ir tendencijos

10. Socialinis ritmas

„Social Beat“ pateikia praktinių patarimų ir naudingos informacijos apie visus dalykus, susijusius su skaitmenine marketingas. Rasite naudingų atvejų analizių, įrašų sąrašų ir naujausių naujienų bei tendencijų, apimančių įvairius internetinės marketingo aspektus, pvz., SEO, socialinės žiniasklaidos rinkodarą, turinio rinkodarą, vaizdo įrašų rinkodarą, prekės ženklo kūrimą ir pan. Jų misija yra suteikti visiems skaitmeninės marketingo specialistams galimybę padidinti savo skaitmeninės marketingo sėkmę, pasitelkiant veiksmingus patarimus, kaip pagerinti patogumą, konversijas ir, žinoma, SEO. Be to, jų tinklaraščio įrašai yra gerai ištirti ir dažnai apima patikrintus veiksmus, kuriuos galima atlikti savo auditorijai. Trumpai tariant, jų siūlomi ištekliai suteikia praktinių patarimų prekės ženklams, kad jie galėtų prekiauti internete taip, kad būtų laikomasi geriausios praktikos pavyzdžių ir integruotos novatoriškos tendencijos.

Steigėjai: Suneil Chawla ir Vikas Chawla
Geriausia: Prekės ženklas ir dizainas, turinio marketingas, SEO, socialinė žiniasklaida, įtakojanti ir vaizdo marketingas

11. Quuu

Po tam tikrų kovų 2015 metais Danielis Kempe ir Matthewas Spurras įkūrė „Quuu“. Jų šūkis yra „išgelbėti pasaulį nuo blogo turinio, po vieną kūrinį …“

„Quuu“ tinklaraštyje yra daug marketingo aspektų, tačiau atrodo, kad dauguma jų skirti prekės ženklo matomumui ir kokybei. Kūrėjai ir verslo savininkai turi gaminti geros kokybės produktą, kad jie galėtų išlaikyti bet kokį matomumą ir trauką. Taip pat yra daugybė užuominų dirbant protingiau, o ne sunkiau …

Parašykite komentarą