E komercija
Sveikiname tapus parduotuvės savininku. Kurti savo verslą yra smagi patirtis, kuri atsiperka – tiesiogine prasme. Būti naujuoju verslininku yra įdomu, nes viskas yra nauja. Tačiau kartais naujieji verslininkai pernelyg susijaudina dėl netinkamų dalykų. Kaip patyręs verslininkas esu padaręs nemažai klaidų. Todėl sukūriau šiuos 50 elektroninės prekybos patarimų naujiems verslininkams, tokiems kaip jūs, kad nuo pat pradžių galėtumėte eiti teisingu keliu ir iš tikrųjų uždirbti pinigų iš savo naujos parduotuvės. Taip pat rekomenduoju prieš pradedant dirbti susipažinti su šiais elektroninės prekybos terminais, kad jums būtų aišku viskas, kas aptariama toliau.
E komercija
Elektroninė prekyba – tai prekių ir paslaugų pirkimas ir pardavimas internetu. Elektroninė prekyba gali pakeisti įprastines parduotuves, nors kai kurios įmonės nusprendžia išlaikyti abi. Šiandien elektroninės prekybos priemonėmis galima įsigyti beveik viską.
Elektroninės komercijos tipas
Toliau pateikiamos įvairių tipų e. prekybos platformos:
- Verslas verslui (B2B)
- Verslas-vartotojui (B2C)
- Vartotojas-vartotojui (C2C)
- Vartotojas verslui (C2B)
- Verslas-administracijai (B2A)
- Vartotojas-administracijai (C2A)
Komercija
Prekyba – tai prekyba tarp ekonominių subjektų. Apskritai komercija – tai prekių, paslaugų ar kitų vertingų dalykų mainai tarp įmonių ar subjektų.
Kaip padidinti pardavimus
Padidinkite pardavimus
- PRISTATYTI NAUJUS PRODUKTUS AR PASLAUGAS. Suteikite klientams platesnį produktų ar paslaugų asortimentą. …
- PLĖSTIS Į NAUJAS VIDAUS RINKAS. …
- IŠPLĖSTI SAVO PARDAVIMO KANALUS. …
- RINKODAROS VEIKLĄ. …
- PAKEISKITE SAVO KAINĄ. …
- ŽINOKITE APIE KONKURENCIJĄ. …
- GERINKITE SANTYKIUS SU BENDRUOMENE. …
- NEPAMIRŠKITE KLIENTŲ APTARNAVIMO.
Elektroninės prekybos patarimai (#1): Eksperimentuokite taip, tarsi nuo to priklausytų jūsų verslas.
Norėdami, kad jums iš tikrųjų pasisektų, turėsite daug eksperimentuoti. Turėsite kurti skirtingų produktų skelbimus. Išbandykite skirtingas kopijas, formatus ir paveikslėlius. Būtent eksperimentavimas su skelbimais galiausiai pritrauks klientų ir paskatins pardavimus. Sukūrę pelningus skelbimus, galite pradėti eksperimentuoti savo svetainėje. Daugelis žmonių pirmiausia dėmesį sutelkia į savo svetainės tobulinimą. Tačiau nežinote, kaip klientai reaguoja į tam tikras funkcijas, jei jų dar neturite. Venkite daryti prielaidas apie savo klientus. Būkite atviri tam, kad klystumėte dėl to, kas iš tikrųjų veikia – tiesos nesužinosite, kol neperžiūrėsite duomenų.
Testuokite Pritaikykite Pritaikykite Personalizuokite
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 2): Dar neimkite pelno į kišenę.
Gali kilti pagunda pasilikti bet kokį gautą pelną. Tačiau jei norite, kad jūsų verslas augtų, turėsite reinvestuoti pinigus į savo verslą. Pinigai kuria pinigus. Vietoj to, kad pirktumėte naują įrangą, išleiskite pelną reklamai. Tikriausiai iš pradžių norėsite sukurti keletą 5 JAV dolerių vertės skelbimų, kad pamatytumėte, į kurį produktą žmonės reaguoja geriausiai. Tačiau atradę laimintį produktą, turėsite išleisti daug daugiau nei 5 JAV dolerius, kad uždirbtumėte tokius pinigus, apie kokius žmonės svajoja.
