Geriausios labdaros rinkodaros kampanijos – 18 geriausių mūsų pasirinkimų

Labdaros organizacijos puikiai reklamuojasi. Jie dažnai rengia įkvepiančias ir įdomias kampanijas, kad padidintų informuotumą ir skleistų savo žinias. Čia yra devynios geriausios labdaros marketingo kampanijos.

Įjungti garsą – klauskite jo („Movember“)

Movember prieš pasaulinę savižudybių prevencijos dieną (rugsėjo 10 d.), 2017 m., pradėjo kampaniją „Įsijungti – paklausk jo“. „Movember“ siekia iki 2030 m. 25% sumažinti priešlaikinę vyrų mirtį; vienas didžiausių vyrų žudikų yra savižudybė.

Jų mėnesį trukusi reklaminė kampanija buvo skirta kovai su vyrų savižudybėmis. Joje buvo 3 subtitruoti vaizdo įrašai, kaip „pamokymai“. Kiekviename vaizdo įraše yra trys skirtingi vyrai, demonstruojantys, kaip padaryti tai, kas paprastai būna „baisu“, pavyzdžiui, sutaisyti nuleistą padangą ar žvejoti.

Įjungti garsą – „Klauskite Jo“ skatina žmones kalbėti apie vyrų psichinę sveikatą

Idėja buvo ta, kad žiūrovas pradėjo žiūrėti „pamoką“ nutildytą – paliesti ką nors, ką visi daro per dažnai, kai mes slenkame „Facebook“, ir tada buvo pakviestas įjungti vaizdo įrašą.

Pasirodo, kad su įjungtu garsu „how-to“ vaizdo įrašo vyras sako visiškai kitaip nei subtitrai; jis atvirauja apie savo psichinės sveikatos kovas.

„Movember“ šia mintį keliančia kampanija siekia skatinti atvirus pokalbius apie vyrų psichinę sveikatą. Jie naudoja vaizdo įrašą prašydami žmonių „įjungti garsą“ realiame gyvenime ir kreiptis į pažįstamus vyrus, kad paklaustų, ar jiems viskas gerai.

Tai sumani kampanija, pritaikanti mūsų socialinės žiniasklaidos įpročius ir juos naudojant atkreipiant dėmesį į didelę problemą – vyrų psichinę sveikatą. Raginimas veikti yra paprastas: klauskite ir klausykite.

Perženk! (Akmeninė siena)

kai kurie žmonės yra gėjų akmenų sienos kampanija

2007 m. Akmeninė siena pradėjo novatorišką „Get Over It!“ kampanija kovoti su homofobinėmis, bifobinėmis ir transfobinėmis patyčiomis.

Jų glausti, dėmesio pritraukiantys plakatai buvo matomi klasėse, reklaminiuose skyduose, autobusų stotelėse ir traukinių vagonuose JK aukštyn ir žemyn. Plakatai, kuriuose buvo parašyta: „Kai kurie žmonės yra gėjai. Perženk! – buvo skirti visų pirma kovoti su patyčiomis klasėje.

Perženk! švenčia gėjų tapatybę, o jos žinią pasiėmė garsenybės

Kampanija buvo nepaprastai sėkminga, paskatino diskusijas apie tai, kaip LGBT mokiniai elgiasi mokyklose, LGBT lytinį švietimą ir patyčias. Joje taip pat buvo švenčiami gėjai ir gėjų tapatybė, o žinios netrukus ėmėsi viso pasaulio įžymybės, politikai, sporto žvaigždės ir aktyvistai. Nuo to laiko šis šūkis paįvairėjo įtraukdamas „Kai kurie žmonės yra bi. Perženk! ir „Kai kurie žmonės yra trans. Get Over It! “, Taip pat verčiamas į daugybę skirtingų kalbų.

Tai vis dar yra viena įsimintiniausių labdaros akcijų iki šių dienų, praėjus daugiau nei dešimtmečiui.

#KnowYourLemons (krūties vėžys visame pasaulyje)

visame pasaulyje krūties vėžio citrinos krūtys

Vienas mano mėgstamiausių. #KnowYourLemons buvo krūties vėžio informavimo kampanija, kuri buvo užkrėsta dar 2017 m. Jų nuostabia kampanija vos per 3 savaites pavyko pasiekti neįtikėtiną 166 milijonų žmonių visame pasaulyje ir ji vis dar dalijamasi dabar.

#KnowYourLemons yra paprasta ir efektyvi socialinės žiniasklaidos kampanija

Krūties vėžys visame pasaulyjeŠi kampanija padidino supratimą apie krūties vėžio simptomus, pasižymėdama skiriamuoju mokomuoju plakatu iš 12 citrinų kiaušinių dėžutėje. Kiekviena citrina parodė skirtingą būdą, kaip krūties vėžys gali pasireikšti, ir sugebėjo peržengti tas įkyrus nuogybių taisykles socialiniuose tinkluose, sumaniai naudodamas citrinas, o ne tikras krūtis.

