„Google Analytics“ pradedančiųjų vadovas

Jei nežinote, kas yra „Google Analytics“, neįdiegėte jos savo svetainėje arba neįdiegėte, bet niekada nežiūrite į savo duomenis, šis įrašas skirtas jums. Nors daugeliui sunku patikėti, vis dar yra svetainių, kurios nenaudoja „Google Analytics“ (ar bet kokių „Analytics“), kad matuotų savo srautą. Šiame įraše mes pažvelgsime į „Google Analytics“ absoliučiai pradedančiųjų požiūriu. Kodėl jums to reikia, kaip jį gauti, kaip jį naudoti ir kaip apeiti įprastas problemas.

Kodėl jums reikalinga „Google Analytics“

Ar turite tinklaraštį? Ar turite statišką svetainę? Jei atsakymas yra teigiamas, nesvarbu, ar jie skirti asmeniniam, ar verslo reikalui, jums reikia „Google Analytics“. Čia yra tik keli iš daugybės klausimų apie jūsų svetainę, į kuriuos galite atsakyti naudodamiesi „Google Analytics“.

  • Kiek žmonių lankosi mano svetainėje?
  • Kur gyvena mano lankytojai?
  • Ar man reikia mobiliesiems pritaikytos svetainės?
  • Kokios svetainės siunčia srautą į mano svetainę?
  • Kokia rinkodaros taktika pritraukia didžiausią lankytojų srautą į mano svetainę?
  • Kurie mano svetainės puslapiai yra populiariausi?
  • Kiek lankytojų paverčiau potencialiais klientais?
  • Iš kur mano konversiją vykdę lankytojai atsirado ir apsilankė mano svetainėje?
  • Kaip pagerinti savo svetainės greitį?
  • Koks tinklaraščio turinys labiausiai patinka mano lankytojams?

Yra daug daug papildomų klausimų, į kuriuos gali atsakyti „Google Analytics“, tačiau būtent šie yra svarbiausi daugumai svetainių savininkų. Dabar pažiūrėkime, kaip galite gauti „Google Analytics“ savo svetainėje.

Kaip įdiegti „Google Analytics“

Pirma, jums reikia „ Google Analytics“ paskyros . Jei turite pagrindinę „ Google“ paskyrą, kurią naudojate kitoms paslaugoms, tokioms kaip „Gmail“, „Google“ diskas, „Google“ kalendorius, „Google+“ ar „YouTube“, turėtumėte nustatyti „Google Analytics“ naudodami tą „Google“ paskyrą. Arba turėsite sukurti naują.

Tai turėtų būti „Google“ paskyra, kurią planuojate išsaugoti amžinai ir prie kurios turite prieigą tik jūs. Jūs visada galite suteikti prieigą prie savo „Google Analytics“ kitiems žmonėms kelyje, bet nenorite, kad kažkas kitas ją visiškai valdytų.

Didelis patarimas: neleiskite savo niekam (savo interneto dizaineriui, interneto kūrėjui, žiniatinklio prieglobai, SEO asmeniui ir kt.) Sukurti savo svetainės „Google Analytics“ paskyrą pagal savo „Google“ paskyrą, kad jie galėtų ją „tvarkyti“ už jus. Jei jūs ir šis asmuo išsiskirsite, jie paims „Google Analytics“ duomenis su savimi, o jūs turėsite pradėti viską iš naujo.

1. Nustatykite savo sąskaitą ir nuosavybę

Turėdami „Google“ paskyrą, galite eiti į „ Google Analytics“ ir spustelėti mygtuką Prisijungti prie „Google Analytics“. Tada būsite pasveikinti atlikdami tris veiksmus, kuriuos turite atlikti norėdami nustatyti „Google Analytics“.

 

Spustelėję mygtuką Prisiregistruoti, užpildysite savo svetainės informaciją.

 

„Google Analytics“ siūlo hierarchijas tvarkyti jūsų paskyrą. Vienoje „Google“ paskyroje galite turėti iki 100 „Google Analytics“ paskyrų. Vienoje „Google Analytics“ paskyroje galite turėti iki 50 svetainės ypatybių. Vienoje svetainės ypatybėje galite peržiūrėti iki 25 kartų.