Jei jūsų tikslas – kas mėnesį uždirbti 3000 JAV dolerių pelno, skelbimams turėsite išleisti apie 3000 JAV dolerių, o tai atneš maždaug 9000 JAV dolerių pajamų. Mano verslui geriausiai konvertuojasi „Facebook” sustiprintos žinutės, tačiau jums reikės rasti geriausiai jums tinkantį skelbimo tipą. Keletą mėnesių reinvestuodami pelną, suteiksite savo verslui galimybę augti ir tapti tvariu. Galiausiai galėsite gyventi iš uždirbtų pinigų.
Padidinkite savo pranešimus
Elektroninės prekybos patarimai (#3): Įsipareigokite laikytis nuoseklaus tvarkaraščio.
Pradėdami naują e. parduotuvę, norėsite laikytis nuoseklaus tvarkaraščio, kad jūsų klientai žinotų, kada apsilankyti. Pavyzdžiui, jei kiekvieną savaitę pridedate naujų produktų, turėtumėte tai daryti tą pačią savaitės dieną, kad žmonės kiekvieną savaitę tą dieną vėl tikrintų jūsų svetainę. Jei rašote tinklaraštį, įrašai bus skelbiami tomis pačiomis dienomis, tai paskatins žmones nuolat tikrinti svetainę. Kai tik tapsite nenuoseklūs, pradėsite prarasti klientų lojalumą.
Neapibrėžta
Elektroninės prekybos patarimai (#4): Kurkite savo kanalus nuo pat pirmos dienos.
Vos tik nusipirkę parduotuvės domeno vardą, pradėkite kurti auditoriją. Galite pradėti nuo pranešimų socialinėje žiniasklaidoje, kad augintumėte gerbėjų bazę, kad pradėję veiklą turėtumėte auditoriją, pasiruošusią pirkti. Kai parduotuvė bus paleista, norėsite pradėti rinkti el. pašto adresus ir kurti nukreipiamąjį srautą. Tai darydami nuo pat pirmos dienos, greičiau plėsite klientų bazę. Sutelkę dėmesį į socialinės žiniasklaidos, el. pašto sąrašo ir nukreipiamojo srauto kūrimą, ilgainiui greičiausiai reikės mažiau išleisti skelbimams. Galėsite reklamuoti savo turinį savo auditorijai per savo kanalus.
Kurkite savo kanalus
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 5): Pradėkite megzti ryšius su atitinkamais įtakingais asmenimis.
Prireiks kelių mėnesių, kad rastumėte geriausius influencerius, kurie reklamuotų jūsų produktus, ir net tada tai nėra garantuota. Iš asmeninės patirties žinau, kad radau puikų influencerį savo produktams reklamuoti, o nepraėjus nė šešiems mėnesiams jis darė tiek daug remiamų pranešimų, kad nebebuvo veiksmingas. Rasti puikų influencerį yra daug sunkiau, nei atrodo. Kartais influenceris turi didelę kainą, bet ji nevirsta pardavimais. Galbūt norėsite patikrinti „Famebit”, kad gautumėte prieigą prie geriausių influencerių.
Užmegzti santykius su influenceriais
Elektroninės prekybos patarimai (#6): Užtikrinkite, kad klientai turėtų prieigą prie aktualios informacijos.
Pradėdami elektroninę parduotuvę, norėsite užtikrinti, kad jūsų klientai turėtų prieigą prie visko, ko jiems reikia, kad galėtų priimti pagrįstą sprendimą pirkti. Norėsite įtraukti pristatymo ir grąžinimo informaciją, kad prieš pirkdami klientai žinotų apie politiką. Visada norėsite užtikrinti, kad būtų matomas kontaktų puslapis, kad klientai galėtų lengvai su jumis susisiekti iškilus problemai ar klausimui. Puikus šaltinis, kuriame aprašyta viskas, ką turėsite atlikti savo svetainėje, yra „Oberlo” pranešimas „Kaip pradėti elektroninę parduotuvę per mažiau nei 30 minučių”.
