Google reklama

Jei esate reklamuotojas, norintis pasinaudoti kasdien „Google” atliekamu astronominiu paieškų skaičiumi ir greitai pelnyti dėmesio, kurio jums reikia, kad padidintumėte savo pelną, nėra geresnio būdo pradėti, kaip tik užsiregistruoti  gogle reklamą – „Google Ads”.

Google ads reklama

Tačiau yra daugybė reklamos priemonių ir metodų. Gali būti sunku nustatyti, kuri iš jų tinka jūsų verslui. Įtakingi asmenys ir pardavėjai visada pataria investuoti į tai ir į tai, tačiau nepaaiškina, kodėl.

10 „Google” skelbimų privalumų
Norite sužinoti atsakymą į klausimą „Kodėl verta naudoti „Google” skelbimus?”

Yra daug didelių privalumų. Štai tik keletas.

1. Didžiulis „Google” pasiekiamumas

Šiandien „Google” iš prekės ženklo tapo veiksmažodžiu. Terminas „Google” iš tikrųjų apibrėžtas „Merriam Webster” žodyne

Kodėl verta naudoti „Google” skelbimus MW

Taip yra todėl, kad dabar, kai žmonėms kyla klausimas, į kurį reikia atsakyti, jų pirmoji stotelė paprastai yra „Google”.

Norite sužinoti, ar yra sprendimas, kaip išspręsti jus kamuojančius nugaros skausmus?

Ieškokite jo „Google”.

Norite sužinoti, ar yra įrankis, kuris palengvina bendradarbiavimą kuriant nukreipimo puslapį po paspaudimo?

Paieškokite „Google”.

Paieškos sistema per metus atlieka daugiau nei 2 trilijonus tokių paieškų. Tai daugiau nei 5 milijardai paieškų per dieną.

Tarp jų yra žmonių, ieškančių problemų sprendimų, kuriuos gali pasiūlyti jūsų įmonė. Jei jie kada nors naudojosi internetu, tikėtina, kad yra ieškoję atsakymo į kokį nors klausimą „Google”. Ir jei galite jiems padėti rasti atsakymą, net jei tai būtų skelbimas, labiau tikėtina, kad jie pasirinks jus, o ne jūsų konkurentą.

2. Galimybės, leidžiančios taikyti įvairias tikslines grupes
Naudodamiesi „Google”, kiekvienai įmonei ir kiekvienam potencialiam pirkėjui kiekviename pirkėjo kelionės etape rasite ką nors tinkamo.

Siūlymai pagal plačius raktažodinius paieškos terminus, pavyzdžiui, „apskaitos programinė įranga”, parodys jūsų skelbimą ankstesniuose produkto paieškos proceso etapuose esančioms perspektyvoms ir leis užpildyti piltuvėlio viršų dviem tikrai paprastais, bet galingais būdais:

Užfiksuokite jų informaciją savo nukreipimo puslapyje po paspaudimo ir pradėkite siųsti jiems informatyvų turinį, kuris įrodo jūsų autoritetą.
Jei jie nesusirenka, naudokite pakartotinio nukreipimo programinę įrangą, kad pritrauktumėte juos atgal, kol jie sugrįš.
Kitas galingas metodas, padedantis papildyti klientų bazę, – dalyvauti konkursuose dėl ilgų raktažodžių paieškos terminų, pavyzdžiui, „apskaitos programinė įranga laisvai samdomiems rinkodaros specialistams”. Paprastai jos yra pigesnės ir vertos to, kad pritrauktų dėmesį žmonių, kurie ieško būtent to, ką siūlote. Dažniausiai žmonės, ieškantys ilgų, konkrečių raktažodžių eilučių, turi daugiau ketinimų. Būtent dėl ketinimų žmonės, kuriuos pasieksite per skelbimus, yra tokie vertingi (daugiau apie tai – toliau).

3. Pasinaudokite ketinimais
Didžiausias skirtumas tarp žmonių, kuriuos pasieksite naudodami „Google Ads”, ir žmonių, kuriuos pasieksite naudodami kitas reklamos formas, yra jų ketinimai.

Pavyzdžiui, socialinėje žiniasklaidoje žmonės nesiekia, kad jiems būtų skelbiama reklama. Jie neieško sprendimų, kaip išspręsti problemas, kurios kamuoja jų kasdienį gyvenimą. Jie ieško kūdikių nuotraukų, atostogų nuotraukų ir šeimos naujienų. O kai reklamuojatės žmogui, kuris nenori, kad jam būtų reklamuojamasi, yra didesnė tikimybė, kad jus atkreips.