Štai keli scenarijai.

  • 1 scenarijus: jei turite vieną svetainę, jums reikia tik vienos „Google Analytics“ paskyros su viena svetainės nuosavybe.
  • 2 scenarijus: jei turite dvi svetaines, pvz., Vieną savo verslui ir vieną asmeniniam naudojimui, galbūt norėsite sukurti dvi paskyras, pavadindami vieną „123Business“ ir vieną „Personal“. Tada jūs sukursite savo verslo svetainę „123Business“ paskyroje ir asmeninę svetainę – savo asmeninėje paskyroje.
  • 3 scenarijus: jei turite kelias įmones, bet mažiau nei 50 ir kiekviena iš jų turi vieną svetainę, galbūt norėsite jas visas susidėti su verslo paskyra. Tada turėkite asmeninę savo asmeninių svetainių paskyrą.
  • 4 scenarijus: jei turite kelias įmones ir kiekviena iš jų turi dešimtis svetainių, iš viso daugiau nei 50 svetainių, galbūt norėsite kiekvieną įmonę įtraukti į savo sąskaitą, pvz., „123Business“ paskyra, „124Business“ paskyra ir pan.

Nėra teisingų ar neteisingų „Google Analytics“ paskyros nustatymo būdų – tik klausimas, kaip norite tvarkyti savo svetaines. Visada galite pervadinti savo paskyras ar nuosavybę. Atminkite, kad negalite perkelti nuosavybės (svetainės) iš vienos „Google Analytics“ paskyros į kitą – turėtumėte nustatyti naują nuosavybę naujoje paskyroje ir prarasti istorinius duomenis, kuriuos surinkote iš pradinės nuosavybės.

Jei norite sužinoti absoliučią pradedančiųjų vadovą, manysime, kad turite vieną svetainę ir jums reikia tik vieno rodinio (numatytasis visų duomenų rodinys. Sąranka atrodys maždaug taip.

 

Po to turėsite galimybę sukonfigūruoti, kur jūsų „Google Analytics“ duomenis galima bendrinti.

 

2. Įdiekite stebėjimo kodą

Kai baigsite, spustelėkite mygtuką Gauti stebėjimo ID. Gausite „Google Analytics“ taisyklių ir sąlygų iššokantį langą, su kuriuo turite sutikti. Tada gausite „Google Analytics“ kodą.

 

Tai turi būti įdiegta kiekviename jūsų svetainės puslapyje. Diegimas priklausys nuo to, kokio tipo svetainę turite. Pavyzdžiui, turiu „WordPress“ svetainę savo domene, naudodamas „Genesis Framework“. Šioje sistemoje yra tam tikra sritis, kur ant mano svetainės galima pridėti antraščių ir poraščių scenarijus.

 

Arba, jei turite „WordPress“ savo domene, galite naudoti „ Google Analytics by Yoast“ papildinį, kad lengvai įdiegtumėte kodą, nesvarbu, kokią temą ar sistemą naudojate.

Jei turite svetainę, sukurtą HTML failais, kiekviename savo puslapyje prieš žymą </head> pridėsite stebėjimo kodą. Tai galite padaryti naudodami teksto redaktoriaus programą (pvz., „TextEdit“, skirtą „Mac“, ar „Notepad“, skirtą „Windows“), tada įkelkite failą į savo žiniatinklio prieglobą naudodami FTP programą (pvz., „ FileZilla“ ).

 

Jei turite „Shopify“ el. Prekybos parduotuvę, eisite į internetinės parduotuvės nustatymus ir įklijuokite stebėjimo kodą, kur nurodyta.

 

Jei turite tinklaraštį „Tumblr“, eisite į savo tinklaraštį, viršutiniame dešiniajame tinklaraščio kampe spustelėkite mygtuką Redaguoti temą ir tada nustatymuose įveskite tik „Google Analytics“ ID.