6 elektroninės prekybos patarimas – kontaktinė informacija
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 7): Įdėkite minčių į savo kopiją.
Daugelis „Oberlo” naudotojų daro klaidą, kad importuodami produktus į savo parduotuvę neprideda kopijos. Išvardyti punktai yra skirti pateikti informaciją apie produktą, tačiau patys savaime nepadeda konvertuoti pardavimų. Parašę aprašymą apie produktą ir pasirinkę vertingiausius taškus geriau padėsite pasiekti daugiau pardavimų. Žmonės dažnai perskaito aprašymą, jei dėl produkto svarsto. Parašę trumpą pastraipą, kurioje išsamiai aprašysite, kokią naudą produktas duoda klientui, paminėsite funkcijas, kartu paaiškindami, kaip naudoti produktą, galėsite geriau įtikinti naršytoją pirkti. Pavyzdžiui, jei savo parduotuvėje parduodate sukneles, galite paminėti, kaip puikiai jos atrodys kitame renginyje, galite paminėti, kaip audinys išryškina figūrą, ir rekomenduoti batų spalvas ar papuošalų išvaizdą, kurie geriausiai papildytų suknelę.
7 elektroninės prekybos patarimai – į kopiją įdėkite minčių
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 8): Padarykite savo svetainę vizualiai patrauklią.
Visa jūsų svetainė turėtų būti labai vizualiai patraukli. Produktų puslapiuose turėtų būti kelios produktų nuotraukos, demonstruojančios skirtingus kampus ir panaudojimo būdus. Jūsų pagrindiniame puslapyje turėtų būti dėmesį patraukiantis reklaminis paveikslėlis, leidžiantis klientui įsivaizduoti save su produktu. Net jūsų tinklaraščio įrašai turėtų būti labai vaizdingi. Kiekviename įraše turėtų būti keletas paveikslėlių, gifų ir galbūt net vaizdo įrašų, kurie atskirtų tekstą.
8 elektroninės prekybos patarimai – pasirūpinkite, kad svetainė būtų vizualiai patraukli
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 9): Susiraskite elektroninės prekybos prekės ženklą, į kurį galėtumėte lygiuotis.
Pradedant veiklą svarbu ieškoti mentoriaus. Tačiau kartais turėti prieigą prie sėkmingo e. prekybos mentoriaus gali būti sunku. Žmonės nebūtinai nori dalytis savo nišomis, skelbimų šablonais ir atsakyti į klausimus, kuriuos galima lengvai surasti „Google”. Galite prisijungti prie bendruomenių ir kartais prašyti patarimo. Tačiau veiksmingiausias būdas pasiekti sėkmę – susirasti elektroninės komercijos prekės ženklą, į kurį siekiate būti panašūs, ir pagal jį modeliuoti savo prekės ženklą. Pavyzdžiui, jei norite būti į klientą orientuota įmonė, galite savo parduotuvę modeliuoti pagal „Disney”. Jei norite įvaldyti prekės ženklo kūrimo meną, galite savo verslą modeliuoti pagal „Dollar Shave Club”. Jei norite sukurti didžiulę rinką, galite savo parduotuvę modeliuoti pagal „Amazon”. Kad jums pavyktų, nebūtina kopijuoti jų nišų ar stiliaus, jums tereikia rasti konkrečios internetinės parduotuvės mėgstamus modelius ir juos pritaikyti.
9 e. prekybos patarimas – konkurentų paieška
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 10): Gaukite atsiliepimų apie savo parduotuvę.
