Diena skaitmeninio rinkodaros gyvenime

skaitmeninės marketingo specialistas

Pasidalinkite šia infografika savo svetainėje!

Toli gražu ne tik paprastas gebėjimas naudotis socialine žiniasklaida, skaitmeninė marketingas reikalauja suprasti vartotojų įpročius ir motyvaciją, sugebėti sintetinti analizę ir efektyviai bendrauti su klientais. Sužinokite, kas būtent yra skaitmeninė marketingas, kodėl ji yra svarbi, skaitmeninio marketingo specialisto kasdienybė ir kaip patekti į industriją.

Kas yra skaitmeninė marketingas?

Produktų ar prekės ženklų reklama per vieną ar daugiau elektroninių laikmenų formų Skiriasi nuo tradicinės marketingo, nes jos kanalai ir metodai leidžia realiuoju laiku analizuoti marketingo kampanijas. Tai reiškia sugebėjimą pamatyti ir suprasti, kas yra ir kas neveikia. Gebėjimas stebėti:

  • Kas žiūrima – dažnis ir trukmė
  • Pardavimų konversijos – apsilankymai konvertuojant į pirkinius
  • Koks turinys veikia, kas neveikia

Naudojasi:

  • internetas
  • Belaidis teksto pranešimas
  • Mobilieji tiesioginiai pranešimai
  • Mobiliosios programos
  • Tinklalaidės
  • Elektroniniai reklaminiai skydai
  • Skaitmeninė televizija
  • Radijo kanalai

Kodėl tai svarbu?

Vartotojai turi prieigą prie informacijos bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje Dabar informacija apie produktus ir paslaugas gaunama iš:

  • Įmonė / prekės ženklas
  • Žiniasklaida
  • Draugai / giminaičiai / bendraamžiai

Skaitmeninė marketingas gali padėti vartotojams:

  • Nustatykite prekių ženklus, kuriais jie gali pasitikėti
  • Pajuskite, kad įmonės juos žino ir kokie yra jų pageidavimai
  • Gaukite asmeninius ir aktualius pranešimus

100 USD ir milijardas

Pasaulinės skaitmeninių skelbimų išlaidos 2012 m. (Pirmą kartą perėjus 1B USD ženklą)

USD – 118,4 mlrd

2013 m. Pasaulinės skaitmeninių skelbimų išlaidos (15,1% padidėjimas)

1 USD iš 5 USD

Skaitmeninės marketingo dolerių skaičius dabar nurodo marketingo biudžetus; prognozuojama, kad per šiuos metus padidės dviženklis skaičius. Pasaulio skaitmeninių skelbimų išlaidų lygiai, įskaitant internetinės ir mobiliosios reklamos išlaidas, išskyrus pranešimų formatus, procentais iš viso pasaulio skelbimų išlaidų: 2014 m .: 21,7% 2016 m .: 25% Skaitmeninių skelbimų išlaidos vienam interneto vartotojui: Šiaurės Amerika: 168 USD Vakarų Europa: 112 USD

Ką daro skaitmeninės marketingo specialistai?

Santykinai nauja pozicija rinkodaroje (per pastaruosius 20 metų) Gimė iš didelio internetinio vartotojų buvimo. Kurkite marketingo strategijas. Tvarkykite skelbimų kampanijas, socialinę žiniasklaidą, SEO (paieškos sistemų optimizavimas). strategija; įprastas KPI yra konversijos). Analizuokite kampanijas ir nustatykite, kas marketingo vadybininkams padėjo ir ko neveikė:

  • Tvarkykite skaitmeninius / internetinius marketingo elementus
  • Integruoti su neprisijungus naudojamais elementais (spausdinti ir PR)
  • Nustatykite strateginį įmonės / prekės ženklo planą
  • Bendradarbiaukite su kitais departamentais (pardavimai, personalo valdymas, klientų aptarnavimas) derindami, derindami ir nuosekliai įgyvendindami marketingo planą

Skaitmeninės marketingo iššūkiai

Suprasti visus skaitmeninius kanalus ir prietaisus, kuriuos naudoja vartotojai

  • Skirtingi įrenginiai naudoja skirtingus protokolus, specifikacijas ir sąsajas
  • Vartotojai sąveikauja su įrenginiais skirtingais būdais ir skirtingais tikslais

Atkreipkite vartotojų dėmesį į vis didėjantį skaitmeninio turinio ir kanalų plitimą. Didėjančio „didelių duomenų“ kiekio sintezė, analizė ir panaudojimas

Sėkmės skaitmeninėje rinkodaroje raktai

Valdykite sudėtingus santykius su klientais įvairiais kanalais, įskaitant skaitmeninius ir tradicinius. Dalyvaukite dinamiškoje ir prasmingoje klientų sąveikoje. Sėkmingai naudokite „didžiuosius duomenis“, kad galėtumėte greičiau ir geriau priimti sprendimus.

Diena gyvenime

6 ryto: Pakilk ir spindėk! Pradėk dieną!