Tačiau paieškos tinkle nereklamuojate žmonėms, kurie nenori būti reklamuojami. Reklamuojate žmonėms, kurie ieško ko nors konkretaus, pavyzdžiui, geriausios agentūroms skirtos nukreipiamojo puslapio po paspaudimo platformos:

Kodėl verta naudoti „Google Ads” agentūroms

Ir kai jūsų reklama pasirodo, ji padeda jiems rasti atsakymą, užuot nutraukusi jų naršymo internete patirtį.

Kai kurie ekspertai netgi mano, kad paieškos skelbimai yra įeinančios rinkodaros forma, o ne išeinanti reklama, nes jie padeda žmogui, kuris žengė pirmą žingsnį ieškoti. Naudodamiesi „Ad”, leiskite potencialiems klientams ateiti pas jus, tada padėkite jiems rasti atsakymus ir užimsite poziciją, leidžiančią pelnyti jų verslą, kai jie bus pasirengę ištraukti piniginę.

4. Visą laiką visiškai kontroliuokite savo kampanijas
Anksčiau turėdavote peršokti kliūtis ir prasibrauti pro storą biurokratinę juostą, kad vykdytumėte reklamos kampanijas, kurios pasiektų tiek žmonių, kiek gali pasiekti „Ads”. Tų kampanijų pradžia ir pabaiga užimdavo laiko ir išteklių, kuriuos būtų galima geriau panaudoti kitur.

Kita vertus, pirkti skelbimų vietą naudojant programinę įrangą – dar vadinamą „programine reklama” – nesunku net vienam tinkamai apmokytam darbuotojui. Turėdami tam tikrą išsilavinimą, jie galės pradėti ir sustabdyti kampanijas, pasiekti reikiamus žmones už reikiamą kainą ir visa tai atlikti akimirksniu. Taip galėsite skirti savo išteklius ir laiką kitoms neatidėliotinoms iniciatyvoms.

5. Pateikite bet kokį biudžetą
Laimėti paspaudimą kai kurioms įmonėms gali kainuoti šimtus dolerių. Teisės pramonėje yra ilgo uodegos raktažodžių, kurių vieno paspaudimo kaina siekia apie 1 000 JAV dolerių:

Kodėl verta naudoti „Google” skelbimus brangiausi raktažodžiai

Tačiau dauguma raktažodžių tiek daug nekainuoja. O net jei ir taip, „Ads” naudojimo privalumas – galimybė nustatyti dienos biudžeto, didžiausių pasiūlymų ir kitus apribojimus. Taip galite būti tikri, kad net jei savo paskyros nekontroliuojate kaip žvirblis, niekada neišleisite daugiau, nei norite. Sako Dineshas Thakuras:

Galite visiškai ir išsamiai kontroliuoti savo „Google Ads” kampanijų biudžetą. Kur galite kontroliuoti viską, pradedant didžiausiu skelbimo pasiūlymu ir baigiant kampanijos dienos biudžetu.

Taip pat galite nuspręsti, kiek norite išleisti kiekvieną mėnesį, ir koreguoti biudžetą pagal rezultatų grafiką. Kai skelbimas veikia itin gerai, galite padidinti jam skirtas išlaidas, kad pasiektumėte norimų rezultatų. Tai veikia atvirkščiai – galite sumažinti skelbimo išlaidas prastai veikiančiam skelbimui. Tačiau taip pat galite iš karto jį sustabdyti, prieš prarasdami dar vieną centą.

6. Peržiūrėkite rezultatus, išdėstytus lengvai suprantamu formatu „Google Ads
Neįsivaizduosite, kaip tobulėti, jei nežinosite, ką darote ne taip. Kai kuriose analitikos suvestinėse beveik neįmanoma išsiaiškinti, kas tai yra.

Laimei, „Google” viską pateikia paprastai ir lengvai suprantamai. Sužinokite pagrindinę informaciją, pavyzdžiui, paspaudimus, parodymus, raktažodžių biudžetą ir t. t., arba sužinokite dar daugiau detalių naudodamiesi „Google Analytics” integracija. Ji leidžia tiksliai matyti, kaip lankytojai elgiasi jūsų svetainėje – iki pat to, ką jie spustelėjo, kur nuėjo toliau ir kiek laiko ten praleido.

