Hipotekos rinkodara, dėl kurios 2021 m

Kiekvienam hipotekos iniciatoriui
Kas yra Liga ir pavargusi Iš dempingo
Pinigai ir laikas Į:

Kiekvienam hipotekos iniciatoriui
Kas yra Liga ir pavargusi Iš dempingo
Pinigai ir laikas Į:

„Google Ads“ … Prekybos rūmų susitikimai … Atvirukų kampanijos … Radijo skelbimai … Rinkodaros „konsultantai“ … Nekilnojamojo turto agentų bendrosios marketingo schemos … „Facebook“ … Laikraščių skelbimai … SEO …

„Google Ads“ … Prekybos rūmų susitikimai … Atvirukų kampanijos … Radijo skelbimai … Rinkodaros „konsultantai“ … Nekilnojamojo turto agentų bendrosios marketingo schemos … „Facebook“ … Laikraščių skelbimai … SEO …

Tik norėdamas mesti rankas ir stebėtis …

Tik norėdamas mesti rankas ir stebėtis …

Sukurkite išskirtinius hipotekos potencialius klientus

Išskirtinis ir aukštas
Kokybė veda

Kurkite neribotą aukštos kokybės kokybę
hipotekos veda, kad yra
išskirtinis jums …

Įdomus ir lengvas hipotekos potencialių klientų generavimo procesas

Linksma ir lengva
Procesas

Procesas sukelia didelę priklausomybę
klientų, todėl 2–4 kartus daugiau
veda pateikti savo informaciją …

Įvairūs hipotekos potencialių klientų generavimo būdai

32 skirtingi būdai generuoti potencialius klientus

Apima 20 paskolų rūšių, plius
12 skirtingų nekilnojamojo turto
scenarijai …

Sukurkite išskirtinius hipotekos potencialius klientus

Išskirtinis ir aukštas
Kokybė veda

Kurkite neribotą aukštos kokybės kokybę
hipotekos veda, kad yra
išskirtinis jums …

Įdomus ir lengvas hipotekos potencialių klientų generavimo procesas

Linksma ir lengva
Procesas

Procesas sukelia didelę priklausomybę
klientų, todėl 2–4 kartus daugiau
veda pateikti savo informaciją …

Įvairūs hipotekos potencialių klientų generavimo būdai32 skirtingi būdai
generuoti potencialius klientus

Apima 20 paskolų rūšių, plius
12 skirtingų nekilnojamojo turto
scenarijai …

ATiesiog kitą dieną ilgai kalbėjausi su hipotekos brokeriu iš Omahos, Nebraskoje.

Tai atkartojo pokalbius, kuriuos ne kartą turėjau su LO ir hipotekos profesionalais visoje šalyje …

Jis man pasakojo, kaip kai kuriomis dienomis tai lyg peilio kova, kad gautų pakankamai švino, kad jis ir keturi jo paskolos pareigūnai liktų užimti.

„Didieji priekabiautojai“ išspaudžia mažų, nepriklausomų LO gyvenimą. Jūs žinote, ką turiu omenyje … tokias kompanijas kaip „LowerMyBills“, „LendingTree“ ir „Quicken Loans“ …

Turėdami milijardinius dolerių marketingo biudžetus, jie gali sau leisti bombarduoti visą šalį brangiomis televizijos laidomis premjero laiku …

Jie nemano, kad moka 20–30 USD už paspaudimą, kad patektų į „Google“ viršų.

Jie kelia tiek daug triukšmo, kad Johnas Q. Homebuyeris mano, kad „Wells Fargo“ yra TAI, kur eiti – tuo tarpu jie gauna koją už papildomus 3000 USD mokesčius, jau nekalbant apie tai, ką tas „dugno lygis“ jiems kainuos per visą gyvenimą. jų hipotekos …

Šis brokeris prisipažino, kad anksčiau bandė pirkti potencialius klientus – jei negalite jų įveikti, prisijunkite prie jų … tiesa?

Bet tai padarę jūs greitai to išmokstate VEIKLA yra toli nuo PRODUKTYVUMO …

Nes kai bandote paskambinti tiems „išskirtiniams“ klientams, kuriuos nusipirkote, praleidžiate visą laiką palikdami žinutes robotams.

Retais atvejais, kai tikrasis žmogus atsiliepia į telefoną, jie murkia į tave, kad tiesiog norėjo sužinoti, kaip atrodo įkainiai, ir dabar tu esi 17-asis greitosios pagalbos automobilis, kuris persekiojamas per paskutines 5 valandas.