 

Kaip matote, „Google Analytics“ diegimas skiriasi atsižvelgiant į naudojamą platformą (turinio valdymo sistemą, svetainių kūrimo priemonę, el. Prekybos programinę įrangą ir kt.), Naudojamą temą ir naudojamus papildinius. Turėtumėte rasti paprastas instrukcijas, kaip įdiegti „Google Analytics“ bet kurioje svetainėje, atlikdami savo platformos žiniatinklio paiešką ir kaip įdiegti „Google Analytics“.

Nustatykite tikslus

Įdiegę stebėjimo kodą savo svetainėje, norėsite sukonfigūruoti nedidelį (bet labai naudingą) nustatymą savo svetainės profilyje „Google Analytics“. Tai yra jūsų tikslų nustatymas. Jį galite rasti spustelėję nuorodą „Administratorius“ „Google Analytics“ viršuje ir tada spustelėdami „Tikslai“ savo svetainės rodinyje.

 

Tikslai pasakys „Google Analytics“, kai jūsų svetainėje įvyko kažkas svarbaus. Pvz., Jei turite svetainę, kurioje generuojate potencialius klientus naudodamiesi kontaktine forma, norėsite rasti (arba sukurti) padėkos puslapį, kurį lankytojai baigs pateikę savo kontaktinę informaciją. Arba, jei turite svetainę, kurioje parduodate produktus, norėsite rasti (arba sukurti) galutinį padėkos ar patvirtinimo puslapį, kad lankytojai galėtų nusileisti, kai jie atliks pirkimą.

Tas URL greičiausiai atrodys maždaug taip.

  • http://123business.com/thank-you
  • http://123business.com/thank-you/
  • http://123business.com/thank-you.html

„Google Analytics“ spustelėsite mygtuką „Naujas tikslas“.

 

Pasirinksite pasirinktinį pasirinktį (nebent viena iš kitų parinkčių labiau tinka jūsų svetainei) ir spustelėkite mygtuką Kitas žingsnis.

 

Pavadinsite tikslą, ką prisiminsite, pasirinkite Paskirties vieta ir spustelėkite mygtuką Kitas žingsnis.

 

Lauke „Paskirtis“ įveskite savo padėkos arba patvirtinimo puslapio URL po savo svetainės .com ir pakeisite išskleidžiamąjį meniu į „Prasideda“.

 

Tada turėsite perjungti vertę ir įvesti konkrečią tos konversijos dolerio vertę (jei taikoma) ir spustelėti Kurti tikslą, kad užbaigtumėte sąranką.

Jei turite kitų panašių tikslų / konversijų, kurias norėtumėte stebėti savo svetainėje, galite dar kartą atlikti šiuos veiksmus. Savo svetainėje galite susikurti iki 20 tikslų. Įsitikinkite, kad jūsų kuriami yra labai svarbūs jūsų verslui. Šie tikslai (daugumai įmonių) apima potencialių klientų formos pateikimą, prisiregistravimą el. Pašto sąraše ir pirkimo užbaigimą. Priklausomai nuo jūsų svetainės ir jos tikslo, jūsų tikslai gali skirtis.

Atminkite, kad tai paprasčiausias visų „Google Analytics“ konversijų stebėjimas. Norėdami sužinoti daugiau apie tikslų stebėjimo nustatymą, galite peržiūrėti „Google Analytics“ palaikymo tarnybos dokumentaciją .

3. Nustatykite paiešką svetainėje

Kitas dalykas, kurį galite nustatyti labai greitai ir suteiksite vertingų duomenų kelyje, yra „Svetainių paieška“. Tai skirta bet kuriai svetainei, kurioje yra paieškos laukelis, pavyzdžiui, paieškos laukelis „Moz“ tinklaraščio viršuje.

 

Pirmiausia atlikite paiešką savo svetainėje. Tada laikykite atidarytą skirtuką. Jums trumpai reikės URL.

Dar kartą eikite į „Google Analytics“ administratoriaus meniu ir stulpelyje Rodinys spustelėkite Rodinio nustatymai.

