„Google”: Jei CTR lemtų paieškos reitingus, visi rezultatai būtų „Clickbait
„Google” jau daugelį metų nuolat kartoja, kad paieškos reitingavimo tikslais nenaudoja paspaudimų dažnio (CTR). Johnas Muelleris iš „Google” buvo paklaustas apie tai dar kartą ir atsakė, kad „jei CTR būtų tai, kas lemia paieškos reitingus, visi rezultatai būtų tik paspaudimų paspaudimai”. Jis teigė nematąs, kad „Google” naudotų CTR kaip reitingavimo signalą, jis sakė: „Nematau, kad taip atsitiktų”.
Kitą dieną Johnas „Twitter” tinkle sakė: „Jei CTR būtų paieškos reitingų rodiklis, visi rezultatai būtų „click-bait”. Nematau, kad taip atsitiktų.”
Štai šie tviterio įrašai:
Taip, „Google” nori, kad paieškos rezultatuose esančios antraštinės nuorodos atspindėtų tai, apie ką yra turinys, tačiau ji nenori, kad antraštės būtų naudojamos taip, kad žmonės skatintų paspaudimus daugiau nei reikia, kad tai darytų įtaką reitingams.