Akivaizdu, kad šiuo metu nėra vaisto nuo krūties vėžio, todėl didžiausia tikimybė jį įveikti yra ankstyvas nustatymas. Ši naujoviška marketingo kampanija leidžia visiems lengvai įsivaizduoti, ką ieškoti ir ką jausti.

Bendrinta 23 skirtingomis kalbomis ir daugiau nei 70 šalių kampanija #KnowYourLemons buvo paprasta, efektyvi ir pasiekė daug žmonių.

„Dogs Trust“ šuo skirtas visam gyvenimui, o ne tik Kalėdoms

Piktybinį šūkį „Šuo skirtas visam gyvenimui, ne tik Kalėdoms“ pirmą kartą sukūrė tuometinė generalinė direktorė Clarissa Baldwin Šunys pasitiki, dar 1978 m.

Nuo to laiko ji buvo naudojama kaip metinė marketingo kampanija kiekvienais metais iki Kalėdų – skatinti atsakingą šunų nuosavybę ir priminti žmonėms, kad turime saugoti šunis.

Šuo skirtas visam gyvenimui … yra akimirksniu atpažįstamas ir gali būti pritaikomas kiekvienais metais

Šios marketingo kampanijos grožis yra tas, kad ji yra įsimintina, akimirksniu atpažįstama ir gali būti pritaikoma kiekvienais metais, kad būtų sukurtas naujas tos pačios kampanijos sukimasis. Žemiau esančiame skelbime į kampaniją įsitraukia visa įžymybė:


Šiuo metu „Dogs Trust“ sukūrė komišką skelbimą, pagrįstą visomis tikrosiomis priežastimis, kurias žmonės nurodė atiduodami savo šunis:

Riebios cigaretės (Britų širdies fondas)

Ši graži grafinė kampanija tikrai nėra pati maloniausia pažvelgti, tačiau ji ilgai liks galvoje – ypač jei esate rūkalius. Rinkodaros kampaniją sudarė vaizdiniai vaizdai, tokie kaip plakatai ir interneto skelbimai, rodantys cigaretę kaip užsikimšusią arteriją, kurioje pilna riebalų, ir gana brangi televizijos reklama, kurioje matyti, kaip iš cigarečių lašėja riebalai, kai draugų grupė sėdi prie rūkymo.

Riebios cigaretės naudoja šiurpius vaizdus, ​​kad parodytų rūkymo siaubą

Didžiosios Britanijos širdies fondas šią kampaniją vykdė dar 2004 m., Siekdamas, kad daugiau žmonių sužinotų apie ryšį tarp rūkymo ir širdies ligų ir apie tai, ką rūkymas gali padaryti jūsų arterijoms.

Tai pasiteisino: labdaros organizacija sulaukė 12 000 skambučių į pagalbos liniją rūkyti ir sausį 65 000 apsilankymų rūkymo žiniatinklyje. Matyt14 000 žmonių atsisakė tiesioginio marketingo kampanijų rezultato – kokia sėkmė.

Patinka, kad negelbsti gyvybių (UNICEF Švedija)

Šią griežtą labdaros rinkos kampaniją pradėjo UNICEF Švedija su šūkiu „Patinka negelbsti gyvybių“. Jie iškvietė vadinamuosius „slacktivistus“ – žmones, kurie tiesiog paspaudžia mygtuką „patinka“, o ne aukoja, kad padėtų labdarai.

Patinka „Neišsaugok gyvybės“ turi tiesioginę žinią, kuri reikalauja žmonių imtis veiksmų

Dalijimasis socialiniu ryšiu puikiai padeda kurti bendruomenes ir didinti sąmoningumą – ir to reikia visoms labdaros organizacijoms. Tačiau tuo negalima tik apsistoti – labdaros organizacijos pasikliauja aukomis grynaisiais, kad padėtų išspręsti priežastis.

UNICEF Švedija buvo pirmoji labdaros organizacija, kuri tiesiog išėjo ir pasakė: alkaniems, sergantiems vaikams nepadės vien virtualūs „patinka“. Peržiūrėkite vieną iš jų patrauklių skelbimų žemiau.

#OneMoreMinute (JK vaikų netektis)

#OneMoreMinute kampaniją sukūrė Vaiko netektis JK buvo pradėtas kurti praėjusiais metais, siekiant informuoti apie netekusių šeimų ir vaikų poreikius. Tai išties emocinga kampanija, kurioje dalyvauja daugybė netekusių šeimų ir ką nors praradę įžymybės, kalbėdami apie tai, ką jie pasakytų, jei turėtų dar vieną minutę su mylimu žmogumi.

