Google reklama

Google reklama kas tai?

„Google” sukūrė veiksmingiausią, tikslingiausią ir lengviausiai išmatuojamą rinkodaros ir reklamos formą istorijoje. Naudodamiesi „Google AdWords” galite per kelias sekundes pasiekti milijonus žmonių, patekti į reikiamą auditoriją ir parduoti savo prekes ar paslaugas lankytojams visame pasaulyje.

Tačiau norėdami pasinaudoti šios neįtikėtinos sistemos galia (o ji yra galinga) ir maksimaliai padidinti savo rezultatus, kartu sumažindami išlaidas, turėtumėte atlikti keletą paprastų veiksmų.

Nesvarbu, ar esate „AdWords” naujokas, ar patyręs „AdWords” veteranas, yra penkios paprastos klaidos, kurias nuolat pastebiu klientų paskyrose. Išvenkite šių klaidų, padidinkite paspaudimų skaičių, sumažinkite vidutinę vieno paspaudimo kainą ir padidinkite konversijas!

Paslaptis Nr. 1: suskirstykite kampanijas ir skelbimų grupes

Nustokite visus raktažodžius jungti į vieną kampaniją ir vieną skelbimų grupę.

Vis iš naujo matau klientų paskyras, kuriose yra viena kampanija, viena skelbimų grupė ir daugiau nei 100 raktažodžių su vienu skelbimu. „Google” struktūra yra hierarchinė, todėl raktažodžius galima lengvai ir tiksliai valdyti. Kampanijos leidžia valdyti kelias skelbimų grupes, o skelbimų grupės leidžia valdyti konkrečius skelbimus, skirtus tam tikram pagrindinių terminų rinkiniui.

Paprastai savo paskyras suskirsčiau taip: Kampanija paprastai yra pagrindinis raktažodis, pavyzdžiui, „puodeliai”, o „puodelių” skelbimų grupės turi šio raktinio termino variantus: „raudoni puodeliai”, „plastikiniai puodeliai” ir t. t. Taip suskirsčius kampanijas ir skelbimų grupes galima ne tik geriau organizuoti veiklą ir lengviau peržiūrėti skirtingų terminų rezultatus, bet ir kurti labai konkrečius skelbimus.

Jei esate kalti, kad visus skelbimus ir raktinius terminus sujungiate į vieną grupę, nesijaudinkite, tai gali būti jums naudinga. Nors organizavimas yra naudingas, kartais gali būti sunku suprasti, kaip iš pradžių organizuoti paskyrą. Ne visada žinote, ar terminas arba terminų rinkinys bus itin populiarus ir turėtų turėti atskirą kampaniją ir konkrečias skelbimų grupes.

Jei jūsų kampanija (-os) buvo vykdoma (-os) tam tikrą laiką, kurdami ir organizuodami naują kampaniją ir skelbimų grupes galite pasinaudoti terminų istorija. Išanalizuokite kiekvieno termino parodymų skaičių ir kampanijas grįskite populiariausiomis grupėmis.

Pavyzdžiui, paskyra, kurią neseniai koregavau, turėjo daug parodymų, susijusių su „medicaid advokatas”. Išskyriau šį terminą ir įtraukiau jį į atskirą skelbimų grupę po kampanija „Medicaid”. Tada po kampanija „Medicaid” sukūriau panašias grupes su advokato arba Medicaid variantais. Kai baigiau darbą su paskyra, kampanijoje „Medicaid” buvo daugybė skelbimų grupių, kurios visos buvo susijusios su terminu „Medicaid” (arba į jas buvo įtrauktas terminas „Medicaid”).