 

Slinkite žemyn, kol pamatysite Svetainės nustatymai, ir perjunkite jį į Įjungta.

 

Ieškokite savo paieškos rezultatų URL. Įveskite užklausos parametrą (paprastai s arba q) ir spustelėkite Išsaugoti. Pavyzdžiui, „Moz“ užklausos parametras yra q.

 

Tai leis „Google Analytics“ stebėti visas jūsų svetainėje atliktas paieškas, kad galėtumėte daugiau sužinoti apie tai, ko lankytojai ieško konkrečiuose puslapiuose.

4. Pridėkite papildomų paskyrų ir ypatybių

Jei norite pridėti naują „Google Analytics“ paskyrą, galite tai padaryti apsilankę „Administratoriaus“ meniu, spustelėję išskleidžiamąjį meniu stulpelyje „Paskyra“ ir spustelėdami nuorodą Sukurti naują paskyrą.

 

Panašiai, jei norite pridėti naują svetainę prie „Google Analytics“ paskyros, galite tai padaryti nuėję į „Administratoriaus“ meniu, spustelėdami išskleidžiamąjį meniu stulpelyje „Nuosavybė“ ir spustelėdami nuorodą Sukurti naują nuosavybę.

 

Tada tęsite visus aukščiau nurodytus veiksmus.

Įdiegę „Google Analytics“ į savo svetainę (-es), nustatę tikslus ir nustatydami paiešką (-as), turėtumėte palaukti apie 24 valandas, kol ji pradės gauti duomenis. Tada galėsite pradėti peržiūrėti savo duomenis.

5. Peržiūrėkite „Google Analytics“ duomenis

Pradėję gauti „Google Analytics“ duomenis, galite pradėti sužinoti apie savo svetainės srautą. Kiekvieną kartą prisijungdami prie „Google Analytics“ būsite nukreipti į auditorijos apžvalgos ataskaitą. Arba, jei turite daugiau nei vieną svetainę, būsite nukreipti į savo pasirinktų svetainių sąrašą ir tada pateksite į tos svetainės auditorijos apžvalgos ataskaitą. Tai yra pirmoji iš daugiau nei 50 ataskaitų, kurias galite pasiekti „Google Analytics“. Šias ataskaitas taip pat galite pasiekti spustelėję viršuje esančią nuorodą Ataskaitos.

 

6. Standartinės ataskaitos funkcijos

Dauguma standartinių „Google Analytics“ ataskaitų atrodys panašiai. Viršuje dešinėje galite spustelėti šalia savo svetainės esančią išskleidžiamojo meniu rodyklę, kad perjungtumėte į skirtingas svetaines visose „Google Analytics“ paskyrose. Arba galite spustelėti viršuje esančią nuorodą Pagrindinis.

 

Viršuje dešinėje esančioje ataskaitoje galite spustelėti datas, kad pakeistumėte žiūrimų duomenų dienų seką. Taip pat galite pažymėti langelį Palyginti, kad palygintumėte savo duomenis iš vienos dienų sekos (pvz., Šio mėnesio) su ankstesnės dienų sekos (pvz., Praėjusio mėnesio) duomenimis, kad peržiūrėtumėte duomenis.

 

Norėdami gauti daugiau informacijos, „Google Analytics“ ataskaitose galite užvesti pelės žymeklį virš įvairių sričių. Pvz., Auditorijos apžvalgoje, užvedus pelės žymeklį virš diagramos eilutės, gausite konkrečios dienos seansų skaičių. Užvedus pelės žymeklį virš metrikos, esančios po diagrama, paaiškės, ką kiekvienas iš jų reiškia.

 

Po pagrindine metrika matysite ataskaitas, kurias galite perjungti, kad pamatytumėte dešimt geriausių kalbų, šalių, miestų, naršyklių, operacinių sistemų, paslaugų teikėjų ir lankytojų ekrano skiriamąją gebą.

