Pasiruoškite pasiekti savo tinkamą auditoriją tinkamu metu ir reklamuotis vietinėje arba pasaulinėje rinkoje. Kiekvieną dieną žmonės ieško internete prekių ar paslaugų, kurios atitinka jų poreikius. Naudojant Google Ads, galime padėti klientams rasti jūsų įmonę tuomet, kai jie ieško būtent to, ką jūs siūlote. Mes pritaikysime skelbimus pagal klientų geografinę padėtį, kad padėtume jums pritraukti naujus lankytojus, padidinti internetinius pardavimus, gauti daugiau skambučių ir išlaikyti esamus klientus.

Kokybės Balas?

Tai „Google” naudojama vertinimo sistema, pagal kurią sprendžiama, ar skelbimas yra pakankamai geras, kad būtų rodomas remiamoje paieškos rezultatų vietoje, kokioje pozicijoje jis bus rodomas ir kiek reklamuotojui reikia mokėti už kiekvieną paspaudimą.

Bet iš tikrųjų…

Ji lygina konkuruojančius skelbimus pagal skirtingus konkretaus skelbimų aukciono naudotojo patirties rodiklius, tada apdovanoja reklamuotojus, kurie užtikrina geresnę naudotojo patirtį, ir baudžia tuos, kurie to nedaro.

Toliau pateikiamas realaus pasaulio pavyzdys apie vieno reklamuotojo vieno paspaudimo kainą pagal kiekvieną kokybės balą.

Jūsų skelbimo pozicija (Ad Rank) „Google” paieškos rezultatuose priklauso nuo kokybės balo. Kuo aukštesnis skelbimo rangas, tuo geresnė pozicija. Pirmasis skelbimas „Google” paieškoje visada yra tas, kuris turi aukščiausią „Ad Rank”.

Šią formulę 2009 m. atskleidė ir „Google”. Šiandien mes nežinome, kas sudaro skaičių b, bet galime daryti prielaidą, kad viskas, kas į jį įeina, dauginama iš kokybės balo.

SKIRTUMAI TARP SKELBIMŲ REITINGO IR KOKYBĖS BALO

Nors abi sąvokos puslapyje gali atrodyti panašios, iš tikrųjų taip nėra.Kokybės balas yra „Google” teikiamas parametras, leidžiantis reklamuotojams stebėti savo skelbimų kokybę. Kokybės balus „Google” apskaičiuoja naudodama CTR, skelbimo aktualumą, nukreipimo puslapio patirtį ir kitus veiksnius. Reklamuotojai naudoja balą, kad nustatytų, ar jų kampaniją reikia optimizuoti, ar ne.Kita vertus, „Google” nepateikia „Ad Rank”, tačiau tai yra paslėpta vertė, kurią jų algoritmas naudoja skelbimams reitinguoti paieškos rezultatuose.

Skelbimas, turintis didesnį „Ad Rank”, užima pirmąją poziciją ir t. t.Iš pirmiau pateiktos formulės matyti, kad „Ad Rank” ir kokybės balas yra tiesiogiai susiję. Aukštesnis kokybės balas gali padidinti jūsų „Ad Rank” ir sumažinti skelbimų išlaidas.Be kokybės balo, yra ir kitų veiksnių, darančių įtaką „Ad Rank”. Papildomi veiksniai yra jūsų pasiūlymo suma, skelbimo kokybė (CTR, skelbimo aktualumas ir nukreipimo puslapio patirtis), Ad Rank ribos, aukciono konkurencingumas, paieškos kontekstas, paieškos termino pobūdis ir kt. Visus veiksnius, kuriais dalijasi pati „Google”, galite peržiūrėti čia.Taigi matome, kad „Ad Rank” atsižvelgia į veiksnius, pagal kuriuos apskaičiuojamas kokybės balas, tačiau yra ir kitų veiksnių, kuriuos „Google” naudoja skelbimams reitinguoti ir rodyti naudotojams ir kurie priklauso ne tik nuo skelbimo kokybės, bet ir nuo paieškos konteksto (vietos, užklausos, kitų naudotojo signalų ir požymių).

Landing page

Jūsų nukreipimo puslapiai turėtų užtikrinti gerą naudotojo patirtį, nes juose turėtų būti pateikta tai, kas buvo žadėta skelbime, lengva sužinoti daugiau apie jūsų įmonę ir aiškiai nurodyta, kaip naudojama informacija.

Miręs
Jei gaunate 1/10, turite problemų. „Google” uždraudė arba ketina uždrausti jūsų svetainę. Vargu ar sulauksite srauto, o jūsų išlaidos bus pernelyg didelės.
Sergantis
Esant 2/10 ir 3/10, kenčia jūsų raktažodžiai. Jūs negaunate viso galimo srauto ir už tokius blogus balus jums reikės mokėti labai dideles kainas. Norint nuo 2 ar 3 iki 7/10 reikės nemažai patirties.
Silpnas
Šiems raktažodžiams reikia jūsų dėmesio, o pakelti juos aukščiau 7 balų turėtų pavykti be didesnių sunkumų. Tiesiog vadovaukitės šio puslapio apačioje pateikta schema. Jums greičiausiai reikės pergrupuoti skelbimų grupes ir parašyti geresnius skelbimus.
Geri
Pasiekėte tai, ko reikėjo kokybės požiūriu. Palyginti su kitais reklamuotojais, „Google” patinka tai, ką darote, ir nesate baudžiami dėl srauto ar išlaidų.
Puikiai
Šventasis gralis. Pasiekę šį aukštą kokybės balą, viršijote „Google” lūkesčius, o jūsų rezultatai, palyginti su kitais reklamuotojais, yra aukštesni už vidutinius. Jūsų išlaidos sumažinamos, o skelbimai rodomi matomose pozicijose ir dažniau.

