„Facebook“ skelbimų dizainas | „Facebook“ reklamos agentūra

Ar ieškojote geriausių „Facebook“ skelbimų dizainų, kad pagerintumėte IG? Na, dabar jūs tai radote.

Čia rasite įvairių „Facebook“ skelbimų dizainų įsilaužimų ir profesionalių patarimų, kaip pagerinti ne tik „Facebook“ skelbimų kokybę, bet ir konversijų rodiklį bei PR.

Pastaba: Šis straipsnis skirtas būtent „Facebook“ skelbimams. Perskaitykite tai, jei ieškote „Instagram“ skelbimų idėjos.

Efektyvaus skelbimų dizaino paslaptis

Valdydami įvairias „Facebook“ reklamos kampanijas klientams, jiems būdinga bendra tendencija: kodėl mano skelbimai neveikia, ką aš darau ne taip?

„Facebook“ reklama gali būti sunki. Su kiekvienu atnaujinimu jis bus vis sunkesnis.

Jei stengėtės sukurti sėkmingą reklamos kampaniją, jums gali padėti du pagrindiniai triukai:

1. Neįtikėtinas dizainas.

„Facebook“ yra užimta platforma. Vartotojai ne tik bendrauja su draugais, šeima ir sekamais puslapiais, bet ir bombarduojami iš visų pusių atkeliaujančiomis reklamomis.

Jei norite išsiskirti ir atkreipti jūsų skelbimus į „Facebook“, viskas prasideda nuo neįtikėtino skelbimų dizaino.

2. Taikymas pagal auditoriją.

Būtų visiškas laiko ir pinigų švaistymas, jei sukurtumėte „Facebook“ reklamos kampaniją nesuprasdami savo tikslinės auditorijos.

Naudodamiesi „Facebook“ galite valdyti daugybę pažangių taikymo funkcijų, kurios leidžia tobulinti ir nukreipti lazeriu savo idealų klientą.

Idealiu atveju norite, kad skelbimai būtų rodomi specialiai aktyvioms auditorijoms, kurios ne tik ant jo spustelės, bet ir prisiregistruos, užsiprenumeruos, atsisiųstų ar nusipirktų jūsų reklamą.

Dizaino patarimas Nr. 1: išmatuokite ir išbandykite kelis dizainus

„Facebook“ reklamoje niekada nebūna „vieno dydžio“. Galbūt jūs pasisamdėte neįtikėtiną dizainerį arba patys ką nors sukūrėte, tačiau visada turėtumėte išbandyti įvairius skelbimų dizainus ir taikymo metriką, kad sužinotumėte, kurie variantai veikia geriausiai.

Kai pradėsite kurti savo reklamos kampanijas, skirkite šiek tiek papildomo laiko, kad sukurtumėte 4–6 papildomus „Facebook“ skelbimų dizainus (ty vaizdinius ir rašytinius) ir išbandykite kiekvieną iš jų. Apsvarstykite galimybę sukurti vaizdų poras su skirtinga kopija, tai būtų 2 arba 3 vaizdai kartu su 2 arba 3 teksto rinkiniais.

Rezultatas? Turėsite paleisti 4–6 skelbimų dizainus, kuriuos galėsite išbandyti, kad sužinotumėte, kuris derinys duoda geriausių rezultatų.

Pažvelkite į mūsų „Voy Media“ pavyzdį:

Sukurkite puikių skelbimų ir išbandykite kiekvieną variantą

Šiuose „Facebook“ skelbimų pavyzdžiai, matote, kad mes naudojame tą pačią kopiją, kai bandome, kokie skirtingi vaizdo dizainai yra, kad pamatytumėte, kurių našumas ir PR yra geresni.

Prisiminti, išbandyti viską. Niekada negali žinoti, kuri kūrybinė idėja sukurs laimėtą reklamą.

2 dizaino patarimas: sukurkite spalvingus skelbimus

Kai žmonės naršo savo „Facebook“ kanalus, kaip galite patraukti jų dėmesį? Spalva.

Spalvotų skelbimų, pasirodančių puslapyje, kūrimas yra pirmas žingsnis siekiant pagerinti konversijų skaičių.