 

Norėdami pamatyti visas ataskaitas, galite spustelėti visą ataskaitos nuorodą. Arba galite spustelėti bet kurią iš dešimties geriausių nuorodų ir pamatyti daugiau informacijos. Pvz., Spustelėjus Jungtines Amerikos Valstijas šalyse, pateksite į visą Vietovės ataskaitą, skirtą lankytojams iš JAV valstijų.

 

Šiame rodinyje galite užvesti pelės žymeklį virš kiekvienos valstijos, kad pamatytumėte tos valstybės lankytojų skaičių. Galite slinkti žemyn iki lentelės ir užvesti pelės žymeklį virš kiekvieno stulpelio pavadinimo, kad sužinotumėte daugiau apie kiekvieną metriką.

 

Taip pat galite spustelėti kiekvienos valstijos pavadinimą, kad pamatytumėte lankytojus iš valstijos miestų. Efektyviai, bet kada, kai pamatysite spustelėjamą nuorodą ar? šalia kažko galite jį spustelėti arba užvesti pelės žymeklį, kad sužinotumėte daugiau. Kuo giliau įsigilinsite į analizę, tuo įdomesnę informaciją rasite.

7. „Google Analytics“ ataskaitų tipai

Kalbant apie ataskaitas, čia pateikiama greita santrauka to, ką rasite kiekviename iš standartinių „Google Analytics“ ataskaitų teikimo skyrių, pasiekiamų kairėje šoninėje juostoje.

 

Viskas (skliaustuose) yra konkreti ataskaita arba ataskaitų rinkinys tolesniuose skyriuose, į kuriuos galite kreiptis.

Auditorijos ataskaitos

Šios ataskaitos nurodo viską, ką norite žinoti apie savo lankytojus. Jose rasite išsamias ataskaitas apie lankytojų amžių ir lytį (demografiniai rodikliai), kokie yra jų bendrieji interesai (pomėgiai), iš kur jie kilę (geografinė vietovė) ir kokia kalba kalba (geografinė kalba> kalba), kaip dažnai jie lankosi jūsų svetainėje (elgesys) ir technologijas, kurias naudoja jūsų svetainei peržiūrėti (technologijos ir mobilieji).

Įsigijimo ataskaitos

Šios ataskaitos jums pasakys viską, ką norite žinoti apie tai, kas paskatino lankytojus apsilankyti jūsų svetainėje (visas srautas). Matysite srautą suskirstytą pagal pagrindines kategorijas (Visas srautas> Kanalai) ir konkrečius šaltinius (Visas srautas> Šaltinis / terpė).

Apie srautą galite sužinoti viską iš socialinių tinklų (socialinių tinklų). Taip pat galite susieti „Google Analytics“ su „AdWords“, kad sužinotumėte daugiau apie PPC kampanijas, ir prie „Google Webmaster Tools / Search Console“, kad sužinotumėte daugiau apie paieškos srautą („Search Engine Optimization“).

Elgesio ataskaitos

Šios ataskaitos jums pasakys viską, ką norite žinoti apie savo turinį. Visų pirma, viršutiniai jūsų svetainės puslapiai (Svetainės turinys> Visi puslapiai), viršutiniai jūsų svetainės įėjimo puslapiai (Svetainės turinys> Nukreipimo puslapiai) ir viršutiniai svetainės išėjimo puslapiai (Svetainės turinys> Išeiti puslapiai).

Jei nustatysite svetainių paiešką, galėsite pamatyti, kokių terminų ieškoma (svetainių paieška> paieškos terminai) ir puslapius, kuriuose jie ieškomi (svetainių paieška> puslapiai).

Taip pat galite sužinoti, kaip greitai įkeliama jūsų svetainė (svetainės greitis), taip pat rasti konkrečių „Google“ pasiūlymų, kaip padaryti savo svetainę greitesnę (Svetainės greitis> Spartos pasiūlymai).

8. Konversijos

Jei „Google Analytics“ nustatėte tikslus, galite pamatyti, kiek konversijų sulaukė jūsų svetainė (tikslai> apžvalga) ir kokie URL jie įvyko (tikslai> tikslo URL). Taip pat galite pamatyti kelią, kurį lankytojai nuėjo atlikdami konversiją (tikslai> atvirkštinis tikslo kelias).