Baigę tvarkyti, jūsų paskyros turėtų atrodyti maždaug taip:

„Medicaid” (kampanija) > „Medicaid” advokatas (skelbimų grupė) > „Medicaid” advokatas (pagrindinis terminas) > geriausias „Medicaid” advokatas

Medicaid (kampanija) > Medicaid Lawyer (reklaminė grupė) > Medicaid Lawyer (raktažodis) > Best Medicaid Lawyer

Paslaptis Nr. 2: kurkite itin konkrečius skelbimus, suderinkite skelbimus su savo terminais

Kampanijas ir skelbimų grupes reikia suskirstyti į dalis, kad galėtumėte sukurti itin konkrečius skelbimus ir juos suderinti su savo terminais. Paslaptis Nr. 1 leidžia tinkamai valdyti paskyrą ir ja manipuliuoti (suteikia galimybę atnaujinti daugiau terminų), tačiau paslaptis Nr. 2 privers daugiau žmonių iš tikrųjų spustelėti!

„AdWords” grožis yra jos specifiškumas. Galite nukreipti skelbimą, susijusį su „Žaibo vabalų stiklainiais”, kad jis būtų rodomas tik tada, kai naudotojas apsilanko svetainėje su žodžiais „Žaibo vabalų stiklainiai” arba kai naudotojas į paieškos užklausą „Google” tinkle įveda „Žaibo vabalų stiklainiai”. „Google” pasinaudojo šia specifika ir sukūrė milžinišką reklamos tinklą, kuris naikina senuosius reklamos tinklus ir priemones.

Televizijos reklamos kūrimo problema yra ne tiek reklamos gamybos kaina (ji gali kainuoti labai brangiai) ar pačios reklamos vietos kaina (ji taip pat gali būti labai brangi), kiek tai, kad reklamą pamatys netikslinė masė. Jūsų naujos paauglių mados reklamą pamatys pagyvenusi močiutė, kuri, nors ir yra madinga, nesidomi rausvomis karštomis kelnėmis, ant kurių užpakaliuko užrašyta „sočiai”.

Pasinaudokite „Google” specifiškumu!

Norėdami sėkmingai tvarkyti „AdWords” paskyrą, turite pasinaudoti „Google” specifiškumu. Iš pradžių tai gali atrodyti bauginančiai (ir tam prireiks šiek tiek laiko bei kūrybiškumo), tačiau kiek įmanoma labiau suskirstykite kampanijas, skelbimų grupes ir raktažodžius (žr. paslaptį Nr. 1), o tada pasirūpinkite, kad skelbimai būtų kuo konkretesni.

Išskaidžius kampanijas ir skelbimų grupes į konkrečioms raktinėms sąvokoms būdingas grupes, nauda bus pastebima iš karto. Jei anksčiau turėjote tik vieną skelbimų rinkinį, skirtą daugybei nepanašių raktažodžių, dabar galite nukreipti konkrečius skelbimus į konkrečius raktažodžius. Rašyti skelbimus taps lengviau.

Daugelyje mano skelbimų grupių yra tik du ar trys terminai, pavyzdžiui, paskyroje, kurią šiandien atnaujinau, buvo skelbimų grupė pavadinimu „Turto planavimo advokatas” su šiais dviem terminais: turto planavimo advokatas, turto planavimo advokatai. Turiu kitą skelbimų grupę pavadinimu „Turto planavimo advokatas” su panašiais variantais. Tai reiškia, kad gali tekti stebėti ir valdyti daug daugiau skelbimų grupių ir kampanijų, tačiau rezultatai bus verti jūsų laiko ir pastangų.

3 paslaptis: skelbime naudokite raktažodį (kartais)

Ar kada nors įvedėte paieškos užklausą į „Google” ir supratote, kad ieškomas (-i) terminas (-ai) „Google” rodomuose rezultatuose rodomas (-i) paryškintu šriftu. Pabandykite, eikite ieškoti šokolado:

http://www.google.com/search?q=chocolate.

Pastebėsite, kad žodis „šokoladas” paryškintas visur, kur jis rodomas, įskaitant „AdWords” skelbimus!

