Google Adwords kaina

Kiek kainuoja „Google Adwords“? Tai rimtas klausimas, kurį girdime nuolat.

Deja, nėra lengvo, visiems tinkamo atsakymo. Aiškiausias  atsakymas, kurį galime pateikti, yra: tai priklauso.

Taip yra todėl, kad „Google Ads“ kaina priklauso nuo kelių kintamųjų. Šis vadovas apima visus šiuos ir daugiau kintamųjų, kad padėtų jums nuspręsti, ar turėtumėte naudoti „Google Ads“ .

  • Apibrėžkite tiksliai, kaip veikia „Google Ads“ aukcionas.
  • Aptarkite kintamuosius, turinčius įtakos „Google Ads“ kampanijos kainai.

Kodėl nėra aiškios „Google Ads“ kainos?

Kaip minėta pirmiau (ir būtent dėl ​​to, kodėl parašėme šį vadovą), nėra paprasto ar visiems tinkamo atsakymo į klausimą, kiek „Google Ads“ kainuos jūsų verslui. „Google“ reklamos išlaidos gali skirtis priklausomai nuo jūsų pramonės, klientų gyvenimo ciklo ir dabartinių tendencijų (pvz., COVID-19).

Industrija

Pavyzdžiui, verslo paslaugų sfera (teisinės, apskaitos, nekilnojamojo turto ir kt.) Yra viena iš konkurencingesnių „Google Ads“ ,o tai paprastai reiškia brangesnes išlaidas už paspaudimą Taip yra dėl profesionalių paslaugų pramonės pobūdžio: vienas naujas klientas, priklausomai nuo jūsų verslo, gali uždirbti daugiau nei 1 tūkst. EUR, todėl paspaudimo kaina, kuri yra 2 eur yra maža kaina, kurią reikia sumokėti už tą klientą.

Kita vertus, meno ir pramogų verslo įmonėms Paspaudimo kaina yra mažesnė, tačiau jos turi pasiekti daug daugiau klientų, kad pasiektų tą skaičių.

Dabartinės tendencijos

Žinoma, vartotojai ir įmonės keičia savo elgseną, kad prisitaikytų. „COVID-19“ pandemija paveikė „Google Ads“ kainą – vienoms pramonės šakoms tai buvo teigiama, o kitoms – niokojanti.

Pavyzdžiui, per didžiausią pandemijos laikotarpį drabužių pramonėje padaugėjo konversijų ir sumažėjo išlaidos:

Kita vertus, yra keletas pramonės šakų, kurias labai paveikė pandemija, pavyzdžiui, Kelionės ir turizmas, Šeima ir bendruomenė bei Internetas ir telekomas.

Kaip google reklama kaina?

Norėdami iš tikrųjų suvokti, kiek google reklama kainuos, pirmiausia turite suprasti, kaip veikia platforma. Ir viena didžiausių klaidingų nuomonių apie „Google Ads“ yra ta, kad daugiausia įtakos turi reklamuotojai, turintys daugiausia pinigų. Nors didesnis skelbimų biudžetas niekada nepakenkia, „Google Ads“ iš tikrųjų turi vienodas sąlygas, nei supranta daugelis naujų reklamuotojų.

„Google Ads“ aukcionas

„Google Ads“ veikia iš esmės taip pat, kaip ir aukcionas. Pažvelkime, kaip šis procesas veikia.

Kai vartotojas įveda žodį ar frazę į „Google“ paieškos juostą, „Google“ ieško, ar šioje užklausoje yra raktinių žodžių, kuriuos reklamuotojai šiuo metu siūlo. Jei „Google Ads“ reklamuotojai aktyviai siūlo kainas už bet kurį iš vartotojo paieškos užklausos raktinių žodžių, prasideda skelbimų aukcionas.

Skelbimo reitingas

Tada „Google“ apskaičiuos kiekvieno besivaržančio skelbimo reitingą, kuris nustato, ar jūsų skelbimas bus dedamas mokamų rezultatų skiltyje. Skelbimo reitingas apskaičiuojamas pagal  maksimalų kainos pasiūlymą ir kokybės balą :

Kokybės balas priklauso nuo daugelio kintamųjų.

Apskaičiavus kokybės balą ir skelbimo reitingą, „Google“ naudoja šiuos duomenis nustatydama, kiek mokėsite kiekvieną kartą, kai kas nors spustelės vieną iš jūsų skelbimų. Ši formulė atrodo taip:

Atkreipkite dėmesį, kaip 1 reklamuotojas gali mokėti mažiau nei 4 reklamuotojas ir vis tiek pasiekti aukštesnę poziciją dėl geresnio kokybės balo?  Štai kaip „Google Ads“ veikia ir kodėl reklamuotojai, turintys mažą biudžetą  , gali reklamuotis „Google“ taip pat efektyviai, kaip ir didelio biudžeto įmonės.