Kalbant apie tikslus ir konversijas, dauguma „Google Analytics“ standartinių ataskaitų lentelių susies konkrečius duomenis su jūsų konversijomis. Pavyzdžiui, lankytojų iš Kalifornijos atliktų konversijų skaičių galite pamatyti ataskaitoje Auditorija> Geografija> Vietovė. Lankytojų iš „Facebook“ atliktų konversijų skaičių galite pamatyti ataskaitoje Įgijimai> Visas srautas> Šaltinis / terpė. Konkrečiuose puslapiuose atsidūrusių lankytojų atliktų konversijų skaičių galite pamatyti elgesyje> Svetainės turinys> Nukreipimo puslapiai.

 

Jei turite kelis tikslus, galite naudoti tos duomenų skilties viršuje esantį išskleidžiamąjį meniu, kad pereitumėte prie norimo peržiūrėti tikslo arba visų savo tikslų, jei norite.

9. Spartieji klavišai ir el

Nors jums nereikės visų „Google Analytics“ ataskaitų, turėtumėte jas visas ištirti ir sužinoti, ką jie gali pasiūlyti. Radę kelis, kuriuos norite aplankyti dar kartą, naudokite ataskaitos viršuje esančią nuorodą „Spartusis klavišas“, kad pridėtumėte juos prie kairiosios šoninės juostos sparčiųjų klavišų, kad galėtumėte greičiau pasiekti.

 

Arba naudokite el. Pašto mygtuką, kad jie reguliariai būtų siunčiami jums (ar kitiems jūsų komandos nariams).

 

Jei nuspręsite siųsti el. Laiškus kitam asmeniui, nepriklausančiam jūsų organizacijai, būtinai reguliariai tikrinkite el. Laiškus eidami į meniu „Administratorius“ ir spustelėdami laukelį Suplanuoti el. Laiškai stulpelyje Rodinys, kad įsitikintumėte, jog tik su jūsų įmone dirbantys žmonės gauna jūsų duomenis.

 

DUK apie „Google Analytics“

Turite keletą klausimų? Pateikiame keletą dažniausiai naudojamų „Google Analytics“.

1. Kaip su kuo nors bendrinti „Google Analytics“ duomenis?

Jums nereikia perduoti „Google“ paskyros informacijos tam, kuriam reikia prieigos prie jūsų „Google Analytics“ duomenų. Jums tiesiog reikia pereiti į „Administratoriaus“ meniu ir dalyje „Paskyra“, „Nuosavybė (svetainė)“ arba „Rodinys“, kurį norite, kad kažkas pamatytų, spustelėkite meniu „Vartotojų valdymas“.

vartotojo įtraukimas į „Google Analytics“

Iš ten galite pridėti kiekvieno, kurio norite peržiūrėti „Google Analytics“ duomenis, el. Pašto adresą ir pasirinkti norimus leidimus.

 

2. Nemėgstu peržiūrėti ataskaitų „Google Analytics“. Ar kas nors gali apibendrinti duomenis man?

Taip! „Quill Engage“ yra paslauga, kuri paims jūsų „Google Analytics“ duomenis ir apibendrins juos lengvai skaitomoje ataskaitoje. Geriausia, kad jis nemokamas iki dešimties profilių (svetainių).

 

3. Turiu keliolika svetainių ir nenoriu kasdien tikrinti kiekvienos jų „Google Analytics“. Ką aš darau?

Šiame scenarijuje turite dvi galimybes. Pirmiausia eikite į pagrindinį „Google Analytics“ ekraną. Čia rasite visų savo svetainių sąrašą ir svarbiausios metrikos – seansų, vidutinės seanso trukmės, atmetimo rodiklio ir konversijų rodiklio – apžvalgą.