Pažvelkite į šį „moo.com“ „Facebook“ skelbimo dizainą:

Norėdami atkreipti jų dėmesį, naudokite šviežias ir įdomias spalvas

„Emerald Insight“ tyrimai analizavo spalvų efektyvumą rinkodaroje. Jie atrado du pagrindinius dalykus, kuriuos turėtumėte įtraukti į „Facebook“ skelbimų kampanijas:

  1. Žmonės apsisprendžia per 90 sekundžių nuo pradinio bendravimo su jumis ar jūsų produktais.
  2. 62–90% sprendimų vertinama tik atsižvelgiant į spalvas.

Priklausomai nuo naudojamos spalvos tipo, taip pat galite paveikti visų rūšių reakcijas. Pavyzdžiui, spalvos gali padidinti ar sumažinti apetitą, pagerinti nuotaiką, nuraminti klientus ir sumažinti laukimo laiko suvokimą.

Dizaino patarimas Nr. 3: įtraukite spalvų įtaką

Spalvų psichologija yra tikra mokslinių tyrimų tema, kurią daugelis marketingo specialistų stengėsi įtraukti į savo skelbimų dizainą.

Norėdami greitai suprasti spalvas ir jų įtaką internete, pateikiame keletą susijusių spalvų efektų:

  • Spalvos gali būti susijusios su nuotaika:
    • Mėlyna sukuria ramybę
    • Raudona spalva įkvepia agresiją
    • Geltona skatina laimę
  • Spalvos siejamos su lytimis:
    • Berniukai dėvi mėlyną
    • Merginos dėvi rožinę
  • Spalvos siejamos su skirtingomis reikšmėmis:
    • Investuotojai mato žalią spalvą ir galvoja apie pinigus
    • Ūkininkai mato žalią spalvą ir galvoja apie daržoves
  • Spalvos siejamos su kultūrine įtaka:
    • Vakarų kultūros mano, kad mėlyna spalva yra vėsi ir raminanti
    • Rytų kultūros mano, kad mėlyna spalva yra grėsminga ir bloga

Spalva daro neįtikėtiną įtaką priimant sprendimus – (Vaizdo šaltinis)

Pagrindinis dalykas yra tas, kad kai pasirenkate „Facebook“ skelbimų dizaino spalvas, apsvarstykite galimybę analizuoti tikslinę auditoriją ir nuspręsti, kurios spalvos būtų patraukliausios. Nors tendencijos ir įsitikinimai gali nuolat kisti, kai kurios spalvos visada bus susijusios su tam tikromis mintimis, jausmais ir įsitikinimais.

Išsamesnius spalvų psichologijos tyrimus galite rasti čia.

4 dizaino patarimas: sukurkite kontrastingus skelbimus

Ne visada turite užpildyti skelbimus spalvomis ir vaizdais. Verčiau pabandykite panaudoti kontrasto galią su baltu fonu.

Šis „Groupon“ skelbimas yra puikus paprasto balto fono ir ryškiai žalios spalvos panaudojimo pavyzdys, norint pritraukti dėmesį.

Tokie skelbimai kaip šis tikrai išsiskiria

Būkite kūrybingi, naudodami baltą foną, kad pridėtumėte šiek tiek kontrasto. Taip pat nepamirškite išbandyti šių skelbimų našumo šalia kito priedo, naudodami visas spalvas ir vaizdus.

Dizaino patarimas Nr. 5: įkelkite tinkamą dydį

Nekurkite skelbimo, kuris bus apkarpomas ir sunaikinamas, kai jį įkelsite į „Facebook“. Standartinis „Facebook“ skelbimų dydis yra: 1200 x 628 taškų.

Be to, pabandykite naudoti kuo kokybiškesnius vaizdus. Jei įkeliate neaiškius vaizdus su maža skiriamąja geba, greičiausiai negausite rezultatų, kuriuos galėtumėte pasiekti naudodami didelės raiškos vaizdą.

Jei stengiatės išlaikyti vienodą skelbimų kokybę, pabandykite naudoti „Canva“ kurdami naujus ir įdomius skelbimus. Galite nustatyti šabloną, kurio dydis visada ir visada bus tobulas.

Klientų, konvertuojančių „Facebook“ skelbimus, projektavimas bus bandymų ir klaidų kelias. Jei norite į savo kitą kampaniją įtraukti keletą efektyvių skelbimų idėjų, patikrinkite jas „Facebook“ skelbimų šablonai.

Parašykite komentarą