„Google”: Nuorodų mainai
Man pasirodė įdomus praėjusį penktadienį vykusiame „Hangout” pokalbyje tarp SEO specialisto ir Johno Muellerio iš „Google” vykęs klausimų ir atsakymų dialogas. Atsakymas į klausimą daugumai jūsų yra akivaizdus – keitimasis nuoroda už nuorodą prieštarauja „Google” gairėms, tačiau atrodo, kad kai kurie gali manyti, jog taip nėra, jei jos yra aktualios.
Klausimas buvo užduotas 9:28 vaizdo įrašo minutę ir beveik tris minutes buvo kalbama pirmyn ir atgal. Žiūrėkite čia, grojimo mygtukas turėtų peršokti į tą vietą, kur prasideda klausimas:
Čia pateikiama transkripcija, jei nenorite žiūrėti:
SEO klausia: Iš tikrųjų mano klausimas susijęs su nuorodų mainais. Iki kokios ribos leidžiama keistis nuorodomis, ar tai nelaikoma šlamštu. Tarkime, aš iš savo konkurentų buvau nuėjęs į jų svetaines, paėmiau svetainių nuorodas. Taigi iš esmės kaip žmogaus tendencija mes norime kažką atsižvelgti. Taigi, kai tik aš juos pasiekiu, jie taip pat prašo nuorodų mainų. Taigi kokia yra geriausia praktika, kai kalbama apie atgalines nuorodas, keitimąsi atgalinėmis nuorodomis.
Johnas Muelleris atsako: Tai iš esmės prieštarauja mūsų žiniatinklio valdytojų gairėms. Taigi mūsų algoritmai į tai pažvelgtų, pabandytų suprasti, kas čia vyksta, ir pabandytų ignoruoti šias nuorodas. O jei į tai pažvelgtų interneto šiukšlių komanda, ji taip pat pasakytų, kad tai nėra gerai. Ir jei tai yra dauguma tokių nuorodų į jūsų svetainę, tada jie gali taikyti rankinius veiksmus. Taigi to vengčiau.
SEO klausia: Net jei tai yra aktualu?
Johnas Muelleris atsako: Tai nesvarbu. Nesvarbu, ar tai yra kaip nors aktualiai susiję, ar tai yra tarsi naudinga nuoroda. Jei tai darote sistemingai, mes manome, kad tai bloga idėja, nes, mūsų požiūriu, tai nėra natūralios nuorodos į jūsų svetainę, jos ten yra tik todėl, kad tarsi sudarinėjate sandorį su kita puse.
SEO klausia: Kas tai patenka į natūralias natūralias atgalines nuorodas, pavyzdžiui, mes turime natūraliai kurti kokybišką turinį, žmonės duos mums nuorodą, kuri yra tik natūrali, ar kažkas, nes.
John Mueller atsako: John Mueller atsako: Tai iš esmės ir yra natūralių nuorodų idėja. Mūsų požiūriu, susisiekti su žmonėmis ir pasakyti jiems, kad, pavyzdžiui, beje, aš turiu šį puikų turinį ir galbūt tai būtų kažkas, ką jūs taip pat vertintumėte savo svetainei, tai iš esmės yra gerai. Bet nieko daugiau, kai sakote, kad turite pateikti tokią nuorodą arba sumokėti man pinigus, arba aš sumokėsiu jums pinigus už šią nuorodą, arba aš ką nors iškeisiu į šią nuorodą. Visa tai, mūsų požiūriu, būtų laikoma nenatūralia nuoroda. Taigi, jei pateikiate žmonėms nuorodą, ją reklamuojate ir sakote, kad čia yra puikus turinys, o jie pateikia nuorodą į jus, tai visiškai gerai. Tačiau jei jį pateiksite ir pasakysite, kad apsikeisiu, jei jūs pateiksite man nuorodą, tai laikysime nenatūraliu dalyku.
Jei pažvelgtumėte į „Google” gaires, jose teigiama, kad „pernelyg dideli nuorodų mainai („Susiekite su manimi ir aš su jumis susiesiu nuorodą”) arba partnerių puslapiai tik dėl kryžminių nuorodų” prieštarauja gairėms – ten tai aiškiai išdėstyta.
Man tai primena, kad kaskart, kai matau, kaip SEO kovotojai kovoja dėl gairių, kurias galbūt taiko tas SEO, jie ieško būdų, kaip pasakyti, kad taip, kaip jie tai daro, yra gerai dėl to ar ano. Tačiau tiesa ta, kad jie greičiausiai klysta. SEO specialistai yra žmonės, o žmonės kartais kuria teorijas, kurios atitinka jų darbotvarkę. Ar tai veikia reitingavimo tikslais? Na, tai jau kitas klausimas. Bet ar tai prieštarauja „Google” gairėms, tuo žmonės čia negali abejoti.