Kaip pagerinti kokybės Balą?

Pirma, visais atvejais beveik 10/10 kokybės balas gaunamas tada, kai jūsų skelbimo paspaudimų dažnis (CTR) yra daug didesnis nei visų reklamuotojų, konkuruojančių jūsų skelbimų aukcionuose. 2 kartus arba 3 kartus didesnis. Siekdami gauti 10/10, galite pasiekti 7/10 ir nuspręsti, kad tai pakankamai gerai.
Štai svarbiausi žingsniai, kurių reikia laikytis:
Suskirstykite skelbimų grupes pagal ketinimus.
Geriausias pasaulyje skelbimas nepavyks, jei jis nebus skirtas tinkamam asmeniui. Jūsų parašytai žinutei reikia tinkamo pagrindo: skelbimų grupių, suskirstytų į paieškos ketinimų šeimas, kuriose kiekvienas raktažodis turi tą patį ketinimą kaip ir jo kaimynai. „Tenscores” raktažodžių grupavimo įrankis tai daro automatiškai ir padidina skelbimo aktualumo koeficientą.
Gaukite geresnį paspaudimų skaičių (CTR) nei konkurentai
Kai struktūra bus tinkama, likusį laiką nepaliaujamai skirkite naujų skelbimų testavimui. Kas 200-500 parodymų išbandykite po vieną naują skelbimą. Nenorite padvigubinti ar patrigubinti skelbimo CTR. Tai darykite tol, kol jūsų laukiamas CTR bus didesnis nei vidutinis.
Naudokite CTR, kad pagerintumėte nukreipimo puslapio patirtį.
Tai, ką sužinosite testuodami skelbimus, padės jums sužinoti, ką reikia įtraukti į nukreipimo puslapius, kad naudotojo patirtis atrodytų sklandi. Jūsų parašytas skelbimas, kuris sulaukia didžiausio dėmesio, yra tik santrauka to, ką naudotojas nori matyti jūsų nukreipimo puslapyje. Pamatysite, kad tai taip pat pagerina konversijų rodiklius.

Kas yra kokybės balas skaitmeninėje rinkodaroje?
Visos skaitmeninės reklamos platformos naudoja tam tikrą kokybės balo versiją, kad įvertintų skelbimus ir nuspręstų, kiek už juos imti iš reklamuotojų. „Facebook” skelbimuose naudojama ta pati logika, taip pat ir „Microsoft” skelbimų kokybės balas. Svarbiausias veiksnys kiekvienoje iš jų yra paspaudimų dažnis arba bet kas, kas matuoja naudotojo įsitraukimą. Vartotojo įsitraukimas, kaip ir CTR, yra stipriausias skelbimo kokybės signalas.

Koks yra geras kokybės balas?
Rekomenduojama ir pakankama vertė yra 7/10 kokybės balas. Aukštesnė nei 7/10 reikšmė yra puiki, tačiau ne visada pasiekiama ir gali būti neverta stengtis. Viskas, kas yra mažiau nei 7/10, yra ženklas, kad kažkas negerai ir reikėtų optimizuoti, o paspaudimų išlaidos yra baudžiamos.

Kodėl svarbus geras kokybės balas?
Kokybės balas yra svarbus paieškos reklamuotojams, nes jis turi įtakos tam, kiek jie moka už kiekvieną paspaudimą ir kiek bus matomi jų skelbimai. Gerą balą turintys raktažodžiai rodomi daugiau skelbimų aukcionų, aukštesnėse pozicijose ir la ower kaina už paspaudimą, o už žemą balą turintys raktažodžiai baudžiami didesnėmis išlaidomis ir mažesne ekspozicija.

Kokie yra 3 kokybės balo komponentai?
Visų lygių paspaudimų rodikliai (CTR): raktažodžio CTR, skelbimo CTR, rodomojo url CTR, paskyros CTR ir t. t. (90 %).
Reikšmingumas: ar raktažodžiai glaudžiai susiję su skelbimais ir nukreipimo puslapiais?
Patirtis nukreipimo puslapyje: ar jūsų svetainė greitai įkeliama, ar ji skaidri ir ar žmonės randa tai, ko ieško?
Kaip pradėti siekti gerų kokybės balų?
Pasirinkti raktažodžiai yra pirmasis žingsnis siekiant aukštesnio kokybės balo. Raktinių žodžių tyrimo spektre pastebėsite, kad jūsų prekės ženklo terminai dažnai nuo pat pradžių turės Kokybės balą. Taip yra todėl, kad jie yra labai svarbūs: kažkas ieško jūsų įmonės, randa ją ir pasilieka. Kitoje spektro pusėje pastebėsite, kad jūsų konkurentų terminų pasiūlymai turės prastą kokybės balą. Taip yra todėl, kad jūsų įmonė yra mažiau svarbi, kai kas nors ieško jūsų konkurentų: dažniausiai jie jus ignoruos. Žinant tai, geriausia pirmiausia pradėti reklamuoti savo prekės ženklo terminus, tada eiti žemyn spektru, išsiaiškinant, kaip kiekviename etape pasitarnauti ieškančiajam, ir kurti kokybiškos reklamos istoriją, už kurią „Google” jus apdovanos.