Puikus svetainės dizainas turi padaryti keletą dalykų jūsų auditorijai.

Pirmiausia jis turi būti pakankamai patrauklus, kad jūsų klientas liktų jūsų tinklalapio puslapyje. Jei nepavyks greitai pritraukti jų dėmesio, jie pereis nuo jūsų svetainės, dažnai į konkurentų svetainę, ir jūs prarasite pardavimus.

Antra , vartotojo patirtis turi būti išskirtinė. Vartotojai išeis iš jūsų svetainės, jei nežinos, ką daryti ar kaip naršyti. Per daug teksto ir rizikuojate atrodyti kaip šlamštas. Nepakanka teksto ir jūsų SEO gali sulaukti rezultatų.

Trečia, jūsų svetainėje turi būti tas “WOW” faktorius. Tai gali būti tai, ko dar nepadarė jokia kita interneto svetainė.

Į ką turite atsižvelgti kurdami, kad turėtumėte ne tik tikrai šaunų svetainės dizainą, bet ir turinį, kuris yra vertingas lankytojams?

Kokie elementai gali sukurti ar sugadinti jūsų svetainę?

Kaip juos naudoti estetiškai?

Kodėl jums turėtų rūpėti šaunus svetainės dizainas? Tam tikri elementai padidins jūsų svetainių patogumą, todėl klientams bus lengviau sužinoti apie jūsų produktą ar paslaugą, palaikyti jų susidomėjimą jūsų turiniu ir galiausiai paskatinti juos pirkti.

Dabar įsigilinkime į keletą puikių svetainės dizaino elementų.

  1. Vartotojo patirtis

Kas tai? Labai svarbu, kad jūsų svetainės lankytojai turėtų puikią vartotojo patirtį.

Vartotojo patirtis apima visą vartotojo sąveiką su jūsų prekės ženklu ar produktais. Tai yra tai, kaip kažkas naršo svetainėje ir kaip ją patiria. Jūsų darbas yra padėti klientams atlikti užduotį kuo mažiau stengiantis.

Kodėl turėtum to norėti? Be lengvai naršomos svetainės jūsų vartotojai bus prarasti.

Prasta vartotojo patirtis gali labai sumažinti potencialių klientų skaičių, o tai gali sumažinti pardavimus. Potencialūs klientai paliks jūsų svetainę, jei negalės greitai ir lengvai pasiekti ieškomos informacijos.

Kaip tai sukuria vertę vartotojui? Kaip verslas, jūs norite suteikti savo klientams kuo geresnę patirtį.

Norite, kad kiekviena jų sąveika su jūsų prekės ženklu ar produktu būtų išskirtinė. Jei jūsų svetainė yra pirmoji jūsų kliento sąveika su jūsų prekės ženklu ir tai yra nekviečiama ir ją sunku naudoti, jūsų klientai suras ką nors kitą.

Įsitikinkite, kad jūsų dizaino sprendimai yra prasmingi.

  1. Navigacija

Kas tai? Naršyti reikia kiekvienoje svetainėje. Jei esate visiškai naujas interneto dizaino pasaulyje, naršymas iš esmės yra darbas. Tai, kaip jūs pasirenkate klientus vesti aplink savo svetainę. Labai svarbu, kad naršymas būtų intuityvus.

Jei navigacija prasta, tai gali turėti neigiamą poveikį srautui ir konversijoms. Jei vartotojas neranda to, ko ieško, yra didelė tikimybė, kad jis išeis iš jūsų svetainės ir ras kitą verslą, iš kurio pirks.

Kodėl reikia? Jei turite navigaciją, įsitikinkite, kad tai darote geriau nei konkurentai. Meniu juosta akivaizdžiai yra būtina, tačiau yra tiek daug galimybių išsiskirti. Padarykite savo navigaciją patrauklia klientų patirtimi.

Kaip tai sukuria vertę vartotojui? Tavo, kaip verslo savininko, tikslas yra parduoti savo produktą ar paslaugą. Taip, svarbu turėti šaunų svetainės dizainą, kuris įtrauktų jūsų vartotojus, tačiau tai nieko nereiškia, jei jie negali naršyti jūsų svetainėje.

 

  1. Balta vieta

Kas tai? Tarpai nebūtinai reiškia „baltą“.

Tai yra bet kurios neigiamos vietos naudojimas jūsų svetainėje, norint pabrėžti elementus, suskaidyti puslapį ar suteikti klientui galimybę atsikvėpti. Yra dvi baltųjų erdvių rūšys; mikro ir makro. Mikro tarpas yra tarpas, kurį paprastai matote tarp teksto bloko elementų. Tai gali atrodyti nereikšminga, bet įsivaizduokite, jei jūsų svetainėje nebūtų neigiamos vietos. Tai atrodytų kaip vienas tęstinis, didžiulis teksto blokas.

Makrokomandos tarpai naudoja daug daugiau neigiamos erdvės elementams suskaidyti. Gali būti keblu tinkamai naudoti makrokomandą, tačiau jūsų svetainei suteikiama patraukli, švari išvaizda.