Kai paleidžiate naują parduotuvę, svarbu gauti atsiliepimų apie ją. Didžiausia klaida, kurią matau darant verslininkams, yra ta, kad jie ieško atsiliepimų iš kitų verslininkų viešose bendruomenėse. Problema ta, kad savo nišą ir produktus dalijatės su konkurentais. Nors verslininkas gali suteikti puikių įžvalgų, nenorite pasikliauti atsiliepimais žmonių, kurie iš tikrųjų gali su jumis konkuruoti. Niekada neatskleiskite savo nišos kitam verslininkui. Visada galite kreiptis į „Oberlo” ir „Shopify” palaikymo tarnybą, kad gautumėte parduotuvės apžvalgą.
Elektroninės prekybos patarimai (#11): Konkrečiai nurodykite produktų kategorijas, kad klientai galėtų lengvai rasti tikslius produktus.
Ankstyvuoju etapu, kai turite tik 15 produktų, gali kilti pagunda visus produktus suskirstyti į bendras kategorijas. Tačiau augant parduotuvei, norėsite šiek tiek konkrečiau skirstyti produktus į kategorijas. Tokios produktų kategorijos kaip „Moterys”, „Vyrai” ir „Vaikai” nelabai padeda SEO optimizavimo tikslais, tačiau jas įprasta rasti daugelyje parduotuvių. Dar blogiau yra tai, kad kai kurios parduotuvės visą savo moterišką madą priskiria kategorijai „Moterys”, be jokių subkategorijų. Daugumai žmonių nepatinka naršyti visą kolekciją ir sužinoti, kad parduotuvėje nėra suknelių. Pažiūrėkite, kaip „Amazon” organizuoja savo prekių kategorijas. Galite lengvai rasti labai konkrečių prekių. Kuo lengviau klientui padėsite rasti būtent tai, ko jis ieško, tuo didesnė tikimybė, kad jis pirks iš jūsų parduotuvės.
Būkite konkretūs su savo produktų kategorijomis
Elektroninės prekybos patarimai (#12): Būkite keliose socialinės žiniasklaidos platformose.
Kalbant apie socialinę žiniasklaidą, daugelis parduotuvių daro klaidą, kad yra tik vienoje platformoje. Pavyzdžiui, kai kurios gali skelbti pranešimus tik „Instagram” ir ten sutelkti savo rinkodaros pastangas per įtakingųjų rinkodarą. Kiti naudojasi tik „Facebook”, nes mano, kad „Facebook” reklama puikiai veikia jų parduotuvę. Tačiau naudojant platformų derinį gali būti šiek tiek daugiau darbo, tačiau tai suteikia jums konkurencinį pranašumą. Konkurentas gali matyti, kad esate tik „Instagram”, ir sutelkti savo pastangas į platesnį socialinių platformų spektrą, o tai galiausiai lemia, kad jo verslas pranoksta jūsų verslą. Būti maždaug 3-4 socialiniuose tinkluose dažnai yra įmanoma. Nepriklausykite nuo vienos platformos, nes vieną dieną ta platforma gali išnykti ir jūs liksite be nieko.
Būkite keliose socialinėse platformose
Elektroninės prekybos patarimai (#13): Kurkite unikalų turinį.
Jei prekiaujate dropshippingo produktais, tikėtina, kad turite rasti būdą, kaip išsiskirti iš konkurentų. Lengviausias būdas tai padaryti – kurti unikalų turinį. Kelis kartus per savaitę publikuoti tinklaraščio įrašus yra puikus būdas kurti auditoriją, šviesti lankytojus ir tuo pačiu palaikyti svetainės šviežią ir atnaujintą išvaizdą. Taip pat galite kurti vaizdo įrašus internete ir taip kurti savo prekės ženklą. „Luxy Hair” kūrė „YouTube” vaizdo įrašus, kurie lėmė didžiulę jų sėkmę. Šiandien jų „YouTube” kanalas turi daugiau nei 2,9 mln. prenumeratorių. Unikalus turinys gali padaryti jūsų verslą daug pelningesnį.
kurti unikalų turinį
Elektroninės prekybos patarimai (#14): Pasiūlykite nemokamą pristatymą.
