Dešimt unikalių rinkodaros idėjų vietos bankams

2. Vietinių bankų marketingo idėjos, įkvėptos kitų rinkų

„Finansinėse paslaugose šiandien daugiau dėmesio skiriama tam, kad klientai galėtų sau leisti sau parduodamus produktus“, – sako Clive’as Goslingas, „Experian“ marketingo paslaugų konsultavimo vadovas. „Nauji teisės aktai, tokie kaip Hipotekos rinkos apžvalga taip pat finansinio elgesio tarnybos atliktas patikrinimas reiškia, kad prekės ženklai turi pirmenybę skirti klientui. Jie turi būti tikri, kad turi tinkamus procesus, užtikrinančius tiek savo prekės ženklo, tiek klientų apsaugą “.

Kitaip tariant, kai idėja lavinti bankininkystės idėjas, kad pritrauktų naujų klientų, vietinės marketingo idėjos, skirtos bankams, nukreipti tinkamiems vartotojams yra ne tik svarbios, bet ir teisiškai būtinos. Laimei, vietiniai bendruomenės bankai nėra vieninteliai verslininkai, turintys šį susirūpinimą. Kiti specialistai stengiasi susitikti su vartotojais susikirtę, ko jie nori ir ką gali sau leisti. Analizuojant šias vietines pramonės šakas, ypač nekilnojamąjį turtą, galima įgyti puikios marketingo įžvalgos.

Čia pateikiamos tik kelios marketingo idėjos bankams, kurias galite „pasiskolinti“ iš nekilnojamojo turto rinkos:

  • bankininkystės idėjų, norint gauti naujų klientųPaslėpti brangakmeniai. Daugelyje mažas pajamas gaunančių rajonų yra turtingos „kišenės“. Naudokitės „Zillow“, jei norite atrasti paslėptus namus su aukštomis kainomis. Koreguokite šių sričių marketingo užstatą, kad būtų įtraukti produktai ir paslaugos didesnes pajamas gaunantiems gyventojams.
  • Gilinkis į demografinius rodiklius. Nekilnojamojo turto programose taip pat dalijamasi pagrindine demografine informacija apie konkrečius mokyklų rajonus ir vietoves. Ar yra vietovių, kuriose yra daug nebaigiančių mokinių? Naudokite marketingo šablonai pritaikyti brošiūras, reklamines antraštes ir kitus skelbimus, kad vartotojai lengvai pasiektų jų gimtąja kalba.
  • Virtuali atvirų durų diena. VR ausinės yra populiaresnės nei bet kada, o nuovokūs nekilnojamojo turto marketingo ekspertai griauna maniją. Darykite tą patį sukurdami virtualią atvirų durų dieną, kad paskatintumėte naujo banko skyriaus atidarymą.

Norite gauti daugiau vietinės marketingo idėjų bankams? Nesidrovėkite – pasitarkite su savo ryšiais nekilnojamojo turto srityje. Paklauskite jų apie pastebėtas tendencijas. Kaip jie prisitaikė prie savo vietinių rinkų? Pasidalykite savo įžvalgomis ir atsiminkite idėjas. Nustebsite tuo, ką išmokote!

3. Bankininkystės idėjos norint pritraukti naujų klientų: užmegzkite visą gyvenimą trunkantį ryšį su vienu užrašu

Atlikta 2015 m FDIC nacionalinė bankų ir bankų, turinčių bankų, apklausa atskleidė stulbinančią statistiką:

  • 2015 m. 68% namų ūkių buvo „visiškai bankiniai“. (Namų ūkis praėjusiais metais turėjo banko sąskaitą ir nesinaudojo alternatyviomis finansinėmis paslaugomis.) Visiškai bankininkavusių namų ūkių skaičius padidėjo tik 1% nuo 67% 2013 m.
  • Apytiksliai 9 milijonai JAV namų ūkių, įskaitant 15,6 milijono suaugusiųjų ir 7,6 milijono vaikų, 2015 m.
  • Daugiau nei pusė (55,8%) namų ūkių, turinčių banką, manė, kad bankai visiškai nesuinteresuoti aptarnauti tokių namų ūkių, kaip jų.

Spręsti matematiką. Tai reiškia, kad daugiau nei 5 milijonai namų ūkių JAV neturi banko vien todėl, kad mano, kad joks bankas nenori jų verslo. Šie žmonės važiuoja pro reklaminius skydus ir varto žurnalus. Jie klausosi radijo ir žiūri televizorių. Tačiau nė vienas iš jų suvirškinto vietinio banko marketingo nepriverčia jų jaustis „ieškomais“ savo vietinio banko.