Šis subtilus paryškinimas turi didžiulę įtaką atkreipiant žmonių dėmesį į jūsų skelbimą. Poveikis tampa dar pastebimesnis, kai turite kelių žodžių raktinius terminus, pavyzdžiui, „pieniškas šokoladas” arba „tamsus šokoladas”. Visi užklausoje esantys žodžiai jūsų skelbime bus paryškinti. Taigi kuo dažniau, kai tai logiška ir tinkama, įtraukite į skelbimą raktinį terminą – papildomas matomumas dėl paryškinimo turėtų labai padėti.

Be fizinio paryškinimo, pagrindinių terminų įtraukimas į skelbimus turi ir psichologinį poveikį naudotojui. Susiedami terminą su skelbimu, padedate susieti skelbimą su lankytoju. Jie vis tiek ieško šio termino, todėl padėkite jiems suprasti jūsų svetainių potencialą ir svarbą įtraukdami jį į skelbimą. Poveikis stipresnis (arba labiau pastebimas), kai žmogus ieško „Google” (arba viename iš paieškos partnerių tinklų). Kas nors įveda šokoladą, pamato jūsų skelbimą (su paryškintu žodžiu „šokoladas”) ir spusteli.

„Google” turinio tinkle (kai skelbimas yra pagrįstas „AdSense” svetainės, kurioje yra skelbimai, turiniu) poveikis yra subtilesnis. Vartotojas gali skaityti pastraipą ar straipsnį, kurio turinyje yra žodis šokoladas, ir tada pamatys šokolado skelbimą. Nors ir ne toks akivaizdus, jis vis tiek turi stiprų ryšio poveikį.

Paryškinimas taip pat pasireiškia, jei jūsų domene yra vienas iš jūsų raktažodžių.

Jei dirbate labai konkurencingoje pramonės šakoje ir matote daug parodymų, bet palyginti nedaug paspaudimų, atlikite greitą terminų, kuriuos jau siūlote (arba ketinate siūlyti), paiešką. Jei pastebėsite, kad visi arba dauguma skelbimų į savo skelbimus arba antraštes įtraukia pagrindinius terminus (dėl paryškinimo efekto), neįtraukite savo pagrindinio termino į savo skelbimą arba antraštę. Pasistenkite išskirti savo skelbimą. Padarykite jį išskirtinį, jei reikia, paryškindami (arba neparyškindami).

4 paslaptis: Sukurkite kelis skelbimus ir stebėkite tuos skelbimus

„Google” leidžia kiekvienoje skelbimų grupėje sukurti keletą skelbimų. Tinkamai sutvarkę „AdWords” paskyrą ir sukūrę skelbimus, kurie tiesiogiai atitinka skelbimų grupės raktažodžių rinkinį, sukurkite kelis skelbimus.

„Google” stebi ir pateikia daugybę statistinių duomenų apie kiekvieną skelbimą (dauguma jų jums tikriausiai jau žinomi dėl raktažodžių). „Google” atskleidžia tokią informaciją:

procentinė dalis (angl. Percent Served) – tai skaičius, kiek kartų buvo parodytas konkretus skelbimas, palyginti su kitais skelbimų grupės skelbimais. Pavyzdžiui, tarkime, turėjau skelbimų grupę, kurioje buvo du skelbimai. Šios skelbimų grupės raktažodžiai galėjo pasiekti 100 bendrų parodymų. Mano pirmojo skelbimo rodymo procentas yra 46 %, antrojo skelbimo rodymo procentas yra 54 %. Todėl mano pirmasis skelbimas buvo rodomas 46 % laiko arba 46 kartus (remiantis 100 parodymų 100 x 46 %). Antrasis skelbimas buvo parodytas 54 kartus (100 x 54 %).

Skelbimų variantų skirtuke „Paspaudimai” atskleidžiamas paspaudimų, kurių sulaukė konkretus skelbimas, skaičius.