7. Gaukite greitesnių rezultatų nei naudodami SEO
Optimizavimas paieškos sistemoms vis dar yra daugumos lankomiausių svetainių pagrindas. Įrašai ir puslapiai, kuriuos matote pirmajame puslapyje, yra ne tik gerai parašyti su kruopščiai ištirtais raktažodžiais; jie taip pat yra svetainėse, kurios per tam tikrą laiką sukaupė daug atgalinių nuorodų (vis dar svarbiausias tinklalapių reitingavimo veiksnys).

Gali praeiti ne vieneri metai, kol pamatysite savo puslapį trokštamoje pirmoje pozicijoje pagal plataus raktažodžio paieškos frazę. Kai kurios įmonės to niekada nepamatys.

Tačiau pradėjus dirbti su „Google”, jūsų šansai peršokti visus organinius rezultatus paieškos sistemos rezultatų puslapyje išauga eksponentiškai, be to, tai padaryti tampa lengviau. Nebereikia nesibaigiančių nuorodų, kurios tik šiek tiek pakeltų jūsų puslapį į viršų, paieškų, nereikia gilintis į raktinių žodžių tankį po paspaudimo nukreipimo puslapyje. Pradėkite rodyti skelbimus ir padidinkite tikimybę, kad žmonės jus pamatys pirmieji tokiame puslapyje, kuriame organiniai rezultatai rodomi tik po langu:

Kodėl verta naudoti „Google” skelbimų pirmuosius rezultatus

8. Didinkite prekės ženklo žinomumą
Kai žmonės išgirsta „Google Ads”, jie dažniausiai galvoja apie srauto didinimą per mokamus reklaminius skelbimus paieškos rezultatų puslapiuose. Tačiau „Google” skelbimai yra kur kas universalesni. Jie taip pat gali būti puiki priemonė prekės ženklo žinomumui didinti – tai, kaip rodo tyrimai, yra tai, kam rinkodaros specialistai, pasiekę geriausių rezultatų, teikia pirmenybę:

Kodėl verta naudoti „Google” skelbimus Prekės ženklo žinomumas

Prieš paaiškindami trumpai panagrinėkime, ką reiškia žodis „prekės ženklas”. Prieš kelis dešimtmečius Davidas Ogilvy pateikė bene geriausią apibrėžimą:

„Neapčiuopiama produkto savybių visuma: jo pavadinimas, pakuotė ir kaina, jo istorija, reputacija ir būdas, kuriuo jis reklamuojamas”.

Stiprinti savo prekės ženklo pavadinimą, asmenybę, reputaciją ir t. t. – visa tai yra būtina, norint sukurti lankytojų pasitikėjimą. Kuo dažniau šiuos dalykus nuosekliai kartojate, tuo stipresnis tampa jūsų prekės ženklas ir tuo daugiau pasitikėjimo pelnote tarp potencialių klientų. O būtent pasitikėjimas galiausiai pelnys jums pirkinius ir lojalius klientus.

Per skelbimų paieškos tinklą, net jei potencialūs klientai nespaudžia, jie mato jūsų prekės ženklą, šūkį, tai, ką siūlote, ir visa kita, ką naudojate savo kopijai ir plėtiniams parodyti. O naudodamiesi „Ads” rodymo tinklu galite netgi teikti pirmenybę prekės ženklo žinomumui, pasirinkdami rodyti savo skelbimą didesniam skaičiui žmonių. nei sutelkti dėmesį į paspaudimus ar konversijas (daugiau apie siūlymo strategijas – kiek vėliau). Abi strategijos leidžia reklamuotojams sustiprinti svarbiausius savo verslo atributus ir savo ruožtu sustiprinti jo prekės ženklą.

9. Uždirbkite daugiau konversijų
Kai „Google” nusprendžia, kuriuos skelbimus pamatys naršymo perspektyvos, ji atsižvelgia į patirtį po paspaudimo nukreipimo puslapyje. Kaip teigiama „Google Ads” palaikymo puslapyje:

„Google Google” skelbimų paieškos sistema „Google Ads” vertina, kaip gerai jūsų svetainė suteikia žmonėms, paspaudusiems jūsų skelbimus, būtent tai, ko jie ieško, – greitai ir be pastangų. Jūsų nukreipiamasis puslapis po paspaudimo – tai URL adresas, į kurį žmonės patenka spustelėję skelbimą, o jūsų siūloma patirtis turi įtakos jūsų skelbimo reitingui, taigi ir CPC bei pozicijai skelbimų aukcione. Jūsų skelbimai gali būti rodomi rečiau (arba išvis nerodomi), jei nukreipia į svetaines, kurios siūlo prastą naudotojo patirtį.