Susijęs: Kaip sukurti ir valdyti savo prekės ženklo įvaizdį

Kad bankininkystės idėjos pritrauktų naujų klientų, vietinių bankų marketingas turi tapti asmeniška. Nėra geresnio būdo, kaip išsiųsti netoliese esantiems namų ūkiams ranka rašytą užrašą. Tačiau šiai užduočiai atlikti nereikia skirti visos darbo savaitės. Skaitmeninės rašysenos paslaugos gamindami užrašus, korteles ir kvietimus, galite išgelbėti jus nuo rankų mėšlungio. Siųskite užrašus vietiniams gyventojams, pranešdami jiems, kaip jūsų kaimynystės skyrius vertina jų verslą ir norėtų jiems tarnauti. Pasirašykite užrašą kaip vietinio skyriaus vadovas ir pridėkite jų vizitinę kortelę. Tokiu būdu jūsų naujieji klientai tiksliai žinos, kur kreiptis ir su kuo pasikalbėti apie savo bankininkystės poreikius.

4. Pasitikėjimui kurti naudokite vietinio banko rinkodarą

Amerikiečių pasitikėjimas bankaismarketingo idėjos bankams smuko po 2007–2009 m. recesijos. Tai nukrito iki 30%, kur merdėjo aštuonerius metus iš eilės. Nors suvokimas šiek tiek pagerėjo, tik 27% amerikiečių teigia, kad „labai daug“ arba „gana daug“ pasitiki banko įstaiga. Kariuomenė, policija, organizuota religija, prezidentūra, valstybinės mokyklos ir dar daugiau – nuo 2016 m. Birželio mėn. Amerikiečiai labiau pasitikėjo visomis šiomis grupėmis nei finansų sritimi.

Laimei, vietos bankų skyriai gali stiprinti pasitikėjimą nuo pat pradžių. Ir daugelis tai daro ne tik naudodamiesi atvira ir sąžininga verslo praktika, bet ir tarnaudami bendruomenei už savo keturių sienų. Nuo lėšų rinkimo iki maisto skatinimo, vietiniai banko skyriai kiekvieną dieną daro skirtumą. Vien šios pastangos sukuria pasitikėjimą bendruomene. Įtraukus į vietinių bankų marketingo kampanijas, jos duoda dar didesnes pajamas prekės ženklo pranašumai.

Nustokite naudoti tas pačias saują išvalytas nuotraukų nuotraukas kiekvienoje skaitmeninės marketingo dalyje finansinėms paslaugoms. Verčiau pasidalykite vietinių kasų ir banko valdytojų, aptarnaujančių klientus ir savanoriavimo jų bendruomenėse, nuotraukomis. Skaitmeninio turto valdymo programinė įranga palengvina prekės ženklo patvirtintų vaizdų saugojimą ir bendrinimą. Įtraukite šiuos vaizdus į savo vietinio banko marketingo idėjas, kad galėtumėte valdyti savo prekės ženklo įvaizdį ir sukurti pasitikėjimą – tereikia draugiško veido!

5. Optimizuokite banko rinkodarą vietinėms paieškoms

Banko skyriai negali išgyventi vien tik iš pėsčiųjų srauto ir iš lūpų į lūpas. Juos taip pat reikia lengvai rasti internete. Unikalių banko pavadinimų paieška gali padėti vartotojams rasti nacionalinę svetainę, tačiau kas nutinka, kai jie ieško produktų ir paslaugų savo rajone? Lokalizuotos skaitmeninės marketingo pagalba jūsų vietinis banko skyrius gali pasirodyti rezultatų viršuje.

Kaip pritraukti vietinę paiešką naudodamiesi banko idėjomis, kad pritrauktumėte naujų klientų:

  • vietinės marketingo idėjos bankamsPrie pagrindinio banko tinklalapio pridėkite specialius tinklalapius kiekvienam jo vietiniam banko skyriui. Būtinai įtraukite išsamią informaciją, pvz., Vietos nuotraukas, nuorodas ir darbo valandas.
  • Paskelbkite vietinio skyriaus naujienas naudodamiesi pranešimų spaudai paslaugomis. Išleidimo pavadinime būtinai naudokite filialo miestą ir nuorodą į tinklalapį, skirtą tam konkrečiam filialui.
  • Dalijatės savo naujos banko vietos ar filialo rengiamų vaizdų vaizdais? Prieš įkeldami, pervardykite vaizdo failus, kad įtrauktumėte unikalius banko pavadinimus ir vietas. Pridėkite miesto ir valstijos žymas prie alternatyvaus teksto vaizduose, kad pridėtumėte daugiau pastangų.
  • Sukurkite atskirus „Facebook“ ir „Google+“ puslapius kiekvienai filialo vietai. Socialinės žiniasklaidos valdytojai gali lengvai atnaujinti šiuos puslapius naudodamiesi pritaikomi prekės ženklo šablonai.
  • Naudokite „Moz Local“ patikrinti vietinius sąrašus kiekvienoje filialo vietoje. Šis katalogų įrankis netgi pateiks patarimų, kaip pagerinti sąrašų matomumą.