Neapdoroti # „OneMoreMinute“ kadrai padeda pradėti diskusiją apie sielvartą

Tai sunki tema, o filmuota medžiaga yra tikrai neapdorota, tačiau kampanija padėjo pradėti diskusijas dėl sielvarto, ir tai jau buvo naudinga tiek daugeliui šeimų. Pinigai skiriami šeimų netekties palaikymui ir orientavimui suteikti.

Dėvėk rožinę spalvą (krūties vėžys dabar)

Krūties vėžys dabar„Wear It Pink“ marketingo kampanija vyksta nuo 2002 m. Nuo to laiko ji surinko daugiau nei 31,5 mln. svarų sterlingų krūties vėžio tyrimams finansuoti.

„Wear It Pink“ suteikia galimybę dalytis žinute išlaikant aiškumą ir paprastumą

Tai aiški, lengva kampanijos idėja, tikriausiai todėl ji taip gerai veikė beveik 20 metų. Koncepcija yra paprasta: užsiregistruokite, dėvėkite rožinę dieną „Wear it Pink“ (kuri vyko spalio mėnesį per krūties vėžio sąmoningumo mėnesį) ir surinkite pinigų. Tai įtraukianti, neužimanti daug laiko ir nereikalaujanti sportiškumo ar kvalifikacijos – todėl visi gali prisijungti.

Dėvėkite rožinę kasmetinėje pavyzdinėje kampanijoje taip pat yra skaitmeninės marketingo pusė. 2017 m. Jie savo šalininkams išsiuntė trumpą, suasmenintas vaizdo įrašas „Twitter“ kai jie tviteryje parašė #wearitpink. Šis „ačiū“ pranešimas buvo suasmenintas nurodant vartotojo vardą ir nuotraukas, kurias jie tweeted. Dėl retweet’ų ir teigiamų įvertinimų šie vaizdo įrašai pasiekė daugiau nei 77 000 vartotojų – tai gera pamoka, kaip skaitmeninis dalyvavimas gali sustiprinti labdaros organizacijos santykius su savo auditorija.

Antroji diena (gelbėkit vaikus)

„Gelbėkit vaikus 2014“ marketingo kampanija „Labiausiai šokiruojantis antros dienos vaizdo įrašas“ yra viena revoliucingiausių ir įsimintiniausių vaizdo įrašų kampanijų. Jis buvo matytas daugiau nei 59 milijonus kartų ir buvo …

„Antroji diena“ daro konfliktą reliatyvų

Jame yra jauna britų mergina, vaizduojanti savo gyvenimą Londone „sekundės per dieną“ stiliumi, bet su pasukimu. Vaizdo įraše įsivaizduojama, kaip būtų, jei Londonas patirtų į Siriją panašų konfliktą, o rezultatas yra šokiruojantis.

Vaizdo įraše raginama aukoti pabėgėlių Sirijos vaikus ir pridedama nuoroda „Tai, kad čia nevyksta, dar nereiškia, kad taip nėra“, priverčia žiūrovą susidurti su parodytos situacijos realumu.

Disleksijos akimirka (Disleksijos asociacija)

Ar žinote, kiek žmonių turi disleksiją? Spėk. Turi savo figūrą? Gerai, aš jums pasakysiu – iki 17% pasaulio gyventojų yra disleksija, tai yra 1,28 milijardo žmonių. 2018 m. Disleksijos asociacija pradėjo kampaniją, norėdama žmonėms pranešti, kaip kasdien gyventi su disleksija.

Disleksijos akimirka žmonėms parodo, kaip iš tikrųjų yra disleksija

Disleksijos asociacija ant dviejų lauko ekranų, kurie prasidėjo: „Gerbiami JK darbdaviai, sunku paaiškinti disleksiją to neturinčiam žmogui“. Veido atpažinimo technologija buvo naudojama norint nustatyti, kada žmonės sustojo skaityti pranešimo, ir kuo ilgiau jie sustojo skaityti, tuo žodžiai tapo nesuprantamesni – rodė, kaip yra skaityti, jei turi disleksiją.

Ši kampanija man, kaip disleksijai priklausančiam šeimos nariui, tikrai patiko. Jūs galite praleisti visą gyvenimą palaikydami žmones, tačiau niekada negalite jiems padėti nežinodami, ką jie išgyvena – Disleksijos asociacijos kampanija suteikė jums tokią galimybę.

Šios šaunios kampanijos sėkmė yra ne tik pagalba disleksiją turintiems žmonėms ….

Parašykite komentarą