Impr. arba parodymų skaičius rodo, kiek kartų tą skelbimą matė ieškotojai arba tie, kurie žiūrėjo jūsų skelbimą turinio tinkle.

CTR arba paspaudimų rodiklis – tai paspaudimų skaičius, padalytas iš parodymų skaičiaus (paspaudimai/parodymai). Tai labai svarbus skaičius. Kuo didesnis paspaudimų rodiklis, tuo labiau jūs (ir „Google”) galite daryti prielaidą, kad naudotojams šis skelbimas arba terminas pasirodė tinkamas tam tikram raktažodžių rinkiniui. Geriau orientuoti skelbimai ir raktažodžiai sulaukia didesnio paspaudimų skaičiaus.n

Išlaidos – tai bendros išlaidos, skirtos konkrečiam skelbimui arba išleistos su konkrečiu skelbimu.

Konv. Rate arba konversijos rodiklis – žmonių, kurie su jumis susisiekė arba atliko veiksmus, kuriuos laikote konversija, skaičius, padalytas iš paspaudimų skaičiaus.

Cost/Conv. arba konversijos kaina – tai visos jūsų išlaidos, padalytos iš konversijų skaičiaus.

Norint sėkmingai dirbti su „AdWords”, labai svarbu gerai išmanyti pirmiau minėtus terminus, jų reikšmę ir ryšį su konkrečia paskyra, terminais ir skelbimais. Sėkmingai paskyrai nėra griežtų taisyklių; nėra numatyto vidutinio paspaudimų dažnio ar konversijų rodiklio. Tai, kas gali būti fenomenalus aukštos klasės verslo konsultanto veiklos rezultatas, gali visiškai sužlugdyti specialių raktų pakabukų perpardavinėtoją.

Norėdami tinkamai išanalizuoti skelbimo našumą, turite sukurti kelis skelbimus. Pradžiai siūlyčiau sukurti 2 arba 3 skelbimus. Iš pradžių skelbimai bus nuosekliai kaitaliojami, bet galiausiai vienas skelbimas paprastai nustelbs kitą (-us), nes bus veiksmingesnis, renkant paspaudimus. Šiuo atžvilgiu „Google” aktyviai stebės jūsų skelbimus ir galiausiai dažniausiai rodys veiksmingiausią skelbimą. Tai puiki ir veiksminga „AdWords” funkcija. Ji užtikrina, kad jūsų veiksmingiausias skelbimas taip pat bus labiausiai nušviestas. Tačiau privalote ir toliau tobulinti savo skelbimus! Pabandykite palyginti vieno skelbimo sėkmę su kito nesėkme, į ką reaguoja jūsų naudotojai? Ar jūsų skelbimo antraštė buvo gerai parašyta, su įsimintina fraze ar formatu? Perdarykite skelbimo pagrindą. Ar jūsų skelbimo tekstas buvo viliojantis, su puikiu raginimu imtis veiksmų? Perdarykite skelbimo pavadinimą. Galiausiai šis A-B-C testavimas leis labai padidinti paspaudimų skaičių ir bendrą paskyros našumą.

Galiausiai, jei ieškote įkvėpimo, visada galite „ištirti” konkurentų skelbimą. Pažiūrėkite, kas veikia kitų reklamuotojų skelbimuose, ir pasinaudokite jais kaip atspirties tašku savo skelbimo sėkmei. Ar jų skelbimai jus vilioja? Ar spustelėtumėte?