Jūs turite būti „TELESALES ROCKSTAR“, kad uždarytumėte daugiau nei 1 iš 50 TŲ …

Šiam brokeriui 90 proc. Jo verslo sudaro persiuntimai – daugiausia nekilnojamojo turto agentai ir statybininkai.

Bet jis tą žino, kaip TU
Pamatas yra …

Jūsų vidutinis nekilnojamojo turto agentas turi nulinį lojalumą – jie jus pakels į šaligatvį tuo momentu, kai kitas (dažnai nesąžiningas) LO paleidžia po nosimi sultingą mažą „paskatą“ …

Taigi jis nuolat stebi savo nugarą ir ieško naujų agentų, kurie pakeistų tuos, kurie nustoja priimti jo skambučius …

Jam sakant, girdžiu, kaip nusivylimas skverbiasi į jo balsą.

Aš visiškai patenku ten, iš kur jis ateina – šią istoriją girdžiu vis iš naujo iš mažų, nepriklausomų hipotekos brokerių ir paskolų pareigūnų, su kuriais kalbu kiekvieną dieną.

Jie turi goliatą „Hipotekos malūnai“ įveikti viską, kas svarbu – geresnius tarifus, mažesnius mokesčius, žaibišką grąžinimo laiką … Ir jie visada kelia pirmenybę klientui, tenkindami savo poreikius, atsižvelgdami į didžiulių tarptautinių bankų interesus.

Manote, kad paprastas vartotojas muš kelią į savo duris, tačiau atrodo, kad jie tiesiai bėga į alkanus „LowerMyBill“ žandikaulius.

Jei kas nors iš jų skamba gerai, turiu jums puikių naujienų.

Nes didelė tikimybė, kad…

Jūs jau generuojate iki 4X daugiau potencialių klientų
Nei supranti

Paskutinius 15 savo gyvenimo metų praleidau dirbdamas „tranšėjose“, kad padėčiau klientams gauti kvalifikuotų paskolų.

Kartkartėmis mačiau LO, kurie, manau, savo reklamą ir rinkodarą neveikia, nes negauna potencialių klientų …

Nors iš tikrųjų jų reklama sekasi puikiai – arba būtų, jei jie neprarastų 3 iš 4 potencialių potencialių klientų dėl bendros klaidos.

Ši vienintelė problema yra atraminis taškas, kuris drąsina gyvenimą iš visko, ką darote, kad sukurtumėte potencialius klientus …

Nesvarbu, ar tai būtų atvirukų kalnų siuntimas … radijo skelbimų uždengimas eterio bangomis … el. Pašto sprogdinimas, paspaudimų pirkimas iš „Google“ … ar net Realtors ir finansų patarėjų įdarbinimas Prekybos rūmų ir BNI posėdžiuose …

Jūs stengiatės generuoti potencialius klientus, tačiau jei nepašalinsite šio atraminio taško, didžioji jūsų sunkaus darbo dalis eis veltui – tarsi oro kondicionierius būtų sukeltas iki galo ir visi langai būtų nuleisti.

Vis dėlto tai lengva išspręsti – paprasta technika
atrado dar 2009 m.

Nuo tada daugiau nei 500 mažų paskolų iniciatorių visoje JAV išbandė šį metodą savo rinkodaroje – ir dėl to jie sukūrė daugiau nei 500 000 „karštųjų lėšų dabar“ klientų …

Daugelis matė, kad jų laidai išauga iki 4 kartų nuo TIKSLAS RINKODARA … marketingo jie buvo JAU darymas.

Kai pirmą kartą susidūriau su šia technika, vadovavau marketingo agentūrai, kuri sukūrė šablonų svetaines hipotekos įmonėms.

Mano klientai buvo patenkinti mūsų atliktu darbu. Bet kai aš jų paklausiau, kiek potencialių klientų jie gavo iš savo naujos svetainės, jie atsakydavo: „O, jie dabar ir tada pasipila.“

Tai manęs nedžiugino.

Potencialūs klientai yra jūsų hipotekos verslo gyvybės šaltinis. Dienos pabaigoje, jei iš savo marketingo negaunate kvalifikuotų potencialių klientų, tiesiog nuleidžiate pinigus į tualetą.

Šie verslo savininkai investavo tūkstančius dolerių į svetainę … Tada dar tūkstančiai išleido „Google“ skelbimams, atvirukams, žurnalų skelbimams, SEO, socialinei žiniasklaidai, nekilnojamojo turto agentų bendrai marketingasi …

Bet laidai tiesiog nepasitvirtino.

Tai buvo visiškai nepriimtina.

Taigi pradėjau kasti.