Skelbimų tinklai, kurie neteikia pirmenybės nukreipimo puslapio patirčiai, leis jums nukreipti interneto vartotojus į bet kurį seną puslapį. Tai gali būti pagrindinis puslapis, puslapis „apie” – ir tai greitai išeikvos jūsų biudžetą, nes lankytojai nenori medžioti to, ką jiems žadėjote skelbime.

Tačiau norint, kad jūsų skelbimai net būtų matomi „Google” tinkle, už jų reikės itin įtikinamo nukreipimo puslapio po paspaudimo. O sukūrę labai įtikinamą nukreipimo puslapį po paspaudimo, maksimaliai padidinsite skelbimų išlaidas visų pirma dėl dviejų dalykų:

Pranešimo atitikimas
tikslingas dizainas
Daugiau apie juos sužinosite išsamiausio internete nukreipimo puslapio po paspaudimo vadovo 2 skyriuje.

10. Maksimaliai padidinkite investicijų grąžą naudodami įvairias pasiūlymų teikimo strategijas
Įtikinantis nukreipimo puslapis po paspaudimo, sukurtas taip, kad patiktų „Google”, nėra vienintelis dalykas, kuris padidins jūsų reklamos investicijų grąžą. Kad padėtų jums pasiekti konkrečius rinkodaros tikslus ir kuo mažiau išeikvotų jūsų biudžetą, „Ads” komanda sukūrė kelias skirtingas siūlymo strategijas:

CPC siūlymus „Google” rekomenduoja taikyti, jei jūsų tikslas – padidinti svetainės lankomumą.
CPM siūlymą, kuris reiškia „kaina už tūkstantį matomų parodymų”, „Google” rekomenduoja naudoti, jei siekiate didinti prekės ženklo žinomumą. Taikydami šią strategiją, pasirenkate pinigų sumą, kurią esate pasirengę mokėti už tai, kad 1000 žmonių pamatytų visą jūsų reklamą. Tai galima taikyti tik „Google” rodymo tinkle, o ne paieškos tinkle.
CPA pasiūlymus „Google” rekomenduoja naudoti reklamuotojams, kai jie orientuojasi į konversijas, pavyzdžiui, pirkimus ar registracijas.
Tokiu būdu, jei jūsų pagrindinis tikslas yra didinti prekės ženklo žinomumą. galėsite rodyti savo skelbimus didesniam skaičiui žmonių nei tuo atveju, jei „Google” stengtųsi rodyti skelbimus tik tiems žmonėms, kurie turi didžiausią tikimybę spustelėti ar konvertuoti. Tai veikia ir atvirkščiai.

Jei jūsų tikslas yra veiksmas toliau piltuvėlyje, pvz. paspaudimas arba konversija. galite siūlyti tokį pasiūlymą, ir „Google” sumažins jūsų skelbimo skleidimą masėms, o vietoj to rodys jį žmonėms, kurie turės didesnę tikimybę konvertuoti.

Kodėl verta naudoti „Google” skelbimus?
Jei klausėte „Kodėl naudoti „Google Ads”?”, dabar turėtumėte klausti „Kodėl gi ne?”.

Šiame tinkle galima rasti ką nors įvairaus dydžio įmonėms, turinčioms skirtingus biudžetus ir skirtingus reklamos tikslus. Skirtingos tikslinės auditorijos – dauguma jų bent kartą gyvenime naudojosi „Google”, kad rastų atsakymą į problemą. Taigi, kodėl, regis, begalinėje paieškų jūroje – daugiau nei 2 trilijonai per metus – nepabandžius į ją įpilti kibiro, kad pamatytumėte, kiek pajamų galite gauti?

Be to, „Instapage” ką tik pridėjo visiškai naują reklamos priskyrimo sprendimą, pagal kurį galite stebėti vieno lankytojo ir vieno lyderio sąnaudas „Instapage”, kiekviename variante.

 

Similar Posts

Parašykite komentarą