Paslaptis Nr. 5: Būkite nuolat atnaujinami, naudokitės „Google” pagalbos šaltiniais

Vienas geriausių „Google AdWords” dalykų yra tai, kad ji nuolat tobulėja. Nuolat pridedamos naujos funkcijos, įskaitant mobiliuosius skelbimus, paveikslėlių skelbimus, vaizdo įrašų skelbimus, raktažodžių įrankius ir t. t., todėl reklamuotojai gali pasiekti platesnį tikslinių lankytojų tinklą. Nauji įrankiai leidžia atlikti lazerinį nukreipimą ir tikslų matavimą. Tačiau vienas iš blogiausių „Google AdWords” dalykų yra tai, kad ji nuolat tobulėja. Kaip ir daugelis kitų „Google” paslaugų, „AdWords” tobulinama, peržiūrima ir papildoma milžinišku tempu, kurį kartais sunku suspėti. Apsiginkluokite įrankiais, kurių jums reikės, kad žinotumėte apie visas naujausias pataisas ir įrankius. Keletas puikių šaltinių:

„Google AdWords” pagalbos centras – http://adwords.google.com/support/

Tai bene didžiausias šaltinis. Kiekvienas pakeitimas ar pataisymas, įskaitant algoritmų ir kokybės balo formulės pakeitimus, yra aprašytas pagalbos centre. Be matomų įrankių pakeitimų ar papildymų, dažnai įvyksta svarbių „AdWords” sistemos pakeitimų, tačiau galutiniai naudotojai jų tiesiogiai nemato. Algoritmo ar formulės pakeitimas turės tiesioginės įtakos jūsų reklamai ir jį galite pastebėti atidžiai analizuodami savo srautą ir statistiką, tačiau sužinojimas apie pokyčius, kai jie įvyksta, padės apsiginkluoti ir pasiruošti pakeitimams, kuriuos reikia atlikti.

„Google AdWords” mokymosi centras – http://www.google.com/adwords/learningcenter/

Google išties pasistengė palengvinti AdWords naudojimą. Tai rodo ne tik „AdWords” sąsajos paprastumas ir išmanumas, bet ir naujiems naudotojams skirtų išteklių skaičius ir būdas. Ši fantastiška multimedijos medžiaga, kurioje aprašytas kiekvienas „AdWords” komponentas, nuo paskyros įvedimo ir sukūrimo iki pažangiausių „Google” „AdWords” įrankių, padės jums tapti įsitikinusiais „AdWords” ekspertais.

Kiekvienoje pamokoje yra naudingas garso ir vaizdo pristatymas, kuris lengvai pateikiamas, o po kiekvienos pamokos galėsite atlikti viktoriną. Jei esate „AdWords” naujokas, primygtinai siūlau skirti dieną ar dvi ir pereiti kiekvieną pamoką vieną po kitos bei užpildyti pridedamą viktoriną.

Inside AdWords – http://adwords.blogspot.com/

Inside AdWords yra jis oficialus informacijos apie „AdWords” šaltinis. Šiame neįtikėtinai naudingame tinklaraštyje ne tik pateikiama daugybė naudingų nuorodų, susijusių su „AdWords” (įskaitant vaizdo įrašus ir vadovėlius), bet ir pateikiama daug informacijos apie esamus ar būsimus pokyčius. Dažnai „AdWords” kūrėjai, šio tinklaraščio autoriai, paaiškina, kodėl buvo padaryti tam tikri pakeitimai, kokie pakeitimai bus daromi ir ką reklamuotojai turėtų daryti, kad palengvintų ir pasinaudotų šiais pakeitimais. Būdami nuolat informuoti apie būsimus ar siūlomus pakeitimus, galite įgyti pranašumą prieš konkurentus ir pradėti ruoštis papildymams ar pakeitimams.

Išvada

Tai penkios mano paslaptys, penki metodai, kuriuos naudoju, kad pasiekčiau sėkmę ir toliau ją didinčiau kiekvienam savo klientui „AdWords”. Tikiuosi, kad jums patiko penkios „Google AdWords” sėkmės paslaptys ir kad tai įgalins jus atsakingai elgtis su savo rinkodaros lėšomis ir galbūt apsvarstyti galimybę naudotis šia fantastiška priemone. Jei turite papildomų klausimų ar pastabų, nedvejodami kreipkitės į mane.

 

Straipsnio šaltinis: http://EzineArticles.com/421035

Similar Posts

Parašykite komentarą