Norėdami tiksliai sužinoti, kaip jūsų vietinis skyrius atrodo internete, perjunkite į inkognito režimą ir apsivilkite savo kliento batus. Kaip atsiranda jūsų banko skyrius, kai jo ieškote? Ką daryti, kai ieškote vietinių bankų, artimiausio bankomato ar geriausių vietų paskolai gauti savo mieste? Patikrinkite įvairius terminus ir stebėkite rezultatus, kad sužinotumėte, kur esate (ir galbūt šiame procese gaukite konkurentų idėjų).

5 verta išbandyti vietinio banko marketingo idėjas

Kalbant apie konkurentus, yra daugybė bankų, vykdančių unikalias marketingo kampanijas. Nors nenorėsite kopijuoti šių idėjų, jos turėtų įkvėpti sukurti unikalias savo banko marketingo idėjas!

1. banko marketingo idėjos vietos filialaiBankomatas išprotėjęs

Siekdamas skatinti naujo banko padalinio atidarymą, Masačusetso valstijos „Easthampton Savings Bank“ bankomatą pavertė „neprarandamu lošimo automatu“. „Bankomatas išprotėjęs“Vietoj 20 USD išsklaidė atsitiktinę 50 USD sąskaitą. Vietiniai gyventojai spietė naują filialą bandyti laimės.

2. Frazės sugalvojimas

Jie sako, kad paveikslėlis vertas tūkstančio žodžių. Šis yra vertas mažiausiai 61 000 centų. A Vankuverio kredito unijos „Vancity“ reklaminis skydelis su vario monetų mozaika po antrašte „Ar esate pasirengę pokyčiams, kurie yra svarbūs?“ Kampanija pabrėžė sąjungos atsidavimą socialinių pokyčių savo bendruomenėje skatinimui. Kalbėk apie pinigų įdėjimą ten, kur yra tavo burna!

3. Automatizuota laiko mašina

CIB bankas neseniai minėjo 120-ąsias Budapešto Grand Boulevard kaimynystės metines sukurdamas a garais veikiantis bankomatas. Su žalvariniais ir variniais krumpliaračiais ir pavaromis ši mašina atrodo kaip praeities sprogimas. Vietoj grynųjų jis naudoja fotoaparatą, kad naudotojų veidus padėtų ant pasirinktinių banknotų. Kūrybinis „Bankomatas“ patiko tiek turistams, tiek vietiniams gyventojams.

4. Slaptasis Santanderis

Ispanijos bankas „Santander“ peržengė paprasčiausiai verslo atostogų kortelių siuntimą ir per atostogas pasipylė „Slaptasis Santanderis“Vietinio banko marketingo kampanija, kupina geranoriškų išdaigų. Viename klientai, paspaudę „Jensono mygtuką“, nustebino. „Formulės 1“ vairuotojas Jensonas Buttonas pasirodys pro slaptą bankomato langą ir banko vardu klientams asmeniškai įteiks nedidelę atostogų premiją.

5. Didysis „Switcheroo“

FNB laimėjo klientus linksmindamasis su savo konkurentais. Kai lankytojas įkiša konkurento kortelę į FNB bankomatas, ekranas pasuktų to konkurento šūkį ant galvos su protinga fraze, kurioje vartotojui būtų siūloma pereiti prie FNB. Pavyzdžiui, „Absa“ klientai gavo pranešimą: „Jei jūsų bankas priverčia jus matyti raudonus su banko mokesčiais, perjunkite į banką naudodamiesi nemokamais kortelių braukikliais, atlygiu už degalus ir dar daugiau“. Tai yra vienas iš būdų, kaip pritaikyti tikslinę vietinių bankų rinkodarą!

Bendruomenės banko marketingas: iššūkiai

Bendrijos bankai susiduria su nuolatiniu iššūkiu rasti naujus klientus ir patenkinti dabartinius klientus. Pasinaudodami savo unikaliais pranašumais, pvz., Bendruomenės įsitraukimu ir sutelkdami dėmesį į vietinių šeimų ir verslo poreikius, jų vietos banko marketingo pastangos gali duoti sėkmingų rezultatų tiek esamiems, tiek būsimiems klientams.

Vietinio banko marketingo strategija: tolesni žingsniai

Rinkodaros specialistai yra novatoriški dėl būtinybės. Įkvėpimo ten netrūksta. Norėdami sužinoti naujausias kūrybines kampanijas, stebėkite tokias prekybos vietas kaip „Reklamos amžius“ ir „Adweek“ – ir nepamirškite užsiprenumeruoti „BlueSky ETO“ Prekės ženklo valdymo tinklaraštis!

Tikimės, kad šis vadovas įkvėpė pažvelgti į savo vietinio banko marketingo strategiją naujai. Kai tai padarysite, nepamirškite, kad ne tik jūs turite vertingų įžvalgų, kuriomis galite pasidalinti. Kartais novatoriškiausios bankininkystės idėjos, norint pritraukti naujų klientų iš labiausiai stebinančių vietų.

Su bendravimo kultūra ir prieinamomis priemonėmis, tokiomis kaip prekės ženklo marketingo centrai, visi jaučiasi įgalioti …

Parašykite komentarą