Papildomi „Google Ads“ aukciono kintamieji

Yra keli kiti kintamieji, turintys įtakos jūsų skelbimo reitingui ir galiausiai jūsų skelbimo išlaidoms, tačiau svarbiausia žinoti maksimalų kainos pasiūlymą ir kokybės balą. Štai keletas (bet tikrai ne visų) papildomų veiksnių, turinčių įtakos jūsų skelbimo reitingui:

  • Skelbimo aktualumas
  • Aukciono kokybė
  • Įrenginys, vieta ir naudotojų paieškų kontekstas
  • Alternatyvūs siūlymo metodai
  • Alternatyvūs skelbimų formatai

Dabar, kai apžvelgsime  mokamos paieškos rinkodaros pagrindus – būtent tai, kaip veikia „Google Ads“ aukcionas ir kaip kokybės balas susijęs su skelbimo reitingu, pereikime prie kito „Google Ads“ išlaidų komponento: biudžeto sudarymo.

Pirmasis žingsnis siekiant sumažinti „Google Ads“ išlaidas yra išsiaiškinti, kur jūs kovojate.

 Gaukite nemokamą „Google Ads“ paskyros auditą jau šiandien!

Kaip išleidžiamas „Google Ads“ biudžetas?

Dažnas (ir gaila) scenarijus, į kurį patenka daugelis naujų „Google Ads“ naudotojų, yra tai, kad jų reklamos biudžetas išleidžiamas daug greičiau, nei tikėjosi. Norėdami pamatyti, ką jūs skirta mėnesių  nudega iki  per kelias dienas ne tik nerimą klausimu; tai taip pat verčia daugelį įmonių manyti, kad „Google Ads“ yra be galo brangi. Tai nebūtinai yra tas atvejis; dažniausiai tai būna neteisingo supratimo, kaip veikia „Google Ads“ biudžetas, rezultatas. Taigi pasiekime rekordą.

Google Ads (AdWords) Price List - SEM Assistant #WeDoMORE

Pradedate „Google Ads“ biudžetą

Apskritai apie „Google Ads“ biudžetą galite galvoti taip pat, kaip ir bet kurį kitą biudžetą: pradėkite nuo pagrindinio skaičiaus, kuris atspindės didžiąją dalį jūsų biudžeto, tada leiskite šiek tiek veiksmų laisvės, jei viskas pasikeis ar kažkas nutiks ne taip. Kalbant visų pirma apie „Google Ads“ biudžetą, tvirtas požiūris pirmiausia yra biudžeto sudarymas kiekvienai kampanijai. Pradėkime nuo dienos biudžeto.

Dienos biudžetai

Kiekvienoje „Google Ads“ kampanijoje yra atskiras nustatymų skirtukas, kuriame galite valdyti konkrečius kiekvienos kampanijos parametrus, neatsižvelgdami į kitas paskyros kampanijas. Kiekviena jūsų kampanija turėtų turėti savo dienos t. Jei vienu metu vykdote kelias kampanijas, būtinai nustatykite jų prioritetus, kad galėtumėte protingai išleisti biudžetą. Pavyzdžiui, „A“ kampanija, reklamuojanti jūsų geriausiai parduodamą produktą, gali būti svarbesnė jūsų verslui nei „B“ kampanija, kuri potencialiems klientams reklamuoja turinį kanalo viršuje. Tokiu atveju A kampanijai tikriausiai norite skirti didesnį dienos biudžetą.

Jei norite planuoti mėnesinį PPC biudžetą, tereikia apskaičiuoti kiekvienos kampanijos dienos biudžeto paskirstymą ir paskirstyti lėšas atsižvelgiant į kiekvienos kampanijos prioritetą.

Kaip išleidžiami dienos biudžetai

Tarkime, kad turite skelbimą, kurio paspaudimo kaina yra 0,25 EUR ir kad norite sulaukti 300 skelbimo paspaudimų per dieną. Naudodami šiuos skaičius galite apskaičiuoti numatomą dienos biudžetą:

0,25 EUR x 300 = 75 EUR

Šiame pavyzdyje yra didžiausia mokama 0,25 EUR jei 0,25 EUR  yra maksimalus MUP . Tačiau tikroji suma, kurią galite mokėti už paspaudimą, gali keistis, atsižvelgiant į kiekvieno atskiro skelbimų aukciono kintamuosius. Atminkite, kad jei nustatysite maksimalų MUP 0,25 EUR, už paspaudimą niekada nemokėsite daugiau, nei jūs, galų gale mokėti mažiau.

Tiesiog nepamirškite, kad jei nustatysite maksimalų MUP 0,25 USD, niekada nemokėsite daugiau nei už paspaudimą, bet galų gale mokėsite mažiau.

Skamba pakankamai paprastai, tiesa? Gerai ne. Yra keli kintamieji, susiję su „Google Ads“ biudžeto išleidimu.

Kokie kiti veiksniai turi įtakos mano „Google Ads“ išlaidoms?

Kaip tai yra veiksniai, turintys įtakos jūsų kokybės balui, kuris turi įtakos jūsų skelbimo reitingui, kuris daro įtaką jūsų mokesčiui už paspaudimą, yra veiksnių, kurie turi įtakos jūsų biudžeto išleidimui.

Dienos skirstymas

Taip pat žinomas kaip skelbimų planavimas , dienos dalis yra praktika, kai nurodoma, kada norite, kad skelbimai būtų rodomi būsimiems klientams.