Svarbu išbandyti nemokamą ir mokamą pristatymą. Vis dėlto, kai turite naują parduotuvę su nedideliu socialiniu sekėjų skaičiumi, geriau pasiūlyti nemokamą pristatymą, kad paskatintumėte pirkti. Žmonės gali baimintis mokėti bendrovei, kuria dar nepasitiki, todėl pasiūlius nemokamą pristatymą rizika tampa mažesnė. Apie 50 % internetinių parduotuvių siūlo nemokamą pristatymą, todėl jį pasiūlę turėsite pranašumą prieš kitas. Naudodamiesi „AliExpress” daugelis tiekėjų siūlo nemokamą pristatymą arba „ePacket”, kuris yra pigi greitojo pristatymo paslauga, todėl galite siūlyti įperkamą pristatymą be didelio poveikio savo maržai.
Siūlyti nemokamą pristatymą
Elektroninės prekybos patarimai (#15): Pagrindinį dėmesį skirkite rinkodarai.
Rinkodara ir reklama atneša pinigus, todėl nešvaistykite laiko parduotuvės tobulinimui. Turėtumėte kasdien, jei ne kelis kartus per dieną, aktyviai skelbti pranešimus socialinėje žiniasklaidoje. Be to, turėtumėte kreiptis į žurnalus ir tinklaraščius, kad juose būtų pristatyti jūsų produktai. Taip pat nepamirškite sukurti reklamai skirto biudžeto. Reguliarus tinklaraščio turinio rašymas padės jūsų svetainės reitingui. Viešindami savo parduotuvę, padidinsite savo galimybes rasti daugiau klientų.
daugiausia dėmesio skirkite rinkodarai
Elektroninės prekybos patarimai (Nr. 16): Kurkite skelbimus nuo pirmos dienos.
Skelbimai pritraukia srautą, kuris virsta klientais. Turėsite eksperimentuoti su įvairiais produktais, kad rastumėte savo laimintį skelbimą, tačiau, kai tai padarysite, viskas vyks sklandžiai. Jei jūsų tikslas – gauti 9000 JAV dolerių pajamų, skelbimams turėsite išleisti apie 3000 JAV dolerių. Iš pradžių pradinės skelbimų išlaidos bus sudėtingos, todėl nedvejodami pradėkite nuo mažesnio biudžeto ir jį didinkite. Nepamirškite, kad skelbimo optimizavimas užtrunka 3-5 dienas.
Jei nuolat reinvestuosite pelną į reklamą, jūsų verslas greitai augs. Per maždaug 2 mėnesius viena iš mano parduotuvių per mėnesį uždirbdavo 15 000 USD pajamų ir kasdien augo. Prireiks kelių savaičių, kad išsiaiškintumėte, kokie produktai bus jūsų geriausiai parduodami, ir išsiaiškintumėte, ar jūsų produktų kaina yra tvari skelbimams. Galite naudoti šią dropshippingo srauto skaičiuoklę, kad geriau suprastumėte, kokio srauto jums reikia, kad pasiektumėte savo finansinius tikslus.
16 e. prekybos patarimas – „Facebook” reklama
Elektroninės prekybos patarimai (#17): Išmokite susigrąžinti apleistus krepšelius.
Eksperimentuokite su įvairiomis apleistų krepšelių programėlėmis ir el. laiškų formatais. Visų krepšelių susigrąžinti nepavyks. Tačiau net jei pavyks konvertuoti 1-5 % jų, finansiškai būsite geriau. Baymard duomenimis, vidutiniškai apleistų krepšelių skaičius siekia 60-80 %. Nors gali būti normalu susidurti su apleistais krepšeliais, neturėtumėte nustoti daryti viską, ką galite, kad konversija įvyktų. Pirmąjį el. laišką turėtumėte išsiųsti per šešias valandas nuo krepšelio atsisakymo, kad geriau padėtumėte konversijai. Taip pat apsvarstykite galimybę po to išsiųsti bent 3 el. laiškus, bandydami jį susigrąžinti. Galite pasiūlyti papildomą nuolaidą, kad padėtumėte konvertuoti pardavimą. Galite pradėti nuo 10 % nuolaidos, o paskutiniame el. laiške pasiūlyti 15 % nuolaidą, jei jie dar nesusigrąžino krepšelio.