 

Taip pat galite išbandyti verslo informacijos suvestinės sprendimus, pvz., „ Cyfe“ . Už 19 USD per mėnesį galite sukurti neribotas informacijos suvestines su neribotais valdikliais, įskaitant didelį „Google Analytics“ duomenų pasirinkimą kartu su savo socialinės žiniasklaidos tinklų duomenimis, raktinių žodžių reitingais, „Moz“ statistika ir kt.

 

Šis sprendimas žymiai sutrumpina laiką, praleistą analizuojant visą jūsų verslą.

4. „Google Analytics“ sako, kad 90% + mano natūralių raktinių žodžių yra (nepateikta). Kur galėčiau rasti tą informaciją?

(nepateikta) yra „Google“ būdas apsaugoti paieškos sistemos vartotojo privatumą, paslėpdamas raktinius žodžius, kuriuos jie naudoja norėdami atrasti jūsų svetainę paieškos rezultatuose. Įrankiai, pvz., „ Google Webmaster Tools“ (dabar nemokama „Search Console“), „Authority Lab“ dabar teikiamos ataskaitos (mokamos) ir „ Hittail“ (mokamos), gali padėti atrasti kai kuriuos iš šių raktinių žodžių.

 

Jie nebus susieti su jūsų konversijomis ar kitais „Google Analytics“ duomenimis, bet bent jau turėsite šiek tiek supratimo, kokius raktinius žodžius ieškotojai naudoja, norėdami rasti jūsų svetainę.

5. Kaip naudoti tinkintas ataskaitas, informacijos suvestines ir segmentus?

Jei esate pasirengę pereiti į kitą „Google Analytics“ lygį, tinkamas ataskaitas, informacijos suvestines ir segmentus galite žengti.

Tinkintos ataskaitos (viršuje esančiame meniu „Tinkinimas“) leidžia kurti ataskaitas, kurios atrodo panašios į standartines „Google Analytics“ ataskaitas su norima peržiūrėti metrika.

 

Informacijos suvestinės leidžia jums peržiūrėti „Google Analytics“ duomenis informacijos suvestinės formatu. Juos galite pasiekti kairiosios šoninės juostos viršuje.

 

Segmentai leidžia peržiūrėti visus „Google Analytics“ duomenis pagal konkretų aspektą, pvz., Visus „Google Analytics“ duomenis, pagrįstus lankytojais iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Be to, juos galite naudoti norėdami palyginti iki keturių duomenų segmentų, pvz., Jungtinių Valstijų ir Jungtinės Karalystės srautus, paiešką ir socialinį srautą, mobiliųjų telefonų ir darbalaukio srautus ir kt. Segmentus galite pasiekti kiekvienoje ataskaitoje.

 

Malonu tai, kad nereikia jų kurti nuo nulio. Galite pradėti naudodami iš anksto nustatytas „ Google“ sprendimų galerijos tinkintas ataskaitas, informacijos suvestines ir segmentus .

 

Čia rasite daug tinkintų ataskaitų, informacijos suvestinių, segmentų ir kitų sprendimų, kuriuos galite importuoti į „Google Analytics“ ir redaguoti, kad atitiktų jūsų poreikius. Redaguokite pasirinktines ataskaitas naudodami mygtuką Redaguoti viršuje.

 

Redaguokite informacijos suvestines naudodami viršuje esančius mygtukus Pridėti valdiklį arba Tinkinti informacijos suvestinę.

 

Redaguoti segmentus, laukelyje Segmentai spustelėję mygtuką Veiksmas ir pasirinkę Redaguoti.

 

Arba pritaikę segmentus savo ataskaitose, naudokite viršuje dešinėje esančią išskleidžiamojo meniu rodyklę, kad rastumėte parinktį Redaguoti.

Įpratę redaguoti tinkintas ataskaitas, informacijos suvestines ir segmentus, labiau susipažinsite su kiekvienos jų veikimo principu, kad galėtumėte patys kurti naujus.

Apibendrinant

Tikiuosi, kad jums patiko šis pradedančiųjų pristatymas „Google Analytics“ pradedantiesiems. Jei esate pradedantysis ir turite aštrių klausimų, paprašykite komentarų. Mielai padėsiu!

Parašykite komentarą