7 ryto: Valgyk pusryčius ir tikrink naujienas bei antraštes; perskaitykite viską, kas aktualu, ir pasidalykite ja per vieną iš daugybės įvairių verslo sąskaitų ar asmeninių paskyrų (priklausomai nuo to, kam tai aktualu)

7:30 ryto: Eikite į biurą

8 ryto: Suplanuokite dieną (prie kavos)

8:15 val .: Patikrinkite el. Laiškus ir adresuokite viską, ko sprendimas užtruks mažiau nei dvi minutes; perkelkite likusius el. laiškus į kasdienį „veiksmų“ sąrašą

8:45 val .: Ryto susibūrimas su komanda; pereiti kasdienius KPI

9 ryto: Susitikimai (individualūs ar grupiniai), kuriuose kalbama apie naujausią projektą ir jo eigą

9:30 val .: Prisijunkite prie klientų su visais išskirtiniais klausimais; pradėti nuo kasdienio „veiksmų“ sąrašo

10: 30–12: 30: Parašykite skaitmeninės marketingo planą, tinklaraščio įrašą ar pranešimą spaudai

12:30 val .: Daugybė užduočių – valgykite ir gaukite naujienas, straipsnius, tinklaraščius, „Twitter“, „Facebook“, „LinkedIn“ ir kalbėkitės su kitais šios srities profesionalais

13–13 val .: Apžvelkite įvairią kliento vykdomą veiklą, žiūrėdami analizės ataskaitas; peržvelkite pagrindinę metriką (individualizuotą kiekvienam klientui) – į kokį turinį buvo atkreiptas didžiausias dėmesys, ar vartotojams kyla klausimų, į kuriuos reikia atsakyti? Ieškokite nieko neįprasto ar netikėto ir (jei rasite) ieškokite įžvalgų, kurios gali būti.

15–15 val .: Pabandykite atsiplėšti nuo analizės, kad išspręstumėte visus likusius „veiksmų“ sąrašo elementus; atsakyti į el

16–18 val .: Grįžkite prie skaitmeninės marketingo planų ar bet kokių kitų rašymo ar pažangos ataskaitų, reikalingų klientams pateikti, rašymo

18 val .: Važiuokite namo praleisti laiko su artimaisiais arba įsitraukti į skaitmeninės marketingo renginį, jei jis įtrauktas į kalendorių (pabūkite pakankamai ilgai, kad galėtumėte pabendrauti su svarbiais žmonėmis ir pabandyti būti namuose, kol šeima nebus įkalinta)

21 val .: Apsistokite nakčiai, stebėkite tinklaraščių kūrimą, tyrimus ir įrašus „Twitter“, „Facebook“, „LinkdIn“ ir kt.

Kaip patekti į žaidimą

Patirtis

  • Rinkodaros ar komunikacijos laipsnis yra tik pradžia
  • Ankstesnis darbas, praktika, šalutinis projektas
  • Susikurkite savo projektą
  • Dalyvaukite marketingo konkurse

Žinok Lingo

  • Tapkite laisvu pramonės žargonu
  • Pagrindinė marketingo terminologija IR metrika – žinokite, ką jos reiškia ir kaip jomis naudotis
  • Nuo ko pradėti? „About.com“ marketingo sąlygos ir apibrėžimai http://marketing.about.com/od/marketingglossary/a/marketingterms.htm „HubSpot“ pagrindinis žodynas: 120 socialinės žiniasklaidos marketingo terminų paaiškinta http://blog.hubspot.com/blog/tabid /6307/bid/6126/The-Ultimate-Glaryary-120-Social-Media-Marketing-Terms-Explained.aspx

Puoselėkite savo asmeninį dalyvavimą internete

  • Parodykite, kad galite sukurti savo asmeninį prekės ženklą
  • Tai gali būti lemiamas veiksnys apklausiant darbą

Būkite specializacijos specialistas

  • Gaukite patirties filialų, paieškos, socialinės žiniasklaidos, el. Pašto, mobiliųjų telefonų, marketingo ir kt. Srityse.
  • Agentūros patirtis gali atskleisti visus skaitmeninės marketingo aspektus – mokamą paiešką, socialinę žiniasklaidą, mobilųjį telefoną ir kt. -, leidžiančią dirbti su daugybe skirtingų paskyrų ir nustatyti specialybę
  • Specialybė leidžia tobulinti savo įgūdžius ir tapti ekspertu

Pramonės susitikimai ir konferencijos

  • Praleiskite laiką ir bendraukite su pramonės žmonėmis
  • Dalyvaukite tokiose konferencijose kaip: SXSW, „Search Marketing Expo“, „Web 2.0 Expo“, „Ad Age Digital Conference“, „ad: tech“, „Search Engine Strategies“ ir „Pivot“.

Laikykite pirštą ant pulso

  • Technologijos nuolat tobulėja nepaprastai greitai – sužinokite, kas yra rinkoje ir kas ateina
  • Vartotojų elgsena radikaliai ir nuolat keičiasi – supraskite, ką vartotojai veikia internete, kas juos motyvuoja, ir jų socialinį / mobilųjį elgesį
  • Kadangi žiniasklaidos vartojimas tampa vis fragmentiškesnis, prenumeruodami interneto tinklaraščius ir naujienlaiškius galite sužinoti naujausias naujienas ir tendencijas – „Ad Age“, „ClickZ“, „eMarketer“, „BrandWeek“ ir „AdWords“.

Gaukite techninę informaciją

  • Pagrindinės žinios apie žiniatinklio veikimą, HTML, viena ar dvi programavimo kalbos (PHP, „JavaScript“, CSS ir „Ruby“), kurios padės jums pranešti apie savo dizaino poreikius su kūrėjais, dizaineriais ir kitais žiniatinklio specialistais.
  • Suprasti pagrindinės techninės terminijos niuansus gali padėti suprasti, kaip vartotojai sąveikauja su turiniu

skaitmeninės marketingo specialistas

Šaltiniai:

http://www.emarketer.com https://blog.udemy.com https://www.udemy.com http://www.simplydigitalmarketing.com

Parašykite komentarą