Peržiūrėjau jų skelbimus ir išanalizavau srautus jų svetainėse …

Aš padariau stebėtiną atradimą:

Pasirodo, skelbimai iš tikrųjų dirbo savo darbą. Jie siuntė potvynių potencialių klientų į mano klientų svetaines ir socialinės žiniasklaidos puslapius.

Bet tada nuo vagono, taip sakant, ratai nulipo.

Pasirodo, skelbimai iš tikrųjų dirbo savo darbą. Jie siuntė potvynių potencialių klientų į mano klientų svetaines ir socialinės žiniasklaidos puslapius.

Bet tada nuo vagono, taip sakant, ratai nulipo.

Kadangi 99,9% tų lankytojų tiesiog spustelėjo, nepaskambinę ir nepildydami formos „prašyti citatos“ formos ar paraiškos, jie tiesiog dingo visiems laikams.

Aišku, jie sulauks poros skambučių ir visi norės, kad telefonas suskambėtų. Tačiau šiais laikais vis mažiau klientų nori pasiimti telefoną. Vietoj to, jie visą savo tyrimą atlieka internete, o jei jų nepagausi per kelias sekundes, kol jie atsiduria jūsų svetainėje, niekada jų neišgirsite.

Aš tiesiog žinojau, kad turi būti būdas privilioti daugiau tų lankytojų išeiti iš šešėlio ir užpildyti tas potencialių klientų formas, kad mano klientai galėtų sekti paskui.

Kai taip nutinka, yra tam skirtas visas mokslas, vadinamas konversijų optimizavimu. Kuo daugiau skaičiau, tuo labiau supratau, kokia gili ši triušio skylė.

Net nedideli jūsų marketingo pakeitimai gali padaryti didžiulį pokytį. Tiesiog pakoregavus mygtuko spalvą ar pertvarkius klausimus formoje, jūsų laidai gali patekti per stogą arba išsiųsti juos ant grindų.

Greitai supratau, kad galiu lengvai praleisti METUS savo gyvenimo (ir sudeginti tūkstančius dolerių savo klientų pinigų), bandydamas pats suprasti visus principus ir psichologiją, slypintį šioje srityje …

Tada patyriau įkvėpimo potėpį …

Aišku, jie sulauks poros skambučių ir visi norės, kad telefonas suskambėtų. Tačiau šiais laikais vis mažiau klientų nori pasiimti telefoną. Vietoj to, jie visą savo tyrimą atlieka internete, o jei jų nepagausi per kelias sekundes, kol jie atsiduria jūsų svetainėje, niekada jų neišgirsite.

Aš tiesiog žinojau, kad turi būti būdas privilioti daugiau tų lankytojų išeiti iš šešėlio ir užpildyti tas potencialių klientų formas, kad mano klientai galėtų sekti paskui.

Kai taip nutinka, yra tam skirtas visas mokslas, vadinamas konversijų optimizavimu. Kuo daugiau skaičiau, tuo labiau supratau, kokia gili ši triušio skylė.

Net nedideli jūsų marketingo pakeitimai gali padaryti didžiulį pokytį. Tiesiog pakoregavus mygtuko spalvą ar pertvarkius klausimus formoje, jūsų laidai gali patekti per stogą arba išsiųsti juos ant grindų.

Greitai supratau, kad galiu lengvai praleisti METUS savo gyvenimo (ir sudeginti tūkstančius dolerių savo klientų pinigų), bandydamas pats suprasti visus principus ir psichologiją, slypintį šioje srityje …

Tada patyriau įkvėpimo potėpį …

ABendrovėms patinka „LowerMyBills“, „LendingTree“ ir „Quicken“ paskolos į šį tyrimą jau investavo milijonus ir milijonus dolerių.

Jie pasamdė geriausius „top-gun“ marketingo ir programavimo genijus, kuriuos galėjo nusipirkti pinigai … tada metus praleido testuodami, koreguodami ir koreguodami savo marketingo strategijas, kol jie galėjo nuolat generuoti potencialius klientus pelningai.

Dabar leisk man būti visiškai aiškiam …

Šie begemotai, be abejo, yra „blogi berniukai“ hipotekos pramonėje. Ir aš paniekinu daugelį jų taktikų …

Kaip ir tai, kaip jie nustumia mažus hipotekos iniciatorius (kurie pirmiausia užima klientą), kad galėtų rinkti duomenis apie vartotojus, kad juos vėl ir vėl parduotų toms pačioms LO, kurias iš pradžių išlenkė …

Arba tai, kaip jie „ištiesia tiesą“ pateikdami savo pasiūlymus, žadėdami neįmanomas paskolų palūkanas, kad tik užrakintų vartotojus …

Arba kaip jie maišosi …

Parašykite komentarą