17 e. prekybos patarimas – apleisti krepšeliai
Elektroninės komercijos patarimai (#18): Pasikalbėkite su savo klientais ir sužinokite jų poreikius.
Santykių su klientais kūrimas reikalauja daug laiko, tačiau tai daryti tikrai svarbu. Paprastas dalykas, kurį darau norėdamas geriau pažinti savo klientus, – rašau jiems individualų elektroninį laišką. Kiekvienam klientui rankiniu būdu siunčiu elektroninį laišką ir klausiu, kaip jiems patinka jų įsigytas produktas, ar yra kitų rūšių produktų, kurių jie norėtų turėti mūsų parduotuvėje, ir ar yra kokios nors rūšies tinklaraščio turinys, apie kurį jie norėtų daugiau sužinoti nišoje. Kaip padėką už jų atsiliepimus pirmame siunčiamame el. laiške galiu įmesti VIP nuolaidos kodą kaip papildomą paskatą pateikti šią informaciją. Ne visi žmonės atsakys, bet tie, kurie atsakys, padės jums geriau suprasti klientų poreikius. Tai taip pat padės jums geriau juos aptarnauti.
kalbėkitės su klientais
Elektroninės prekybos patarimai (#19): Pradėkite kurti nuorodas.
Norint sumažinti išlaidas reklamai ir kartu padidinti pajamas, svarbu kurti išorines atgalines nuorodas. Tai galite padaryti reklamuodami savo produktus atitinkamuose ir populiariuose tinklaraščiuose ar žurnaluose arba rašydami kviestinius įrašus į tinklaraščius. Kuo daugiau šaltinių, nukreipiančių srautą į jūsų svetainę, tuo mažiau išleisite skelbimams. Pavyzdžiui, net jei parašysite svečių įrašą kitame tinklaraštyje, galbūt jame nepateiksite konkretaus gaminio, tačiau galite gauti paspaudimų į savo svetainę. Gavę paspaudimų į savo svetainę, galite pakartotinai nukreipti juos į geriausiai parduodamą produktą, o tai kainuos daug pigiau nei bandyti rasti naujų klientų. Kai mano parduotuvei buvo kelios dienos, naudodamasis šiuo metodu galėjau gauti keletą pardavimų.
Pradėkite kurti nuorodas
Elektroninės prekybos patarimai (#20): Sugalvokite būdų, kaip pastatyti savo klientą ant pjedestalo.
Jei su klientais elgsitės tinkamai, jie vis sugrįš. Palaikykite ryšį su savo klientais. Parodykite jiems, kad juos vertinate. Galite surengti „klientų dėkingumo renginį”, kurio metu suteiksite jiems galimybę pirmiesiems susipažinti su naujais produktais arba papildomą nuolaidą. Siųskite jiems padėkos laiškus, kuriuose praneštumėte, kaip esate dėkingi, kad jie yra jūsų klientai, ir kartu įteikite nedidelę nemokamą dovanėlę ar nuolaidos kodą. Sugalvokite, ką galite padaryti savo klientams, kad jie būtų laimingi ir kartu sustiprintų jūsų santykius su jais. Daugiau klientų dėkingumo idėjų rasite „Help Scout”.
Užkelkite savo klientą ant pjedestalo
Elektroninės prekybos patarimai (#21): Nustatykite SMART tikslus.