Pavyzdžiui, jei vadovaujate kepyklai, kuri uždaroma 19 val., Galite nenorėti, kad skelbimai būtų rodomi ne įprastu darbo laiku. Arba galite nurodyti, kad jūsų skelbimai rodomi nuolat visą dieną, bet skirti didesnę dienos biudžeto dalį toms valandoms, kuriomis norite didesnio matomumo .

Dienos skirstymas yra ypač naudingas vietos įmonėms, kurios nori pritraukti klientus į fizinę vietą tik jų darbo valandomis.

Geografinis taikymas

Kaip galite skirti daugiau „Google Ads“ biudžeto tam tikru dienos metu, taip pat galite išleisti didesnę biudžeto dalį tam tikroms geografinėms vietovėms. Ši technika yra vadinama geografiniu taikymu .

Taikymas pagal geografinę vietovę leidžia teikti pirmenybę skelbimų rodymui paieškoms iš konkrečių sričių.

„Google Ads“ geografinis taikymas gali būti puikus būdas pasinaudoti augančiomis mobiliojo srauto tendencijomis ir šiandienos vartotojų apsipirkimo įpročiais, ir tai gali įtakoti jūsų dienos biudžeto paskirstymą. Pavyzdžiui, galbūt norėsite, kad jūsų skelbimai būtų rodomi šalia atitinkamų paieškų tam tikrame rajone, tačiau taip pat galite skirti daugiau biudžeto paieškoms, atliekamoms konkrečiame mieste ar net kaimynystėje.

Rodymas pagal įrenginį

Šiandien vartotojai internete ieško keliuose įrenginiuose (dažnai tuo pačiu metu), o tai reiškia, kad turite atkreipti dėmesį į tai, iš kur yra jūsų vertingiausi potencialūs klientai. Čia atsiranda rodymas pagal įrenginius .

Tarkime, kad norite būti rodomi paieškose darbalaukyje ir mobiliuosiuose, bet mobilusis srautas jums yra vertingesnis. Galite nurodyti, kad dalis biudžeto bus naudojama staliniams kompiuteriams, tačiau didesnė dalis bus skirta mobiliesiems įrenginiams. Galite net skirti daugiau pinigų srautui, gaunamam iš tam tikrų tipų mobiliųjų įrenginių, atsižvelgiant į tai, ką reklamuojate, ar jūsų skelbimo kopiją .

Dienos biudžeto nustatymas ir supratimas, kaip jis bus išeikvotas, yra svarbiausi PPC biudžeto sudarymo aspektai, tačiau verta žinoti, kaip išplėstinės taikymo parinktys gali paveikti jūsų skelbimo išlaidas.

„Google Ads“ kainodara: kiek kainuoja įprastas paspaudimas „Google Ads“?

Kai žinosite, kaip veikia „Google Ads“ procesas ir kaip nustatyti savo biudžetą, prasminga, kad jūsų kitas klausimas būtų „Kiek kainuoja įprastas paspaudimas?“ Nenuostabu, kad atsakymas yra sudėtingas. Bet mes tai suskaidysime.

Pagrindinė įtaka „Google Ads“ kainodarai: raktiniai žodžiai

Tam tikrais būdais galite galvoti apie PPC reklamą maždaug taip pat, kaip ir tradicinę spausdintą reklamą; tikėtumėtės išleisti daugiau blizgančiam viso puslapio skelbimui nacionaliniame žurnale nei klasifikuotam skelbimui vietiniame laikraštyje . Tačiau skaitmeninėje rinkodaroje kainodarai įtakos neturi skelbimo formatas, o būtent komerciniai jūsų siūlomų raktinių žodžių tikslai ir konkurencija. Kai kurių raktinių žodžių kainos yra žymiai brangesnės nei kitų, atsižvelgiant į rinkos konkurencingumą, todėl svarbu tai suprasti prieš pradedant PPC kampaniją.

Labai konkurencingose ​​rinkose, tokiose kaip teisinė ir apskaitos, paspaudimai gali būti daug brangesni nei vidutinis 0.2 – 1 EUR. Pažvelkime į kai kuriuos „Google Ads“ raktinių žodžių palyginimus, kad suprastumėte, kiek paspaudimas gali kainuoti jūsų verslui.

Kokie yra brangiausi raktiniai žodžiai „Google Ads“?

Kadangi „Google“ priklauso didžiausia mokamos paieškos platforma, pirmiausia sutelksime dėmesį į „Google Ads“.

Žemiau pateikiamos brangiausios „Google Ads“ raktinių žodžių kategorijos ir jų vidutinis mokestis už paspaudimą. Verta paminėti, kad tai yra raktinių žodžių kategorijos , o ne patys faktiniai raktiniai žodžiai pateikiame brangiausius žodžius su raktažodžiu „paslaugos“

Įdomu… Trumpai buvo aptarta google reklama kaina, kiek ji kainuos, plačiau galite susisiekti su manim ir papasakosiu plačiau.

Similar Posts

One Comment

Parašykite komentarą