Google AdWords patarimai

Visi nori būti „Google AdWords” specialistais, o kas nenorėtų? „Google” reklamos komanda kiekvienam įkvepiančiam interneto rinkodaros specialistui suteikė atvirus vartus uždirbti pinigų iš „AdWord” reklamos. Naudodamiesi „AdWords” galite pasiekti daug sėkmės kaip rinkodaros specialistai.

analytics

Google AdWords

Google PPC gali būti vienas paprasčiausių būdų generuoti srautą į savo svetainę ir gauti padorų pelną iš AdWords kampanijos. Google AdWords yra populiariausia mažųjų įmonių mokamos reklamos forma, iš dalies dėl Google ir jų AdWord reklamos populiarumo, iš dalies dėl to, kad ji leidžia kontroliuoti išlaidas nustatant maksimalią dienos sumą kiekvienam Google AdWords kampanijos skelbimui. Savo „Google AdWord” kampanijoje nustatote, kiek norite mokėti už PPC (mokėjimą už paspaudimą) ir kiek norite išleisti per dieną. Šie skaičiai „Google AdWord” kampanijoje lemia, kaip dažnai jūsų faktinė bus rodoma žiūrovo ekrane, kai jis paspaus paieškos mygtuką. Reklamuotojai, kurie nustatė didžiausią „AdWord” kampanijos biudžetą ir siūlo didesnę kainą už konkretų raktažodį, „Google” remiamuose rezultatuose rodomi pirmieji.

Paprastai „Google AdWords” reklama pradedantiems naudoti rinkodaros specialistams, kurie dar tik pradeda naudotis „AdWords”, prasideda kaip bandymai ir klaidos. Tam tikra prasme tenka šiek tiek išleisti, kad šiek tiek uždirbtumėte. Ir dažnai pasitaiko, kad prarandate daug daugiau, nei uždirbate. Norint iš tikrųjų išmokti „Google AdWords”, sužinoti, kaip ji veikia ir kaip iš jos gauti pelną, reikės daug skaityti ir tyrinėti. „AdWords” kampanija yra daugiau nei spėliojimas ir skaičių mėtymas. Kad taptumėte „Google AdWords” profesionalu, PRIVALOTE išstudijuoti savo nišą, protingai pasirinkti „AdWord” raktažodžių sąrašą ir susilaikyti nuo bet kokių pasiūlymų karų. Siūlykite tai, kas jums patogu. Kai iš „Google AdWords” kampanijos pradėsite uždirbti daugiau pinigų, galėsite pamažu pradėti didinti pasiūlymus, bet NE iš karto.

AdWords kampanija

Naudodamiesi „Google AdWords” galite vienu metu vykdyti daug „AdWords” kampanijų. Tai labai svarbu. Vienas iš mano geriausios praktikos pavyzdžių – išbandyti skirtingus skelbimus ir patikrinti, kuris iš jų geriau konvertuoja. Pavyzdžiui, vieno skelbimo antraštės pavadinimas gali būti „Google AdWords vadovas”, o aprašyme galiu nurodyti kažką panašaus į „Mano galutinis „Google AdWords” vadovas padėjo žmonėms uždirbti 1 mln. dolerių per mėnesį”. Tai būtų mano pirmoji kampanija, o mano tiksliniai raktažodžiai būtų tokie: „Google” reklamos žodis, „AdWord” reklama, „AdWorsd” kampanija, „AdWords” pagalba, „Google AdWords” profesionalas, „Google” reklama, „Google” reklama ir pan. Antrosios kampanijos atveju bandyčiau taikyti ką nors panašaus į „AdWords reklama iš tikrųjų veikia” su kitokiu aprašymu. Maždaug po savaitės ar kelių, tikrinęs „AdWords” kampanijos statistiką, tiksliai žinočiau, kuri reklama veikia geriausiai ir kurios turėčiau atsisakyti.

Uždirbti pinigų naudojant „AdWords

Dabar jau turėtumėte žinoti, kad „Google AdWords” gali būti puikus dalykas, o dabar parodysiu, kaip jį naudoti, kad jūsų verslas gautų pelno. Pirmiausia turėtumėte nustatyti, kiek galite sau leisti mokėti už paspaudimą. Tai padaryti svarbu, nes taip galėsite geriau suprasti, kokią sumą galite siūlyti už raktažodžius savo „Google AdWord” kampanijoje ir kartu išlikti pelningi. Tam reikia jūsų konversijos koeficiento, apskaičiuokite konversijos koeficientą padalydami mėnesio unikalių lankytojų skaičių iš mėnesio pardavimų, tada atsakymą paverskite procentais padaugindami iš 100.

Įsivaizduokite, kad per mėnesį sulaukiate 20000 lankytojų ir parduodate po 500 produktų, kurių bendrasis pelnas jums sudaro 50 USD. Jūsų konversijos koeficientas yra (500/20000)*100 = 2,5 %. Tai reiškia, kad iš 100 žmonių, apsilankiusių jūsų svetainėje, 2,5 perka jūsų produktą.

Jūsų bendrasis pelnas iš 100 lankytojų apskaičiuojamas padauginus produkto bendrąjį pelną iš konversijos santykio, tęsiant ankstesnį pavyzdį – 50 USD x 2,5 = 125 USD. Bendrojo pelno, tenkančio 100 lankytojų, skaičių padalykite iš 100, kad nustatytumėte, kiek galite siūlyti „Google AdWord” kampanijoje.

Šiuo atveju už lankytoją „AdWord” reklamoje galite sau leisti mokėti iki 1,25 JAV dolerio ir vis tiek atsipirkti. Tikriausiai tiek už paspaudimą nemokėsite, nes mažiausia CPC „Google AdWords” reklamoje yra tik 5 centai, todėl teisingai žaiskite kortomis ir galite gauti didelį pelną, jei nesinori leisti ant adwords seo paslaugos padės sutaupyti čia.

 

Similar Posts

Parašykite komentarą