Nesvarbu, ar planuojate finansinį tikslą, ar svarbų parduotuvės etapą, svarbu įsitikinti, kad turite SMART tikslą. SMART reiškia konkretus, išmatuojamas, pasiekiamas, realus ir apibrėžtas laike. Norite užtikrinti, kad jūsų tikslai būtų gerai apibrėžti. Būtinai nustatykite terminus, kad žinotumėte, kada jūsų tikslas turėtų būti pasiektas. iki Reikia, kad tikslas būtų pagrįstas logika ir kad turėtumėte išteklių, kurių reikia, kad tikslas būtų pasiekiamas. Galiausiai, norite įsitikinti, kad nustatėte tokius terminus, kurie leistų jums pasiekti tikslą neskiriant papildomo laiko. SMART tikslo pavyzdys būtų toks: Iki 2021 m. gruodžio 31 d. gaukite bent 10 000 pajamų per mėnesį.
SMART tikslų kūrimas
Elektroninės prekybos patarimai (#22): Nesislėpkite už knygų.
Atidėliojimas yra juokingas dalykas, nes kartais žmonės net nesuvokia, kad tai daro. Puiku būti aktyviam elektroninės komercijos bendruomenėse, skaityti tinklaraščius ir retkarčiais lankyti internetinius kursus. Tačiau turite suprasti, kad negalite slėptis už knygų. Turite dirbti su savo parduotuve. Pardavimai neateis, jei daugiau laiko praleisite „tyrinėdami”, o ne dirbdami. Kur kas daugiau išmoksite ką nors išbandydami, o užstrigus kitam žingsniui, pasiskaitykite „Google”.
Jums pradės sektis, kai padarysite keletą klaidų. Klaidos suteikia jums užuominų apie tai, kaip iš tikrųjų turėtų atrodyti sėkmė. Taigi išsiaiškinkite, kaip sekasi, jei reikia, daužykite galvą į sieną ir dirbkite tol, kol pasieksite savo finansinius tikslus. Jūs turite viską, ko reikia, kad jums pavyktų savarankiškai. Aš jumis tikiu, todėl ir jūs turėtumėte tikėti savimi.
nesislėpkite už knygų
Elektroninės prekybos patarimai (#23): Pasinaudokite nemokamais programėlių bandymais, kad rastumėte jums tinkamas programėles.
Kaip naujam parduotuvės savininkui, eksperimentavimas vaidina didelį vaidmenį. Primygtinai rekomenduoju išbandyti ir išbandyti kelių „Shopify App Store” programėlių parduotuvėje esančių programėlių nemokamus bandomuosius variantus. Išsiaiškinkite, kurios programėlės yra naudingiausios dabar, kol dar labiau neužsiėmėte parduotuvės valdymu. Žinoma, norėsite įsitikinti, kad turite srautą ir pardavimus, kad galėtumėte išsiaiškinti, kurios programėlės yra veiksmingiausios. Rekomenduoju pradėti nuo programėlių, kurios padeda plėsti verslą, pavyzdžiui, padidinto pardavimo ir apleisto krepšelio programėlių.
pasinaudokite nemokamais bandymais
Elektroninės prekybos patarimai (#24): Įsitikinkite, kad turite „upsell” pasiūlymų.
Gauti pirmąjį pardavimą gali būti labai įdomu. Tačiau jei nuo pat pirmos dienos turėsite visų savo produktų papildomo pardavimo pasiūlymų, išvengsite lengvų pardavimų praradimo. Klientams, kurie jau yra išsitraukę savo kredito kortelę, daug lengviau parduoti daugiau produktų nei bandant pritraukti naujų klientų. Ne tik padidinsite vidutinę užsakymo vertę, bet ir uždirbsite daugiau pelno iš vieno kliento, todėl reklamos išlaidos bus dar pigesnės. Mano parduotuvėje naudojama gudrybė yra ta, kad aš pateikiu panašų produktą kaip papildomą pasiūlymą ir įmetu nemokamą + pristatymo dovaną, jei jie perka dabar. Mano parduotuvėje kiekvieną dieną perkami keli „upsell” pirkiniai – tai vienas iš veiksnių, padėjusių mums taip greitai tapti penkiaženkle per mėnesį gaunama parduotuve.